Οικονομία
Σοβαρή ζημιά έχει καταγραφεί στη λιμνοδεξαμενή των Ανωγείων από την οποία υδρεύεται και αρδεύεται ολόκληρη η περιοχή και η ανησυχία είναι διάχυτη στον ορεινό δήμο του νομού.
Καθημερινά χάνονται 14.000 κυβικά νερού και παρά τις παρεμβάσεις της δημοτικής αρχής για την διαπίστωση της ακριβούς βλάβης που δημιουργήθηκε την περασμένη εβδομάδα, αυτή φαίνεται πως ακόμα δεν έχει εντοπιστεί. Ο δήμαρχος Ανωγείων Σωκράτης Κεφαλογιάννης τόνισε πως πρόκειται για ένα πολύ σοβαρό πρόβλημα, αφού η συγκεκριμένη υποδομή εξυπηρετεί τόσο τις αρδευτικές όσο και τις υδρευτικές ανάγκες της περιοχής και πρέπει άμεσα να αποκατασταθεί. Ωστόσο όπως σημείωσε παρά την συνδρομή του δύτη ο οποίος βούτηξε στα νερά, δεν έχει γίνει γνωστό αν η παρέμβαση που χρειάζεται θα πρέπει να είναι σημειακή ή συνολική. Προς το παρόν το πρόβλημα εξαιτίας και των καιρικών συνθηκών με τις βροχοπτώσεις δεν είναι άμεσο, ωστόσο οι φόβοι είναι πολλοί, καθώς αν τώρα δεν υπάρξει λύση τότε θα υπάρχει σοβαρό ζήτημα σε δύο μήνες λόγω καλοκαιριού. Χαρακτηριστικά ο κ. Κεφαλογιάννη είπε πως ήδη έχουν ξεκινήσει μια συντήρηση στο δίκτυο προς το Δοξαρό που γινόταν παλιά η άντληση, ώστε να μην αντιμετωπίσουν μεγάλο πρόβλημα το καλοκαίρι.
Ειδικότερα είπε: «Βάλαμε δύτη, δεν μπόρεσε όμως να εντοπίσει την βλάβη και θα πρέπει να δούμε πως θα το αντιμετωπίσουμε. Η συγκεκριμένη δεξαμενή εξυπηρετεί την ύδρευση, περνάει το νερό μέσα από διυλιστήριο όπου διυλίζουμε το νερό και εξυπηρετεί παράλληλα και την άρδευση για όλη την περιοχή. Υποθέτουμε ότι λόγω της μεγάλης ποσότητας 14.000 κ.μ. που χάνονται το κόστος κατασκευής της θα είναι ψηλό και πρέπει να δούμε αν μπορεί να αντιμετωπιστεί σημειακά ή συνολικά γιατί δεν ξέρουμε αν στο μέλλον παρουσιάσει αντίστοιχα προβλήματα. Αυτή την περίοδο επειδή βρέχει δεν έχουμε ιδιαίτερο πρόβλημα. Το πρόβλημα θα ‘ναι μετά τον Μάιο όπου θα έχουμε ζήτημα στην ύδρευση. Εμείς αυτή την εβδομάδα που διαπιστώσαμε το πρόβλημα έχουμε ήδη αρχίσει να συντηρούμε το δίκτυο που γινόταν παλιά η άντληση από το Δοξαρό για να μην έχουμε μεγάλο θέμα τροφοδοσίας του νερού το καλοκαίρι. Για εμάς είναι ένα ζήτημα πολύ σοβαρό. Αυτό που πρέπει να δούμε είναι αν θα πρέπει να το λύσουμε σημειακά ή ριζικά κάτι που στη δεύτερη περίπτωση θα σημαίνει πολλά χρήματα για νέες μελέτες και ταυτόχρονα θα είναι σαν ένα νέο έργο όπου εκτός από κόστος θα στοιχίσει και σε χρόνο».
