Πρόσκληση σε όλους τους Ανωγειανούς να δώσουν το παρών στα εγκαίνια του εκλογικού του κέντρου την Κυριακή 24 Οκτωβρίου, απευθύνει ο νυν και υποψήφιος Δήμαρχος Ανωγείων Σωκράτης Κεφαλογιάννης. Στη δήλωση του αναφέρει:
«Με αφορμή τα εγκαίνια του εκλογικού μας γραφείου την Κυριακή 24 Οκτωβρίου και ώρα 7:00 μ.μ., όπου θα παρουσιαστεί το ψηφοδέλτιο του συνδυασμού μας “τ’ Ανώγεια του Μέλλοντος”, σας καλώ όλους να δώσουμε ένα προεκλογικό αγώνα αντάξιο των Ανωγειανών Παραδόσεων για το καλό του τόπου μας.»
–
