Archive for Απριλίου 2011
Ο Δήμος Ανωγείων σας ενημερώνει για την θέσπιση τριών νέων εργαλείων για την Κοινωνική Οικονομία. Αυτά είναι :
- Το πρόγραμμα Κοινωνική Εργασία
- Τα Τοπικά Ολοκληρωμένα Προγράμματα Στήριξης της Απασχόλησης
- Το Σχέδιο Νόμου για την σύσταση Κοινωνικών συνεταιριστικών Επιχειρήσεων
Θα προγραμματιστεί συνάντηση ενημέρωση για όλους τους ενδιαφερόμενους. Είμαστε στην διάθεση σας για οποιαδήποτε πληροφορία, στο [email protected]
Περισσότερες πληροφορίες στο : www.ypakp.gr/neaprogrammata/
Την ίδρυση Μονάδας ΕΚΑΜ στην Κρήτη παράλληλα με τη λειτουργία της Ομάδας Ειδικών Αποστολών ανακοίνωσε χθες από το Ηράκλειο ο υφυπουργός Προστασίας του Πολίτη, Μανόλης Όθωνας.
Η πολιτική και φυσική ηγεσία της Αστυνομίας αποφάσισε να εγκαταστήσει μόνιμα στη μεγαλόνησο το «βαρύ πυροβολικό» της, θέλοντας να στείλει ηχηρό μήνυμα καταπολέμησης της βαρύνουσας εγκληματικότητας.
Παράλληλα σε μία προσπάθεια αντιμετώπισης της ατελείωτης αιματοχυσίας που σημειώνεται στην άσφαλτο, ο υφυπουργός ανακοίνωσε την ίδρυση Τροχαίας του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης που θα λειτουργεί στα πρότυπα αστυνόμευσης των ευρωπαϊκών αυτοκινητοδρόμων.
“ΠΑΤΡΙΣ”
Στην πιο κρίσιμη καμπή του πρωταθλήματος ο Αετός έδειξε χαρακτήρα και πέτυχε νίκη-χρυσάφι επί της αξιόμαχης Ιεράπετρας με 2-0.
Σκόρερ και πρόσωπο του αγώνα ο Γιάννης Σούρσος που με 2 γκολ στο 5’ και στο 65΄ σφράγισε τη νίκη και έδωσε οξυγόνο στην ομάδα. Δοκάρι είχε ο Σφακιανακης στο 83. Ο ΑΕΤΟΣ έφτασε πλέον τους 19 βαθμούς 2 μόλις πίσω από Ρέθυμνο και Πατούχα που έχουν 21.
Απομένουν πλέον 3 ακόμα τελικοί με Κρουσσώνα, Πατούχα εκτός και τον Ρούβα εντός, ώστε να μπορέσει η ομάδα να επιτύχει τον στόχο της παραμονής για 4η συνεχόμενη χρόνια και όλοι οι Ανωγειανοί οφείλουν να σταθούν στο πλευρό της.
Επόμενη 24η αγωνιστική εκτός έδρας με τον ΠΑΟΚ στον Κρουσσώνα στο ντέρμπι του Ψηλορείτη.
«Θέα του χιονισμένου Ψηλορείτη στο βάθος, από την Υστερομινωική έπαυλη του Βαθυπέτρου. Ο Κύπριος δεν νιώθει ποτέ ξένος στην Κρήτη. Το νησί μας έχει πάντα ξεχωριστή θέση στην καρδιά κάθε Κρητικού. Κοινοί αγώνες, κοινή νησιώτικη μοίρα, οι ομορφιές με τις οποίες απλόχερα προίκισε η φύση και τα δύο μεγάλα νησιά, όλα συντείνουν στο να αισθάνονται οι Κύπριοι και οι Κρητικοί αυτάδελφοι»
Αυτά επισημαίνει σε άρθρο του στον «Φιλελεύθερο» ο ομότιμος καθηγητής Αρχαιολογίας στο Πανεπιστήμιο Κύπρου Βάσος Καραγιώργης και προσθέτει ότι πέραν όμως από αυτά , ο Κύπριος αρχαιολόγος αισθάνεται προνομιούχος όταν έχει την ευκαιρία να ερευνά την ιστορική πορεία των δύο νησιών από τα βάθη της ιστορίας έως σήμερα.
«Εκείνο που με εντυπωσίασε και που επισημαίνω για πρώτη φορά είναι το εύρος των σχέσεων ανάμεσα στα δύο νησιά, κυρίως κατά τον 9ο – 6ο αιώνα π.Χ. Σε τάφους αυτής της περιόδου έχουν ανευρεθεί εκατοντάδες μικρά φλασκιά με στενό λαιμό και ευρύ χείλος, κατάλληλα για τη συσκευασία μυρωδικών. Μερικά είναι κυπριακής προέλευσης, τα πλείστα όμως είναι απομιμήσεις Κρητών κεραμέων», αναφέρει χαρακτηριστικά .
Διαβάστε την συνέχεια... »
Οι πιθανές επιπτώσεις στο περιβάλλον της Ελλάδας και ευρύτερα της Μεσογείου από τους βομβαρδισμούς στη Λιβύη, έχουν προβληματίσει την επιστημονική κοινότητα.Η Real Planet αποκαλύπτει ότι το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης προετοιμάζεται να προχωρήσει στην εγκατάσταση δειγματοληπτικών σταθμών στον Ψηλορείτη, στην Κρήτη,προκειμένου να προβαίνει σε μετρήσεις των επικίνδυνων στοιχείων που εκλύονται στην ατμόσφαιρα από τους βομβαρδισμούς.
Την πρωτοβουλία έχει ο καθηγητής Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης, Σπυρίδων Ραψομανίκης.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις, αν οι βομβαρδισμοί συνεχιστούν, οι νότιοι άνεμοι που θα φυσήξουν προς τη χώρα μας τις επόμενες εβδομάδες και οι οποίοι ως γνωστόν μεταφέρουν κάθε άνοιξη τη λεγόμενη «σκόνη της Σαχάρας», ενδέχεται να «εισαγάγουν» όλες τις επικίνδυνες ουσίες στην ατμόσφαιρα της χώρας μας. Σε μια τέτοια περίπτωση, η πρώτη περιοχή που θα πληγεί θα είναι η Κρήτη.
Οι ρύποι που εκπέμπονται από τους πυραύλους είναι άκρως επικίνδυνοι για τη δημόσια υγεία, καθώς περιέχουν καρκινογόνες ουσίες όπως μόλυβδο και κάδμιο.
«Η περιβαλλοντική ζημιά θα ξεφύγει από κάθε έλεγχο αν χτυπηθεί μια πετρελαιοπηγή ή κάποια βιομηχανική εγκατάσταση» επισημαίνει ο Σπυρίδων Ραψομανίκης. «Σ’ αυτή την περίπτωση πέρα από τα χημικά συστατικά που θα απελευθερωθούν στο έδαφος της Λιβύης, οι νότιοι άνεμοι που θα φυσήξουν κατά τη διάρκεια της άνοιξης, θα φέρουν τα επικίνδυνα συστατικά στοιχεία στην πόρτα μας. Είμαστε σε επιφυλακή. Τις επόμενες ημέρες, θα στείλω αναφορά προς την Υπουργό Περιβάλλοντος Τίνα Μπιρμπίλη, επισημαίνοντας την επικινδυνότητα των βομβαρδισμών»
Από: www.cretalive.gr