-Τρίτη, 13 Μαρτίου 2012 «Ρεθεμνιώτικα νέα»
Από το CRETALIVE
10.000 αμνοερίφια ετοιμάζονται να δοθούν στην αγορά της Κρήτης από το σύνολο των περίπου 20.000 που θα σφαγούν για το Πάσχα από τους κτηνοτρόφους των Ανωγείων. Πρόκειται για αρνιά γάλακτος ελευθέρας βοσκής, βάρους 9/ 13 κιλών, με πιστοποιητικά σφαγής που θα πωλούνται προς 6,80 ευρώ το κιλό.
Ήδη η πρώτη συμφωνία με το Σύλλογο Υπαλλήλων Περιφέρειας Κρήτης έχει κλείσει, όπως αποκαλύπτει το CRETALIVE και τα αρνιά αφού σφαγούν παρουσία εκπροσώπου του σωματείου θα μοιραστούν μπροστά από την είσοδο της Περιφέρειας Κρήτης το πρωί της Μεγάλης Πέμπτης από τους κτηνοτρόφους.
Ο σύλλογος υπαλλήλων έχει αναλάβει τη δέσμευση να κοινοποιήσει με mail στους ενδιαφερόμενους υπαλλήλους την προσφορά, να

συγκεντρώσει τον αριθμό όσων επιθυμούν και να τα μοιράσει στους υπαλλήλους. Το ενδιαφέρον που υπάρχει είναι ήδη πολύ μεγάλο, παρότι η συμφωνία κλείστηκε μόλις προχτές.
“Επιλέξαμε τ ο συγκεκριμένο σύλλογο για να ξεκινήσουμε το δικό μας κίνημα, κίνημα του Ανωγειανού Οφτού, όπως το λέω εγώ”, λέει στο CRETALIVE το μέλος του Δ.Σ του Κτηνοτροφικού Συλλόγου Ανωγείων, Βασίλης Σμπώκος “για δύο λόγους: ο πρώτος γιατι είναι παγκρήτιος σύλογος και έχουμε άμεση σχέση μαζί του, καθώς τα ζώα μας υπάλληλοι της Περιφέρειας Κρήτης τα ελέγχουν κι έχουν την ευθύνη σφαγής και διακίνησης τους και ο δεύτερος το ότι θέλαμε σε αυτή τη δύσκολη, λόγω κρίσης κατάσταση, που οι Δημόσιοι Υπάλληλοι έχουνε χάσει την αγοραστική τους δύναμη, να στείλουμε ένα μήνυμα ότι μπορούν να μη στερηθούν από το γιορτινό τραπέζι τον παραδοσιακό οβελία!”.
Το ενδιαφέρον και από άλλους συλλόγους είναι πολύ μεγάλο, ήδη κοντά σε συμφωνία είναι και με το Σύλλογο Εργαζομένων του Βενιζελείου Νοσοκομείου και οι Ανωγειανοί Κτηνοτρόφοι, πάντα μπροστάρηδες και πρωτοπόροι, είναι αποφασισμένοι να διευρύνουν το κίνημα του Ανωγειανού Οφτού!
Στο δρόμο που χάραξε το κίνημα της πατάτας πορεύονται οι Ανωγειανοί Κτηνοτρόφοι! Στην προσπάθεια του να εξασφαλίσει μια αξιοπρεπή τιμή πώλησης των αρνιών, δίνοντας φθηνό, ποιοτικό κρέας στην Πασχαλινή αγορά και στέλνοντας παράλληλα ένα μήνυμα πως καταναλωτές και κτηνοτρόφοι μπορούν επ΄ωφελεία να συνεργαστούν, κόβοντας τους μεσάζοντες, ο Κτηνοτροφικός Σύλλογος Ανωγείων, στήνει το κίνημα του Ανωγιανού Οφτού!
Του π. Ανδρέα Κεφαλογιάννη
Από χθες η ΕΛΛΑΔΑ βρίσκεται – με την δικαιολογία της χρεοκοπίας της – στην άβυσσο μιας μακρόχρονης δουλείας απέναντι στη συνεχή εκμετάλλευση των διεθνών τοκογλύφων που την οδήγησαν με συνεχείς εκβιασμούς στην οικονομική εξαθλίωση, στη μαύρη δυστυχία του λαού της και στην εκατοντάχρονη και πλέον τραγωδία της ξεπουλημένης εθνικής κυριαρχίας μας. Με αποτέλεσμα να ζουν τα σημερινά και αυριανά νιάτα της ΕΛΛΑΔΑΣ σαν ξένοι πολίτες στην ιστορική χώρα τους.
