Archive for Μαΐου 2019

«Ενόψει των επερχόμενων αυτοδιοικητικών εκλογών της 26ης Μαΐου 2019, ο Σύλλογος Ανωγειανών Αθήνας “Το Ιδαίον Άντρον”, με μόνο γνώμονα την πρόοδο και την ευημερία του γενέθλιου τόπου του, ως κατ’ έθιμο πλέον πράττει σε κάθε αντίστοιχη εκλογική αναμέτρηση, όμοια και φέτος, παρέχει το βήμα στους υποψηφίους Δημάρχους Ανωγείων να παρουσιάσουν στους Ανωγειανούς της Αθήνας το συνδυασμό τους και το όραμά τους για το μέλλον των Ανωγείων. Η “αυλαία” της προσπάθειας αυτής ανοίγει την ερχόμενη Παρασκευή, 10 Μαΐου 2019, στις 19:00, στην αίθουσα του Συλλόγου Ανωγειανών Αθήνας (Βελεστίνου 18, Αμπελόκηποι, πλησίον στάσης Μετρό Πανόρμου) με τον νυν Δήμαρχο και εκ νέου υποψήφιο για τον δημαρχιακό θώκο, Μανώλη Καλλέργη και το συνδυασμό του “Δημοτική Προοδευτική Κίνηση-Τα Ανώγεια Μπροστά”. Ο Εμμανουήλ Καλλέργης θα μας μιλήσει για το μέχρι τώρα έργο του ιδίου και των συνεργατών του στο Δήμο Ανωγείων, αλλά και για τα σχέδιά τους για το μέλλον του χωριού μας, ενώ θα απαντήσει σε τυχόν ερωτήσεις των παρευρισκομένων, σε συζήτηση που θα ακολουθήσει.

Το επόμενο Σάββατο, 18 Μαΐου, ο Σύλλογος Ανωγειανών Αθήνας θα φιλοξενήσει τον υποψήφιο Δήμαρχο Ανωγείων Σωκράτη Κεφαλογιάννη με τον συνδυασμό του “Ενωτική Δημοτική Κίνηση-Τ’Ανώγεια του Μέλλοντος”, ενώ θα οριστικοποιηθεί εντός των επομένων ημερών και η επίσκεψη του υποψηφίου δημάρχου Στέλιου Σταυρακάκη με τον συνδυασμό της “Λαϊκής Συσπείρωσης”. Καλούνται όλοι οι Ανωγειανοί της Αθήνας να παρευρεθούν».

Εκ μέρους του Δ.Σ.

Η πρόεδρος Ζαχαρένια Ν. Ανδρεαδάκη

Ο Γεν. Γραμματέας

Ιωάννης Σ. Σπιθούρης

Στα Ανώγεια βρέθηκε ο υποψήφιος Ευρωβουλευτής της Νέας Δημοκρατίας Νίκος Δούκας, όπου πραγματοποίησε μια μικρή βόλτα στο χωριό συνομιλώντας με κατοίκους για τα προβλήματα της περιοχής μας. Ο Καρδιτσιώτης πολιτικός, στενός φίλος του Ευρωβουλευτή της Ν.Δ Μανόλη Κεφαλογιάννη είχε από καιρό εκδηλώσει την επιθυμία επίσκεψης στα Ανώγεια καθώς όπως μας ανέφερε είναι μεγάλος θαυμαστής της ιστορίας, του πολιτισμού και της παράδοσης του τόπου μας. Στην μικρή του αυτή περιοδεία συνοδευόταν από φίλους του στα Ανώγεια και μετά τις επισκέψεις στις πλατείες και τα καφενεία του χωριού ολοκλήρωσε με ένα προσκύνημα στο Αρμί και το Ηρώο του Ανωγειανού αγωνιστή όπου βρίσκονται οι πλάκες με χαραγμένα όλα τα ονόματα των πεσόντων σε όλους τους Εθνικοαπελευθερωτικούς αγώνες.

