Archive for Δεκεμβρίου 2019
Το Σάββατο 21 Δεκεμβρίου στο αγροτικό δισκοπωλείο έχουμε καλεσμένους το trio “Αθιβολές”
Το trio Αθιβολές δημιουργήθηκε το φθινόπωρο του 2018, με σκοπό την ανάδειξη των ποικίλων ηχοχρωμάτων που υπάρχουν στο νησί της Κρήτης. Από τις Στειακές κοντυλιές και τον Kαστρινό πηδηχτό, έως τη Ρεθεμνιώτικη σούστα και το Χανιώτικο ριζίτικο, κύριο μέλημα του σχήματος είναι όχι μόνο να φέρει στο φως κομμάτια του παλαιού κρητικού ρεπερτορίου αλλά και να παρουσιάσει νέες κρητικές συνθέσεις.
Τον Σεπτέμβριο του 2019 συμμετείχαν στα πλαίσια της 2ης Συνάντησης Νέων Συγκροτημάτων Παραδοσιακής Μουσικής –
“Οι νέοι για τη Δόμνα Σαμίου”, που διεξάγει στο Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος με καλλιτεχνικό διευθυντή τον Σωκράτη Σινόπουλο.
Το trio απαρτίζεται από τον Μανώλη Μπουνταλάκη (λύρες), τον Μανόλη Σταυρουλάκη (μαντολίνο) και τον Βαγγέλη Μαμαλάκη (κρητικό λαούτο, κιθάρα).
Τα μέλη του σχήματος συμμετέχουν παράλληλα και σε project άλλων καλλιτεχνών της Κρητικής και εν γένει της παραδοσιακής μουσικής.
Με το καλό να ανταμώσουμε!
Την Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου στις 8 μ.μ θα πραγματοποιηθεί η καθιερωμένη λειτουργία για άντρες, λίγο πριν από τον εορτασμό των Χριστουγέννων, από τον π.Ανδρέα Κεφαλογιάννη στον Ιερό Ναό του Αγίου Γεωργίου στο Μεϊντάνι.”. Είναι η 18η συνεχόμενη χρονιά που γίνεται η λειτουργία για άντρες, που λαμβάνει χώρα δυο φορές το χρόνο, μια πριν τις γιορτές του Πάσχα και μια πριν τα Χριστούγεννα.
Ήταν πρώτη φορά το 2001 όταν ο εφημέριος των Ανωγείων σκέφτηκε και έκανε πράξη αυτή τη λειτουργία μόνο για άντρες που γίνεται μια φορά λίγες μέρες πριν τα Χριστούγεννα και η δεύτερη λίγο πριν το Πάσχα και την Ανάσταση του Χριστού.Σκοπός της από τη πρώτη χρονιά ήταν να φέρει τους άντρες του χωριού όλων των ηλικιών κοντά στην εκκλησία, καθώς οι περισσότεροι ως κτηνοτρόφοι δεν μπορούσαν λόγω της δουλειάς τους να παρακολουθήσουν τις λειτουργίες. Πλέον κάθε χρονιά η εκκλησία μας κατακλύζεται από άντρες όχι μόνο των Ανωγείων αλλά από όλα τα μέρη της Κρήτης..
Δημοτικό συμβούλιο έχει οριστεί για την ερχόμενη Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου, με ειδική συνεδρίαση στις 7 μ.μ για την έγκριση του ισολογισμού του Δήμου για το έτος 2018 και τακτική συνεδρίαση που θα ξεκινήσει στις 8.30 μ.μ με τα τρέχοντα ζητήματα των Ανωγείων. Αναλυτικά:
ΕΙΔΙΚΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ 7 Μ.Μ
Παρακαλώ όπως προσέλθετε, στην ΕΙΔΙΚΗ δημόσια συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, που θα διεξαχθεί στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δημαρχιακού Μεγάρου, την 19η του μηνός Δεκεμβρίου του έτους 2019, ημέρα Πέμπτη και ώρα 7.00 μ.μ., για συζήτηση και λήψη αποφάσεων στα συνημμένα θέματα ημερήσιας διάταξης.
