Archive for Οκτωβρίου 2015
Με επιστολή τους στην Ανωγή, οι γονείς μέσω του συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, εξηγούν τους λόγους της σημερινής τους απόφασης να βάλουν από αύριο ”λουκέτο” στο σχολείο μέχρι νεωτέρας.
Αναλυτικά αναφέρουν τα εξής:
ΚΑΤΑΛΗΨΗ – ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ
Ο Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων του Δημοτικού Σχολείου Ανωγείων στην Γενική Συνέλευση που πραγματοποίησε στις 12/10/2015, αποφάσισε το κλείσιμο του Σχολείου από τους γονείς, επ’ αόριστον, διότι παρά τις επανειλημμένες ενημερώσεις προς όλους τους αρμόδιους φορείς δεν καταφέραμε να καλύψουμε τα κενά σε δασκάλους και ειδικότητες.
Το Δημοτικό Σχολείο Ανωγείων λειτούργησε για πρώτη φορά το 1928 και στο πέρασμα των χρόνων έχει δώσει την δυνατότητα εκπαίδευσης σε χιλιάδες παιδιά των Ανωγείων και όχι μόνο. Μια ορεινή και δυσπρόσιτη περιοχή σαν τη δική μας στερείται δυνατοτήτων και ευκαιριών που μπορούν να έχουν τα παιδιά της πόλης ή κοντά σε αυτήν περιοχές. Κύρια απασχόληση των παιδιών μας είναι το σχολείο μας, του οποίου οι παροχές μειώνονται διαρκώς. Μέλημα μας είναι η μείωση του φαινομένου της σχολικής διαρροής, πράγμα που μειώνει την παραβατική συμπεριφορά και επιτυγχάνεται με τη στελέχωση του τμήματος ένταξης και τοποθέτηση ειδικοτήτων και δασκάλων από την αρχή της σχολικής χρονιάς, χωρίς καθυστερήσεις και μακράς διάρκειας αναμονές. Αυτό δίνει στα παιδιά αίσθημα ασφάλειας και σιγουριάς κρατώντας το ενδιαφέρον τους ζωντανό για το σχολείο.
Γι’ αυτούς τους λόγους ζητάμε:
- Την άμεση τοποθέτηση 2 δασκάλων για τον χωρισμό της Ε’ και Β’ Τάξης με 27 και 26 μαθητές αντίστοιχα.
- Την άμεση πρόσληψη ενός δασκάλου για την αντικατάσταση της αποσπασμένης δασκάλας της Γ’ Τάξης.
- Την άμεση τοποθέτηση γυμναστή στην θέση της αδειούχου λόγω εγκυμοσύνης γυμνάστριας.
- Την άμεση τοποθέτηση ειδικοτήτων Αγγλικής και Γαλλικής Γλώσσας.
- Την άμεση τοποθέτηση ειδικοτήτων στο πρόγραμμα ολοήμερου σχολείου.
- Αιτούμαστε την μοριοδότηση του σχολείου ως δυσπρόσιτο λόγω ορεινότητας, δυσμενών καιρικών συνθηκών, μεγάλης χιλιομετρικής απόστασης από το Ρέθυμνο και επικινδυνότητας του δρόμου, ώστε να υπάρχει κίνητρο έλευσης εκπαιδευτικών.
- ΕΝΤΑΞΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΤΟ ΕΑΕΠ.
- Εξοπλισμό του σχολείου με σύγχρονα εποπτικά μέσα (διαδραστικούς πίνακες & ηλεκτρονικούς υπολογιστές).
Είναι η τελευταία χρονιά που ανεχτήκαμε για τόσο μεγάλο διάστημα την υπολειτουργία και υποβάθμιση του σχολείου μας.
Έχουμε αποφασίσει ότι την επόμενη σχολική χρονιά θα δείξουμε μηδενική ανοχή εάν την πρώτη μέρα λειτουργίας του σχολείου δεν είναι τοποθετημένοι όλοι οι δάσκαλοι και οι ειδικότητες, το σχολείο θα κλείνει.