Όπως τονίζει ο Νίκος Δούκας για τις επικείμενες Ευρωεκλογές:”Η συμμετοχή μου στις ευρωεκλογές μου δίνει την δυνατότητα να αξιοποιήσω την εμπειρία μου και τις ικανότητές μου προς όφελος της πατρίδας μας στα ευρωπαϊκά κέντρα αποφάσεων. Η υποψηφιότητά μου αποτελεί ένα κάλεσμα προς εκείνο το τμήμα της κοινωνίας μας που πιστεύει στις δυνάμεις του και  επιζητεί δίκαιες ανταγωνιστικές συνθήκες ώστε να δημιουργεί και να παράγει, προς όφελος της χώρας μας που αξίζει καλύτερα..”

 

“Έφυγε” από τη ζωή ο Εμμανουήλ Καλλέργης ή “Κουρούπης” σε ηλικία 93 ετών. Η νεκρώσιμος ακολουθία θα ψαλεί την Τρίτη 7 Μαΐου στη 1 μ.μ από τον Ιερό Ναό του Αγίου Γεωργίου.Η ΑΝΩΓΗ εκφράζει θερμά συλλυπητήρια στους οικείους του. Ας είναι ελαφρύ το χώμα των Ανωγείων που θα τον σκεπάσει.

ΠΡΩΤΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ «ΑΕΤΟΥ»

O Εμμανουήλ Καλλέργης μεταξύ άλλων διετέλεσε πρώτος πρόεδρος του Αετού Ανωγείων όταν ιδρύθηκε η ομάδα το 1963. Σε ψήφισμα της το Δ.Σ του Αετού  αναφέρει:

Μετά την αναγγελία του θανάτου του Εμμανουήλ Καλλέργη ή “Κουρούπη” το Δ.Σ του Αετού Ανωγείων συνήλθε σε έκτακτη συνεδρίαση και αφού έλαβε υπόψιν του:

-Την ιδιότητα του εκλιπόντος ως πρώτου προέδρου του Αετού Ανωγείων κατά την ίδρυση του.

-Το γεγονός ότι με την παρουσία και τη ζωή του τίμησε το σωματείο μας και τα Ανώγεια.

 

Αποφάσισε:

-Να εκφράσει τα ειλικρινή συλλυπητήρια στους οικείους του.

-Να παραστεί το Δ.Σ στην κηδεία του.

-Να καταθέσει στεφάνι στη μνήμη του.

-Το παρόν να δοθεί και να δημοσιευθεί στον τοπικό τύπο.

 