| Θέματα |
| Έγκριση του Ισολογισμού και των αποτελεσμάτων χρήσεως του Δήμου Ανωγείων για το έτος 2018, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 163 του Ν. 3463/2006 |
| Έγκριση των λογαριασμών διαχείρισης, των απολογιστικών καταστάσεων εσόδων – εξόδων και των προσαρτώμενων στον απολογισμό συμπληρωματικών στοιχείων του έτους 2018, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 163 του Ν. 3463/2006. |
ΤΑΚΤΙΚΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ 8.30 Μ.Μ
Παρακαλώ όπως προσέλθετε, στην τακτική δημόσια συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, που θα διεξαχθεί στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δημαρχιακού Μεγάρου, την 19η του μηνός Δεκεμβρίου του έτους 2019, ημέρα Πέμπτη και ώρα 8.30 μ.μ., για συζήτηση και λήψη αποφάσεων στα συνημμένα θέματα ημερήσιας διάταξης.
| Θέματα |
| Περί υποβολής από την Οικονομική Επιτροπή του Δήμου Ανωγείων της Έκθεσης Εσόδων – Εξόδων Γ’ Τριμήνου για τον έλεγχο υλοποίησης του προϋπολογισμού οικονομικού έτους 2019, σύμφωνα με την περίπτωση β της παραγράφου 1 του άρθρου 72 του ν. 3852/10, όπως αντικαταστάθηκε με την παρ.1 του άρθρου 3 του Ν.4623/19 και την παρ.9 του άρθρου 266 του Ν.3852/2010, όπως ισχύει. |
| Περί αποδοχής της συνολικής πίστωσης των 150.000,00 € που κατανεμήθηκε στο Δήμο μας σύμφωνα με την αριθμ. πρωτ. 83448/22-11-2019 απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών, στα πλαίσια του προγράμματος «ΦΙΛΟΔΗΜΟΣ ΙΙ» για την «Προμήθεια απορριμματοφόρου» και αναμόρφωσης του προϋπολογισμού του Δήμου οικονομικού έτους 2019, ύστερα από εισήγηση της Οικονομικής Επιτροπής. |
| Περί αποδοχής της απόφασης ένταξης της Πράξης «Ανάπλαση οδών ήπιας κυκλοφορίας Δήμου Ανωγείων» στον Άξονα Προτεραιότητας 1 «Αστική Αναζωογόνηση 2019 του Χρηματοδοτικού Προγράμματος «ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟΥ ΙΣΟΖΥΓΙΟΥ 2019»», σύμφωνα με την υπ΄αριθμ. 163.6.4/2019 απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Πράσινου Ταμείου, αποδοχής της πίστωσης των 112.000,00 € και αναμόρφωσης του προϋπολογισμού του Δήμου οικονομικού έτους 2019, ύστερα από εισήγηση της Οικονομικής Επιτροπής και τροποποίηση του τεχνικού προγράμματος έτους 2019. |
| Περί αποδοχής της πίστωσης των 83.500,00 € σύμφωνα με την υπ΄αριθμ. 287637/12-11-2019 απόφαση του Περιφερειάρχη Κρήτης για την Προμήθεια εξοπλισμού για την ολοκλήρωση και λειτουργία << του Τόπου του Βοσκού >> και αναμόρφωσης του προϋπολογισμού του Δήμου οικονομικού έτους 2019, ύστερα από εισήγηση της Οικονομικής Επιτροπής. |
| Περί αναμόρφωσης του προϋπολογισμού του Δήμου οικονομικού έτους 2019, ύστερα από την εισήγηση της Οικονομικής Επιτροπής και τροποποίηση του τεχνικού προγράμματος έτους 2019 |