Ωσάν ελεύθεροι σκλάβοι ξένων συμφερόντων για ένα κομμάτι ψωμί , με τους μισθούς πείνας και εξευτελισμού, με πλήρη αμφιβολία, για το αν μπορούν αυτές τις αμοιβές, τις ελάχιστες, να τις εξασφαλίσουν, βρίσκοντας κάποια μορφή αβέβαιης απασχόλησης. Με το δεδομένο ότι η ΕΛΛΑΔΑ τώρα μετρά πάνω από 1.000.000 ανέργους πολίτες με το μεγαλύτερο ποσοστό να το αποτελούν νέοι άνθρωποι, νέα παιδιά, που σπουδάζουν για μια καλύτερη ζωή. Αλλά και μεγαλύτεροι άνθρωποι και ηλικιωμένοι, οι οποίοι αφιέρωσαν μια ολόκληρη ζωή δουλεύοντας, τώρα πετιούνται στο δρόμο.
Όμως αυτή τώρα η καλύτερη ζωή έγινε μια χειρότερη σημερινή κατάσταση μια αυριανή εφιαλτική προοπτική, χωρίς να υπάρχει στον ορίζοντα κάποιο φωτεινό μέλλον.
Όταν τις τελευταίες μέρες της εντεινόμενης ελληνικής κρίσης, ερωτώνται δημοσιογραφικά από τους ρεπόρτερ των καναλιών νέα αγόρια και νέα κορίτσια που σπουδάζουν, ή άλλα που εργάζονται, παιδιά της βιοπάλης , δείχνουν στα πρόσωπά τους όλη τη μεγάλη απόγνωση για την σημαδεμένη και χαμένη ζωή τους, μέσα στην τόσο σκληρή κατάσταση που έχει δημιουργηθεί για τη χώρα μας. Τόσο από εμάς τους ίδιους και τις ίδιες, τις προηγούμενης γενιάς και των προ προηγούμενων γενιών και μετά της χουντικής γενιάς, που ανεχτήκανε τις καταστάσεις της πολύπλευρης κοινωνικής διαπλοκής στη θεσμική και στην ευρύτερη κοινωνική ζωή της χώρας. Όλοι αυτοί και αυτές που δεν λογαριάσανε την υποθήκευση της ζωής των νέων γενεών, και μας έφθασαν σε αυτή την καταστροφή που δημιουργήθηκε πλέον στην ΕΛΛΑΔΑ. Μια καταστροφή που διαμορφώθηκε μέσα από μια συνεχή διαστροφή του κρατικού μηχανισμού λειτουργίας της χώρας. Έτσι από προχθές η ΕΛΛΑΔΑ βρίσκεται στο σταυρό ενός μακροχρόνιου μαρτυρίου κρεμασμένου, να την ποτίζουν οι παντοειδείς μισαλλόδοξοι τελεστές και εκτελεστές των πολλαπλών συμφερόντων και εξουσιών και υπερεξουσιών εκμετάλλευσης. Με χολή και όξος, να ποτίζουν τον κρεμασμένο επί του σταυρού λαού και να τον κεντούν με λόγχες στη πλευρά του αδύνατου σώματός του, να του εξαρθρώνουν όλα τα μέλη , ώσπου να φτάσει στο τέλος της αντοχής του ο λαός να πει το τετέλεσται, για να τον κατεβάσουν από τον σταυρό και να τον ενταφιάσουν με άδεια των σταυρωτήδων τους για να αντιμετωπίσει τον οριστικό χαμό του η να συντελεστεί το θαύμα μιας ανάστασης και το ιερό σώμα του ελληνικού γένους, να αναστηθεί να πατήσει το θάνατό του και να εγερθεί νικηφόρο από τον τάφο του παραμερίζοντάς τους από τον άγγελο φύλακα της ψυχής των ελλήνων αφήνοντάς τους αποσβολωμένους.