Εκ μέρους του Δ.Σ ο πρόεδρος Στέλιος Ξυλούρης

Ακροδεξιός, Χρυσαυγίτης, Προδότης, Καταδότης, Αριστερός, Κρυφοπασοκτζής, Ψεύτικος, Υπερβολικός, Εθνικιστής, Απαράδεκτος, Ψευτοεπαναστάτης, κουμπουροφώρος και τόσοι άλλοι χαρακτηρισμοί προς το πρόσωπο μου, είναι λέξεις που κλόνισαν κατά καιρούς την εμπιστοσύνη μου προς ορισμένους ανθρώπους αλλά με την πίστη μου και τη δύναμη του Θεού την ανέκτησα εκ νέου. Δεν με πληγώνει η κριτική, κυρίως από συνανθρώπους μου οι οποίοι με το σωστό ή τον λάθος τρόπο αγωνίζονται και αυτοί για τα ιδανικά μας και το καλό της Πατρίδας μας. Δεν με αγγίζει η διαπόμπευση, επειδή αυτή όπως γίνεται, δεν έχει καμία σχέση με τα θεία πάθη του Κυρίου μας και το μεγαλείο στην αντοχή που επέδειξε μέχρι τη Σταύρωση και την Ανάσταση του. Δεν με αγγίζει η συντονισμένη επιχείρηση αποδόμησης του έργου μου για τα παιδιά, τους μαθητές, τη νεολαία, τα ασυνόδευτα παιδιά μετανάστες, την προσπάθεια διατήρησης της ιστορίας του τόπου μας και τη σπορά που προσπαθώ να κάμω ως ρασοφόρος σε όλα τα κατατόπια της περιοχής που ζω, τα Ανώγεια αλλά και σε ολόκληρη την Ελλάδα όπου και όπως το μπορώ. Τίποτα δεν είναι ικανό να πάψει τη σχέση μου με την κοινωνία, με τους ανθρώπους, με τα μυστήρια της εκκλησίας μας κυρίως με τον αγώνα μου ώστε όλοι να είμαστε δίπλα δίπλα χωρίς μίσος αλλά με κατανόηση και σεβασμό. Γνωρίζω πολύ καλά τις ελλείψεις μου ως άνθρωπος και ως εργάτης της Ορθόδοξης Πίστης μας. Όμως δεν είναι Έλλειψη ούτε παρέκκλιση της θείας πρόνοιας και προτροπής, το να έχω μία αγκαλιά για όλους τους ανθρώπους όποιοι και αν είναι, ότι και αν έχουν πράξει, όσο και αν έχουν πληγώσει είτε άλλους ανθρώπους είτε την πατρίδα μου. Η προσπάθεια μου είναι μία και μοναδική. Να αποδείξω πως ο λόγος του θεού, οι διδαχές του Χριστού μας, δεν απευθύνονται σε όσους νομίζουν ότι με τις πράξεις τους έχουν σωθεί, αλλά σε όλους όσους διακρίνω πως υπάρχει ακόμη η ελπίδα να μεταστρέψουν τις αποφάσεις και πράξεις τους η οποίες δεν είναι προς το καλό της Ελλάδας, της Κρήτης. Στην Εκκλησία μας στο Μειντάνι Ανωγείων στον Καπετάνιο μου και άγιο μας Γιώργη, έχουν σκύψει και περάσει το κατώφλι ανάβοντας ένα κερί προσευχόμενοι, άνθρωποι που δεν το χωράει ανθρώπου νους. Πολιτικοί αρχηγοί, υπηρεσιακοί παράγοντες της Ευρώπης, διπλωμάτες, Πρέσβεις, κυβερνητικοί παράγοντες από ξένα κράτη, Μουσουλμάνοι, πλούσιοι και φτωχοί, άνθρωποι αγνοί και τίμιοι μα και άνθρωποι που οδηγήθηκαν από λάθος εκτίμηση της ζωής τους σε παράνομες κακουργηματικές και απαίσιες πράξεις. Άνθρωποι του δόλου αλλά και άνθρωποι που πλήγωσαν ανεπανόρθωτα γονείς, αδέρφια, οικογένειες.
Όλοι τους αντιμετώπισαν την εκκλησιά μας και τον Άγιο μας με σεβασμό και σκυμμένο κεφάλι από δέος και θετικές σκέψεις. Για άλλους γνωρίζω την πορεία τους, για άλλους όχι. Αυτό όμως που με σιγουριά ξέρω και διαδίδω, είναι πως όλοι τους αποχώρησαν από την αγκαλιά μου και τη σκέπη του Αγίου μας με θετικά συναισθήματα και ειλικρινές βλέμμα. «Πιστεύω Ακράδαντα Ότι Η Χειρότερη Αναπηρία Είναι Η Κακή Συμπεριφορά», έλεγε ένας μουσικός. Πιστεύω αδέρφια μου ότι αυτή την Αναπηρία δεν την έχουμε εμείς εδώ στην ενορία μας, ούτε στα Ανώγεια. Λάθη υπάρχουν, όμως δεν είναι λάθη που ορίζουν την πορεία της κοινωνίας και των οικογενειών μας. Είναι λάθη ανθρώπινα που όλοι μας κάνουμε. Λέω συχνά ότι αξίζει να έχουμε αυτοέλεγχο και να ακολουθούμε την πορεία μας μέσω και της θείας εξομολόγησης. Λέω συχνά στους ενορίτες μου και όπου μου επιτραπεί πως κάθε άνθρωπος μπορεί να κρίνει με ευκολία, να κατηγορήσει με ευκολία, να παραπονεθεί, να διαμαρτυρηθεί με ευκολία. Αυτή όμως την ευκολία τη διαθέτουν κυρίως οι απρεπείς οι ασεβείς και οι