| Περί υποβολής των προτάσεων: «Χρήση των τεχνολογιών εικονικής πραγματικότητας για την οπτικοποίηση της μυθολογίας – Ιδαίον Άντρο» προϋπολογισμού 136.950,00 €, «Αξιοποίηση Καινοτόμων Τεχνολογιών στο Κέντρο Μουσικοχορευτικής Παράδοσης Ανωγείων» προϋπολογισμού 225.680,00 € και «Καινοτόμες Δράσεις του Δήμου Ανωγείων για τον Πολιτισμό και τον Τουρισμό» προϋπολογισμού 178.600,00 € στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Κρήτη», Άξονας Προτεραιότητας 1 «Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας, καινοτομίας και επιχειρηματικότητας της Κρήτης», Δράση 2.c.1 : Ενίσχυση εφαρμογών στον τομέα του ηλεκτρονικού πολιτισμού και τουρισμού (τομέων της RIS3Crete), σύμφωνα με την υπ΄αριθμ. 3686/2-8-2019 πρόσκληση της Ειδικής Υπηρεσίας Διαχείρισης Ε.Π. Περιφέρειας Κρήτης (Κωδικός Πρόσκλησης: ΕΤΠΑ-44 Α/Α ΟΠΣ ΕΣΠΑ: 3862). |
| Περί λήψης απόφασης για ένταξη των πράξεων «Χρήση των τεχνολογιών εικονικής πραγματικότητας για την οπτικοποίηση της μυθολογίας – Ιδαίον Άντρο», «Αξιοποίηση Καινοτόμων Τεχνολογιών στο Κέντρο Μουσικοχορευτικής Παράδοσης Ανωγείων» και «Καινοτόμες Δράσεις του Δήμου Ανωγείων για τον Πολιτισμό και τον Τουρισμό» στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα όταν αυτό εκπονηθεί. |
| Περί υποβολής της πρότασης «Υλοποίηση Μέτρων Πυροπροστασίας στο Γυμνάσιο – Λύκειο Δήμου Ανωγείων» προϋπολογισμού 6.000,00 € για την χρηματοδότηση στο πλαίσιο του προγράμματος «ΦΙΛΟΔΗΜΟΣ ΙΙ» στον Άξονα Προτεραιότητας: «Κοινωνικές και Πολιτιστικές υποδομές και δραστηριότητες των δήμων» με τίτλο «Εκπόνηση μελετών και υλοποίηση μέτρων και μέσων πυροπροστασίας στις σχολικές μονάδες της χώρας», σύμφωνα με την υπ΄αριθμ. 29816/18-04-2019 πρόσκληση VIII του Υπουργείου Εσωτερικών. |
| Περί έγκρισης της μελέτης του έργου «Παρεμβάσεις Ενεργειακής Αναβάθμισης Γυμνασίου Λυκείου Δήμου Ανωγείων» προϋπολογισμού 581.429,45 €. |
| Περί έγκρισης της μελέτης του έργου «Βελτίωση Οδού Πρόσβασης στον ΄΄ΤΟΠΟ ΤΟΥ ΒΟΣΚΟΥ΄΄» προϋπολογισμού 91.500,00 €. |
| Περί ορισμού αιρετού αντιπροσώπου του Δήμου Ανωγείων , με τον αναπληρωτή του, για την συγκρότηση του Δ.Σ. του Ενιαίου Συνδέσμου Διαχείρισης Απορριμμάτων Κρήτης (Ε.Σ.Δ.Α.Κ), σύμφωνα με το υπ΄αριθμ. 3302/12-12-2019 έγγραφο του Ε.Σ.Δ.Α.Κ. |
| Περί ορισμού εκπροσώπου του Δήμου Ανωγείων, με τον αναπληρωτή του, στην Επιτροπή Διαχείρισης του Τοπικού Προγράμματος CLLD LEADER, σύμφωνα με το υπ΄αριθμ. 865/03-12-2019 έγγραφο του Α.Κ.Ο.Μ.Μ-ΨΗΛΟΡΕΙΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ Α.Ε. Ο.Τ.Α. |
| Περί ορισμού εκπροσώπου του Δήμου Ανωγείων, με τον αναπληρωτή του, για την Γενική Συνέλευση του «Δικτύου Δήμων του Ψηλορείτη» με διακριτικό τίτλο «Δίκτυο ΙΔΑΙΩΝ» σύμφωνα με το υπ΄αριθμ. 2/6-12-2019 έγγραφο του Δικτύου. |
| Περί αποδοχής ή όχι της εφαρμογής του προγράμματος δακοκτονίας ετών 2020, 2021, 2022 και της καταβολής της προβλεπόμενης εισφοράς δακοκτονίας από τους ελαιοπαραγωγούς, σύμφωνα με το υπ΄αριθμ 307795/03-12-2019 έγγραφο της Δ/νσης Αγροτικής Οικονομίας και Κτηνιατρικής της Περιφερειακής Ενότητας Ρεθύμνης. |
| Περί έγκρισης Μνημονίου Συνεργασίας μεταξύ του Δήμου Ανωγείων και του ιατρού κ. Εμμανουήλ Λαοκράτη Πασπαράκη μέλους του Ιατρικού Συλλόγου Ηρακλείου ( Ι.Σ.Η), με σκοπό την επιστημονική έρευνα που φέρει τον τίτλο «Καταγραφή των μεταβλητών ευαλωτότητας για νοσήματα του Κεντρικού Νευρικού Συστήματος και για αυτοάνοσα νοσήματα του πληθυσμού των Ανωγείων». |
