Archive for Ιουνίου 2019

“Έφυγε” από τη ζωή σε ηλικία 83 ετών η Ελένη Βλατά (αδερφή του Παναγιωτονίκο). Η νεκρώσιμος ακολουθία θα ψαλεί την Κυριακή 2 Ιουνίου στις 12 μ.μ. από τον Ιερό ναό του Αγίου Γεωργίου στο Μεϊντάνι.  Η ΑΝΩΓΗ εκφράζει θερμά συλλυπητήρια στους οικείους της. Ας είναι ελαφρύ το χώμα των Ανωγείων που θα την σκεπάσει.

“Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε όλους τους Ανωγειανούς για τον πολιτισμένο τρόπο με τον οποίο συμμετείχαν στην εκλογική διαδικασία. Να επισημάνουμε τα υψηλά ποσοστά συμμετοχής στον πρώτο γύρο των εκλογών, πράγμα που δείχνει την αγάπη και το ενδιαφέρον των Ανωγειανών  για τον τόπο μας. Επίσης, να συγχαρούμε τους  Ανωγειανούς  περιφερειακούς συμβούλους που εξελέγησαν και να τους ευχηθούμε καλή δύναμη.

 Ο συνδυασμός μας αναδείχθηκε πρώτος  την περασμένη Κυριακή, γεγονός που δείχνει μια αναγνώριση στο έργο και την προσπάθεια μας και μας  γεμίζει ευθύνη και αισιοδοξία. Ευχαριστούμε θερμά για αυτό.

Ο αγώνας όμως δεν τελείωσε. Την Κυριακή ευελπιστούμε ότι κάθε Ανωγειανός θα κοιτάξει μέσα του, ελεύθερος θα πάρει τις αποφάσεις του και θα μας εμπιστευθεί ξανά την διοίκηση του τόπου. Θα μας δώσει την ευκαιρία να συνεχίσουμε το έργο και την προσπάθεια μας  για να πάμε τα Ανώγεια ακόμα πιο μπροστά με ισονομία και αλληλεγγύη. Έχουμε να κάνουμε ακόμα πολλά, για την ευημερία και την προκοπή του τόπου μας. Η προσπάθεια για την ανάπτυξη των Ανωγείων μας  χρειάζεται όλους”.

Δημοτική Προοδευτική Κίνηση

«Ανώγεια Μπροστά»