συναισθηματικά αδέξιοι. Τους καλώ λοιπόν όλους ακόμη και τον εαυτό μου να μην είμαστε απρεπείς, αδέξιοι, ασεβείς, συναισθηματικά αδέξιοι. Όλα όσα και αν μου προσάψουν ως χαρακτηριστικά δε θα με λυγίσουν. Διότι η πίστης δε λυγάτε, η αγκαλιά του θεού και των ανθρώπων δεν αγκυλώνεται, η καθαρή ματιά δε θολώνει. Ο αγώνας για μία Ελλάδα άξια, πνευματικά δυνατή με Έλληνες ευθυτενείς και μονιασμένους, έτοιμοι για τον πόλεμο με τα όπλα της ορθοδοξίας τα οποία είναι η Συγχώρεση, η Αγάπη, η απόλυτη Ελευθερία, ο Σεβασμός, δεν νικάτε. Όποτε όμως χρειαστεί να υπερασπιστούμε τη σημαία μας τη γαλανόλευκη, τα σπίτια μας, τις γυναίκες, τα παιδιά μας, τους γερόντους μας, τα λείψανα των αγίων μας, τις εικόνες των εκκλησιών μας, καμπαναριά και εστίες, τότε γνωρίζουμε καλά, πολύ καλά, πως υπάρχουν και τα ευλογημένα όπλα με τα δυνατά βόλια και ο μη φόβος του προσωπικού θανάτου. Ας σκεφτούν λοιπόν οι κριτές και κατακριτές αν σε αυτό το δρόμο πορεύονται και αυτές τις αποφάσεις έχουν λάβει για τη ζωή τους. Αν είναι δηλαδή πραγματικά έτοιμοι, να χάσουν τα πάντα, να μη νοιαστούν για το θρήνο, αρκεί να συμμετέχουν μπροστάρηδες για την προστασία των ιερών και οσίων μας, ως χώρα. Σχετικά με το ερέθισμα που δόθηκε στους επικριτές μου, επειδή ο Αλέξης Τσίπρας έγινε δεκτός στα Ανώγεια και στην εκκλησιά του Άι Γιώργη, επειδή του έδωσα ένα μπρελόκ με την Ελληνική Σημαία για να την βάλει στα κλειδιά του Μεγάρου Μαξίμου και στην καρδιά του, επειδή τον χαρακτήρισα ως ηγετική φυσιογνωμία και ειλικρινή άνθρωπο, ένα έχω να απαντήσω επί τούτου. Όλα διέπονται από βαθιά πνευματική διάθεση, μέσα από το ορθόδοξο πρίσμα της αγάπης, και φυσικά από το λόγο του θεού “Τις άνθρωπος εξ υμών, εάν έχη εκατόν πρόβατα και χάση εν εξ αυτών, δεν αφίνει το απολωλός εωσού εύρει αυτό; Και ευρών αυτό, βάλλει επί τους ώμους αυτού χαίρων και ελθών εις τον οίκον, συγκαλεί τους φίλους και τους γείτονας, λέγων, Συγχαρήτε μοι ότι εύρον το πρόβατόν μου το απολωλός” Λουκάς ιε’:3-7. “Έλθετε προς Με πάντες οι κοπιώντες και πεφορτισμένοι και εγώ θέλω σας αναπαύσει”, Ματθαίος ια’:28. Ποτέ μου δε δέχτηκα να ταυτίσω την Εκκλησία με τα κομματικά γραφεία, ποτέ η ενορία μου δεν έλαβε οποιοδήποτε ποσό από κόμμα ή πολιτική οργάνωση, ποτέ δεν αντιμετώπισα τους ανθρώπους σύμφωνα με τα πολιτικά τους πιστεύω. Ακόμη και αν ένας φασίστας θελήσει να περάσει το κατώφλι του Αγίου Γεωργίου στα Ανώγεια, θα ευλογήσω την παρουσία του, απλά θα τον ενημερώσω ότι αν μπει και ανάψει κερί, προσκυνήσει και αναπαυθεί στο στασίδι, επιστροφή πια δεν υπάρχει για αυτόν στην ιδεολογία του Φασισμού. Διότι κάθε μορφή φασισμού από όπου και αν προέρχεται μέσα από όποιο πλαίσιο κι αν αναπτύσσεται, δεν είναι αποδεκτή ούτε ευλογείτε, μήτε από τον άγιο μου μήτε από το πετραχήλι μου.
Χωρίς να θέλω να πληγώσω κανέναν, θα ολοκληρώσω την κουραστική ίσως αυτή επιστολή μου προς πάντες, με τα λόγια του Σαίξπηρ «Θα σε προκαλούσα σε πνευματική μονομαχία αλλά βλέπω ότι είσαι άοπλος». Για το λόγο αυτό αγαπημένα μου αδέρφια, σας καλώ σε ανθρώπινη αγκαλιά και κοινή συμπόρευση. Όχι σε μονομαχία. Αν θέλετε εσείς οι επικριτές, όπως αυτό επιθυμώ προσωπικά, να σταθούμε ο ένας δίπλα στον άλλον, δυνατοί ώστε να αισθανθούμε και να βιώσουμε το μαζί, το κοινό, με αγάπη, τότε αδέρφια μου πρέπει να υπομένουμε ο ένας τον άλλο, δίχως εγωισμούς, υπεροψία και την αίσθηση του κορεσμού ότι εμείς είμαστε οι ήρωες και λυτρωτές της χώρας ενώ οι άλλοι όλοι είναι οι κλειδοκράτορες της Κερκόπορτας.
Με αληθινή, ακούραστη πνευματική και ανθρώπινη ΑΓΑΠΗ
Πατήρ Ανδρέας Κεφαλογιάννης
Η Καμπάνα του Άι Γιώργη στα Ανώγεια δε θα πάψει να χτυπάει όσο ζω εγώ και οι Ανωγειανοί.

