Η Διεύθυνση Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας της Περιφερειακής Ενότητας Ρεθύμνης ενημερώνει το κοινό ότι λειτουργούν τα παρακάτω 15 αδειοδοτημένα Κέντρα Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών, ηλικίας 5 έως 12 ετών, στα οποία μπορούν να εγγραφούν και παιδιά ωφελούμενων voucher του ΕΣΠΑ.
Μια ακόμα σημαντική απώλεια ενός νέου ανθρώπου, θρηνούν τα Ανώγεια, καθώς τα ξημερώματα της Τρίτης, “έφυγε” από τη ζωή, η Γεωργία Ξυλούρη (του Μιλτιάδη του Ξυδάκη) σε ηλικία 55 ετών. Η κηδεία της θα γίνει αύριο Τετάρτη 6 Ιουλίου στις 4 μ.μ. από τον Ιερό Ναό της Παναγίας στο Περαχώρι. H σορός της θα βρίσκεται στο Ναό από τις 3 μ.μ. Η τελετή θα γίνει με όλα τα προβλεπόμενα μέτρα προστασίας κατά της πανδημίας. Η Γεωργία εργαζόταν για χρόνια ως Προϊσταμένη του τμήματος Προστασίας Διοίκησης και διαχείρισης Δασών Ηρακλείου, μια νευραλγική και απαιτητική θέση, στην οποία διέπρεψε. Ένας ιδιαίτερα αγαπητός άνθρωπος στην υπηρεσία της, όπου αφήνει σημαντικό κενό, αλλά και για την οικογένεια της και τα Ανώγεια που πενθούν για τον χαμό της. Κόρη του αείμνηστου Μιλιτιάδη Ξυλούρη του Ξυδάκη, ενός μεγάλου μερακλή των Ανωγείων, με το Περαχώρι να χάνει άλλη μια γυναίκα που με δυναμική και ανθρωπιά τίμησε με το βίο της το όνομα της οικογένειας και του τόπου καταγωγής της. Η ΑΝΩΓΗ απευθύνει τα θερμότερα συλλυπητήρια στους οικείους της. Ας είναι ελαφρύ το χώμα των Ανωγείων που θα την σκεπάσει.
Καλό ταξίδι Γεωργία…
Ο Ανωγειανός επιστήμονας, ιατρός-ορθοπεδικός, Νίκος Ξυλούρης, είναι εδώ και δυο ημέρες ο νέος επικεφαλής του ιατρικού επιτελείου, του ποδοσφαιρικού Άρη Θεσσαλονίκης. Ο 50χρόνος ιατρός, βρίσκεται ήδη στην Αυστρία, όπου η ομάδα της Θεσσαλονίκης κάνει το βασικό στάδιο της προετοιμασίας της, ενόψει και των αγωνιστικών υποχρεώσεων που έχει μέσα στον Ιούλιο για το Europa Conference League.
Ενημερώνουμε κάθε ενδιαφερόμενο/η ότι ο Δήμος Ανωγείων, το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων (διά της Γενικής Γραμματείας Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης, Διά Βίου Μάθησης και Νεολαίας) και το Ίδρυμα Νεολαίας και Διά Βίου Μάθησης συνεχίζουν επιτυχώς τη λειτουργία του Κ.Δ.Β.Μ. του Δήμου Ανωγείων στο οποίο θα υλοποιηθούν προγράμματα Γενικής Εκπαίδευσης Ενηλίκων, στο πλαίσιο του συγχρηματοδοτούμενου Έργου «Κέντρα Διά Βίου Μάθησης (Κ.Δ.Β.Μ.)-Νέα Φάση» (ΟΠΣ 5002212)
|
Α/Α |
ΤΙΤΛΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ |
ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΣΕ ΩΡΕΣ |
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ |
|
1 |
Εργαστήρι χειροτεχνίας |
50 |
Δια ζώσης
|
|
2 |
Άθληση στην Τρίτη ηλικία |
25
|
Δια ζώσης
|
|
3 |
Θεατρικό εργαστήρι (ανεβάζω τη δική μου παράσταση) |
50 |
Δια ζώσης |
Τα προσφερόμενα προγράμματα μπορούν να παρακολουθήσουν ενήλικες ανεξαρτήτως χώρας καταγωγής, ηλικίας και μόρφωσης, καθώς και μέλη ευάλωτων κοινωνικά ομάδων. Για την ένταξη των ενδιαφερομένων στα τμήματα απαιτείται η συμπλήρωση σχετικής αίτησης με επίδειξη του δελτίου αστυνομικής ταυτότητας ή του διαβατηρίου ή άλλου νομιμοποιητικού εγγράφου του ενδιαφερόμενου.