Ζητάμε από τους αρμόδιους φορείς να δείξουν ευαισθησία στα προβλήματα των ορεινών σχολείων ώστε να μην ερχόμαστε στην δύσκολη θέση να κλείνουν τα σχολεία οι ίδιοι οι γονείς.
Δεν μπορούμε να δεχθούμε επιπλέον έκπτωση στο επίπεδο της εκπαίδευσης των παιδιών μας. Τα ζητήματα υγείας και παιδείας είναι μείζονος σημασίας για μας και θα πρέπει η Πολιτεία να μεριμνεί με ιδιαίτερη προσοχή.
Στόχος μας είναι το σχολείο μας να είναι ανοιχτό και να λειτουργεί εύρυθμα και με πληρότητα.
Το ΔΣ του Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων του Δημοτικού Σχολείου Ανωγείων.
Κατάληψη και στο Δημοτικό σχολείο Ανωγείων, αποφάσισαν να κάνουν από αύριο Τρίτη 13 Οκτωβρίου οι γονείς, , με απόφαση του συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων μετά την Γενική συνέλευση που έληξε σήμερα στις 8 μ.μ
Οι γονείς απογοητευμένοι και οργισμένοι από την αδράνεια της Πολιτείας, με μεγάλα κενά σε Εκπαιδευτικούς από την αρχή της χρονιάς, αποφάσισαν να ακολουθήσουν αυτόν τον δρόμο όπως και πέρσι ,για να διεκδικήσουν με μεγαλύτερες αξιώσεις τα δίκαια αιτήματα τους, με άμεσο αυτό της πρόσληψης τεσσάρων δασκάλων για την κάλυψη των κενών.
Κάθε μέρα θα πραγματοποιούν Συνέλευση για το αν θα συνεχιστεί η Κατάληψη που θα αρχίσει αύριο, θεωρείται πάντως σχεδόν βέβαιο ότι θα διαρκέσει και μέχρι το τέλος αυτής της εβδομάδας!
Τέταρτη μέρα Κατάληψης σε Γυμνάσιο και Λύκειο
Για τέταρτη ημέρα θα παραμείνει αύριο Τρίτη 13 Οκτωβρίου , υπό Κατάληψη το Γυμνάσιο και Λύκειο Ανωγείων καθώς με σημερινή τους απόφαση οι μαθητές αποφάσισαν να συνεχίσουν τις κινητοποιήσεις. Αύριο μετά από νέα συνέλευση θα αποφασιστεί η παράταση ή όχι της Κατάληψης, ενώ στην διάρκεια των τελευταίων ημερών, αντιπροσωπείες μαθητών και Γονέων επισκέφθηκαν τα γραφεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε Ηράκλειο και Ρέθυμνο στην προσπάθεια να βρεθεί λύση στο θέμα των ελλείψεων σε Εκπαιδευτικούς, χωρίς πάντως μέχρι στιγμής να υπάρχει κάποιο απτό αποτέλεσμα.
3ο Σκακιστικό Πρωτάθλημα Ανωγείων – 2015.
Με τον 3ο γύρο συνεχίστηκε την Κυριακή 11 Οκτωβρίου το 3ο Σκακιστικό Πρωτάθλημα Ανωγείων. Πολλές οι αμφίρροπες μάχες και ρευστή η κατάσταση του βαθμολογικού πίνακα προμηνύουν ένα συναρπαστικό φινάλε, καθώς προχωράμε προς τον 4ο γύρο. Πολύ σημαντικά αποτελέσματα της 3ης αγωνιστικής η όμορφη νίκη του Γιώργου Χαιρέτη επί του Γιώργου Καλλέργη, η νίκη του Γιώργου Νταγιαντά επί του Μανώλη Φασουλά που τον διατήρησε στην κορυφή μαζί με τον Γιάννη Μάρη και η ισοπαλία στην παρτίδα Νταγιαντάς Μανόλης – Χαιρέτης Γιάννης. Αναλυτικά είχαμε:
3ος γύρος:
Μαρής Γιάννης – Μέμος Γιάννης 1-0 Σικελική / Μόρα γκαμπί
Τα λευκά πίεσαν αμέσως και εκμεταλλεύτηκαν άριστα ένα τακτικό λάθος των μαύρων. Ο Γιάννης Μαρής συνεχίζει με το απόλυτο 3/3.