| Περί λήψης απόφασης για την στήριξη του θεσμού των ΚΔΑΠ και ΚΔΑΠ ΜΕΑ, σύμφωνα με την υπ΄αριθμ. 356/02-12-2019 επιστολή του Πανελλήνιου Συλλόγου Εργαζομένων Κέντρων Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών. |
| Περί έγκρισης της συνδιοργάνωσης από τον Δήμο Ανωγείων και το Κέντρο Κρητικής Λογοτεχνίας, συνεδρίου για «Τα τοπωνύμια της Κρήτης», σύμφωνα με την από 05-12-2019 επιστολή του Προέδρου του Δ.Σ. του Κέντρου Κρητικής Λογοτεχνίας. |
| Περί Συγκρότησης Επιτροπών παρακολούθησης και παραλαβής Προμηθειών και Παραλαβής Υπηρεσιών με ισχύ έως 31/12/2020, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 221 του Ν.4412/2016. |
| Περί συγκρότησης για το έτος 2020, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 221 του Νόμου 4412/2016 της Επιτροπής παραλαβής υλικών και παραλαβής παρεχόμενων / παραδοτέων υπηρεσιών, για τη συντήρηση και επισκευή μηχανημάτων & οχημάτων του Δήμου Ανωγείων. |
| Περί κατανομής του ποσού των έντεκα χιλιάδων και πεντακοσίων σαράντα ευρώ (11.540,00 €), για την κάλυψη των λειτουργικών αναγκών των σχολείων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, σύμφωνα με την υπ΄αριθμ. 82856/21-11-2019 απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών. |
“Έφυγε” από τη ζωή η Ειρήνη Χαιρέτη (σύζυγος Εμμανουήλ) σε ηλικία 81 ετών. Η νεκρώσιμος ακολουθία θα ψαλεί αύριο Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου στις 11 π.μ στο Ηράκλειο στον Ιερό Ναό του Μιχαήλ Αρχαγγέλου.
Η εκλιπούσα ήταν μητέρα του γνωστού ιατρού ουρολόγου, επιμελητή του ΠΑΓΝΗ Γιάννη Χαιρέτη. Η ΑΝΩΓΗ εκφράζει θερμά συλλυπητήρια στους οικείους της. Ας είναι ελαφρύ το χώμα που θα την σκεπάσει.
Η συνάντηση ανάμεσα στον Δήμαρχο Ανωγείων Σωκράτη Κεφαλογιάννη και τον Υπουργό Εσωτερικών Τάκη Θεοδωρικάκο έγινε πριν την παρουσία και των δυο στις εκδηλώσεις μνήμης των 76 χρόνων από το Ολοκαύτωμα των Καλαβρύτων.Οι δυο άντρες συζήτησαν σε φιλικό κλίμα, με τον Υπουργό Εσωτερικών να εμφανίζεται θετικός για λύσεις σε άμεσα ζητήματα που αφορούν τον Δήμο Ανωγείων για τα οποία είχε ήδη ενημερωθεί το υπουργείο αρμοδίως από τον Δήμο μας, ενώ παράλληλα συζητήθηκε και η εξέλιξη σημαντικών χρηματοδοτικών εργαλείων που υλοποιούνται για την αυτοδιοίκηση αυτή τη περίοδο.
Αναφορικά με το Τμήμα Αναπτυξιακών Προγραμμάτων και Διαχείρισης (ΠΔΕ) του Υπουργείου Εσωτερικών, συζητήθηκαν θέματα που απασχολούν και προγραμματίζει ο Δήμος Ανωγείων ενώ έγινε εκτεταμένη συζήτηση για το πρόγραμμα “ΦΙΛΟΔΗΜΟΣ”.
Επιπροσθέτως ο Σωκράτης Κεφαλογιάννης έθεσε στο τραπέζι της συζήτησης και μικρά και μεγάλα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι μικροί ορεινοί δήμοι όπως:
-Το ελάχιστο κόστος λειτουργίας των μικρών ορεινών και νησιωτικών Δήμων και η ενίσχυση αυτών με στοχευομένες χρηματοδοτήσεις.
-Η επαναλειτουργία των ΚΕΠ.
-Η τεχνική επάρκεια των Δήμων.
