Τοπικά

Πραγματοποιώντας την καλύτερη φετινή του εμφάνιση ο Αετός έμεινε στο ισόπαλο 2-2 το Σάββατο με αντίπαλο τον Τάλως Μελιδονίου  στο γήπεδο του Περάματος, για την έκτη αγωνιστική του πρωταθλήματος,  χάνοντας μάλιστα μεγάλες ευκαιρίες για να πάρει το τρίποντο της νίκης. Η ομάδα πάντως πήρε ένα σημαντικό βαθμό ψυχολογίας παίζοντας κατά διαστήματα όμορφο ποδόσφαιρο.

Μόλις στο 9′ οι γηπεδούχοι προηγήθηκαν με τυχερό γκολ του Σαρρή που έκανε σέντρα σουτ από τα αριστερά αιφνιδιάζοντας τον τερματοφύλακα Μπροκάκη. Ο Αετός απάντησε άμεσα και στο 13′ μετά από προσωπική ενέργεια και ασίστ του Δημήτρη Ξυλούρη ο Γιώργος Ξυλούρης με σουτ έγραψε το 1-1.Στο 34′ ο Δραμουντάνης πέτυχε γκολ που ακυρώθηκε ως οφ-σάιντ σε μια οριακή φάση. Ο ίδιος παίχτης αστόχησε σε τετ α τετ στο 40′ όπως και ο Γιάννης Φασουλάς που έστειλε την μπάλα πάνω από το οριζόντιο  στο 36′.

Το δεύτερο ημίχρονο ξεκίνησε με τους καλύτερους οιωνούς καθώς μόλις στο 46′ ο Φασουλάς εκμεταλλεύτηκε την άψογη ασίστ του Μανόλη Σπαχή και με εντυπωσιακό ψηλοκρεμαστό πλασέ έγραψε το 1-2. Η ομάδα μας έχασε μεγάλη ευκαιρία να καθαρίσει το ματς στο 52′ όπου ο Σπαχής αστόχησε σε ανεπανάληπτο τετ α τετ.Η μπάλα τιμώρησε τον Αετό στο 60′ με τον Κουβάκη να ευστοχεί σε πέναλτι γράφοντας το τελικό 2-2 παρότι η ομάδα είχε άλλη μια μεγάλη ευκαιρία στο 73′ με την κοντινή κεφαλιά του Φασουλά να περνάει άουτ.

Η ισοπαλία αυτή είναι και ο πρώτος βαθμός εκτός έδρας με τον Αετό να φτάνει πλέον στους 4 και να ατενίζει το μέλλον με μεγαλύτερη αισιοδοξία.Την ερχόμενη εβδομάδα ο Αετός δεν θα έχει αγωνιστικές υποχρεώσεις καθώς έχει ρεπό την 7η αγωνιστική.

Το αποτελέσματα της 6ης αγωνιστικής:

Άρης Ρεθύμνου – Αστέρας Ρεθύμνου 1-0
Λιβάδια – Μαργαρίτες 1-1
Σπήλι – Ψηλορείτης  3-2
Τάλως Μελιδονίου – Αετός Ανωγείων  2-2
ΟΦ Αρμένων – Ποσειδώνας Γερανίου 1-4
Ασή Γωνιά – Αστέρας Περάματος  0-5
Ρεθυμνιακός – Δόξα Πλατανέ 0-2
Ρεπό: Επισκοπή Β’

H ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ (6 ΑΓΩΝΕΣ)

 

Θέση

 

Ομάδες

Αγώνες

Ν

Ι

Η

Γκολ

Δ/Φ

Βαθ.