Η παρουσίαση του βιβλίου του ιατρού Νίκου Κ. Κεφαλογιάννη με τίτλο “Οδύσσεια μιας γλυκιάς ζωής” θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 7 Μαΐου στην αίθουσα Καστελλάκη στο Εμπορικό Επιμελητήριο Ηρακλείου. Συντονιστής θα είναι ο δημοσιογράφος Κώστας Συλιγάρδος. Για το βιβλίο που αφορά τον σακχαρώδη διαβήτη έγραψε τα παρακάτω η Ελένη Ταταχάκη:

“Ο τίτλος του βιβλίου Οδύσσεια μιας « γλυκιάς » ζωής δεν έχει άμεση σχέση ούτε με τον Ομηρικό Οδυσσέα ούτε με τις «γλύκιες» της ζωής. Εκείνη όμως η περιπέτεια που προκύπτει από την εμφάνιση του Σαχαρώδους Διαβήτη (Σ.Δ.) είναι πραγματικά μια Οδύσσεια για τον ασθενή που η έντασή της εξαρτάται απόλυτα από το πόσο σωστή αντιμετώπισή της γίνεται από τον κάθε σχετικό ενδιαφερόμενο για τη νόσο.

Το βιβλίο το τόσο σημαντικό για τους ασθενείς  με  Σ.Δ.  Οδύσσεια μιας  «γλυκιάς» ζωής που τόσο εμπεριστατωμένα έγραψε και παρουσίασε με πληρότητα και σαφήνεια ο εκλεκτός γνωστός διαβητολόγος γιατρός κος Νίκος Κεφαλογιάννης, είναι ένα πραγματικά « θείο δώρο » για τους ενδιαφερομένους. Και ο λόγος είναι ότι βοηθούνται απόλυτα στη διάγνωση, την παρακολούθηση και τη θεραπευτική αντιμετώπιση της νόσου, με την κατάλληλη διατροφή και την άσκηση κατά την πορεία της. Κι είναι να θαυμάζεις το περιεχόμενό του, που αναφέρονται σαφέστατα όλα τα απαραίτητα στοιχεία και προβλήματα που προκύπτουν στην αντιμετώπιση του  Σ.Δ. από τους ενδιαφερομένους.

