Για δεύτερη φορά μέσα σε μια εβδομάδα, οι εκπαιδευτικοί του Δημοτικού σχολείου Ανωγείων προχώρησαν σήμερα Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου σε δίωρη στάση εργασίας, ώστε να διαμαρτυρηθούν και να εμποδίσουν την ατομική αξιολόγηση συναδέλφου τους, από σύμβουλο εκπαίδευσης. Μάλιστα με σημείωμα τους απευθύνονται και προς τους γονείς ζητώντας τη στήριξη τους σε αυτό τον αγώνα καθώς όπως τονίζουν:” στόχευση του Υπουργείου είναι να καθυποτάξει τους εκπαιδευτικούς μέσω της ατομικής αξιολόγησης προκειμένου να αποδεχθούν ένα σχολείο το οποίο διαχρονικά υποβαθμίζεται για την πλειοψηφία των παιδιών που προέρχονται από τα χαμηλότερα κοινωνικά στρώματα.”
Οι εκπαιδευτικοί ξεκινούν αναφέροντας τη μαντινάδα:
” Τ’ Ανώγεια της Αντίστασης και της Δημοκρατίας,
Αξιολόγηση εμπόδισαν για χάρη της Παιδείας… “
Στη συνέχεια αναφέρουν τα εξής για τους λόγους που προχώρησαν σε αυτή τη κίνηση:
ΚΑΝΕΝΑΣ ΜΟΝΟΣ!
ΚΑΜΙΑ ΜΟΝΗ !
ΣΤΑΣΗ ΑΞΙΟ-ΠΡΕΠΕΙΑΣ
“Μαζικά και αποφασιστικά, για δεύτερη φορά εμποδίσαμε στην πράξη, τη διαδικασία αξιολόγησης συναδέλφου του σχολείου μας κατά την δεύτερη επίσκεψη του συμβούλου εκπαίδευσης.
Κλείσαμε το σχολείο τις δύο τελευταίες ώρες με στάση εργασίας όλων των συναδέλφων τάξης, δίνοντας έτσι ένα μήνυμα αποφασιστικότητας κι αλληλεγγύης απέναντι στον επιθεωρητισμό και στην ” μασκαρεμένη” ερμηνεία τους για την “αξιολόγηση”.
Δε φοβόμαστε την αξιολόγηση δεν έχουμε κάτι να κρύψουμε, δεν αντιδρούμε γιατί δε θέλουμε να “ξεβολευτούμε”.
Θέλουμε να προστατεύσουμε το δημόσιο σχολείο, τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών μας και τα εργασιακά των εκπαιδευτικών. Είναι προφανές ότι η στόχευση του Υπουργείου είναι να καθυποτάξει τους εκπαιδευτικούς μέσω της ατομικής αξιολόγησης προκειμένου να αποδεχθούν ένα σχολείο το οποίο διαχρονικά υποβαθμίζεται για την πλειοψηφία των παιδιών που προέρχονται από τα χαμηλότερα κοινωνικά στρώματα, που βάζει ακόμα μεγαλύτερα εμπόδια σε όσα παιδιά θέλουν να συνεχίσουν τις σπουδές τους. Ένα σχολείο πανάκριβο για την οικογένεια, κατηγοριοποιημένο που λειτουργεί με όρους επιχείρησης, μετρά έσοδα – έξοδα, αναζητά πόρους για να διασφαλίσει μια στοιχειώδη λειτουργία.
Υπερασπιζόμαστε το δημόσιο χαρακτήρα του σχολείου και αγωνιζόμαστε για μια πραγματική ,δημοκρατική αναβάθμιση του!!!
Γονείς, σας θέλουμε δίπλα μας!”