«Αγαπητές Συγχωριανές, Αγαπητοί Συγχωριανοί,

Την περασμένη Κυριακή, με την ψήφο σας, αναδείξατε ισοδύναμους δύο εκλογικούς συνδυασμούς.
Έτσι η ανάδειξη Δημάρχου οδηγήθηκε σε επαναληπτική εκλογή για την Κυριακή 2 Ιουνίου.
Ο συνδυασμός μας, «Τ ’Ανώγεια του Μέλλοντος» ευχαριστεί από καρδιάς όλους τους ψηφοφόρους που με πολιτική και δημοκρατική ωριμότητα πήγαν στις κάλπες και ψήφισαν, με ηρεμία και ανιδιοτέλεια, για το καλό των Ανωγείων και των κατοίκων τους.
Ευχαριστούμε όλους, όσοι τίμησαν με την ψήφο τους τον συνδυασμό μας, «Τ’ Ανώγεια του Μέλλοντος» και έδωσαν τη μάχη τους για ένα καλύτερο αύριο. Τους ευχαριστούμε που μας εμπιστεύτηκαν και μας τίμησαν, που αναγνώρισαν και στήριξαν το Οραματικό Σχέδιο μας για τα Ανώγεια του Μέλλοντος.
Ζητούμε από όλους τη συνέχεια των προσπαθειών και για το δεύτερο γύρο των αυτοδιοικητικών εκλογών, την Κυριακή 2 Ιουνίου 2019. Πρέπει να ενώσουμε, σε ένα αξιοπρεπή αγώνα, τις δυνάμεις μας και να αποδείξουμε ότι μόνο η αγάπη για το τόπο μας, θα κερδίσει.
Ήρθε η ώρα να ζυγίσουμε την ευθύνη για την Ανάπτυξη των Ανωγείων, για το μέλλον των Παιδιών μας. Έχουμε ευθύνη να σταθούμε πέρα από μικροσυμφέροντα και κομματικές αγκυλώσεις. Τα Ανώγεια πρέπει να έχουν την δική τους ευκαιρία. Η δική σας ψήφος θα καθορίσει το μέλλον των Ανωγείων, για άλλη μια φορά.
Εμείς, με το θάρρος και την αλήθεια που μας διακρίνει, δεν διστάσαμε να χαρακτηρίσουμε τα τελευταία χρόνια, ως χρόνια στασιμότητας για τα Ανώγεια.
Εμείς δεσμευτήκαμε απέναντί σας με ένα ολοκληρωμένο σχέδιο. Με 2 Πυλώνες ανάπτυξης, 11 πτυχές, 3 εμβληματικά έργα και 3 κορυφαίες διεκδικήσεις.
Προβλήματα όπως,
-Η άμεση οικονομική ανακούφιση της Ανωγειανής Οικογένειας
-Η αναβάθμιση των Κοινωνικών παροχών
-Η επείγουσα λειτουργία του Συνεταιρισμού
-Το ιδιοκτησιακό καθεστώς του βουνού
-Η αναγκαία άμεση δρομολόγηση κατασκευής του δρόμου Ηρακλείου-Ανωγείων, μέσα από Ευρωπαϊκά Χρηματοδοτικά Εργαλεία.
-Η δρομολόγηση νέου Σχολικού κτιριακού συγκροτήματος και της κατασκευής του Πολιτιστικού Πάρκου στο Μετόχι, είναι ορισμένες μόνο, από τις στοχεύσεις μας.
Εσείς γνωρίζετε πως για ό,τι δεσμευόμαστε, ξέρουμε να το κάνουμε πράξη.
Τώρα μπορούμε με καλύτερες συνθήκες να διεκδικήσουμε και να υλοποιήσουμε το αναπτυξιακό άλμα που έχει ανάγκη η Ανωγειανή κοινωνία.
Σήμερα, ο Δήμος, η Ανωγειανή κοινωνία στο σύνολό της, χρειάζονται μία ΝΕΑ ΠΝΟΗ, μια έκρηξη συλλογικότητας πάνω σε ένα καλά σχεδιασμένο πρόγραμμα για το σήμερα και το κοντινό μας αύριο.
Σήμερα όλοι πιστεύουμε ότι ο Δήμος Ανωγείων πρέπει να μπει ξανά σε τροχιά ανάπτυξης, διεκδίκησης και πρωτοπορίας.

Με νηφαλιότητα, με σεβασμό στην αξιοπρέπεια του καθενός και με σεβασμό στην ελευθερία της έκφρασης γνώμης, καλούμε όλες τις Ανωγειανές και τους Ανωγειανούς ψηφοφόρους, με καθαρό μυαλό, με αίσθημα ευθύνης και με γνώμονα το συμφέρον όλης της Ανωγειανής Κοινωνίας να πάμε την Κυριακή στις κάλπες, για να εκλέξουμε Δήμαρχο Ανωγείων.
Την Κυριακή οι Ανωγειανές και οι Ανωγειανοί, ψηφίζουμε για ένα καλύτερο μέλλον για τα παιδιά μας.»

«Τ’ Ανώγεια του Μέλλοντος»

Ο Επικεφαλής του Συνδυασμού
Σωκράτης Σ. Κεφαλογιάννης
Υποψήφιος Δήμαρχος

“Έφυγε” από από τη ζωή η Ουρανία Δραμουντάνη (Καρφίνα) σε ηλικία 90 ετών. Η νεκρώσιμος ακολουθία θα ψαλεί σήμερα 1 Ιουνίου στις 3μμ στον Ιερό ναό Αγίου Δημητρίου.
Η ΑΝΩΓΗ εκφράζει θερμά συλλυπητήρια στους οικείους του. Ας είναι ελαφρύ το χώμα που θα τον σκεπάσει

-->