Τοπικά

«Έφυγε» από τη ζωή ο Γεώργιος Σμπώκος ή Μπαλούρδος σε ηλικία 89 ετών. Η εξόδιος ακολουθία θα ψαλεί σήμερα Δευτέρα στις 4.30 από τον ιερό ναό του Αϊ Γιάννη. Η ΑΝΩΓΗ εκφράζει τα θερμά συλλυπητήρια στους οικείους του.

Συνέχεια στα θετικά αποτελέσματα έδωσε το απόγευμα του Σαββάτου ο Αετός καθώς αναδείχτηκε ισόπαλος με 1-1 στα Ανώγεια με αντίπαλο τον Τάλως Μελιδονίου για την 21η αγωνιστική του πρωταθλήματος.

H ομάδα μας πραγματοποίησε πολύ μέτρια εμφάνιση χωρίς να πιάσει τα επίπεδα των δυο προηγούμενων αγωνιστικών αλλά στάθηκε τυχερή και στο 90′ ”τσίμπησε” τον βαθμό με γκολ του Μανόλη Σπαχή στην κόντρα επίθεση. Οι φιλοξενούμενοι ήταν καλύτεροι και δικαιούνταν την νίκη αλλά επιτέλους χαμογέλασε και η τύχη στην ομάδα μας για πρώτη φορά φέτος χαρίζοντας της ένα ”χρυσό” βαθμό. Έτσι ο Αετός έφτασε τους 10 βαθμούς και με 5 στα τελευταία τρία παιχνίδια κάνει ένα δυναμικό ντεμαράζ που τον φέρνει κοντά στην παραμονή.

Το παιχνίδι σήμερα ήταν κάκιστο ειδικά στο πρώτο ημίχρονο. Ο Αετός πάντως είχε οριζόντιο δοκάρι με τον Σουλτάτο στο 11′ και καλή φάση με κεφαλιά του Γιώργου Ξυλούρη στο 23′.

Στην επανάληψη το Μελιδόνι ήταν καλύτερο έχασε ευκαιρίες με την ομάδα μας να έχει νευρικότητα και άγχος που έφεραν και το 0-1 με τον  Βασάκη στο 58′.Οι φιλοξενούμενοι είχαν και άλλες ευκαιρίες με τον Αετό να απειλεί μόνο με τον Αεράκη στο 74′.Η μπάλα τιμώρησε τους φιλοξενούμενους και ο Αετός ισοφάρισε μετά από ασίστ του Αεράκη και καταπληκτικό πλασέ του Σπαχή αφού πέρασε και τον τερματοφύλακα.

Τον βαθμό πάντως χάρισε και ο τερματοφύλακας Γιάννης Μπροκάκης με εκπληκτική διπλή επέμβαση στο 93′ σε εξ επαφής κεφαλιά του Κουγιουμουτζή και στην επαναφορά σε πλασέ του Βογιατζόγλου.

Αξίζει να τονίσουμε πάντως σήμερα την πρώτη εμφάνιση σε επίσημο παιχνίδι ενός ακόμα μικρού του Σάββα Γεωργίου Σμπώκου με την ομάδα να προσπαθεί να αναδείξει ακόμα περισσότερα ταλέντα που θα αγωνίζονται σε υψηλό επίπεδο.

Ακολουθεί πλέον διακοπή για τον Αετό καθώς την ερχόμενη αγωνιστική θα έχει ρεπό και θα επανέλθει σε αγωνιστικούς ρυθμούς σε δυο εβδομάδες με το Σπήλι και πάλι εντός έδρας.

Η σύνθεση της ομάδας μας σήμερα:

Μπροκάκης -Ε.Κεφαλογιάννης-Καλομοίρης-Φ.Ξυλούρης-Πασπαράκης-Παπαδομιχελάκης-Γ.Ξυλούρης

Σουλτάτος(83’Σμπώκος)-Δραμουντάνης(92’Κουτάντος)-Μ.Σπαχής-Χαλκιαδάκης(53’Αεράκης).

Σήμερα Κυριακή 24 Φεβρουαρίου λήγει η προθεσμία για τους πολύτεκνους καθώς θα πρέπει να μεταβούν στην ταβέρνα του Άρη Μανουρά στο Μετόχι και να παραλάβουν τα προϊόντα τους με το συμβολικό κόστος των 10 ευρώ ενώ θα μπορούν να θεωρήσουν τα βιβλιάρια τους με κόστος 20 ευρώ ανά οικογένεια. Η ανακοίνωση του συλλόγου των  πολυτέκνων έχει ως εξής: ”Παρακαλούνται οι πολύτεκνοι να μεταβούν μέχρι την Κυριακή στην ταβέρνα του Άρη Μανουρά στο Μετόχι και να πάρουν τα προϊόντα τους που κοστίζουν 10 ευρώ. Οι πολύτεκνοι να έχουν μαζί τους τα βιβλιάρια πολυτεκνίας για την θεώρηση του 2013.Η θεώρηση κοστίζει 20 ευρώ ανά οικογένεια..”.