1

ΑΣΤΕΡΑΣ ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ

6

5

0

1

17 – 5

12

15

2

ΨΗΛΟΡΕΙΤΗΣ

5

4

0

1

8 – 5

3

12

3

ΔΟΞΑ ΠΛΑΤΑΝΕ

6

4

0

2

15 – 4

11

12

4

ΡΕΘΥΜΝΙΑΚΟΣ

6

4

1

1

11 – 4

7

11

5

ΑΡΗΣ

6

3

2

1

11 – 8

3

11

6

ΣΠΗΛΙ

5

3

0

2

8 – 6

2

9

7

ΤΑΛΩΣ ΜΕΛΙΔΟΝΙΟΥ

5

2

1

2

7 – 7

0

7

8

ΑΣΤΕΡΑΣ ΡΕΘΥΜΝΟΥ

6

2

1

3

6 – 6

0

7

9

ΟΦ ΑΡΜΕΝΩΝ

5

2

0

3

6 – 8

-2

6

10

ΑΣΗ ΓΩΝΙΑ

6

1

3

2

5 – 9

-4

6

11

ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ ΓΕΡΑΝΙΟΥ

5

1

2

2

6 – 8

-2

5

12

ΑΕΤΟΣ ΑΝΩΓΕΙΩΝ

6

1

1

4

7 – 15

-8

4

13

ΛΙΒΑΔΙΑ

6

1

3

2

7 – 12

-5

3

14

ΕΠΙΣΚΟΠΗ 2010

5

1

0

4

7 – 17

-10

3

15

ΜΑΡΓΑΡΙΤΕΣ

6

0

2

4

4 – 11

-7

2

16

*

0

0

0

0

0 – 0

0

0

 

