Τοπικά
Μαγική εικόνα για τον Αετό η έκταση της ήττας του την Κυριακή το απόγευμα στον Φουρφουρά με αντίπαλο τον Ψηλορείτη καθώς η νίκη των γηπεδούχων με το τελικό 5-1 σε καμιά περίπτωση δεν αντικατοπτρίζει την πραγματικότητα της αναμέτρησης.Ο Αετός πάλεψε, ήταν πολύ βελτιωμένος σε σχέση με προηγούμενα ματς και χαρακτηριστικό είναι ότι μέχρι το 77′ το σκορ ήταν στο 1-1!!Ένα τραγικό δυστυχώς 9λέπτο ήταν αρκετό για να δεχτεί η ομάδα 4 γκολ και να φύγει χωρίς βαθμό από την αναμέτρηση της 10ης αγωνιστικής.
Το σκορ άνοιξε ο Ψηλορείτης στο τελευταίο λεπτό του πρώτου ημιχρόνου με σκόρερ τον Αντώνη Τσακάλη.Ο Αετός πέτυχε γκολ στις καθυστερήσεις του ημιχρόνου με τον Γιώργο Ξυλούρη αλλά ακυρώθηκε ως όφ σάιντ.
Η ομάδα μας μπήκε πολύ δυνατά στο δεύτερο ημίχρονο αποφασισμένη για την ανατροπή.Στο 49′ ο Άγγελος Σπαχής είχε εκτέλεση φάουλ που πέρασε λίγο άουτ ενώ στο 57′ ο Μανόλης Σπαχής με πείσμα κυνήγησε την φάση αναγκάζοντας σε λάθος την άμυνα των γηπεδούχων κερδίζοντας πέναλτι και αποβολή του τερματοφύλακα Δαμβακεράκη. Ο Αλέξης Φασουλάς αστόχησε στην εκτέλεση πέναλτι αλλά ο Αετός δεν πτοήθηκε ανέβασε την απόδοση του και μετά από δυο καλές ευκαιρίες του Μ.Σπαχή στο 61′ και στο 65′ ισοφάρισε στο 67′.Τα δυο αδέρφια συνεργάστηκαν με τον Άγγελο να πασάρει και τον Μανόλη να σκοράρει για το 1-1.
Ο Αετός συνέχισε να πιέζει αλλά σε μια αντεπίθεση του ο Ψηλορείτης έγραψε το 2-1 στο 77′ με τον Ματαραγκάτσι. Κάπου εκεί η ομάδα μας δεν μπόρεσε να ανταπεξέλθει και παραδόθηκε στους γηπεδούχους που σημείωσαν άλλα 3 γκολ με τον Ματαραγκάτσι στο 86′ και τον Κουρνιανό στο 78′ και το 84′.
Απογοήτευση επικρατούσε στις τάξεις της ομάδας μετά το τέλος του ματς κυρίως για την έκταση που πήρε το σκορ κάτι που δεν άξιζε στον Αετό.Τα σημάδια πάντως βελτίωσης ήταν εμφανή και αυτό μας κάνει αισιόδοξους για το μέλλον. Όλοι να στηρίξουμε τον Αετό με αρχή τον ”τελικό” πια του ερχόμενου Σαββάτου στα Ανώγεια με αντίπαλο την Επισκοπή 2010 σε ένα καθοριστικό ματς για την συνέχεια όπου η νίκη είναι μονόδρομος.
Αξίζει να σημειώσουμε ότι στο χθεσινό παιχνίδι αγωνίστηκε για πρώτη φορά φέτος ο γκολκίπερ Πατρίκιος Ανδρέου που επέστρεψε στον Αετό σε μια ακόμα προσπάθεια της διοίκησης να δώσει στην ομάδα τονωτικές ενέσεις, ένας παίχτης ποιότητας που σίγουρα θα βοηθήσει στο μέλλον. Ακόμα στην ομάδα επέστρεψε και ο Χαράλαμπος Κεφαλογιάννης που θα δώσει και αυτός λύσεις στον χώρο της άμυνας.
Μένει πλέον και ο φίλαθλος κόσμος του χωριού να στηρίξει στα δύσκολα την ομάδα χωρίς γκρίνια και μουρμούρα που δεν ωφελεί κανένα. Οι ανωγειανοί έχουν αποδείξει ότι αγαπάνε τον Αετό μένει να το δείξουν ξανά στην κρίσιμη αυτή καμπή που περνάει.