Νταγιαντάς Γεώργιος – Φασουλάς Μανόλης 1-0 Ιταλική Παρτίδα
Πολύωρη μάχη για γερά νεύρα. Τα μαύρα έχτισαν αρχικά πολύ ισχυρή θέση, εκμεταλλευόμενα τις ανακρίβειες στο άνοιγμα των λευκών, όμως σιγά σιγά, με υπομονή και επιμονή τα λευκά άλλαζαν τις ισορροπίες μέχρι την ολική ανατροπή στο φινάλε. Νίκη με την οποία ο Γιώργης συνεχίζει με το απόλυτο 3/3.
Νταγιαντάς Μανόλης – Χαιρέτης Γιάννης ½ – ½ Γκαμπί της Βασίλισσας μη αποδεκτό, Carlsbad
Κανένας από τους δύο σκακιστές δεν ήθελε να ρισκάρει. Αντίθετα και οι δύο φρόντισαν να χτίσουν θέσεις χωρίς αδυναμίες. Η ισοπαλία ήταν το φυσιολογικό αποτέλεσμα.
Χαιρέτης Γιώργος – Καλλέργης Γιώργος 1-0 Σικελική Αλάπιν
Εντυπωσιακή παρτίδα, αναμφίβολα η θεαματικότερη της αγωνιστικής. Τα λευκά πήραν τα ηνία της αναμέτρησης από το άνοιγμα. Τα μαύρα πάλεψαν, αλλά το παιχνίδι του Γιώργου Χαιρέτη ήταν συνεπές και θεαματικό, αφού ολοκλήρωσε την παρτίδα με έναν πολύ όμορφο συνδυασμό.
Σφυρή Ολυμπία – Νταγιαντάς Δημήτρης 0 – 1 Σικελική Καλαζνίκοφ
Πολύ επιθετικό σκάκι από τα μαύρα, τα οποία έθεσαν πολλά προβλήματα στα λευκά ήδη από το άνοιγμα και με ισχυρή επίθεση στο ροκέ ολοκλήρωσαν την παρτίδα.
Μέμου Ευαγγελία – Σαλούστρου Δέσποινα 0 – 1 α.α.
Ο πυρετός δεν επέτρεψε δυστυχώς στην Ευαγγελία να αγωνιστεί.
Μανουρά Μαρία – Κονιός Γεώργιος 1 – 0 Άνοιγμα 4 Ίππων
Πολύ σημαντική νίκη για την Μαρία, το παιχνίδι της οποίας παρουσιάζει συνεχή βελτίωση.
Κακαζιάνη Τζούλια – Κονιός Χάρης ½ – ½ Ινδική άμυνα του Βασιλιά/ Μαρ ντελ Πλάτα
Πολύ ενδιαφέρουσα αναμέτρηση με τα λευκά να βγάζουν υπεροχή την οποία δεν κατάφεραν να μετουσιώσουν σε νίκη, αφού τα μαύρα «κράτησαν».
Μιρζάκ Βαλέρια – Σαλούστρος Κώστας 1-0 Άμυνα 2 Ίππων
Πολύ σημαντική νίκη για την Βαλέρια, με την οποία μπαίνει ξανά μέσα στους στόχους της για το τουρνουά.