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε την προηγούμενη Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου, στην αίθουσα εκδηλώσεων της Αγροτικής τράπεζας, η εσπερίδα για τις ”Ομάδες Παραγωγών” που αποτέλεσε μια ιδέα του Πολιτιστικού συλλόγου Σεισάρχων και σκοπό είχε  να ενημερώσει τους αγρότες και κτηνοτρόφους της περιοχής για το πως θα πρέπει να αναλάβουν οι ίδιοι δράση για να κάνουν το μέλλον τους  πιο βιώσιμο και πιο παραγωγικό.

Η οικονομική κρίση έχει πλήξει βάναυσα τα τελευταία χρόνια την Κτηνοτροφία και την Γεωργία με τους παραγωγούς να βρίσκονται σε απόγνωση βλέποντας να μειώνεται η τιμή σε αυτά που παράγουν ενώ ταυτόχρονα να αυξάνεται σε τροφές, λιπάσματα και άλλα είδη απαραίτητα για την παραγωγή τους.

Οι ομιλητές της εσπερίδας που αποτελούνταν τόσο από επιστήμονες στο είδος αλλά και ανθρώπους με προσωπική εμπειρία σε ομάδες παραγωγών τόνισαν με τον πλέον κατηγορηματικό τρόπο στους παρευρισκόμενους ότι στο άμεσο μέλλον οι ομάδες αυτές θα είναι μονόδρομος για τους παραγωγούς ώστε να μπορέσουν να επιβιώσουν και να ζήσουν αξιοπρεπώς.

Σε μια περίοδο κρίσης άλλωστε παύει να αποτελεί δικαιολογία για τα πάντα η μόνιμη απουσία της Πολιτείας από την λύση των προβλημάτων των παραγωγών. Οι ίδιοι μπορούν με έξυπνο τρόπο και με κινήσεις ομαδικές να κάνουν καλύτερη και πιο κερδοφόρα την παραγωγή τους.  Η κρίση χρειάζεται ενότητα και κυρίως τον ένα δίπλα στον άλλο ώστε να υπερνικηθούν όλα τα εμπόδια.

Η εσπερίδα αυτή ήταν μια αρχή για προβληματισμό και σκέψη. Ας ελπίσουμε κάποιοι και στον τόπο μας να δράσουν ώστε να ανεβάσουν το βιωτικό τους επίπεδο.

 

Ευχαριστούμε θερμά μέσα από την καρδιά μας όλους όσοι στάθηκαν δίπλα μας και μας συμπαραστάθηκαν με οποιονδήποτε τρόπο, στο βαρύτατο πένθος μας για τον χαμό του αγαπημένου μας συζύγου,αδελφού και θείου Κώστα Λώλα. Ευχαριστούμε θερμά όλους όσοι αντί στεφάνου κατέθεσαν χρηματικά ποσά στη μνήμη του.

Ευχαριστούμε τους γιατρούς πνευμονολόγους κ.κ Μιχάλη Αρβανιτάκη και Σεβαστή Κουμιωτάκη για τη βοήθεια και τη φροντίδα που προσέφεραν στον αγαπημένο μας σύζυγο,αδελφό και θείο Κώστα Λώλα μέχρι την τελευταία του στιγμή. Ευχαριστούμε τα στελέχη και τα μέλη του Κ.Κ.Ε. και της Κ.Ν.Ε. για την συγκινητική παρουσία τους στη νεκρώσιμη ακολουθία.

Η σύζυγος: Ελένη Λώλα

και οι λοιποί συγγενείς

Η ”Α” νιώθει την ανάγκη να ευχαριστήσει θερμά την σύζυγο του εκλιπόντος Ελένη Μανουρά-Λώλα (Ζωνοελένη) για την προσφορά 100 ευρώ στην ηλεκτρονική μας έκδοση στην μνήμη του συζύγου της.

«Έφυγε» από τη ζωή η Ευαγγελία Σαλούστρου του Γεωργίου (Φραγκιά)  σε ηλικία 72 ετών. Η εξόδιος ακολουθία θα ψαλεί σήμερα Σάββατο στις 4.30 μ.μ. από τον ιερό ναό του Αϊ Γιάννη. Η ΑΝΩΓΗ εκφράζει τα θερμά συλλυπητήρια στους οικείους της.

-->