Τα προγράμματα θα υλοποιηθούν σε μέρες και ώρες που θα συμφωνηθούν. Ο ενδιαφερόμενος έχει τη δυνατότητα να επιλέξει έως δύο από τα παραπάνω προγράμματα.
Το έργο συγχρηματοδοτείται από την Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) μέσω του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση».
Για πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής απευθυνθείτε στο Κέντρο Δια Βίου Μάθησης Δήμου Ανωγείων ,
Κοινωνική Υπηρεσία Δήμου Ανωγείων, τηλ. 2834031411 ,Ειρήνη Θεοφανάκη. Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.


Με μια εκδήλωση υπό το φως των κεριών και των αστεριών, εορτάστηκε χθες βράδυ, ο Άγιος Υάκινθος, στον Ψηλορείτη και το εκκλησάκι που έχει χτιστεί προς τιμήν του. Παράλληλα σηματοδότησε την έναρξη των φετινών Υακινθείων, που στα τέλη Ιουλίου θα διεξαχθούν σε Ανώγεια και Ηράκλειο, με πολλές εκδηλώσεις που φέτος θα έχουν επίκεντρο το μαντολίνο και την κρητική καντάδα.
Την λειτουργία χθες τέλεσε ο π.Ανδρέας Κεφαλογιάννης ενώ δίπλα του βρέθηκε η ,πρωτοψάλτισσα, Αργυρώ Ρέππα, καθηγήτρια βυζαντινής μουσικής, με τη χορωδιακή υποστήριξη των μαθητών της σχολής «ΕΝΔΟΦΩΝΟ». ενώ ακολούθησε μικρή συναυλία με παραδοσιακά τραγούδια από το γνωστό γυναικείο φωνητικό σύνολο «ΘΥΡΑΘΕΝ» και εκκλησιαστικοί ύμνοι της αγάπης από το «ΕΝΔΟΦΩΝΟ»
Η περιοδεία του Ρίζου Μαρούδα, μέλους του Τμήματος Αγροτικής Πολιτικής της ΚΕ του ΚΚΕ έγινε στα Ανώγεια, την Τετάρτη 29/6.
Πραγματοποιήθηκε συνάντηση με τον κτηνοτροφικό σύλλογο Ανωγείων στην αίθουσα του Δημαρχείου, όπου συζητήθηκαν τα τεράστια και ασφυκτικά προβλήματα που βιώνουν οι αγροτοκτηνοτρόφοι , με επίκεντρο το κόστος παραγωγής, καθώς και τα προβλήματα που δημιουργεί η νεα ΚΑΠ. Από την μεριά του, ο Ρ. Μαρούδας ανέδειξε τις ευθύνες, διαχρονικά των κυβερνήσεων και το γεγονός ότι μοναδική διέξοδος για τον αγρότη και τον κτηνοτρόφο είναι η αγωνιστική συμπόρευση με το ΚΚΕ.
Αμέσως μετά ,ο Ρ. Μαρούδας μίλησε σε συγκέντρωση που διοργάνωσε η ΤΕ Ρεθύμνου του ΚΚΕ στη πλατεία Αρμί, από όπου τόνισε ότι το υπέρογκο και διαρκώς αυξανόμενο κόστος παραγωγής, η εκτόξευση των τιμών σε είδη πρώτης ανάγκης καθώς και το ακριβό ρεύμα και πετρέλαιο που διαχρονικά καλούνται να πληρώνουν για τις ανάγκες της παραγωγής δημιουργούν ένα ασφυκτικό πλαίσιο στους παραγωγούς. Η κυβέρνηση της ΝΔ αρνείται να ικανοποιήσει τα δίκαια αιτήματά των γεωργών και κτηνοτρόφων για
-ανακούφιση από το υψηλό κόστος παραγωγής, με κατάργηση της ρήτρας αναπροσαρμογής για το ρεύμα, αφορολόγητο πετρέλαιο, επιδότηση των λιπασμάτων και ζωοτροφών, κατάργηση του ΦΠΑ σε μέσα και εφόδια
-κατώτατες εγγυημένες τιμές που θα ανταποκρίνονται στο κόστος παραγωγής και θα διασφαλίζουν εισόδημα επιβίωσης, ενώ όπως και οι προηγούμενες των ΣΥΡΙΖΑ, ΠΑΣΟΚ/ΚΙΝΑΛ, προσπαθεί να συκοφαντήσει τους αγώνες τους.