Αυτή όμως την ανάσταση μπορούν να την πετύχουν μόνο οι νέοι μας, οι αυριανοί πολίτες της νέας ελληνικής οντότητας και ισχύος οι οποίοι από τώρα έχουν το ύψιστο ιστορικό χρέος να αποκολληθούν από τη γενιά της ενοχής της συνενοχής και της ενοχής στο ήδη συντελεσθέν και εξακολουθητικά συντελούμενο έγκλημα κατά της ΕΛΛΑΔΟΣ και κατά των Ελλήνων του αύριο, ελλήνων της απόλυτα αναγκαίας ελληνικής συνέχειας. Οι οποίοι καλούνται από το αίμα όλων όσων αγωνίστηκαν να δημιουργήσουν τη νέα ελληνική ανεξαρτησία και ελευθερία. Η οποία όμως με τις τωρινές εξελίξεις μεταβάλλεται σε μακρόχρονη ανελευθερία , αφού η χώρα μας εξαγοράζεται και ξεπουλιέται σε όλους εκείνους που απεργάστηκαν το σημερινό και αυριανό κατάντημα εξόντωσής της. Οι οποίοι είναι τώρα κυρίως οι αμετανόητοι Γερμαναράδες που έριξαν την Ευρώπη στη σφαγή δύο παγκόσμιων πολέμων , που τους χάσανε , χωρίς να συναισθανθούν με τα πολλαπλά εγκλήματά τους ιδιαίτερα στη χώρα μας , με τετράχρονη κατοχή σε όλη την ΕΛΛΑΔΑ , με ατελείωτες εκτελέσεις , πείνα και εξαθλίωση και με εισβολή αλεξιπτωτιστών στη Κρήτη , που έδωσε τη μάχη για να πέσει εντέλει ηρωικά , καταστρέφοντας όμως το υπερόπλο του χιτλερισμού , το επίλεκτο αυτό σώμα των αλεξιπτωτιστών , με συνέπεια να καθυστερήσει η χιτλερική επίθεση στη Ρωσία , να την κάνουν δύο μήνες αργότερα και να τους προλάβει ο στρατηγός χειμώνας , που τους καθήλωσε στα χιόνια ώσπου έχασαν τον πόλεμο.
70 χρόνια μετά τα γεγονότα, η Γερμανία της ισχυρής οικονομίας τώρα… εκδικείται την ΕΛΛΑΔΑ και την Κρήτη και τον κόσμο ολόκληρο με τον ανηλεή πόλεμο τον οικονομικό που κάνουν για να σώσουν λέει εμάς με παραμονή μας στη ζώνη του ευρώ , για να μας εκμεταλλεύεται και για να μας μεταχειρίζεται ως παράδειγμα … προς εκφοβισμό για τα άλλα κράτη του μεσογειακού νότου. Στοχεύει καθ’ ολοκληρία με την οικονομική της Γερμανική επικυριαρχία, σε όλη την Ευρώπη μαζί με το Γάλλο Σαρκοζί να ακολουθεί τη πολιτική της Μέρκελ, ως θλιβερή φιγούρα στην καταδίκη όλων των μικρών Κρατών της Ευρώπης, αλλά και λαών στις άλλες κρίσιμες περιοχές της Μέσης Ανατολής, της Αφρικής και όλου του κόσμου. Όλη αυτή η τραγωδία που ξεκίνησε πριν από 5 χρόνια από τη νέα χρηματοοικονομική και οικοδομική κρίση στην Αμερική, για να μεταφερθεί και να εξαπλωθεί στην Ευρώπη και στον κόσμο , έχει στόχο να υποδουλώσει , να εξουθενώσει όλους τους λαούς , για να ζουν σε εξαθλίωση με στόχο τον υπέρ πλουτισμό των αγορών των υπερεκμεταλλευτών και των άγριων τζογαδόρων.
«Ο Παύλος Σιδηρόπουλος τραγούδαγε κάποτε ότι “όταν θα’ ρθουν οι καιροί που θα χει σβήσει το κερί στην καταιγίδα έχε το νου σου στο παιδί γιατί αν γλιτώσει το παιδί υπάρχει ελπίδα”.