Του π. Ανδρέα Κεφαλογιάννη

Για τη μάχη της Κρήτης ο Winston Churchill γράφει στα απομνημονεύματά του: “Στην Κρήτη ο Goering κέρδισε μια Πύρρειο νίκη, διότι με τις δυνάμεις που σπατάλησε εκεί θα μπορούσε εύκολα να κατακτήσει την Κύπρο, τη Συρία, το Ιράκ και ίσως ακόμη και την Περσία… Διέπραξε την ανοησία να αφήσει να του ξεφύγουν αυτές οι μεγάλες ευκαιρίες, με το να θυσιάσει τις αναντικατάστατες αυτές δυνάμεις σε έναν θανάσιμο αγώνα που διεξαγόταν συχνά σώμα με σώμα…”Η καθυστέρηση των Γερμανών στην Κρήτη επέτρεψε στον Άγγλο στρατάρχη Weyvell να οργανώσει την άμυνα της Αιγύπτου. Ο ίδιος ανέφερε στην κυβέρνησή του: “Οι απώλεις των Γερμανών στην Κρήτη έσωσαν τη γενική κατάσταση στη Μεσόγειο, διότι καταστράφηκε μέγα μέρος από τα αεραγήματα του εχθρού και τεράστιος αριθμός αεροπλάνων.” Ο ίδιος λέγει: “Προθύμως αναγνωρίζομεν ότι οι Έλληνες σύμμαχοί μας είναι οι πρώτοι που τας υπερόχους νίκας των εις την Βόρειον Ήπειρον άνοιξαν τον δρόμον και κατάφερον πλήγματα κατά της φασιστικής Ιταλίας. Αι επιτυχίαι δεν είχαν μόνον τοπικήν σημασίαν, αλλά επηρέασαν την όλην εξέλιξιν του πολέμου. Η άμυνα της Κρήτης έσωσε την Κύπρον, την Συρίαν, το Ιράκ και ίσως το Τομπρούκ.”Ο ίδιος ο Hitler παραδέχθηκε: ” Η Κρήτη απέδειξε ότι οι μεγάλες μέρες των αλεξιπτωτιστών τελείωσαν.”Οι συμμαχικές δυνάμεις που έλαβαν μέρος στη μάχη της Κρήτης ήταν 30-32000 στρατιώτες και 1500 αξιωματικοί, Άγγλοι, Αυστραλοί και Νεοζηλανδοί. Επίσης 11500 Έλληνες νεοσύλλεκτοι. Και σύσσωμος ο ηρωικός Κρητικός λαός. 4000 αλεξιπτωτιστές και πάνω από 170 αεροπλάνα ήταν οι Γερμανικές απώλειες.Η ΕΣΣΔ, διά του Ραδιοφωνικού Σταθμού της Μόσχας, αναγνώρισε την καθοριστική συμβολή της Ελλάδος στην καθυστέρηση και τελική αποτυχία της Γερμανικής επιθέσεως εναντίον της ΕΣΣΔ (επιχείρηση “Barbarossa”):”Επολεμήσατε άοπλοι εναντίον πανόπλων και ενικήσατε. Μικροί εναντίον μεγάλων και επικρατήσατε. Δεν ήτο δυνατόν να γίνει άλλως, διότι είσθε Έλληνες. Εκερδίσαμεν χρόνον διά να αμυνθώμεν. Ως Ρώσοι και ως άνθρωποι σας ευγνωμονούμε.”Ο Βρετανός Υπουργός Εξωτερικών Antony Eden:”Αν το αποτυχόν χάρις εις την νικηφόρον αντίστασιν της Ελλάδος μεσογειακόν σχέδιον του Hitler επετύγχανεν, η επίθεσις της Γερμανίας εναντίον της Ρωσίας θα είχεν όλως διάφορα αποτελέσματα. Οι ήρωες που έχουν βάψει με το αίμα τους την ιεράν γην της Βορείου Ηπείρου, οι μαχηταί της Πίνδου και οι άλλοι, θα είναι οδηγοί μαζί με τους Μαραθωνομάχους, θα φωτίζουν ανά τους αιώνας την οικουμένην.”Ο Στρατάρχης Γιαν Σματς, Πρωθυπουργός της Ν. Αφρικής, χαρακτήρισε την 28η Οκτωβρίου 1940 ως “ημέρα που άλλαξε τον ρου της Ιστορίας”. Και προσέθεσε: “Πραγματικώς εγεννήθη μία νέα Ελλάς, όπως την ωνειρεύθησαν οι ποιηταί.”Πράγματι, σύμμαχοι και εχθροί αναγνώρισαν την αποφασιστική συμβολή της Ελλάδος στο Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο.Άμα τη εκδηλώσει της Ιταλικής επιθέσεως ο Winston Churchill απέστειλε το ακόλουθο τηλεγράφημα στην Ελληνική κυβέρνηση:”Η Ιταλία εύρε τας απειλάς του εκφοβισμού ανωφελείς έναντι του ηρέμου θάρρους σας. Κατέφυγεν επομένως εις απρόκλητον επίθεσιν εναντίον της πατρίδος σας, αναζητούσα εις αστηρίκτους κατηγορίας δικαιολογίαν της αισχράς της επιθέσεως. Ο τρόπος με τον οποίον ο Ελληνικός λαός, υπό την αξίαν εμπιστοσύνης ηγεσίαν σας, αντιμετώπισε τους κινδύνους και τις προκλήσεις των τελευταίων μηνών, κατέκτησε τον θαυμασμόν του Βρετανικού λαού διά την Ελλάδα. Αι αρεταί αυταί θα ενισχύσουν τον Ελληνικόν λαόν και κατά την παρούσαν στιγμήν της δοκιμασίας. Θα σας παράσχωμεν την δυνατήν βοήθειαν μαχόμενοι εναντίον κοινού εχθρού και θα μοιρασθώμεν την κοινήν νίκην.”Και όταν πια ο Ελληνικός Στρατός έγραφε το Έπος της Πίνδου, είπε το περίφημο (εφημ. “Manchester Guardian”, 19 Απρ. 1941):”Του λοιπού δεν θα λέγεται ότι οι Έλληνες πολεμούν ως ήρωες, αλλά ότι οι ήρωες πολεμούν ως Έλληνες.”

 

Έκτακτη συνάντηση με την ηγεσία του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων πραγματοποίησε ο Βουλευτής Ρεθύμνου Γιάννης Α. Κεφαλογιάννης, αναφορικά με το θέμα που προέκυψε με την καταβολή της ενιαίας ενίσχυσης των κτηνοτρόφων και ειδικότερα με το ζήτημα της χιλιομετρικής απόστασης μεταξύ της σταβλικής εγκατάστασης και του βοσκότοπου.

