
Ο Δήμος Ανωγείων ενημερώνει τους δημότες ότι από την Κυριακή 28 Ιουνίου έως και την Πέμπτη 2 Ιουλίου 2026, ώρες 10:00-18:00 θα πραγματοποιηθεί δωρεάν πρόγραμμα ηλεκτρονικής σήμανσης, στείρωσης και εμβολιασμού ζώων, με στόχο τη μείωση των αδέσποτων και την προώθηση της υπεύθυνης φροντίδας των δεσποζόμενων ζώων, στα κοντέινερ απέναντι από το Α.Τ. Ανωγείων.
Παράλληλα, παρέχεται η δυνατότητα λήψης και αποστολής γενετικού υλικού (DNA) για σκύλους φύλαξης ποιμνίων.
Ο Δήμος Ανωγείων καλεί τους δημότες να στηρίξουν την προσπάθεια, καθώς η προστασία και η διαχείριση των ζώων είναι υπόθεση όλων μας.
Για περισσότερες πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν στο 28343 40415 ή στο email [email protected].