Έχοντας περάσει πλέον στο δεύτερο μισό του πρωταθλήματος, τα περιθώρια για λάθη στενεύουν και η κάθε κίνηση βαραίνει ξεχωριστά. Πάρα πολλοί σκακιστές και σκακίστριες βρίσκονται στην μάχη των μεταλλίων και η συνέχεια προβλέπεται συναρπαστική. Στον 4ο γύρο, που θα διεξαχθεί την Κυριακή 18 Οκτωβρίου στις 19:00 θα αναμετρηθούν τα εξής ζευγάρια:
Νταγιαντάς Γιώργης – Μαρής Γιάννης
Μέμος Γιάννης – Χαιρέτης Γιώργος
Φασουλάς Μανώλης – Χαιρέτης Γιάννης
Νταγιαντάς Δημήτρης – Σαλούστρου Δέσποινα
Κονιός Γιώργος – Νταγιαντάς Μανώλης
Καλλέργης Γιώργης – Σφυρή Ολυμπία
Μέμου Ευαγγελία – Μιρζάκ Βαλέρια
Κονιός Χάρης – Μανουρά Μαρία
Σαλούστρος Κώστας – Κακαζιάνη Τζούλια
Κληρώσεις και τα αποτελέσματα και φωτογραφικό υλικό στην επίσημη ιστοσελίδα του Σκακιστικού Ομίλου Ανωγείων, εδώ: www.anogiachess.com

Νέα συνάντηση θα πραγματοποιήσουν αύριο Δευτέρα στις 11 π.μ, οι γονείς με πρωτοβουλία εκ νέου των συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων, για να αποφασιστεί η μελλοντική τους στάση όσον αφορά την Κατάληψη, καθώς τα κενά σε Εκπαιδευτικούς συνεχίζουν να υπάρχουν.
Αναλυτικά το κείμενο που απέστειλαν στην ”Α” αναφέρει:
“Τα Δ.Σ των Συλλόγων Γονέων και κηδεμόνων του Γυμνάσιου και του Λυκείου Ανωγείων, καλούν τους γονείς όλων των μαθητών σε συνάντηση, τη Δευτέρα 12 Οκτωβρίου ώρα 11.00 έξω από το υπό κατάληψη σχολείο, προκειμένου να συζητήσουμε τις επόμενες κινήσεις.
Τα προβλήματα παραμένουν και για να λυθούν χρειάζεται η παρουσία και η συμμετοχή όλων.
Τα Δ.Σ των Συλλόγων”
Του Δημήτρη Σαλούστρου
(Ομιλία στη διάρκεια της διημερίδας τον Αύγουστο στα Ανώγεια για το Ολοκαύτωμα)
Τίποτα πιο αληθινό από αυτό που δε λέγεται! Λένε Σιβυλλικά κάπως! Αν όμως το δεχτούμε, γινόμαστε αυτομάτως μυστικιστές, ή πάντως πνευματικά ανορθόδοξοι, γιατί εκτός που δίνουμε την εντύπωση πως δεν έχουμε ακούσει τίποτα για την Ιθάκη, είναι και ανακόλουθο να ξεκινάς ένα ταξίδι προς το φως με έναν τόσο σκοτεινό αφορισμό! Ας πάμε λοιπόν από το δρόμο που ακολουθούσαν πάντα οι ταξιδιώτες:
Κάποιον καρδιοχειρουργό πείραζε χαριτολογώντας κάποτε ένας μηχανικός αυτοκινήτων «Καρμπιρατέρ επιδιορθώνουμε κι εσύ κι εγώ, του’λεγε, δεν καταλαβαίνω γιατί το έργο του γιατρού είναι σπουδαιότερο από εκείνο του μηχανικού».
