Τοπικά
Μεγάλη ευκαιρία ”κλότσησε” σήμερα το απόγευμα ο Αετός για ένα θετικό αποτέλεσμα, καθώς έχασε σωρεία ευκαιριών και ηττήθηκε τελικά από τις Μαργαρίτες στο Ατσιπόπουλο με 3-1.Η ομάδα μας ήταν εμφανώς ανεβασμένη από τις προηγούμενες αγωνιστικές αλλά η ατυχία και η αστοχία στην τελική προσπάθεια της στέρησαν κάτι καλύτερο.
Ο Αετός μπήκε δυνατά και στο 15′ ο Άγγελος Σπαχής δεν σκόραρε σε τετ α τετ.Ευκαιρία είχε και ο Κεφαλογιάννης με φάουλ στο 17′ όπως και ο Δ.Ξυλούρης με σουτ στο 26′.Οι Μαργαρίτες προηγήθηκαν με γκολ του Γιουλούντα στο 34′ από το πουθενά ουσιαστικά με σουτ κεραυνό από τα 35 μέτρα.Ο Μ.Σπαχής στο 40′ έχασε τεράστια ευκαιρία για την ισοφάριση και στην αμέσως επόμενη φάση ο Γιουλούντας με κεφαλιά ψαράκι έγραψε το 2-0.Ο Αετός δεν παράτησε το παιχνίδι και κυριάρχησε στο δεύτερο μέρος αλλά ήταν άτυχος.Ο Μπάμπης Κεφαλογιάννης έχασε πέναλτι στο 56′,ενώ ευκαιρία είχε ο ίδιος παίχτης στο 68′ αλλά και ο Σπαχής στο 66′.Τελικά ο Άγγελος Σπαχής με υπέροχο σουτ μείωσε σε 2-1 στο 85′ και έβαλε φωτιά στα τελευταία λεπτά του παιχνιδιού.Η μεγάλη ευκαιρία χάθηκε στο 87′ από τον Κεφαλογιάννη και με όλη την ομάδα πλέον μπροστά για το 2-2 οι Μαργαρίτες σε μια αντεπίθεση έκαναν το 3-1 στο 90′ με τον Πρεκατσουνάκη.
Έτσι ο Αετός έπεσε στην τελευταία θέση με 5 βαθμούς με τις Μαργαρίτες να τον προσπερνούν με 7.Επόμενο παιχνίδι επίσης κρίσιμο με τον Αστέρα Ρεθύμνου στα Ανώγεια.
Αλγεινή πάντως εντύπωση προκάλεσε ο Μιχάλης Γιουλούντας ο σκόρερ των 2 τερμάτων που προέβη σε άσεμνες χειρονομίες προς τους παίχτες μας και χτύπησε εν ψυχρώ τον Παπαδομιχελάκη. Επικράτησε γενική σύρραξη που είχε ως αποτέλεσμα την κόκκινη κάρτα και στον παίχτη μας Χαραλαμπάκη. Απαράδεκτος ο Γιουλούντας ο οποίος μάλιστα μπροστά στα έκπληκτα μάτια όλων μας έβρισε και έκανε άσεμνες χειρονομίες ακόμα και στον πρόεδρο του Αετού πάτερ Ανδρέα Κεφαλογιάννη!Κρίμα πραγματικά!Ας τον κρίνουν οι υπεύθυνοι όπως του αρμόζει.
Στα θετικά η επιστροφή του Στέλιου Παπαδομιχελάκη ο οποίος έκοψε τον τένοντα του την πρώτη αγωνιστική και επέστρεψε γερός και δυνατός σε χρόνο ρεκόρ για τέτοιο τραυματισμό,μόλις σε 4 μήνες.Ο Στέλιος θα δώσει πλέον λύσεις στις πολύ κρίσιμες αγωνιστικές που έπονται στο αριστερό άκρο του Αετού.Σιδερένιος Στέλιο και πάντα υγιής ευχόμαστε στον νεαρό ποδοσφαιριστή μας.