Κι ακόμη στο πολυσέλιδο αυτό σύγγραμμα διαπιστώνουμε με ικανοποίηση μια επιπλέον γοητευτική συμμετοχή και παρουσία κι άλλων σχετικών με το συγγραφέα επιστημόνων, που με θαυμαστή σαφήνεια και απλότητα διατυπώνουν την πολύτιμη γνώμη τους για τη βελτίωση και ποιότητα ζωής των ασθενών τους. Μ’ αυτόν τον τρόπο όλοι αυτοί οι εξαίρετοι γιατροί γίνονται πολύτιμοι συνεργάτες και υποστηρικτές του αγώνα που βιώνουν οι ασθενείς τους.

Με τον τρόπο αυτό και με την προθυμία που ανταποκρίνονται στο κάλεσμα του άξιου συναδέλφου τους αποτυπώνουν στα κείμενά τους με απλότητα, τις πολύτιμες εμπειρίες τους και δίδουν μια εξέχουσα μορφή περιεχομένου στο σύγγραμμα, δικαιώνοντας τις ευγενείς επιδιώξεις του συγγραφέα-γιατρού. Ο ίδιος φυσικά, κρατεί το μεγαλύτερο μέρος της προσφοράς των πολύτιμων γνώσεων με άριστη και προσιτή διατύπωση συγγραφής.

Είχα τη μεγάλη τιμή και χαρά να έλθει ο ίδιος στο σπίτι μου στις Αρχάνες και να μου φέρει το πολύτιμο βιβλίο του. Είναι εξαίρετος φίλος μας και γιατρός μας από παλιά ο κ. Νίκος Κεφαλογιάννης. Με συγκίνησε η ευγένειά του και καλοσύνη του και θεωρώ σπουδαίο το επιστημονικό τούτο δώρο για όλους που έχουν την ανάγκη αυτή.

Σαν διαβητική βάλθηκα με ενδιαφέρον να ξεκινήσω τη μελέτη του. Και σαν συμπέρασμα των όσων απεκόμισα, θέλω με λόγια απλά να περιγράψω το πόσο με συνεπήρε τούτη η ωφέλιμη απασχόληση :

Επιστημονικό το σύγγραμμα κι όμως τόσο προσιτό, τόσο κατατοπιστικό που σε συναρπάζει. Δεν μπορείς εύκολα ν’ αφήσεις τη μελέτη του και να αναβάλλεις για μια άλλη ευκαιρία. Και λες: Μα γιά να δω και τούτο, γιά να μάθω κι εκείνο … Βέβαια βοηθά πολύ και η άριστη εκτύπωση και ταξινόμηση της ύλης και έτσι χωρίς να πτοείσαι από την έκταση των περίπου 500 (πεντακοσίων) σελίδων, συνεχίζεις…

Θριαμβευτής ο σκοπός του βιβλίου του ξεχωριστού ! Γιατί σου δίνει τη χαρά ότι απαντά σαν εξαίσιος συνομιλητής, υπεύθυνος και ειδικός σε πολλές από τις λεπτομέρειες  γνώσεων που σου λείπουν απ’ όσα πρέπει να γνωρίζεις :

Ποιες φθορές μπορεί να φέρει ο Σ.Δ., ποια αντίσταση καταβάλλει ο οργανισμός με την έκκριση ινσουλίνης από το πάγκρεας και πώς η επιστήμη σε μη έκκριση επαρκούς ποσότητος ινσουλίνης του οργανισμού συμπληρώνει την ευεργετική δράση της με τη γνωστή ινσουλινοθεραπεία.

Ποια όργανα κινδυνεύουν όταν δεν υπάρχει επαρκής ινσουλίνη από το πάγκρεας και πως θα ρυθμιστεί η ευεργετική επίδραση της γλυκόζης που χαρίζει την ενέργεια όταν χωρίς ινσουλίνη δεν μπορεί να δράσει επ’ ωφελεία.