Ο Βουλευτής Ρεθύμνου συναντήθηκε με τον Υπουργό κ. Αθ. Τσαυτάρη, το Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου κ. Μ. Κορασίδη και το Διευθυντή του Αναπληρωτή Υπουργού (Μ. Χαρακόπουλου) κ. Κ. Κατσέλη. Εκεί ανέπτυξε  το πρόβλημα που δημιουργείται, με την σχετική απόφαση του υπουργείου, σε περίπου 650 κτηνοτρόφους του Νομού οι οποίοι διαθέτουν σταυλικές εγκαταστάσεις που απέχουν αρκετά χιλιόμετρα από τους βοσκότοπους τους, ενώ εξέφρασε την άποψη ότι  δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να εξαιρεθούν από την καταβολή της ενιαίας  ενίσχυσης. Μετά τις πιέσεις του Βουλευτή, η ηγεσία του υπουργείου αντιλαμβανόμενη το πρόβλημα προχώρησε σε αναθεώρηση της απόφασης έτσι ώστε να δοθεί το συνολικό ποσό της ενιαίας ενίσχυσης  στους κτηνοτρόφους στους οποίους η σταβλική εγκατάσταση και ο βοσκότοπος δεν απέχουν μεταξύ τους παραπάνω από πενήντα χιλιόμετρα, αντί για δέκα που είχε αποφασιστεί αρχικά. Επιπλέον αποφασίστηκε η συμπληρωματική καταβολή σε όσους δεν έλαβαν την ενιαία να γίνει άμεσα, ενδεχομένως και μέσα στην επόμενη εβδομάδα. Η απόφαση αυτή  δίνει λύση στο πρόβλημα τόσο σε επίπεδο νομού, όσο και σε επίπεδο Κρήτης, γεγονός ιδιαίτερα σημαντικό για την παρούσα δύσκολη οικονομική συγκυρία.

Παράλληλα με τα παραπάνω ο κ. Κεφαλογιάννης είχε την ευκαιρία να ενημερωθεί για την πορεία καταβολής της αγροτικής ενιαίας ενίσχυσης σε επίπεδο Νομού Ρεθύμνου. Συγκεκριμένα σύμφωνα με επίσημα στοιχεία του Υπουργείου ποσό που πρέπει να καταβληθεί και αντιστοιχεί στο 50% του συνόλου της ενίσχυσης, ανέρχεται για το Νομό Ρεθύμνου στα 31.603.879,52 ευρώ, από τα οποία έχουν καταβληθεί τα 30.730.622,16 ευρώ και εκκρεμεί η καταβολή των 873.257,36 ευρώ.

Τέλος ο Βουλευτής Ρεθύμνου παρέδωσε το αναλυτικό υπόμνημα των επαγγελματιών και ερασιτεχνών αλιέων του Νομού, μέσα από το οποίο αναπτύσσουν τα προβλήματα που έχουν ανακύψει από την υπεραλίευση και την παραβίαση των προβλεπόμενων από το νόμο διατάξεων για τα αλιευτικά σκάφη και ζήτησε από τον Υπουργό να εξετάσει το θέμα έτσι ώστε να ξανασυναντηθούν σύντομα και να δοθεί λύση στο σημαντικό αυτό θέμα. Μετά την ολοκλήρωση της συνάντησης ο κ. Κεφαλογιάννης δήλωσε: «Η απόφαση του Υπουργείου για την επέκταση της προβλεπόμενης χιλιομετρικής απόστασης μεταξύ των βοσκοτόπων έτσι ώστε να καταβληθεί σε όλους τους κτηνοτρόφους του Νομού η ενιαία ενίσχυση αποτελεί ιδιαίτερα ικανοποιητική εξέλιξη και μια προσωπική πολιτική δικαίωση. Παράλληλα η καταβολή της αγροτικής ενιαίας ενίσχυσης αποτελεί μια απαραίτητη ανάσα για τον αγροτικό πληθυσμό που δοκιμάζεται. Είμαι επιπλέον ικανοποιημένος και από το γεγονός ότι  οι πιέσεις και οι προσπάθειες για την άμεση καταβολή της συμπληρωματικής πληρωμής έφεραν αποτέλεσμα, καθώς όσοι κτηνοτρόφοι δεν έλαβαν την ενιαία ενίσχυση λόγω του περιορισμού των 10 χιλιομέτρων, θα την λάβουν εντός των επόμενων ημερών. Οφείλουμε να στηρίξουμε στην πράξη, την αγροτική και  κτηνοτροφική παραγωγή του τόπου, ενισχύοντας τις σκληρές προσπάθειες των παραγωγών και των οικογενειών τους».