Ο Υπουργός Εσωτερικών Τάκης Θεοδωρικάκος σημείωσε σε όλους τους τόνους την γραμμή της Κυβέρνησης για ενίσχυση της Τοπικής Αυτοδιοίκησης με ιδιαίτερη ευαισθησία στους μικρούς και απομονωμένους δήμους όπως είναι τα Ανώγεια, ενώ παράλληλα μίλησε για δίκαια αιτήματα που τέθηκαν από τον Δήμαρχο Ανωγείων και για την εμπεριστατωμένη παρουσίαση τους από τον ίδιο, τονίζοντας ότι για τα περισσότερα από αυτά ήδη έχει γίνει η προεργασία και από τις δυο πλευρές για την άμεση επίλυση τους.

ΡΑΥΚΟΣ – ΑΕΤΟΣ ΑΝΩΓΕΙΩΝ … ΕΔΩ γκόλ και άλλα όμορφα (15-12-2019)
Ο Μιχάλης Ιωαννίδης σκοράρει στο 84ο λεπτό της αναμέτρησης με τον Ραύκο, το τελευταίο γκολ του Αετού για το 2019 χαρίζοντας μια τεράστια νίκη στην ομάδα στο ντέρμπι της 12ης αγωνιστικής και βάζοντας την πλέον για τα καλά σε τροχιά ανόδου στο Α2 τοπικό Ηρακλείου.Το τελικό 2-3 θα είναι η δεύτερη συνεχόμενη εκτός έδρας νίκη που θα αφήσει τον Αετό μόνο τρίτο στη βαθμολογία, έχοντας προσπεράσει τον χθεσινό του αντίπαλο, με τον οποίο κερδίζει και την ισοβαθμία (σ.σ 2-1 στα Ανώγεια και 2-3 στον Άγιο Μύρωνα).
Το ντέρμπι ήταν εξαιρετικό σε φάσεις, με πέντε γκολ, τρία δοκάρια, ανατροπές και συναισθήματα, με τον Αετό να προηγείται με 0-2, να ισοφαρίζεται στο 83′ αλλά με τη σέντρα να σκοράρει το “χρυσό” γκολ και να φεύγει με τους τρεις υπέρ πολύτιμους βαθμούς της νίκης. Πλέον θα υπάρξει διακοπή στο πρωτάθλημα για 20 ημέρες λόγω των εορτών των Χριστουγέννων και η αγωνιστική δράση θα επανέλθει στις 5 Ιανουαρίου 2020 με τον Αετό να υποδέχεται στα Ανώγεια το Άλογο Μαλεβιζίου.
Στο χθεσινό ντέρμπι, ο γηπεδούχος Ραύκος μπήκε καλύτερα στο πρώτο τέταρτο όπου είχε δυο μεγάλες ευκαιρίες να ανοίξει το σκορ, με το οριζόντιο δοκάρι του Γωνιανάκη στο 5′ και την εντυπωσιακή απόκρουση σε κόρνερ του Τσαχάκη στο συρτό σουτ μέσα από την περιοχή του Σερπετζόγλου.Από εκείνο το σημείο και μετά ο Αετός κυριάρχησε στον αγωνιστικό χώρο και έχασε σωρεία ευκαιριών πριν σκοράρει στο κομβικό σημείο της τελευταίας φάσης του πρώτου ημιχρόνου! Αρχικά στο 18′ ο Μανόλης Σπαχής έχασε μεγάλη ευκαιρία αστοχώντας σε τετ α τετ, ενώ στο 19′ ωραίο σουτ του Παγκαλάκη μέσα από την περιοχή πέρασε πάνω από το οριζόντιο δοκάρι. Στο 24′ δεύτερη κλασσική ευκαιρία με τον Σπαχή να σουτάρει άουτ σε νέο τετ α τετ μετά από ασίστ του Βιτώρου. Στο 33′ μετά από ασίστ του Βιτώρου ο Σπαχής θα αστοχήσει σε νέο τετ α τετ στην τρίτη κλασσική ευκαιρία της ομάδας μας, με τον Σπαχή να μην μπορεί να σκοράρει ούτε στο 36′ μετά από ωραία κίνηση και σουτ μέσα από την περιοχή που έφυγε άουτ. Στο 43′ πέμπτη κλασσική και αυτή ευκαιρία με τον Στέλιο Παπαδομιχελάκη να σουτάρει με πολλά φάλτσα από τα 35 μέτρα και του σουτ να σταματάει στο αριστερό κάθετο δοκάρι! Το γκολ ήρθε τελικά στο 44′ με την εξαιρετική κίνηση του Παγκαλάκη από δεξιά, την ασίστ του να περνάει αρχικά από τον Σπαχή και να βρίσκει τον Βιτώρο που σκόραρε για το 0-1 εξ επαφής από τη μικρή περιοχή!