Σε κατατοπίζει για την παρουσία και σοβαρότητα της « γλυκοζυλιωομένης » στον οργανισμό που ενημερώνει για διάστημα μηνών, την ύπαρξη και τη δράση της, τα ποσοστά που πρέπει να υπάρχουν στον οργανισμό και τους τρόπους για τη βελτίωσή τους.

Μαθαίνομε επίσης για τις χρόνιες επιπλοκές του Σ.Δ. που ούτε ο πιο ενημερωμένος διαβητικός μπορεί να συγκρατήσει μόνιμα στη μνήμη του. Και ακόμη για τη διαβητική κετοξέωση, για την καρδιακή, ηπατική και αναπνευστική ανεπάρκεια. Επίσης, το συνεχή έλεγχο των επιπέδων της γλυκόζης με συσκευές.

Για την ινσουλίνη που είναι μια ορμόνη που οδηγεί τη γλυκόζη στα κύτταρα και δίδει την ενέργεια που χρειάζεται ο οργανισμός. Μας λέει για τις υπογλυκαιμίες που τα επίπεδα  του σακχάρου είναι χαμηλά και μπορεί να επιφέρουν ακόμη και κώμα. Αλλά και τόσα άλλα…

Το πολύτιμο αυτό βιβλίο του σπουδαίου γνωστού γιατρού διαβητολόγου κου Νίκου Κεφαλογιάννη είναι για τον κάθε ασθενή με Σ.Δ.  ένας σωστός θησαυρός . Είναι σα να έχεις μόνιμα στο σπίτι σου ένα μοναδικό επιστήμονα άξιο να σε συμβουλέψει σε κάθε πρόβλημα της υγείας σου από Σ. Δ.  για να προλάβεις με σωστή αντιμετώπιση πολλά δυσάρεστα επακόλουθα.

Είναι το βιβλίο αυτό ένας « μπιστικός φίλος » έτοιμος να σε βοηθήσει στα προβλήματα της υγείας για να φτάσεις με υπομονή στον προορισμό σου… στην… Ιθάκη σου. Όπως γράφει στο ποίημά του «Ιθάκη» ο σπουδαίος ποιητής Κ. Π. Καβάφης και που τόσο εύστοχα συμπεριέλαβε στον επίλογο του βιβλίου του ο συγγραφέας

          « Πάντα στο νου σου νάχεις την Ιθάκη.

         Tο φθάσιμο εκεί είναι ο προορισμός σου. »

     Μεγάλη, απέραντη, μακροχρόνια, κοπιαστική μα και ανθρωπιστική η προσφορά του συγγραφέα – γιατρού κου Νίκου Κεφαλογιάννη και των συνεργατών του κι όπως δηλώνει ο ίδιος, μετά από πολύχρονη κοπιαστική φροντίδα νιώθει απόλυτα ικανοποιημένος!!!

Τον ευχαριστούμε από καρδιάς για τους κόπους , τις θυσίες του και το αποτέλεσμα της θαυμαστής προσφοράς του!

Ευχόμαστε κι όσοι μελετήσουν το θαυμάσιο αυτό σύγγραμμα να βρουν την ποθητή λύση στα προβλήματα της υγείας τους !!!”

Μεγάλες στιγμές αναμένεται να ζήσει το Δημοτικό στάδιο Ανωγείων την ερχόμενη Κυριακή 12 Μαΐου, καθώς στην τελευταία αγωνιστική του φετινού μαραθωνίου της Γ’ΕΠΣΗ ο Αετός Ανωγείων υποδέχεται το Μαρτινέγκο και σε περίπτωση νίκης στέφεται πρωταθλητής Ηρακλείου, ανεξάρτητα από τα υπόλοιπα αποτελέσματα! Ο ιστορικός Αετός στην πρώτη του χρονιά στο Ηράκλειο ετοιμάζεται να γράψει ιστορία και να εμπλουτίσει την τροπαιοθήκη του με ένα πρωτάθλημα που κανείς δεν περίμενε στην έναρξη της χρονιάς. Ο κόσμος των Ανωγείων ήδη προετοιμάζεται και αναμένεται να δώσει βροντερό παρών στο γήπεδο την Κυριακή στις 6 μ.μ και να δώσει την απαραίτητη ώθηση στην ομάδα για τη νίκη και το πρωτάθλημα.