« Μην το λες παρατήρησε ο γιατρός, θα μπορούσε να συγχωρεθεί κάποια σύγκριση, αν ήταν ανάγκη να επισκευάζεις το καρμπιρατέρ με το αυτοκίνητο να βρίσκεται σε λειτουργία»
Κάτι ανάλογο συμβαίνει με τον ιστορικό αναφορικά με το μελετητή του φυσικού κόσμου, ασχολείται με μιαν επιστήμη σε κίνηση και σαν να μην έφτανε αυτό, μέρος του μηχανισμού της κίνησης είναι ο ίδιος ο ιστορικός .Η ιστόρηση του γεγονότος με τη σειρά της είναι «ιστορικό γεγονός» ίσης ή και σπουδαιότερης σημασίας με το πρώτο. Αυτό ισχύει βέβαια με όλες τις κοινωνικές επιστήμες, όμως επειδή η ιστορία, είναι και επιστήμη των επιστημών, είναι εκείνη που καλείται σε απολογία. Διαβάστε την συνέχεια... »

Συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο Διοικητικό συμβούλιο του Αετού Ανωγείων και κατατέθηκαν τα χαρτιά στην ΕΠΣΡ, με την ομάδα μετά τις αρχαιρεσίες να συνεχίζει με πρόεδρο τον Μιλτιάδη Πλουσή.Παλιά αλλά και νέα ονόματα θα προσπαθήσουν να συμβάλλουν με τις δυνάμεις τους στο δύσκολο πρωτάθλημα της Β’ ΕΠΣΡ.
Αναλυτικά η νέα σύνθεση του συμβουλίου του Αετού έχει ως εξής:
Πρόεδρος: Μιλτιάδης Πλουσής
Αντιπρόεδρος: Βασίλης Ανδρεαδάκης
Γεν.Γραμματέας: Κώνσταντίνος Κονιός
Αναπληρωτής Γραμματέας: Γιώργος Μπαγκέρης
Ταμίας: Ιωάννης Σπαχής
Αναπληρωτής Ταμίας: Ευάγγελος Βρέντζος
Γενικός Αρχηγός: Δημήτριος Μέμμος
Μέλη: Γεώργιος Ανδρεαδάκης και Εμμανουήλ Σπαχής
Ο Γιώργος Ντούλλας στον Αετό Ανωγείων!
Μεταγραφή ενός παλιού γνώριμου πραγματοποίησε ο Αετός αποκτώντας ένα ποιοτικό μέσο τον Γιώργο Ντούλλα που είχε αγωνιστεί ξανά στην ομάδα στο Α’ Τοπικό την περίοδο 2013-14. Ο Ντούλλας που πέρσι αγωνίστηκε στον Κόροιβο και την Ανάληψη, με πολλές φιλίες στα Ανώγεια, θα είναι και ο μοναδικός μη Ανωγειανός που θα ενισχύσει την ομάδα φέτος! Η δεδομένη ποιότητα του στον αγωνιστικό χώρο αλλά και ο καλός χαρακτήρας του αναμένεται να βοηθήσουν σημαντικά τον Αετό στη φετινή προσπάθεια.
Τύλισος- Αετός 2-3 στο τελευταίο φιλικό προετοιμασίας!-Χατ-τρικ από τον Δραμουντάνη!
Παράλληλα η ομάδα έδωσε το τελευταίο της φιλικό όπου μετά από πολύ καλή και ελπιδοφόρα εμφάνιση επικράτησε της Τυλίσσου εκτός έδρας με 2-3 με τρία γκολ από τον Ευρυπίδη Δραμουντάνη! Ο νεαρός επιθετικός δείχνει σε άριστη κατάσταση και είναι βέβαιο ότι μαζί με τον Μανόλη Σπαχή θα αποτελέσουν ένα από τα πιο δυνατά επιθετικά δίδυμα της κατηγορίας.
Αναλυτικά η σύνθεση του Αετού είχε ως εξής:
Φασουλάς Νικόλας (46′ Σταυρακάκης Γιάννης)
Καλομοίρης Λευτέρης
Ξυλούρης Φάνης(46′ Χαιρέτης Γιώργος)
Βιτώρος Ραφαήλ
Κεφαλογιάννης Ευρυπίδης
Σουλτάτος Γιώργος
Κουτάντος Γιάννης
Ξυλούρης Δημήτρης(46′ Λευτέρης Μέμος)
Δραμουντάνης Ευρυπίδης
Ξυλούρης Γιώργος (25′ Φασουλάς Αλέξης)
Σπαχής Μανόλης