Η σύνθεση του Αετού:
Ανδρέου ,Καλομοίρης , Κεφαλογιάννης, Στ.Δραμουντάνης ,Σουλτάτος,Α.Φασουλάς,Α.Σπαχής,Χαραλαμπάκης
Γ.Ξυλούρης(46′ Αεράκης) ,Μ.Σπαχής ,Ευρ.Δραμουντάνης
Τα αποτελέσματα της 10ης αγωνιστικής:
Λιβάδια – Τάλως Μελιδονίου 1-0
Επισκοπή Β’ – Ποσειδώνας Γερανίου 3-3
Μαργαρίτες – Αστέρας Περάματος 0-3
Ψηλορείτης – Αετός Ανωγείων 5-1
ΟΦ Αρμένων – Ασή Γωνιά 1-0
Σπήλι – Ρεθυμνιακός 2-0
Αστέρας Ρεθύμνου – Δόξα Πλατανέ (σήμερα στις 3)
ρεπό είχε ο Αρης Ρεθύμνου
Με ανακοίνωση του ο Δήμος Ανωγείων ενημερώνει ότι τη Δευτέρα 26 Δεκεμβρίου θα συνεδριάσει εκτάκτως το Δημοτικό συμβούλιο για να συζητηθεί το θέμα που έχει προκύψει σχετικά με τους εργαζομένους των Δήμων που κινδυνεύουν να χάσουν την δουλειά τους μετά το τρίτο μνημόνιο. Η συνεδρίαση θα γίνει μετά από πρόταση του κ.Ρούλιου της παράταξης ”Λαϊκή Συσπείρωση Ανωγείων”, που έγινε ομόφωνα αποδεκτή. Η ανακοίνωση έχει ως εξής:
ΘΕΜΑ: «Πρόσκληση σύγκλησης Δημοτικού Συμβουλίου»
«Καλείστε να προσέλθετε στην έκτακτη δημόσια συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, που θα διεξαχθεί στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δημοτικού Καταστήματος την 26η του μηνός Νοεμβρίου του έτους 2012, ημέρα Δευτέρα και ώρα 7:00, η οποία πραγματοποιείται ύστερα από αίτηση του επικεφαλής της Δημοτικής Παράταξης «ΛΑΪΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΑΝΩΓΕΙΩΝ» κ. Ρούλιου Αντωνίου με θέμα: «Συζήτηση και λήψη σχετικής απόφασης για το μέτρο της κατάργησης ειδικοτήτων και θέσεων των υπαλλήλων ΟΤΑ που προβλέπεται στο «Μεσοπρόθεσμο Πλαίσιο Δημοσιονομικής Στρατηγικής 2013-2016 (Ν. 4093/2012 (ΦΕΚ 222/12.11.2012 τεύχος Α’ ) Άρθρο Πρώτο, Υποπαράγραφος Ζ».
Με ειρηνικό τρόπο και χωρίς παρατράγουδα ολοκληρώθηκε το αντιφασιστικό συλλαλητήριο το βράδυ της Παρασκευής στο Ηράκλειο. Εκατοντάδες δημοκρατικοί πολίτες φώναξαν την αντίθεση τους στο κόμμα της Χρυσής Αυγής και στις ναζιστικές ιδέες που πρεσβεύει με αφορμή την κάθοδο τεσσάρων βουλευτών της αυτό το Σαββατοκύριακο για περιοδεία στην Κρήτη.
Οι διαδηλωτές ξεκίνησαν και κατέληξαν στην πλατεία των Λιονταριών μέσω των οδών Καλοκαιρινού, Αγίου Μηνά και την πλατεία Ελευθερίας, φωνάζοντας συνθήματα όπως ”την Βιάννο και τα Ανώγεια τα κάψανε οι Ναζί έξω οι φασίστες από το Νησί..”.
Την δική τους ξεχωριστή παρουσία είχαν στην πορεία και οι Ανωγειανοί που βρέθηκαν εκεί για να εκπροσωπήσουν το χωριό μας που πλήρωσε με το ολοκαύτωμα της 13 Αυγούστου 1944 την Ναζιστική κατοχή.
Την σκυτάλη παίρνουν το Σάββατο στις 4 μ.μ οι Χανιώτες με την δική τους αντιφασιστική πορεία στην Πλατεία Αγοράς.
Να διασκεδάσει τις εντυπώσεις από τις δύο τελευταίες άσχημες εμφανίσεις και τις βαριές ήττες θέλει ο Αετός Ανωγείων, έχοντας πάντως δύσκολη αποστολή, καθώς θα αντιμετωπίσει αύριο Κυριακή στις 3 μ.μ στον Φουρφουρά τον τοπικό Ψηλορείτη για την 10η αγωνιστική του πρωταθλήματος της Α’ ΕΠΣΡ.
Τα περιθώρια στενεύουν για την ομάδα μας που με 4 βαθμούς στις 9 πρώτες αγωνιστικές βρίσκεται στα χαμηλά στρώματα της βαθμολογίας και πλέον ψάχνει βαθμό ή βαθμούς για να αντιστρέψει το κλίμα και να ανέλθει βαθμολογικά και ψυχολογικά.
