Archive for Οκτωβρίου 2015

Κυκλοφόρησε σήμερα Δευτέρα 5 Οκτωβρίου το νέο αφηγηματικό τραγούδι από ένα από τους σημαντικότερους Ανωγειανούς τραγουδοποιούς, τον Γιώργη Βρέντζο ή Κάτη.

Το υπέροχο αυτό τραγούδι κυκλοφόρησε από το  Κρητικό μουσικό εργαστήρι Αεράκης και Σείστρον και οι στίχοι και η μουσική του είναι από τον ίδιο τον Γιώργη που με μοναδικό τρόπο μας θυμίζει ένα μέρος από τους παλιούς μερακλήδες των Ανωγείων που πλέον έχουν φύγει από τη ζωή. Ήδη έχει κάνει ιδιαίτερη αίσθηση ενώ οι Ανωγειανοί το ακούν με συγκίνηση λόγω των πολλών αναφορών ονομαστικά σε ένα πλήθος ανθρώπων που δημιούργησαν τον μύθο του χωριού μας, στην παράδοση και τις καντάδες.Μάλιστα στο βίντεο που συνοδεύει το τραγούδι όταν αναφέρονται σε κάποιον βλέπουμε και την φωτογραφία του , στα Ανώγεια μιας αγνής εποχής!

Ο ίδιος ο Γιώργης Βρέντζος μιλάει για τη νέα του δουλειά με συγκίνηση αναφέροντας τα εξής:

 

” Το ΟΝΕΙΡΟ είναι ένα Κρητικό αφηγηματικό τραγούδι. Βασίζεται πράγματι σε ένα όνειρο. Μα η ιδέα του και η υποκίνησή του μπήκε μέσα μου πολύ αργότερα,  από έναν αδερφικό μου φίλο και λάτρη της Κρητικής μουσικής,  (ιδιαίτερα της Ανωγειανής) τον Νίκο Παραγιό από το νησί ΚΑΡΠΑΘΟΣ. Ένιωσα με την ιδέα του αυτή πώς είναι χρέος μου μεγάλο να αποτίσω έναν ελάχιστο φόρο τιμής στην Ανωγειανή σχολή.  Μια σχολή αρκετά γνωστή στους απανταχού Κρήτες του κόσμου, με ήθος, υψηλό φρόνημα αξιών,  με ουσιαστικές καταβολές του παρελθόντος για σεβασμό και υπερηφάνεια σε όλα. Και προπάντων στο μερακλίκι.
Η έκφραση των συναισθημάτων μετατρέπεται σε δημιουργικές εκστάσεις χορού και τραγουδιού, αψηφώντας τα πάθη και το θάνατο. Η υπερηφάνεια εδώ καλοπροαίρετη  πάντα, μετουσιώνεται σε ενότητα για κάθε χαρά του Ανωγειανού και για κάθε του  λύπη. Αντανακλάται σε θυσίες και αγώνες είτε για προάσπιση της πατρίδας, είτε και σαν αλληλοβοήθεια στην καθημερινή βιοπάλη, με μια λέξη. Φιλότιμο. Και πάνω στην κοινωνική αυτή σύνθεση, ξεχωρίζει και η κάθε προσωπικότητα αφού είναι ένα σημαντικό  κομμάτι που αποτελεί το λαμπερό της σύνολο. Έχοντας μέσα της την θαυμαστή αυτή κληρονομιά των προγόνων, αλλά και την υπομονή που διδάχθηκε από την τραχιά φύση του αοριού, υφαίνει το δικό της χορό, το δικό της τραγούδι, το δικό της αγώνα χωρίς να διαφοροποιείται από το σύνολο. Αντίθετα η κάθε προσωπικότητα εμπλουτίζει μοναδικά το οικοδόμημα του Ανωγειανού πολιτισμού…….
Νοιώθω δέος που γνώρισα τους μερακλήδες που αναφέρω στο τραγούδι αυτό. Μαζί γλεντήσαμε και τραγουδήσαμε. Οι αξίες και το μερακλίκι τους έμειναν σταθμός στη μουσική μου πορεία. Υπάρχουν κι άλλοι που είναι αμέτρητοι και δεν τους αναφέρω διότι δεν τους έζησα ή δεν τους πρόλαβα, εξίσου σημαντικοί. Όλοι τους όμως ζουν στη μνήμη και τη συνείδησή μου.  Οι δάσκαλοί  μου αυτοί συνεχίζουν το ίδιο λειτούργημα  σε άλλες πραγματικότητες. Καλό παράδεισο να έχουν…….