Οι καιροί αυτοί ότι έφτασαν και τα παιδιά αποφάσισαν να υπερασπιστούν τα ίδια τον εαυτό και το μέλλον τους. Απέδειξαν ότι θέλουν και μπορούν να αντισταθούν στην αντιλαϊκή αυτή πολιτική που ευτελίζει και υποβαθμίζει τη ζωή κάθε Έλληνα πολίτη.
Ύστερα, λοιπόν από το κάλεσμα του Λυκείου Ανωγείων σε όλα τα σχολεία της Κρήτης υλοποιήθηκε με επιτυχία η συγκέντρωση και πορεία των μαθητών στο Ηράκλειο, χωρίς ύπαρξη επεισοδίων. Η πορεία με αφετηρία την πλατεία ελευθερίας συγκέντρωσε χιλιάδες μαθητές, φοιτητές, καθηγητές αλλά και γονείς και εξελίχτηκε σε μια από τις μεγαλύτερες αν όχι η μεγαλύτερη μαθητική πορεία. Ο αγωνιστικός παλμός και η ψυχή των νέων δεν έλειψαν από την προσπάθεια αυτή Συνθήματα εναντίον της κυβέρνησης των κατοχικών μέτρων και του μνημονίου, της κατευθυνόμενης παιδία και του αβέβαιου μέλλοντος ξεσήκωσαν την πόλη του Ηρακλείου!
Πολλοί μας λένε ότι είμαστε μικροί για να αλλάξουμε αυτή την κατάσταση μόνο και μόνο γιατί φοβούνται ότι η αντίδραση και ο θυμός μας μπορούν να καταστρέψουν τα συμφέροντα τους.
Χαιρετίσματα λοιπόν στην εξουσία!
Εμείς θα συνεχίσουμε να αντιστεκόμαστε!!!
Οι μαθητές του Λυκείου Ανωγείων»
-Η Αρετής ΣΠΑΧΗ-Φιλόλογος και εκπρόσωπος της αγωνιστικής παρέμβασης στο Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΛΜΕ Ηρακλείου δήλωσε στην ΑΝΩΓΗ:
«Το Λύκειο Ανωγείων συνεχίζοντας την αγωνιστική παράδοση του χωριού και της νεολαίας και πολύ περισσότερο της μαθητικής και φοιτητικής, έδωσε για άλλη μια φορά ενα δυναμικό παρών, παίρνοντας μια πρωτοβουλία η οποία συνέβαλλε καθοριστικά στην διοργάνωση ενός πανηρακλειώτικου, σχεδόν παγκρήτιου συλλαλητηρίου. Η φωνή των Ανωγειανών μαθητών έφτασε σε όλα τα σχολεία της Ελλάδας και έδειξε ότι έχει μια τέτοια δυναμική που συσπειρώνει τον παλμό της ιστορίας του χωριού.»
Με την υπ’ αριθ. πρτ. 2043 Απόφαση του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και τροφίμων , Ειδική Υπηρεσία Εφαρμογής Προγράμματος «Αγροτική ανάπτυξη της Ελλάδας 2007 – 2013» Εγκρίθηκε για χρηματοδότηση η πρόταση του Δήμου Ανωγείων με τίτλο « Ανάπλαση οικισμού Ανωγείων, Δήμου Ανωγείων».
Η Πράξη συγχρηματοδοτείται από το ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΓΕΩΡΓΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ (ΕΓΤΑΑ).
Η πράξη περιλάμβανα το υποέργα:
1. ” Ανάπλαση παραδοσιακού συνεκτικού τμήματος οικισμού Ανωγείων»
2- «Ανάπλαση περιβάλλοντα χώρου στα Δαμάνια»
με συνολικό προϋπολογισμό 918.994,52 €.
Η χρονική διάρκεια υλοποίησης του φυσικού αντικειμένου της πράξης ορίζεται από την 01/02/2012 έως την 31/12/2013.