Απόντες από την αναμέτρηση θα είναι οι Πασπαράκης, Παρασύρης και Κυπριώτης ενώ μέχρι την τελευταία στιγμή αμφίβολος θα είναι ο Γιώργος Ξυλούρης. Στο αυριανό πάντως παιχνίδι η διοίκηση του Αετού κάνει κινήσεις ώστε να έχει και μια ”έκπληξη” στην σύνθεση της ομάδας που θα την ενισχύσει πολύ αγωνιστικά και θα προκαλέσει αίσθηση, με ποδοσφαιριστή που έχει φορέσει ξανά τα χρώματα της ομάδας.
Ο προπονητής του Αετού Τάκης Μέμμος δήλωσε στην ”Α” για το αυριανό παιχνίδι: ”Όλη την εβδομάδα που πέρασε συζητήσαμε αρκετά με τα παιδιά για τα αίτια της αγωνιστικής μας εικόνας . Η διοίκηση ήρθε πιο κοντά και πλέον όλοι ενωμένοι θέλουμε να κάνουμε ένα νέο ξεκίνημα. Όλοι αντιλαμβάνονται την φανέλα που φοράνε και την δυναμική και ιστορία της και θα παλέψουμε στη συνέχεια του πρωταθλήματος για καλύτερο ποδόσφαιρο και αποτελέσματα. Αγωνιζόμαστε για το χωριό μας τα περισσότερα παιδιά κατάγονται από εδώ και η ομάδα θα συνεχίσει να υπάρχει και να προσφέρει στον αθλητισμό του τόπου..”.
Το παιχνίδι θα διευθύνει ο διαιτητής κ.Κατσαμάς και θα μεταδοθεί ζωντανά ραδιοφωνικά στο http://www.e-radio.gr/player/player.asp?sID=275 και την αθλητική εκπομπή του teamfm.
To πλήρες πρόγραμμα της αγωνιστικής έχει ως εξής:
Επισκοπή Β’ – Ποσειδώνας Γερανίου
Αστέρας Ρεθύμνου – Δόξα Πλατανέ
Ψηλορείτης – Αετός Ανωγείων
Μαργαρίτες – Αστέρας Περάματος
ΟΦ Αρμένων – Ασή Γωνιά
Λιβάδια – Τάλως Μελιδονίου
Σπήλι – Ρεθυμνιακός
Ρεπό: Άρης Ρεθύμνου
Η Βαθμολογία σε 9 αγώνες:
1. Δόξα Πλατανέ 19
2. Αστέρας Περάματος 18
3. Άρης 17
4. Σπήλι 16
5. Ρεθυμνιακός 14
6. ΟΦ Αρμένων 13
7. Αστέρας Ρεθύμνου 13
8. Ψηλορείτης 13
9. Ποσειδώνας Γερανίου 11
10. Ασή Γωνιά 10
11. Λιβάδια 10
12. Τάλως Μελιδονίου 7
13. Επισκοπή Β’ 6
14. Αετός Ανωγείων 4
15. Μαργαρίτες 2
* Ο Ρεθυμνιακός ξεκίνησε το πρωτάθλημα με -2 βαθμούς.
** Τα Λιβάδια έχουν ένα μηδενισμό και -3 βαθμούς.
”Τα Ανώγεια και τη Βιάννο τα ‘κάψαν οι Ναζί..
Φασίστες δεν χωράνε σε τούτο το νησί..”
Με συλλαλητήρια που διοργανώνονται σε Ηράκλειο και Χανιά ετοιμάζονται να… υποδεχτούν τους βουλευτές της Χρυσής Αυγής, Ηλία Κασιδιάρη, Χρήστο Παππά, Γιώργο Γερμένη και Νίκο Μίχα, μετά τα πρόσφατα γεγονότα στον Ζαρό. Στο Ηράκλειο αύριο Παρασκευή 23 Νοεμβρίου στις 6 μ.μ ,με σημείο εκκίνησης τα ”Λιοντάρια”, θα πραγματοποιηθεί συλλαλητήριο, που οργανώνει το συντονιστικό όργανο Αγώνα Πολιτών Ηρακλείου. Στην ανακοίνωση τους τονίζουν :
”Αρχικά το συντονιστικό αγώνα πολιτών Ηρακλείου καταγγέλλει τη δολοφονική επίθεση που δέχτηκαν αντιφασίστες και μέλη του συντονιστικού την Κυριακή στο Ζαρό στα πλαίσια αντιφασιστικής ενημέρωσης και αφισοκόλλησης.