Ευχαριστώ τους μουσικούς ΜΕΝΕΛΑΟ και ΓΙΩΡΓΗ ΝΤΑΓΙΑΝΤΑ για την προσφορά τους που έπαιξαν αφιλοκερδώς και έδωσαν πολλές ώρες εργασίας στο στούντιο, αφού έκαναν και δικό τους το τραγούδι μου. Ευχαριστώ τον ΣΤΈΛΙΟ ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗ  για τα κρουστά που έπαιξε. Ευχαριστώ τον αδερφικό μου φίλο από την Κάρπαθο ΝΊΚΟ ΠΑΡΑΓΙΟ που με παρακίνησε να δημιουργήσω το “ΟΝΕΙΡΟ”. Ευχαριστώ τον Αντρέα Αεράκη και το ΣΕΙΣΤΡΟΝ-ΑΕΡΑΚΗΣ που δέχτηκε να προωθήσει  ηλεκτρονικά το ΟΝΕΙΡΟ, επειδή θεωρώ ότι το κομμάτι αυτό είναι πολιτισμική παρακαταθήκη και δε βγαίνει σε cd ούτε πωλείται.
Τέλος ευχαριστώ τον ΚΎΡΙΟ ΙΗΣΟΎ ΧΡΙΣΤΌ  για όλα……
Καλή ακρόαση….
ΓΙΏΡΓΗΣ ΒΡΕΝΤΖΟΣ

Στίχοι-μουσική- τραγούδι-μαντολίνο:
ΓΙΏΡΓΗΣ ΒΡΕΝΤΖΟΣ.
Λύρα: ΜΕΝΕΛΑΟΣ ΝΤΑΓΙΑΝΤΑΣ
Λαγούτο: ΓΙΩΡΓΗΣ ΝΤΑΓΙΑΝΤΑΣ
Κρουστά: ΣΤΕΛΙΟΣ ΑΝΔΡΟΥΛΆΚΗΣ

ΗΧΟΛΗΨΙΑ – ΜΙΞΗ: ΜΕΝΕΛΑΟΣ ΝΤΑΓΙΑΝΤΑΣ

 

Ευχόμαστε να είναι καλοτάξιδο!

Όπως αναφέρεται και στο κλείσιμο του τραγουδιού:

 

”Δεν έχει τέλος η ζωή όπως πολλοί θαρρούνε ,

αρκεί μια σπίθα στη καρδιά τσι ελπίδας να κρατούνε..”

3 rd ch 2nd rd 11

3ο Σκακιστικό Πρωτάθλημα Ανωγείων – 2015.

Με τον 2ο γύρο συνεχίστηκε την Κυριακή 4 Οκτωβρίου το 3ο Σκακιστικό Πρωτάθλημα Ανωγείων. Πρόσωπο της αγωνιστικής ο Γιάννης Μέμος με την σπουδαία νίκη του επί του Μανώλη Νταγιαντά. Μεγάλες νίκες και για την Δέσποινα Σαλούστρου  και τον Γιώργο Κονιό, αλλά και τον Γιώργη Νταγιαντά που έπιασε κορυφή. Αναλυτικά είχαμε:

2ος γύρος:

Καλλέργης Γιώργης (1246) – Μαρής Γιάννης (1994) 0-1 Γκαμπί Μπένκο

Ένα πολύ αιχμηρό άνοιγμα παίχθηκε στην 1η σκακιέρα, το οποίο δημιούργησε άμεσες ασυμμετρίες στη θέση και το υλικό. Τελικά τα μαύρα με ένα τακτικό χτύπημα κέρδισαν την παρτίδα.

Νταγιαντάς Μανόλης (1651) – Μέμος Γιάννης (1404) 0-1 Γκαμπί της Βασίλισσας μη αποδεκτό – Βαριάντα Ταρτακόβερ

Παίχθηκε μια πολύ ενδιαφέρουσα και όμορφη παρτίδα και από τους δύο σκακιστές και ήταν αναμφίβολα η μεγάλη μάχη της αγωνιστικής. Ο Γιάννης Μέμος ψύχραιμα και με αποφασιστικότητα και συγκέντρωση σε όλη την διάρκεια της 4ωρης μάχης, εκμεταλλεύτηκε άριστα το λάθος του αντιπάλου του στο φινάλε και πέτυχε μια πολύ σπουδαία νίκη που τον χρίζει διεκδικητή του πρωταθλήματος.

Νταγιαντάς Δημήτρης (1161) – Νταγιαντάς Γιώργης (1555) 0 – 1 Άνοιγμα Μπένκο

Μεγάλη μάχη έγινε και σε αυτή την αναμέτρηση, η οποία επίσης κρίθηκε από ένα λάθος στο φινάλε με τελικό νικητή τα μαύρα. Νίκη που φέρνει τον Γιώργη στην 1η θέση.

Χαιρέτης Γιάννης (1405) – Χαιρέτης Γιώργος (1186) ½ – ½ Ρουί Λοπέζ

Την Ισπανική Παρτίδα επέλεξαν τα δύο αδέρφια ως πεδίο αντιπαράθεσης με τελικό αποτέλεσμα την ισοπαλία.

Κονιός Χάρης (1026) – Φασουλάς Μανόλης (1121) 0 – 1 Ιταλική Παρτίδα

Ενδιαφέρουσα ποζισιονέλ μάχη. Τα μαύρα κατάφεραν να μετουσιώσουν σε υλικό πλεονέκτημα την στρατηγική υπεροχή τους και να πάρουν την παρτίδα.

Κονιός Γιώργος (-) – Μιρζάκ Βαλέρια (1081) 1 -0 Βιεννέζικη Παρτίδα

Μεγάλη επιτυχία για τον Γιώργο Κονιό, ο οποίος κατάφερε να αναπτύξει αποφασιστική επίθεση εναντίον του ροκέ της αντιπάλου του.

Σαλούστρου Δέσποινα (1069) – Κακαζιάνη Τζούλια (970) 1-0 Ιταλική Παρτίδα

Μάχη με πολλές διακυμάνσεις, παρτίδα εξαιρετικά ενδιαφέρουσα την οποία τέλειωσε με όμορφο τρόπο η Δέσποινα.

Σαλούστρος Κώστας (-) – Σφυρή Ολυμπία (1053) 0 – 1 Άνοιγμα 4 Ίππων

Τα μαύρα, περισσότερο ψύχραιμα, μετέτρεψαν σε νίκη την υπεροχή τους.

Μανουρά Μαρία (1000) – Μέμου Ευαγγελία (-) 0 – 1 Ιταλική Παρτίδα

Τα μαύρα, έχοντας περισσότερη εμπειρία, απέκτησαν πλεονέκτημα το οποίο και μετέτρεψαν σε νίκη.

Οι εμφανίσεις και τα αποτελέσματα των νέων σκακιστών και σκακιστριών μας και η συνεχής πρόοδος που παρουσιάζουν μας κάνουν υπερήφανους και μας γεμίζουν δύναμη ώστε να συνεχίσουμε αυτή τη προσπάθεια, παρά τις ολοένα και δυσκολότερες συνθήκες.

Η μάχη στην κορυφή έχει ανάψει για τα καλά. Ο 3ος γύρος, ο οποίος θα διεξαχθεί την Κυριακή 11 Οκτωβρίου στις 19:00 θα κρίνει πολλά για την συνέχεια. Θα αναμετρηθούν τα εξής ζευγάρια:

Μαρής Γιάννης – Μέμος Γιάννης

Νταγιαντάς Γεώργιος – Φασουλάς Μανόλης

Νταγιαντάς Μανόλης – Χαιρέτης Γιάννης

Χαιρέτης Γιώργος – Καλλέργης Γιώργος

Σφυρή Ολυμπία – Νταγιαντάς Δημήτρης

Μέμου Ευαγγελία – Σαλούστρου Δέσποινα

Μανουρά Μαρία – Κονιός Γεώργιος

Κακαζιάνη Τζούλια – Κονιός Χάρης

Μιρζάκ Βαλέρια – Σαλούστρος Κώστας

Κληρώσεις και τα αποτελέσματα και φωτογραφικό υλικό στην επίσημη ιστοσελίδα του Σκακιστικού Ομίλου Ανωγείων, εδώ: www.anogiachess.com

exetaseis

Με πολλές ελλείψεις σε εκπαιδευτικούς και δασκάλους συνεχίζεται η σχολική χρονιά στα Ανώγεια ,τόσο στο Λύκειο όσο και στο Γυμνάσιο και το Δημοτικό σχολείο, με την κάλυψη των κενών να αναμενόταν τις τελευταίες εβδομάδες από τις προσλήψεις αναπληρωτών. Οι καθυστερήσεις στην κάλυψη αυτών των κενών οδήγησαν τους μαθητές του ΓΕΛ Ανωγείων σε έκτακτη γενική συνέλευση σήμερα Δευτέρα 5 Οκτωβρίου στην οποία και αποφάσισαν να προχωρήσουν σε Κατάληψη αν τα κενά αυτά δεν καλυφθούν άμεσα.

Μάλιστα συνέταξαν και μια επιστολή διαμαρτυρίας την οποία απέστειλαν στους αρμόδιους φορείς της Εκπαίδευσης και στα Μ.Μ.Ε στην οποία οι μαθητές αναφέρουν ότι ‘‘ζητούμε άμεσα να λάβετε σοβαρά υπόψη το σχολείο μας και το ρόλο του στην ευρύτερη περιοχή και να ικανοποιήσετε το κύριο αίτημα μας για την κάλυψη των κενών του σχολείου από τις αντίστοιχες ειδικότητες των καθηγητών.”.

 

Αναλυτικά η επιστολή έχει ως εξής:

 

ΓΕΛ ΑΝΩΓΕΙΩΝ
ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ

 

Οι μαθητές του Γενικού Λυκείου Ανωγείων μετά από γενική συνέλευση αποφασίσαμε να ενημερώσουμε τους αρμόδιους φορείς της εκπαίδευσης για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει το σχολείο μας, τα οποία δυσχεραίνουν την ομαλή λειτουργία του και καθιστούν ανέφικτη την παροχή των απαραίτητων γνώσεων προς εμάς.

Συγκεκριμένα:

  1. Στο σχολείο μέχρι σήμερα 05/10/2015 λόγω έλλειψης φιλολόγων δεν γίνονται μαθήματα στην κατεύθυνση Ανθρωπιστικών Σπουδών της Β’ και Γ’ Λυκείου.
  2. Ανάλογο πρόβλημα παρουσιάζεται και στην θετική κατεύθυνση καθώς υπάρχει έλλειψη χημικού και μαθηματικού.
  3. Πρόβλημα αντιμετωπίζουμε και με τα μαθήματα γενικής παιδείας καθώς δεν υπάρχουν καθηγητές σε πολλές ειδικότητες.

Με δεδομένο την κατάσταση που παρουσιάσαμε, την οποία βιώνουμε καθημερινά, εμείς οι μαθητές του Γενικού Λυκείου Ανωγείων ζητούμε άμεσα να λάβετε σοβαρά υπόψη το σχολείο μας και το ρόλο του στην ευρύτερη περιοχή και να ικανοποιήσετε το κύριο αίτημα μας για την κάλυψη των κενών του σχολείου από τις αντίστοιχες ειδικότητες των καθηγητών.

Σε περίπτωση που δεν γίνει αποδεκτό το αυτονόητο αίτημα μας η γενική συνέλευση μαθητών αποφάσισε να προβεί σε κατάληψη, αφού έτσι κι αλλιώς το σχολείο υπολειτουργεί.

 

Οι μαθητές του Γενικού Λυκείου Ανωγείων.

proti-sinedriasi-700x525

Συνεδρίαση του Δημοτικού συμβουλίου Ανωγείων θα έχουμε αύριο Δευτέρα 5 Οκτωβρίου 2015  στις 7 μ.μ στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δήμου με κυριότερα θέματα τα εξής:

 

-Έγκριση του Ισολογισμού και των αποτελεσμάτων χρήσεως του Δήμου Ανωγείων για το έτος 2014.

-Έγκριση των λογαριασμών διαχείρισης των απολογιστικών καταστάσεων εσόδων -εξόδων και των προσαρτώμενων   στον απολογισμό συμπληρωματικών στοιχείων του 2014.

-Έγκριση ισολογισμού και αποτελεσμάτων χρήσης της Δημοτικής Κοινωφελούς Επιχείρησης Ανωγείων για τη διαχειριστική χρήση από 1/1/2014 έως 31/12/2014

-Ψήφιση Τεχνικού προγράμματος του Δήμου Ανωγείων έτους 2016

-Ορισμός ενός τακτικού και ενός αναπληρωματικού μέλους που θα εκπροσωπούν τον Δήμο Ανωγείων στην Αστική μη Κερδοσκοπική Εταιρεία ” Δίκτυο Κοινωνικής Πολιτικής Αυτοδιοικήσεων Κρήτης”.

-Μετάθεση της ημερομηνίας ολοκλήρωσης της Γ’ Φάσης της υπηρεσίας ”Ανάπτυξη και Διάχυση Πολιτιστικού Περιεχομένου μέσω Δημιουργίας Ψηφιακού Μουσείου στο Δήμο Ανωγείων” και συνολική παράταση ολοκλήρωσης της υπηρεσίας.

-Έγκριση μετακίνησης του Δημάρχου.

-Τροποποιήσεις του προϋπολογισμού του Δήμου Οικονομικού έτους 2015 ύστερα από εισήγηση της Οικονομικής Επιτροπής.

-Έγκριση διενέργειας προμηθειών του Δήμου

 

Οι συνεδριάσεις του Δημοτικού συμβουλίου είναι δημόσιες και οποιοσδήποτε επιθυμεί μπορεί να τις παρακολουθεί.

C9011A5F
Στις 26 Ιουνίου 2015 έφυγε από τη ζωή σε ηλικία μόλις 46 ετών ο Γιάννης Βρέντζος ή Κατσαμπρής σκορπίζοντας τη θλίψη στο χωριό. Με ένα συγκινητικό κείμενο που έστειλε στην Ανωγή η οικογένεια του , αποχαιρετάει τον δικό της άνθρωπο.
Το κείμενο έχει ως εξής:

ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΤΣΑΜΠΡΗ!
Αγαπημένε μας
Θα προσπαθήσω να μη γράψω πολλά, ούτε να χρησιμοποιήσω παινέδια περιττά..
Άλλωστε ποτέ δε σου άρεσαν τα πολλά λόγια…-ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ- έλεγες…

Έφυγες νωρίς, μα έφυγες με αξιοπρέπεια, με περηφάνια και με όλη την αγάπη που θα μπορούσες να πάρεις και να δώσεις…Το ποιος ήσουν δε χρειάζεται διαφήμιση. Θα το κρατήσουμε στις καρδιές μας μόνο αυτοί που πραγματικά σε γνωρίσαμε και σε αγαπήσαμε και δεν είναι ανάγκη να το μοιραστούμε με κανέναν άλλο.
Είπαν πως ήταν άδικο…..ΝΑΙ ΗΤΑΝ.
Είπαν πως ήταν πολύ νωρίς….ΝΑΙ ΗΤΑΝ.
Είπαν πως ήμασταν άτυχοι…….Μα δεν ξέρουν πως δεν υπάρχει μεγαλύτερη τύχη, ευλογία και ευτυχία σ αυτή τη ζωή από το να αγαπήσεις και να αγαπηθείς πραγματικά και τόσο πολύ.

Ευλογημένη απ το Θεό για την αγάπη που πήρα και έδωσα..
Ευλογημένη απ το Θεό γιατί είχα δίπλα μου ένα αληθινό άντρα..
Ευλογημένα από το Θεό τα αγαπημένα σου αδέρφια , που τόσο νοιαζόσουν και αγαπούσες,να έχουν τον ΚΑΤΣΑΜΠΡΗ ,αδερφό, φίλο και προστάτη.

Πάντα θα σε κρατούν ζωντανό και με αγάπη μέσα στις καρδιές τους..
Η Βάνα,η Τότα,ο Άρης,ο Νίκος έγιναν και δικά μου αδέρφια, τώρα πια περισσότερο από ποτέ, γιατί μέσα στα μάτια τους καθρεπτίζεσαι εσύ.
Όπως και στα μάτια των ανιψιών μας όταν θα διηγούμαστε ιστορίες για το θείο το Γιάννη!!!

Ευλογημένη από το Θεό η μάνα σου που σε αναζητά διαρκώς και αναπολεί όλες τις στιγμές που σαν παιδί έτρεχες στην αγκαλιά της,σε κράταγε σφιχτά και είχε όλους τους θησαυρούς του κόσμου στα χέρια της.
Ευλογημένος και ο Κ Ρ Ι Γ Ι Α Ρ Η Σ ,που μπορεί να μη μιλάει πολύ -σαν εσένα- αλλά η καρδιά του ράγισε και πονά που δεν έχει κοντά του το μεγάλο του γιο!!!
Ευλογημένοι από το Θεό συγγενείς,ξαδέρφια και φίλοι γιατί ο ΚΑΤΣΑΜΠΡΗΣ που γνώρισαν ήταν ένας διαφορετικός και ξεχωριστός άνθρωπος που τους έχει αφήσει σαν ανάμνηση ένα χαμόγελο στα χείλη και ζεστασιά μέσα στις καρδιές τους..

Λείπεις σε όλους μας πάρα πολύ και σ’ αγαπάμε κάθε μέρα ακόμα περισσότερο γιατί η ψυχή δε πεθαίνει και ιδίως μια καλή ψυχή όπως η δική σου,άντρα μου!

Για μας ζεις πάντα.Θα μας αγαπάς,θα μας οδηγείς, θα μας προστατεύεις.
Ξέρω ότι τώρα σε έχει στην αγκαλιά της η αγαπημένη σου Παναγία! Η μόνη παρηγοριά στο πόνο μας είναι αυτή!
Με τον ίδιο τρόπο που έζησες και έφυγες περήφανα και όμορφα …Έτσι θα συνεχίσω να ζω,να σ’ αγαπώ και να σε τιμώ..
Για πάντα θα σε κουβαλώ μέσα μου και τίποτα δεν μπορεί να σε ξεριζώσει απ’ την καρδιά μου…-ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΔΥΟ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΑ-έλεγες…
Δεν υπάρχει αντίο..
Μέχρι ο Θεός να μας ξανασμίξει…Καλή Αντάμωση!!! Σε αγαπάμε.

Η αγαπημένη σου σύζυγος Άννα,οι γονείς,τα αδέρφια σου!!!

 

Η ανάγκη να ευχαριστήσουμε κάποιους ανθρώπους είναι τεράστια και τα λόγια τόσο φτωχά για να περιγράψουν την ευγνωμοσύνη που νιώθουμε γι’ αυτούς…Η βοήθεια τους ,η συμπαράσταση τους και η στάση τους ήταν πραγματικά πολύτιμη και ανεκτίμητη…Άνθρωποι που πραγματικά στάθηκαν δίπλα μας σ αυτόν το δύσκολο αγώνα!!

  • Ένα μεγάλο ευχαριστώ οφείλουμε πρώτα και κύρια στη ΒΟΥΛΑ ΓΕΩΡΓΑΚΗ …αστείρευτη…φωτεινή… πάντα εκεί δίπλα μας….Βούλα σε ευχαριστούμε!!!
  • Στο νευροχειρούργο ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΑΡΙΣΤΕΙΔΗ και την ομάδα του.
  • Στο νευροχειρούργο ΚΟΥΤΕΝΤΑΚΗ ΓΙΩΡΓΗ –που σαν γιατρός μα πάνω απ όλα σαν φίλος και Άνθρωπος ήταν δίπλα μας σε ότι χρειαστήκαμε.. Γιώργη σε ευχαριστούμε για ότι έκαμες για το σπίτι μας.
  • Στο συλλογο εθελοντων ΟΡΙΖΟΝΤΑΣ στα Χανια
  • Στον γιατρό ΜΗΝΑ ΑΝΔΡΕΑΔΑΚΗ μαζί με τη σύζυγο του ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΜΠΑΣΙΟΥΡΗ…
  • Στη κοινωνική υπηρεσία του δήμου, στη ΡΙΤΑ ΣΟΥΛΤΑΤΟΥ και ΕΙΡΗΝΗ ΘΕΟΦΑΝΑΚΗ
  • Στο δήμο Ανωγείων και στο δήμαρχο ΜΑΝΟΛΗ ΚΑΛΛΕΡΓΗ για την παραχώρηση του ΚΑΠΗ.
  • Και τέλος ένα ευχαριστώ σε όλους τους συγγενείς, ξαδέρφια και φίλους και σε όλο το κόσμο που συμπαραστάθηκε στο πένθος μας.

Στη μνήμη του Γιάννη καταθέτουμε τα παρακάτω χρηματικά ποσά:
– 50 ευρώ στην ΑΝΩΓΗ
– 50 ευρώ ΣΤΗ ΦΩΝΗ ΤΩΝ ΑΝΩΓΕΙΩΝ
– 100 ευρώ στο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ Ανωγείων
– Και 200 ευρώ στην ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ του Δήμου

Σε αποχαιρετούμε με τις παρακάτω μαντινάδες:

Από τον Λουκά Σμπώκο:

Κρίμα ‘ναι Χάρε άναντρε να παίρνεις στην ακμή ντου,
άνθρωπο που δεν πρόλαβε να ζήσει τη ζωή ντου..

Και από τον Λευτέρη Μπέρκη:

Πως τσι χωρίζεις τς’ αδερφούς, Χάρε ήντα πράμα ένε,
δίχως να κλείνει τσι ζωής ο κύκλος απού λένε..

Άντρες που τσι δέσε γερά το αίμα και το σώμα,
δεν τσι χωρίζει ο θάνατος , γη μάυρης γης το χώμα..

moiroloi

Το “Κέντρο Κρητικής Λογοτεχνίας” σε συνεργασία με το Δήμο Ανωγείων, πραγματοποιούν 3ημερο συνέδριο με θέμα “Τα Κρητικά Μοιρολόγια”.

Αναλυτικά το πρόγραμμα του συνεδρίου:

[spiderpowa-pdf src=”https://www.anogi.gr/wp-content/uploads/2015/10/ΣΥΝΕΔΡΙΟ-ΤΑ-ΚΡΗΤΙΚΑ-ΜΟΙΡΟΛΟΓΙΑ-.pdf”]ΣΥΝΕΔΡΙΟ ” ΤΑ ΚΡΗΤΙΚΑ ΜΟΙΡΟΛΟΓΙΑ ”

-->