Η σύνθεση του Αετού:
Μπροκάκης,Ε.Κεφαλογιάννης,Καλομοίρης,Φ.Ξυλούρης,Χ.Κεφαλογιάννης,Σουλτάτος,Α.Σπαχής,Χαραλαμπάκης,
Δραμουντάνης,Μ.Σπαχής,Δ.Ξυλούρης (80’Παπαδομιχελάκης)
Η πρόσκληση όπως την υπογράφει ο πρόεδρος και το Δ.Σ. του συλλόγου έχει ως εξής:
«Αγαπητές/οι συγχωριανοί, καλοί φίλοι και φίλες του Συλλόγου των Ανωγειανών της Αθήνας, χρόνια σας πολλά και ευτυχισμένη χρονιά!
Με χαρά σας καλούμε να συμμετέχετε και φέτος στην ετήσια χοροεσπερίδα του Συλλόγου μας, που θα πραγματοποιηθεί
την Παρασκευή, 1 Φεβρουαρίου 2013 (ώρα προσέλευσης: 21:30 μ.μ.), στο κέντρο διασκέδασης
«Κ Ο Ν Α Κ Ι»
(Πειραιώς 111 και Ηρακλειδών 61, Γκάζι, τηλ. 210 34 59 818).
Η παρουσία σας θα ευχαριστήσει όλους μας και θα ενισχύσει τις μεταξύ μας σχέσεις και φυσικά το Σύλλογό μας, που έχει ανάγκη όλους μας.
Τη βραδιά εκείνη, θα μας συντροφεύσουν και διασκεδάσουν με τη μουσική και το τραγούδι τους, ο Γιώργης Φασουλάς (Χουμάς) –λύρα,τραγούδι-, ο Κώστας Καλλέργης (Κουρούπης) –λαούτο-, ο Γιώργης Βρέντζος (Κάτης) φωνή,μαντολίνο-, και ο Κώστας Ανετάκης –κιθάρα-.
Ξεχωριστή, όσο και ιδιαίτερα τιμητική για το Σύλλογό μας και όλους τους Ανωγειανούς στην Αθήνα, θα είναι η παρουσία του χορευτικού συγκροτήματος του Πολιτιστικού Συλλόγου Ανωγείων και του Δ.Σ. αυτού, που θα έρθει από τ’Ανώγεια και τιμώντας το Σύλλογό μας, θα παραστεί συσφίγγοντας τις μεταξύ μας σχέσεις, ενώ θα χορέψει διασκεδάζοντας και ενθουσιάζοντας με τις ικανότητές του, όλους τους παρευρισκόμενους.
Παρακαλούμε θερμά, να μας ενημερώσετε εγκαίρως, για την σημαντική για το Σύλλογό μας, παρουσία σας, το αργότερο μέχρι την Πέμπτη, 31 Ιανουαρίου καλώντας στα τηλέφωνα: 6977.464742 (Ζ. Σαλούστρος), 6977.891415 (Μ. Σκανδάλης), 6979.302303 (Ν. Καράτζης), 6972.519997 (Β. Κονιός), 6949.476222 (Κ.Μέμμος) και 6972.906273 (Γ. Μανουράς)
Η τιμή της πρόσκλησης κατ’άτομο, είναι φέτος 25 ευρώ (πλήρες μενού).
Το ΔΣ.
Ιωάννης Μανουράς,
Ζαχαρίας Σαλούστρος,
Μανώλης Σκανδάλης,
Νίκος Καράτζης,
Κώστας Μέμμος,
Βασίλης Κονιός,
Στέφανος Χαιρέτης»
Μέχρι την Παρασκευή 1 Φεβρουαρίου έχουν προθεσμία οι κτηνοτρόφοι που έχουν κάνει αίτηση για την εξισωτική αποζημίωση του 2012 να προσκομίσουν τα απαραίτητα έγγραφα στον Γαλακτοκομικό Συνεταιρισμό Ανωγείων. Συγκεκριμένα χρειάζεται αντίγραφο της αστυνομικής ταυτότητας, το Ε1 και το εκκαθαριστικό του 2012.
Η ανακοίνωση του Γαλακτοκομικού Συνεταιρισμού έχει ως εξής:
”Ενημερώνουμε τους παραγωγούς που αιτούνται εξισωτικής αποζημίωσης για το έτος 2012 να προσκομίσουν στον Γαλακτοκομικό Συνεταιρισμό την αστυνομική τους ταυτότητα ,το Ε1 και το εκκαθαριστικό του 2012 μέχρι την Παρασκευή 1 Φεβρουαρίου”.