Με τη πράξη αυτή θα γίνει ανάπλαση του παραδοσιακού συνεκτικού τμήματος οικισμού των Ανωγείων και των υπαίθριων χώρων του συνοικισμού «Δαμάνια».
Οι προβλεπόμενες εργασίες στο κεντρικό παραδοσιακό τμήμα του οικισμού των Ανωγείων είναι:
• Η επίστρωση στο σοκάκια του συνεκτικού τμήματος με τοπική πέτρα και αλλού με ελαφρά οπλισμένο γαρμπιλόδεμα τσιμέντου,
• Η ανακατασκευή κλιμάκων και σκαλοπατιών στις θέσεις που υπάρχουν και σήμερα (καθαίρεση όπου απαιτείται, ανακατασκευή με οπλισμένο σκυρόδεμα, τελείωμα με γαρμπιλόδεμα)
• Η κατασκευή καθιστικών και άλλων στοιχείων από λιθοδομή με τοπική πέτρα
• Η προμήθεια και τοποθέτηση σιδηρών κιγκλιδωμάτων όπου απαιτείται οριοθέτηση
• Η φύτευση δέντρων σε διάφορα σημεία εντός του συνεκτικού τμήματος
• Η προμήθεια και εγκατάσταση φωτιστικών σωμάτων με τους ιστούς τους
• Η τοποθέτηση δοχείων απορριμμάτων
• Η εγκατάσταση φρεατίων υδροσυλλογής σε αντικατάσταση υφισταμένων γα τη διαχείριση των όμβριων.
|
Για την διαμόρφωση των υπαίθριων χώρων στον συνοικισμό |
|
“Δαμάνια”, προβλέπονται οι εργασίες : |
|
• επίστρωση των οδών ήπιος κυκλοφορίας με τσιμεντοκυβόλιθους. |
|
• Η τοποθέτηση προκατασκευασμένων κράσπεδων για τη διαμόρφωση |
|
πεζοδρομίων. |
|
• Η επίστρωση των πεζοδρομίων με ελαφρά οπλισμένο γαρμπιλόδεμα τσιμέντου |
|
|
|
• Η τοποθέτηση καθιστικών και άλλων στοιχείων υπαίθριου εξοπλισμού. |
|
|
|
Η φύτευση δέντρων και η άρδευση αυτών, σε διάφορο σημεία εντός του συνεκτικού τμήματος. |
|
|
|
• Η προμήθεια και εγκατάσταση φωτιστικών σωμάτων με τους ιστούς τους. |
|
|
|
• Η συλλογή των ομβρίων θα πραγματοποιείται με ρείθρα και σχάρες απορροής. |
|
|
Με την Αριθ. Πρτ. 855/ 14-2-2012 Απόφαση Περιφερειάρχη Κρήτης εγκρίθηκαν στο σύνολο τους τα έργα που υπέβαλε ο Δήμος Ανωγείων στα πλαίσια του Ολοκληρωμένου Προγράμματος Ήπιας Ανάπτυξης Περιοχών της Υπαίθρου. Η επιτυχία έχει να κάνει με την πληρότητα του φακέλου αλλά κυρίως με το Όραμα το οποίο περικλείει η πρόταση της και αφορά την Ήπια Ανάπτυξη του Δήμου Ανωγείων. Μια πρόταση που βασίστηκε στην Ολοκληρωμένη Μελέτη Ήπιας Ανάπτυξης που είχε εκπονήσει ο Δήμος Ανωγείων πριν τρία χρόνια.
Η απόφαση έχει ως εξής :
ΑΠΟΦΑΣΗ ΕΓΚΡΙΣΗΣ ΤΟΥ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΠΕΡΙΟΧΩΝ ΥΠΑΙΘΡΟΥ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΝΩΓΕΙΩΝ Ο ΟΠΟΙΟ ΣΥΓΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ Ε.Τ.Π.Α. (Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης)
Αποφασίζει
Την έγκριση του Ολοκληρωμένου Σχεδίου Ανάπτυξης Περιοχών Υπαίθρου (Ο.Σ.Α.Π.Υ.) του Δήμου Ανωγείων με τίτλο «ΑΝΩΓΕΙΩΝ ΟΡ.Α.Μ.@: ΟΡ.ΕΙΝΗ Α.ΝΑΠΤΥΞΗ Μ.Ε @.ΡΧΕΣ» και προϋπολογισμό 2.425.000,00 , όπως αυτός αναλύεται στο συνημμένο χρηματοδοτικό πίνακα.
