Archive for Απριλίου 2011

«Έφυγε» από τη ζωή σε ηλικία 83 ετών η Μαρία Ξυλούρη ή Μαχαιρογιώργενα, αφήνοντας πίσω της εφτά παιδιά, τον Κώστα, το Χριστόδουλο, το Γιάννη, την Ελένη, την Όλγα, την Πελαγία και την Χριστοδούλα. Η εξόδιος ακολουθία θα ψαλεί αύριο Δευτέρα 4 Απριλίου στη 1 το μεσημέρι από τον ιερό ναό της Παναγίας στο Περαχώρι.

Η ΑΝΩΓΗ εκφράζει τα θερμά συλλυπητήρια στους οικείους της.

Σε μια κλωστή κρέμεται η τύχη του "Αετού"...

Το τελευταίο του χαρτί παίζει την Κυριακή 3 Απριλίου ο ΑΕΤΟΣ στα Ανώγεια, υποδεχόμενος την Ιεράπετρα στα πλαίσια της 23ης αγωνιστικής του Περιφερειακού Πρωταθλήματος. Μόνο στην περίπτωση νίκης θα διατηρήσει η ομάδα της ελπίδες της για παραμονή στην κατηγορία καθώς οποιοδήποτε άλλο αποτέλεσμα θα είναι ουσιαστικά καταδικαστικό και θα σημάνει τον υποβιβασμό στην Α τοπική κατηγορία Ρεθύμνου, μετά από 4 συνεχόμενες χρονιές στο Περιφερειακό. Το ευχάριστο είναι ότι δεν υπάρχουν αγωνιστικά προβλήματα και όλοι οι παίχτες θα τεθούν στην  διάθεση του Μηνά Πίτσου. Η διοίκηση του ΑΕΤΟΥ απευθύνει κάλεσμα στον φίλαθλο κόσμο των Ανωγείων, να δώσει το παρόν στις κερκίδες και να σπρώξει την ομάδα μας προς την νίκη.

Η παρουσία του κόσμου θεωρείται επιβεβλημένη. Ο αγώνας θα ξεκινήσει στις 4μ.μ. με διαιτητική τριάδα τους Φουκάκη, Κουράκη, Λιανδράκη του συνδέσμου Ηρακλείου και θα μεταδοθεί ζωντανά ραδιοφωνικά στο www.hxosfm.gr και την εκπομπή ”Ο Ήχος Στα Γήπεδα”.

Η ΑΝΩΓΗ εύχεται ολόψυχα καλή επιτυχία στην ομάδα μας.

ΓΙΩΡΓΗΣ ΜΠΑΓΚΕΡΗΣ

Η Φραντζέσκα Αεράκη

Έφυγε την Πέμπτη 24 Φεβρουαρίου 2011 ένας άνθρωπος που “είχε κάνει τον κύκλο του”;

Όχι έτσι απλά, γιατί η Φράγκα ενσάρκωνε -στην καθημερινότητά της-την αξιοπρέπεια, την ακεραιότητα, την ειλικρίνεια, την αλληλεγγύη, το σεβασμό, το φιλότιμο, αξίες πανανθρώπινες που όλοι “οι παλιοί” –γνήσιοι- Ανωγειανοί εκφράζουν και έτσι μένουν αξέχαστοι σ’ όσους είχαν την τιμή να τους γνωρίσουν.

Ο τόπος μας, στους γκρεμούς του Ψηλορείτη, που τόσο αληθινά συμβόλιζε η Φράγκα,  μας κληροδότησε μέσα από την καθημερινότητα των ανθρώπων του, αποστάγματα σοφίας σαν συνέχεια μιας αρχέγονης παράδοσης, που λίγα βιβλία ακόμα και σήμερα έχουν καταγράψει.

Πώς να καταγραφεί άλλωστε η πράξη της βιοπάλης που εμπεριέχει οικουμενική  αξία;

Δυστυχώς, στους χαλεπούς καιρούς που ζούμε, “οι παλιοί” Ανωγειανοί φεύγουν σιγά σιγά και οι νεώτεροι, καθώς πενθούμε, έχουμε χρέος ηθικό να αναγνωρίσουμε και να βυθιστούμε στις ρίζες μας για να ξεσκαρτάρουμε ό,τι δεν είναι αληθινό και ανθρώπινο. Να ξεφύγουμε από τον καταναλωτισμό και την εγωκεντρικότατα που μέσα τους έχουμε εγκλωβιστεί.

Ο αναστοχασμός του τρόπου ζωής, σκέψης, συμπεριφοράς και πράξης ανθρώπων, όπως της Φραντζέσκας Αεράκη, θα μας βοηθήσει στην ενδοσκόπηση και κάθαρση, που όλοι χρειαζόμαστε για να παίρνουμε δύναμη στις μέρες μας.

Σ’ ευχαριστώ Φράγκα για την αληθινή σου γειτονία.

Καλή αντάμωση.

Η γειτόνισσα σου, Αγάπη.

** Αύριο Κυριακή 3 Απριλίου, στον Αϊ Γιώργη, θα τελεστεί το 40ημερο μνημόσυνο της Φρατζέσκας Αεράκη.

«Καλείστε να προσέλθετε στην ειδική δημόσια συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, που θα διεξαχθεί στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δημοτικού Καταστήματος την 5η του μηνός Απριλίου του έτους 2011, ημέρα Τρίτη και ώρα 19:00 για συζήτηση και λήψη αποφάσεων στο συνημμένο θέμα ημερήσιας διάταξης.

«Ψήφιση του προϋπολογισμού του Δήμου Ανωγείων έτους 2011, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 266 του Ν. 3852/2010 και με την Κοινή Υπουργική Απόφαση με αριθμό οικ. 3966/24.01.2011».

-->