Χθες Κυριακή 5 Μαΐου στην προτελευταία αγωνιστική ο Αετός παρουσιάστηκε σοβαρός στο γήπεδο στις Αγιές Παρασκιές στο Ηράκλειο και επικράτησε του Κοροίβου με 0-2, στο τελευταίο εκτός έδρας παιχνίδι του. Με 19 τελικές, δυο γκολ, ένα δοκάρι και καθολική κατοχή της μπάλας, οι Ανωγειανοί δεν άφησαν την ευκαιρία να πάει χαμένη και με τους τρεις βαθμούς παρέμειναν πρωτοπόροι μια “στροφή” πριν το φινάλε. Το συγκρότημα του Σταμάτη Μαματζάκη πέτυχε τα δυο χρυσά γκολ με τον Ευριπίδη Δραμουντάνη στο 18′ και τον Γιώργο Παγκαλάκη στο 80′. Στο 64′ ο Δραμουντάνης είχε και οριζόντιο δοκάρι.

Με 56 βαθμούς ο Αετός φιγουράρει στην πρώτη θέση του πρωταθλήματος καθώς αν και ο Γιούχτας 2010 έχει τους ίδιους βαθμούς υστερεί στην ισοβαθμία, με τον Αετό να έχει κερδίσει στα Ανώγεια με 2-0 και να έχει ηττηθεί στις Αρχάνες με 1-0! Αυτό το δεύτερο γκολ του Παγκαλάκη στα Ανώγεια με αντίπαλο τον Γιούχτα στον πρώτο γύρο ίσως αποδειχθεί και το πιο καθοριστικό σε περίπτωση κατάκτησης του πρωταθλήματος! Την τελευταία αγωνιστική ο Γιούχτας 2010 αντιμετωπίζει τον Παναθηναϊκό Ηρακλείου εντός έδρας. Ο Αετός θα στεφθεί πρωταθλητής σε περίπτωση δικής του νίκης αλλά ακόμα και στην πιθανότητα να φέρει ίδιο αποτέλεσμα με αυτό της ομάδας των Αρχανών!

Το μόνο βέβαιο είναι ότι η αναμέτρηση με το Μαρτινέγκο μόνο εύκολη δε θα είναι καθώς οι μικροί του Εργοτέλη εντυπωσιάζουν με τις φετινές εμφανίσεις τους σε κάθε έδρα και με 41 βαθμούς βρίσκονται στην πέμπτη θέση! Μάλιστα στο παιχνίδι του πρώτου γύρου είχαν επικρατήσει του Αετού με 1-0 στην πρώτη τότε ήττα των Ανωγειανών στο πρωτάθλημα. Απαιτούνται 90 λεπτά προσήλωσης και προσοχής για να έρθει το πολυπόθητο τρίποντο και το πρωτάθλημα για τον Αετό Ανωγείων!

Οι συνθέσεις του χθεσινού αγώνα:

Κόροιβος:Δουκαμερτζάκης(85’Στειακάκης)-Σχοιναράκης(54’Φραγκιαδάκης)-Κεφαλάκης-Γεναράκης-Χουστουλάκης-Χαλεπάκης-Καβατζής, Πρέντι(59’Δετοράκης)-Στειακάκης-Καλογεράκης(87’Γκιαουράκης)-Μαλουδάκης

Αετός:Καπετανάκης-Μέμος-Μαματζάκης-Παπαδομιχελάκης-Καλέας-Παπαδάκης-Αεράκης(87’Πατεράκης)-Παγκαλάκης, Ξυλούρης(87’Βιτώρος)-Δραμουντάνης-Χαλκιαδάκης(90’Τουγλής)

-->