 

 

«Έφυγε» από τη ζωή ο  Ευάγγελος  Σαλούστρος  ή Χατζηβαγγέλης σε ηλικία 83 ετών. Η εξόδιος  ακολουθία θα ψαλεί σήμερα Παρασκευή στις 4 μ.μ. από τον ιερό ναό του Αϊ Γιάννη. Η ΑΝΩΓΗ εκφράζει τα θερμά συλλυπητήρια της στους οικείους του.

 Το πρόγραμμα του εορτασμού της εθνικής επετείου του ”ΟΧΙ” εξέδωσε ο Δήμος Ανωγείων με σχετική του ανακοίνωση, όπου όλοι οι δημότες καλούνται να παρευρεθούν στις εκδηλώσεις που θα γίνουν. Η  ανακοίνωση έχει ως εξής:

-Γενικός σημαιοστολισμός από της 8ης πρωινής ώρας της 26ης Οκτωβρίου μέχρι και της δύσης του ηλίου της 28ης Οκτωβρίου 2012.

-Φωταγώγηση όλων των δημόσιων και δημοτικών καταστημάτων,καθώς και των καταστημάτων των Νομικών προσώπων Δημοσίου Δικαίου και Υποκαταστημάτων των Τραπεζών κατά τις βραδινές ώρες της 27ης και 28ης Οκτωβρίου.

 Κυριακή 28 Οκτωβρίου 2012

-11.00 π.μ Τέλεση επίσημης δοξολογίας στον Κεντρικό Ιερό Ενοριακό Ναό του Αγίου Ιωάννη.

-Ανάπτυξη του ιστορικού της επετείου της Εθνικής Εορτής από τον κ. Κάτσιο Κωνσταντίνο, Εκπαιδευτικό του Δημοτικού σχολείου Ανωγείων.

Κατάθεση στεφάνων:

1.Εκ μέρους του Δήμου Ανωγείων

2.Του αστυνομικού Τμήματος Ανωγείων

3.Της Εθνικής Αντίστασης

4.Του Λυκείου Ανωγείων

5.Του Γυμνασίου Ανωγείων

6.Του Δημοτικού σχολείου Ανωγείων

-Ενός λεπτού σιγή

-Εθνικός Ύμνος

-Θα ακολουθήσει παρέλαση μαθητιώ σας νεολαίας.

*Στις παραπάνω εορταστικές εκδηλώσεις καλούνται να παρευρεθούν όλοι οι δημότες.

 

Από την  εφημερίδα “Πατρίς”

Μας συστήθηκε ποδοσφαιρικά από τα φιλικά του ΟΦΗ και από τις τρεις πρώτες εμφανίσεις του με την ασπρόμαυρη φανέλα στο πρωτάθλημα. Όμως η παρουσία του ήταν πιο έντονη και καθοριστική στο τελευταίο νικηφόρο παιχνίδι, στο ντέρμπι με τον Πλατανιά όπου μπήκε μαζί με τον Λαμπρόπουλο και έδωσαν το κάτι παραπάνω στην ομάδα τους.

Σε λιγότερο από ένα μήνα (12/11) ο Γιάννης Βιτώρος – περί ου ο λόγος – κλείνει τα 20 του χρόνια και σίγουρα τα γενέθλια που έρχονται αναμένεται να είναι τα καλύτερα της ζωής του. Ο νεαρός μεσοεπιθετικός από τα Ανώγεια καταφέρνει να κάνει το παιδικό του όνειρο πραγματικότητα αγωνιζόμενος στην Σούπερ Λίγκα με την φανέλα του ΟΦΗ αλλά όπως φαίνεται αυτό είναι μόνο η αρχή γιατί ο ίδιος δεν βάζει όρια στην καριέρα του. Σήμερα ο Γιάννης Βιτώρος μιλάει στην “Π” και μας αποκαλύπτει πράγματα από τον εαυτό του αλλά και τις βλέψεις του για το μέλλον με τον ΟΦΗ.

 

-Καταρχάς Γιάννη συγχαρητήρια για την εμφάνιση σου και για τη νίκη της ομάδας σου.

“Σας ευχαριστώ πολύ. Ήταν μια δύσκολη αλλά πολύ σημαντική νίκη απέναντι σε μια πολύ καλή ομάδα”.

-Πώς σου φάνηκε το ματς; Πιστεύεις ότι ήταν δίκαιο το αποτέλεσμα;

“Στο πρώτο ημίχρονο ήμασταν πολύ καλύτεροι. Στο δεύτερο με το ξεκίνημα φάνηκε να μας επηρεάζει η κούραση, ο Πλατανιάς μας πίεσε και είναι αλήθεια ότι περάσαμε δύσκολες στιγμές αλλά αντέξαμε και αντιδράσαμε πετυχαίνοντας και δεύτερο γκολ. Στο ποδόσφαιρο κερδίζει αυτός που σκοράρει.”

-Η δική σου παρουσία αλλά και του Λαμπρόπουλου έπαιξε καταλυτικό ρόλο. Τι σου είπε ο προπονητής σου πριν μπεις στο γήπεδο;

“Μου ζήτησε να παίξω σαν αριστερό χαφ, να κρατάω την μπάλα και να την δίνω στα σίγουρα. Είδε ότι η ομάδα ήταν κουρασμένη και μου είπε να βοηθήσω τους συμπαίκτες μου κρατώντας όσο περισσότερο μπορώ την μπάλα”.

-Είσαι ευχαριστημένος από την απόδοση σου;

“Ναι, νομίζω ότι πήγα καλά και έκανα αυτό που μου είπε ο προπονητής μου. Αυτό που μετράει είναι ότι πήραμε το αποτέλεσμα που θέλαμε σε μια δύσκολη έδρα”.

-Πόσο σημαντική είναι αυτή η νίκη για τον ΟΦΗ;

“Είναι πολύ σημαντική γιατί έρχονται δυο πολύ δύσκολα παιχνίδια με Παναθηναϊκό και Ολυμπιακό. Μας δίνει ψυχολογία και αυτοπεποίθηση για την συνέχεια και μας ανεβάζει και βαθμολογικά γιατί είχαμε μείνει πίσω”.

-Είχατε και την στήριξη του κόσμου. Πόσο σας βοήθησε;

“Ο κόσμος ήταν φανταστικός. Η βοήθεια του ήταν σημαντική και τον ευχαριστούμε. Τον κόσμο τον θέλουμε πάντα δίπλα στην ομάδα κι αν τον έχουμε όλα θα πάνε καλά”.

-Το ματς με τον Παναθηναϊκό πώς το αντιμετωπίζετε;

“Δεν θα πάμε για να χάσουμε. Το αντίθετο. Με την ψυχολογία που έχουμε και με την βοήθεια του κόσμου μπορούμε να κάνουμε κάτι. Είναι δύσκολο παιχνίδι αλλά μπορούμε ακόμα και να το κερδίσουμε”.

-Ο ΟΦΗ τι μπορεί να πετύχει φέτος;

“Η χρονιά δεν ξεκίνησε πολύ καλά, αλλά αυτή η ομάδα χρειάζεται χρόνο. Εμείς δουλεύουμε καθημερινά και χρειαζόμαστε πίστωση χρόνου γιατί είμαστε μια νέα ομάδα. Θέλουμε κάποια στιγμή να παίξουμε και καλύτερο ποδόσφαιρο για να ικανοποιήσουμε τον κόσμο μας. Ο στόχος μας είναι να σωθούμε και παρότι είναι δύσκολο το πρωτάθλημα εγώ πιστεύω ότι μπορούμε να το πετύχουμε άνετα όπως έγινε και πέρυσι”.

-Τι σημαίνει για σένα Αναστόπουλος;

“Ο προπονητής μας ξέρει πολύ καλά το αντικείμενο. Είναι κοντά μας και μας ανεβάζει ψυχολογικά πριν από κάθε παιχνίδι και προπόνηση. Ξέρει πώς πρέπει να κινηθούμε μέσα στο γήπεδο και πώς να το ζητήσει”.

-Τα νέα παιδιά τα βοηθάει;

“Η ομάδα έχει αρκετά νέα παιδιά και δείχνει σε όλους μας ότι μας έχει εμπιστοσύνη. Υπάρχουν κι άλλα παιδιά που μπορούν να παίξουν στον ΟΦΗ και με την πάροδο του χρόνου θα πάρουν και αυτά τις ευκαιρίες τους όπως κι εγώ”.

-Θα μας γνωρίσεις λίγο με τον Γιάννη Βιτώρο;

“Ξεκίνησα από μικρός στις Ακαδημίες του Αετού και στην συνέχεια στο Λίντο του κ. Παπαδόπουλου. Πριν από δυο χρόνια ήρθε η μεταγραφή μου για τους Κ-20 του Παναθηναϊκού αλλά εκεί τα πράγματα ήταν δύσκολα για μένα. Δεν κατάφερα να προσαρμοστώ και μετά από ένα χρόνο έφυγα. Πήγα στον Γιούχτα όπου έκανα μια καλή χρονιά και βρέθηκα στον ΟΦΗ”.

-Από την Δ’ Εθνική στην Σούπερ Λίγκα. Πως είναι για ένα παίκτη;

“Υπάρχει μεγάλη διαφορά. Άλλο επίπεδο. Προσπαθώ όμως να προσαρμοστώ. Αν δεν πίστευα στον εαυτό μου δεν θα ερχόμουν στον ΟΦΗ”.

-Πολλά παιδιά στην ηλικία σου θα ήθελαν να βρίσκονται στην θέση σου.

“Το ξέρω πολύ καλά και νιώθω τυχερός που παίζω στον ΟΦΗ. Αυτός ήταν και μένα ο στόχος μου. Όμως ουσιαστικά τώρα ξεκινάω και χρειάζεται πολύ μεγάλη προσπάθεια για να φτάσω κάπου”.

-Σας ευνόησε και η οικονομική συγκυρία, έτσι δεν είναι;

“Σίγουρα δεν ξέρω αν θα βρισκόμασταν σήμερα εδώ αν οι ομάδες δεν είχαν τόσα προβλήματα. Είναι καλό για τα νέα παιδιά, αξίζουν να πάρουν μια ευκαιρία”.

-Η φυσική σου θέση ποια είναι;

“Παίζω 10άρι και ακόμα ως επιθετικός μέσος. Έχω παίξει και στα πλάγια της επίθεσης αλλά δεν έχω πρόβλημα να αγωνιστώ όπου θέλει ο προπονητής μου”.

-Κλείνοντας θέλεις να στείλεις ένα μήνυμα στον κόσμο του ΟΦΗ;

“Να είναι δίπλα στην ομάδα αλλά και στα νέα παιδιά. Κυρίως αυτά χρειάζονται την στήριξη του για να μπορέσουν να παίξουν και να βοηθήσουν. Να μην βιαστούν να μας κρίνουν”.

-->