Η παρέμβαση ήταν δημόσια και χωρίς πρόθεση να προκαλέσει. Παρ’ όλα αυτά, κατά την αποχώρηση τους από καφενεία όπου συζητούσαν με κατοίκους δέχτηκαν ενέδρα από τους χρυσαυγίτες του χωριού με ξύλα και μαγκούρες.
Οι γνωστοί αυτοί τραμπούκοι και μαφιόζοι της περιοχής δε δίστασαν να επιτεθούν και σε συγχωριανούς τους με βία και απειλές. Είναι οι ίδιοι ψευτονταήδες που πριν λίγο καιρό τραυμάτισαν μετανάστες εργάτες στο Ζαρό και έκαψαν το στάβλο του παπά που τους απασχολούσε.
Μέσα σε αυτό το κλίμα την Κυριακή 25 Νοεμβρίου έρχονται στο Ηράκλειο κάποιοι βουλευτές του νεοναζιστικού κόμματος της Χρυσής Αυγής. Οι δήθεν αντισυστημικοί αυτοί τύποι που πλέον κυκλοφορούν με γραβάτες και κουστούμια πρόκειται να χύσουν το ρατσιστικό τους δηλητήριο…”.
Στα Χανιά η αντιφασιστική πορεία θα γίνει το Σάββατο στις 4 μ.μ στην πλατεία Αγοράς. Στην ανακοίνωση τους η ” ΚΙΝΗΣΗ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗ ΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΑΠΕΙΛΗ ΧΑΝΙΩΝ” τονίζει:
Η Χρυσή Αυγή ανακοίνωσε “περιοδεία” στην Κρήτη των ναζιστών βουλευτών της Κασιδιάρη, Παππά, Γερμενή και Μίχου αυτό το Σαββατοκύριακο. Στα Χανιά δηλώνουν ότι θα γίνει ομιλία στα γραφεία τους στην οδό Τζανακάκη το απόγευμα του Σαββάτου.
Ξέρουμε ποιοι είναι οι χρυσαυγίτες!
Οραματίζονται να στείλουν στους φούρνους και τους θαλάμους αερίων όποιον δεν ταιριάζει στα φασιστικά πρότυπα της “Αρίας φυλής”. Είναι υπεύθυνοι για εκατοντάδες επιθέσεις εναντίον μεταναστών και δημοκρατικών πολιτών τους τελευταίους μήνες αλλά και όλα τα χρόνια από την ίδρυση της συμμορίας που λέγεται Χρυσή Αυγή, με την πλήρη ανοχή, κάλυψη, ακόμα και συνεργασία της αστυνομίας.
Στα Χανιά από τον Μάιο έχουν κάνει μια σειρά από τέτοιες θρασύδειλες δολοφονικές επιθέσεις. Στις 17 και 18/6 στη Νέα Χώρα χτύπησαν 3 μετανάστες με αποτέλεσμα ένας Αιγύπτιος να χάσει το νεφρό του! Νωρίς το πρωί της 15/7 επιτέθηκαν σε μετανάστες εργάτες την ώρα που περίμεναν για μεροκάματο στην πλατεία 1866. Την Κυριακή 7/10 ξυλοκόπησαν μετανάστη έξω ακριβώς από τα “γραφεία” τους ανακοινώνοντας κιόλας στο facebook. Την Πέμπτη 8/11 το βράδυ τραυμάτισαν με ρόπαλα και μαχαίρια 2 μετανάστες στην οδό Κοραή.
Συγκυβέρνηση, τρόικα και νεοναζί προσπαθούν να ρίξουν το φταίξιμο για τις συνέπειες των πολιτικών του μνημονίου στους μετανάστες εργάτες. Να τσακίσουμε τους φασίστες μαζί με τη τρόικα εσωτερικού που χτίζει στρατόπεδα συγκέντρωσης ενώ πετσοκόβει μισθούς, συντάξεις και κοινωνικές παροχές.
Οι μνήμες από τα ολοκαυτώματα της Καντάνου, του Κοντομαρίου, της Βιάννου, των Ανωγείων αλλά και η ηρωική αντίσταση στη Ναζιστική Κατοχή δεν έχουν σβήσει. Είναι ανεπιθύμητοι οι νοσταλγοί του Χίτλερ στην Κρήτη!!!Ν α μην επιτρέψουμε να πραγματοποιήσουν την “περιοδεία” τους!!!”.
Στην πορεία του Ηρακλείου το παρών αναμένεται να δώσουν και αρκετοί Ανωγειανοί που θα φωνάξουν το δικό τους όχι σε νοσταλγούς εποχών και καταστάσεων που επέφεραν στην χώρα τόσα δεινά και καταστροφές. Όπως λέει και η μαντινάδα στην αφίσα της εκδήλωσης:
”Τα Ανώγεια και τη Βιάννο τα ‘κάψαν οι Ναζί..
Φασίστες δεν χωράνε σε τούτο το νησί..”