Το εν λόγω σχέδιο συγχρηματοδοτείται από το Ε.Τ.Π.Α. (Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης), στο πλαίσιο του Άξονα Προτεραιότητα 7 : «Αειφόρος Ανάπτυξη και Ποιότητα Ζωής στην Περιφέρεια Κρήτης» του Ε.Π. Κρήτης και Νήσων Αιγαίου 2007-2013, (κωδικός προτεραιότητας 61 : «Ολοκληρωμένα Σχέδια για την Αστική και Αγροτική Αναγέννηση»).
|
Ο Περιφερειάρχης Κρήτης |
|
Σταύρος Αρναουτάκης |
Συνημμένα :
Εγκεκριμένος χρηματοδοτικός πίνακας
Εσωτερική Διανομή
1. Προϊστ. Μονάδων Α’, Β’, Γ
2. Φάκελος ΟΣΑΠΥ
3. Χρονολογικό Αρχείο
ΕΣΠΑ
ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΠΕΡΙΟΧΩΝ ΥΠΑΙΘΡΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΝΩΓΕΙΩΝ «ΟΡ.Α.Μ.@.: ΟΡ.ΕΙΝΗ Α.ΝΑΠΤΥΞΗ Μ.Ε @.ΡΧΕΣ»
|
Α/Α |
ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΟΥ |
ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ |
|
Έργα Α’ Προτεραιότητας |
||
|
1 |
ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ και ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΧΙΟΝΟΔΡΟΜΙΚΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΣΕ ΟΡΕΙΝΟ ΚΑΤΑΦΥΓΙΟ |
370.000,00 |
|
2 |
ΤΟΠΟΣ ΤΟΥ ΒΟΣΚΟΥ |
410.000,00 |
|
3 |
Εξωραϊσμός εισόδων οικισμού Ανωγείων, δημιουργία σημείων πληροφόρησης και εγκατάσταση Ολοκληρωμένης Σήμανσης Πληροφόρησης Οικισμού Ανωνείων και Βουνού |
170.000,00 |
|
4 |
ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΠΡΟΒΟΛΗ ΔΗΜΟΥ ΑΝΩΓΕΙΩΝ |
105.000,00 |
|
5 |
Μετατροπή Πολύκεντρου σε χώρο μουσικής μελέτης |
150.000,00 |
|
6 |
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΚΘΕΣΗΣ ΥΦΑΝΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ |
180.000,00 |
|
7 |
Εξοπλισμός υπαίθριου θεάτρου «Νίκος Ξυλοΰρης» – Ανάδειξη Πολιτιστικής Κληρονομιάς Ανωγείων |
100.000,00 |
|
8 |
Διαδρομές Πολιτισμού & Περιβάλλοντος |
200.000,00 |
|
9 |
Κατασκευή αίθουσας επιμόρφωσης και προβολών στον Σχίνακα -«ΑΓΓΕΡΟΣΧΟΛΕΙΟ» |
280.000,00 |
|
10 |
Ανάδειξη Αρχαιολογικού Χώρου Ζωμίνθου |
200.000,00 |
|
11 |
Παρεμβάσεις Αισθητικής και Λειτουργικής Αναβάθμισης Σισάρχων |
180.000,00 |
|
12 |
Διαμόρφωση ημιυπόγειου χώρου και περιβάλλοντος χώρου παιδικού σταθμού σε χώρο παιδικής ψυχαγωγίας |
80.000,00 |
|
|
ΣΥΝΟΛΟ |
2.425.000,00 |
|
|
Έργα Β’ Προτεραιότητας |
|
|
1 |
Ανακατασκευή διατηρητέου κτίσματος σε «Σπίτι της Τέχνης» |
220.000,00 |
|
|
ΣΥΝΟΛΟ |
220.000,00 |