Στο δεύτερο ημίχρονο και μέχρι το 65′ ο Αετός κυριάρχησε και πάλι στον αγωνιστικό χώρο, έχασε σπουδαίες ευκαιρίες αλλά δε σκόραρε για το 0-3 δίνοντας το δικαίωμα στο Ραύκο να τον αγχώσει με την ισοφάριση που πέτυχε. Στο 48′ δεύτερο δοκάρι για τον Αετό, αυτή τη φορά οριζόντιο με τον Χρήστο Μαρή να σουτάρει εξαιρετικά μέσα από την περιοχή αν και με το κακό δεξί του πόδι μετά από ασίστ του Βιτώρου! Στο 50′ μεγάλη ευκαιρία με σουτ΄του Σπαχή που μπλοκαρίστηκε μετά από ασίστ του Μαρή. Το 0-2 ήρθε τελικά στο 54′ μετά από πανέξυπνο χτύπημα φάουλ του Παπαδομιχελάκη που μετατράπηκε σε ασίστ στον Σπαχή που μόνος του από το ύψος του πέναλτι νίκησε τον Φρυσούλη. Μετά το 55′ ανέβηκε ο Ραύκος και προσπάθησε να ξαναμπεί στον αγώνα αρχικά με την εξαιρετική κεφαλιά του Σινάνι στο 56′ που πέρασε άουτ! Ο Αετός είχε μια καλή φάση με τον Παγκαλάκη στο 65′ με σουτ άουτ εκτός περιοχής, αλλά στο 66′ η κοντινή προβολή του Τζαράκη έγραψε το 1-2 και έβαλε “φωτιά” στο παιχνίδι! Στο 67′ ο Σπαχής νικήθηκε στο τετ α τετ με τον Φρυσούλη, στο 73′ το εξαιρετικό σουτ του Κεφαλογιάννη απέκρουσε ο τερματοφύλακας, με τον Ραύκο να απαντάει με δυο μεγάλες φάσεις και το σουτ του Σερπέτζογλου στο 76′ και του Κουτσοποδιώτη στο 83′ που σταμάτησαν στον Τσαχάκη! Στο 83′ ήρθε η ανατροπή με την εκτέλεση φάουλ του Στρατηγάκη στη δεξιά γωνία του Τσαχάκη, σε μια εξαιρετική εκτέλεση. Με τη σέντρα ο Αετός γύρισε τη μπάλα και μετά από ενέργεια του Δραμουντάνη, στρώθηκε ιδανικά στον Ιωαννίδη που από το ύψος της μεγάλης περιοχής με τρομερό φαλτσαριστό αριστερό σουτ σημείωσε το 2-3 και έδωσε μια σπουδαία νίκη στον Αετό! Μέχρι το τέλος του αγώνα στη συνέχεια ο Αετός δεν απειλήθηκε με την ισοφάριση και με το σφύριγμα της λήξης πανηγύρισε ένα σπουδαίο “τρίποντο”, το σημαντικότερο ίσως της μέχρι τώρα πορείας του!
ΟΙ ΣΥΝΘΕΣΕΙΣ:
ΡΑΥΚΟΣ: Βασιλάκης (16′ λ.τ Φρυσούλης)-Καραξής-Μουτσάκης(50′ Καψαλάκης)-Τζαράκης-Λαμπάκης(65’Ορφανός)-Καπελώνης-Κουτσοποδιώτης-
Σερπετζόγλου-Σινάνι(73’Μανελιάδης)-Στρατηγάκης-Γωνιανάκης
ΑΕΤΟΣ: Τσαχάκης-Κεφαλογιάννης-Μέμος-Παπαδομιχελάκης(72′ Δραμουντάνης)-Ανδρικάκης-Ιωαννίδης-Κρητικός-Παγκαλάκης-
Σπαχής-Βιτώρος-Μαρής (90’Ξυλούρης)
Δείτε τα γκολ της μεγάλης νίκης του Αετού στον Άγιο Μύρωνα από το βίντεο του καλού φίλου των Ανωγείων Νίκου Σωμαράκη: