Archive for Σεπτεμβρίου 2019

Η Λευκοθέα Κουνάλη, είναι η πρώτη γυναίκα στην ιστορία του Δήμου Ανωγείων, που ορίζεται ως Αντιδήμαρχος, μετά την απόφαση του δημάρχου Ανωγείων Σωκράτη Κεφαλογιάννη και θα αναλάβει κυρίως το Κοινωνικό κομμάτι του Δήμου, τις Υπηρεσίες και το ευαίσθητο θέμα της Παιδείας, ενώ παράλληλα θα είναι και ένα από τα επτά μέλη της Οικονομικής Επιτροπής. Ο Σωκράτης Κεφαλογιάννης εμπιστεύεται στο πρόσωπο μιας νέας γυναίκας που ζει στον τόπο, μια πολύ σημαντική και καίρια θέση, έχοντας την απόλυτη πεποίθηση για την επιτυχία της. Άλλωστε ο δήμαρχος Ανωγείων ήταν αυτός που στην πρώτη του θητεία το 2006 είχε ορίσει ως πρόεδρο του δημοτικού συμβουλίου την Εύη Βρέντζου, την πρώτη γυναίκα που αναλάμβανε ποτέ παρόμοια θέση την οποία έφερε εις πέρας με απόλυτη επιτυχία, όπως και οι μεταγενέστερες πρόεδροι Κατερίνα Κουνάλη και πιο πρόσφατα επί δημαρχίας Εμμανουήλ Καλλέργη, η Μαίρη Μπαγκέρη.

Η 36χρόνη Λευκοθέα Κουνάλη, γεννημένη στις 16 Ιανουαρίου 1983, αποφοίτησε από το ΓΕΛ Ανωγείων και σπούδασε στο Τ.Ε.Ι Λογιστικής στο Ηράκλειο. Είναι κάτοχος πτυχίου ACDL υπολογιστών και πτυχίου  της Αγγλικής Γλώσσας. Από το 2008 είναι παντρεμένη με τον Μπάμπη Βασιλείου Κεφαλογιάννη και έχουν τρία παιδιά, τον Βασίλη 9 ετών, την Μαρία 8 και την Καίτη 5 ετών. Σε δήλωση της στην “Α” μετά το σημερινό δημοτικό συμβούλιο τονίζει:

“Ευχαριστώ από καρδιάς τον Δήμαρχο Ανωγείων Σωκράτη Κεφαλογιάννη, για την μεγάλη τιμή που κάνει προς το πρόσωπο μου, να αναλάβω στο πλευρό του το δύσκολο έργο της αντιμετώπισης προβλημάτων του τόπου μας. Θα δώσω τον καλύτερο εαυτό μου για να φανώ αντάξια της εμπιστοσύνης του. Όλη η δημοτική μας ομάδα, όλο το δημοτικό συμβούλιο θα παλέψουμε για ένα καλύτερο αύριο για εμάς και τα παιδιά μας στον τόπο που αγαπάμε, τα Ανώγεια…’

Της ευχόμαστε υγεία και καλή δύναμη για να φέρει εις πέρας το δύσκολο έργο της. Καλή επιτυχία!

 

Ρεπορτάζ:Γιώργης Μπαγκέρης

Φωτογραφίες:Γιώργος Νταγιαντάς

Το πρώτο δημοτικό συμβούλιο πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 8 Σεπτεμβρίου, όπου είχαμε την εκλογή του προεδρείου και των μελών της Οικονομικής Επιτροπής, σύμφωνα με όλα όσα ορίζει ο νόμος για την Τοπική Αυτοδιοίκηση. Το συμβούλιο συγκάλεσε ο πρώτος σε σταυρούς προτίμησης της παράταξης του δημάρχου Ανωγείων Σωκράτη Κεφαλογιάννη, ο Εμμανουήλ Βρέντζος που ξεκίνησε τη διαδικασία τονίζοντας: “Όλοι σε αυτόν τον χώρο ανεξάρτητα από την παράταξη που ανήκουμε, έχουμε ως βασικό μέλημα μας την πρόοδο και την ανάπτυξη του τόπου μας. Εύχομαι υγεία και δύναμη ώστε να δουλέψουμε για το κοινό καλό των Ανωγείων και των δημοτών μας”.

ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ Ο ΜΙΧΑΛΗΣ ΔΡΑΜΟΥΝΤΑΝΗΣ

Όπως σας είχε αναφέρει η “Α” νέος πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου Ανωγείων με διετή θητεία θα είναι ο Μιχάλης Δραμουντάνης. Αντιπρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου θα είναι η Μαίρη Μπαγκέρη. Γραμματέας  ο Γιάννης Σαλούστρος καθώς ο επικεφαλής της “Λαϊκής Συσπείρωσης” Στέλιος Σταυρακάκης δεν πρότεινε ως είχε το δικαίωμα τον εαυτό του για την συγκεκριμένη θέση.

ΟΙ ΔΥΟ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΕΝΤΕΤΑΛΜΕΝΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ

Να αναφέρουμε ότι τις επόμενες ημέρες θα επικυρωθούν οι δυο Αντιδήμαρχοι και εντεταλμένοι σύμβουλοι που αποφάσισε να ορίσει ο Σωκράτης Κεφαλογιάννης καθώς και οι αρμοδιότητες που αυτοί θα έχουν. Ο νέος δήμαρχος Ανωγείων κατέληξε στα τέσσερα αυτά πρόσωπα και είναι:

-Αντιδήμαρχος Ανωγείων, ο Λευτέρης Μανουράς.

-Αντιδήμαρχος Ανωγείων, η Λευκοθέα Κουνάλη.

-Εντεταλμένοι σύμβουλοι οι Βασίλης Φασουλάς και Εμμανουήλ Κοντογιάννης.

Η ΕΠΤΑΜΕΛΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ

Η οικονομική επιτροπή που συστάθηκε θα είναι επταμελής με τη συμμετοχή τόσο του δημάρχου Ανωγείων Σωκράτη Κεφαλογιάννη, όσο και των δυο Αντιδημάρχων που θα είναι ο Λευτέρης Μανουράς και η Λευκοθέα Κουνάλη. Τα υπόλοιπα τέσσερα μέλη είναι από την παράταξη Κεφαλογιάννη οι Βασίλης Φασουλάς και Εμμανουήλ Κοντογιάννης και από την παράταξη Καλλέργη ο ίδιος ο πρώην δήμαρχος και ο Γιάγκος Σκουλάς, Αναπληρωματικά μέλη από την παράταξη Κεφαλογιάννη θα είναι οι Εμμανουήλ Βρέντζος και ο Γιάννης Σαλούστρος και από την παράταξη Καλλέργη η Θεονύμφη Σπιθούρη και ο Βασίλης Μανουράς.

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΕΚΛΟΓΗΣ ΠΡΟΕΔΡΕΙΟΥ

ΜΙΧΑΛΗΣ ΔΡΑΜΟΥΝΤΑΝΗΣ, ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ

“Εύχομαι σε όλους μας καλή θητεία και να δουλέψουμε αυτά τα τέσσερα χρόνια για το καλό της Ανωγειανής κοινωνίας. Αφού ευχαριστήσω προσωπικά τον δήμαρχο Ανωγείων για την τιμή που μου έκανε να με προτείνει για τη θέση του προέδρου και τα υπόλοιπα μέλη της παράταξης μου που δέχτηκαν ομόφωνα αυτή την απόφαση, θέλω να ευχαριστήσω και όλους εδώ τους δημοτικούς συμβούλους και να ευχηθώ να έχουμε την καλύτερη συνεργασία. Θέλω να συγχαρώ και την Μαίρη Μπαγκέρη που εκλέχτηκε στη θέση της Αντιπροέδρου και τον Γιάννη Σαλούστρο που τοποθετείτε γραμματέας του συμβουλίου.

Είναι για μένα η πρώτη φορά στην αίθουσα αυτή ως αιρετός. Έχω υπάρξει στο παρελθόν εδώ στο ακροατήριο είτε και ως υπάλληλος του δήμου. Γνωρίζω σε κάποιο βαθμό τις διαδικασίες και τον τρόπο λειτουργίας του δημοτικού συμβουλίου.Θέλω απλά να σας θέσω δυο πράγματα που σκέφτομαι διότι πιστεύω ότι πρέπει να λαμβάνουμε όλες τις αποφάσεις μαζί και οι σκέψεις όλων μας να ακούγονται, να κρίνονται και να υποστηρίζονται.Θα χαρώ πολύ το συμβούλιο εδώ να είναι ο τόπος που θα συζητούνται και θα λύνονται τα προβλήματα του χωριού μας και δεν θα είναι μια άδεια αίθουσα με παρόντες μόνο εμάς τους αιρετούς. Θα χαρώ η αίθουσα να έχει πάντα κόσμο και συμμετοχή των συγχωριανών μας. Το δεύτερο που θέλω να πω σεβόμενος και τον ρόλο μου, ότι είμαι ανοιχτός να ακούσω και να φέρω στο συμβούλιο, οποιαδήποτε πρόταση μου κατατεθεί είτε από αιρετό είτε από δημότη. Θα σας παρακαλέσω να προσπαθήσουμε όλοι πρώτα από όλα να είμαστε παρόντες στα συμβούλια γιατί είναι το βήμα της έκφρασης όλων μας και δεύτερον να μεταφέρετε όποιες προτάσεις πιστεύετε ότι πρέπει να τεθούν για συζήτηση, πάντα με γνώμονα το καλό όλων των Ανωγειανών.”

ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΚΕΦΑΛΟΓΙΑΝΝΗΣ, ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΑΝΩΓΕΙΩΝ

“Να ευχαριστήσω τον Εμμανουήλ Βρέντζο για την έναρξη της νέας δημοτικής περιόδου. Να συγχαρώ για την εκλογή τους στο προεδρείο του δημοτικού συμβουλίου, τον Μιχάλη Δραμουντάνη, τη Μαίρη Μπαγκέρη και τον Γιάννη Σαλούστρο. Το προεδρείο που θα πρέπει να κάνει το μεγάλο βήμα, να καταφέρει να πείσει τον κόσμο να έρχεται εδώ και να μας παρακολουθεί στις συνεδριάσεις μας. Όχι για τις αποφάσεις αλλά κυρίως για τη συζήτηση που πρέπει να γίνεται για να λαμβάνονται αυτές οι αποφάσεις για το καλό του τόπου μας. Όπως γνωρίζετε εγώ ως δήμαρχος προσκαλούμε στο δημοτικό συμβούλιο, παρευρίσκομαι αλλά δεν ψηφίζω. Η ψηφοφορία είναι καθαρά αρμοδιότητα δική σας. Ζητάω από όλους σας να είστε εδώ και να στηρίξετε την πρόοδο των Ανωγείων. Ο καθένας σας να είναι ένα αυτί, ένα μάτι για την καθημερινότητα των δημοτών.Για οπουδήποτε χρειάζεται η επέμβαση μας για να λύσει ένα πρόβλημα. Να έχουμε στο τέλος της θητείας μας όλοι μας καθαρή συνείδηση και την πεποίθηση ότι προσθέσαμε ένα λιθαράκι για την πρόοδο του αγαπημένου μας τόπου.”

ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΚΑΛΛΕΡΓΗΣ, ΠΡΩΗΝ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΑΝΩΓΕΙΩΝ

“Εύχομαι υγεία και δύναμη σε όλους. Σαφώς το δημοτικό συμβούλιο είναι το ανώτατο όργανο διοίκησης του κάθε δήμου.Στο δημοτικό συμβούλιο ψηφίζουμε σύμφωνα με τη συνείδηση μας.Μπορεί να ανήκουμε σε παρατάξεις ή οπουδήποτε αλλά στο τέλος εδώ μέσα όλοι ψηφίζουμε σύμφωνα με τη συνείδηση μας και λαμβάνουμε αποφάσεις που μόνο στόχο έχουν το καλό του τόπου μας. Αυτό γίνεται όλα τα χρόνια, αυτό πιστεύω ότι θα συνεχιστεί να γίνεται και τα επόμενα χρόνια με τη νέα σύνθεση του συμβουλίου.Υγεία και δύναμη για να δώσει ο καθένας όλες του τις δυνάμεις για την πρόοδο των Ανωγείων.”

ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΤΑΥΡΑΚΑΚΗΣ, ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΛΑΙΚΗΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗΣ

“Καλή θητεία σε όλους. Η αγωνία όλων μας είναι αυτός ο τόπος να πάει μπροστά. Να λύσουμε ζητήματα που χρονίζουν.Το δημοτικό συμβούλιο παίζει καθοριστικό ρόλο για την κοινωνία των Ανωγείων. Όμως δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι για να λυθούν όλα αυτά τα προβλήματα υπάρχουν από πριν πολιτικές αποφάσεις, οι οποίες δεν έχουν γνώση και σωστή στάση για την επίλυση αυτών των ζητημάτων. Εμείς όπου μπορούμε θα συνεργαζόμαστε. Θα διαφωνούμε όμως σε αποφάσεις πολιτικές που θα απαγορεύουν για παράδειγμα τη θέληση μας να μειώσουμε τα τέλη, να αποκλείσουμε τα κατασχετήρια και άλλα.Εκεί πρέπει όλοι να είμαστε σύμφωνοι για το καλό των δημοτών, σε διαφορετική περίπτωση θα είμαστε αντίθετοι σε πολιτικές που θα επιβαρύνουν τους δημότες μας

Η νέα σκακιστική χρονιά ξεκινά την Κυριακή 15 Σεπτεμβρίου με εγγραφές – ΔΩΡΕΑΝ όπως πάντα – στις 5 το απόγευμα στο χώρο που στεγάζονται οι σύλλογοι μας (Ζύγωμα, Αη Γιάννης). Θα δημιουργηθούν νέα τμήματα αρχάριων παιδιών, καθώς και ενηλίκων που θέλουν να μάθουν το παιχνίδι.  Επίσης θα ορισθούν οι μέρες και ώρες για τα παλιά τμήματα των πιο προχωρημένων σκακιστών/σκακιστριών μας!(δημιουργός αφίσας:Ολυμπία Σφυρή-Μπαγκέρη).

 

 

 

 

 

 

Τα έργα που γίνονται στον Παιδικό σταθμό Ανωγείων, έχουν καθυστερήσει ήδη την έναρξη του για τρεις ημέρες, χρονικό διάστημα που όπως φαίνεται θα παραταθεί και θα διαρκέσει και για ολόκληρη την επόμενη εβδομάδα. Στον χώρο γίνεται ανακαίνιση της κουζίνας, αντικατάσταση εισόδων και σε εσωτερικές πόρτες και παράθυρα, όπως και σε καλοριφέρ.. Τα έργα αυτά δεν μπορούν να γίνουν με την παράλληλη λειτουργία του σταθμού και για λόγους ασφαλείας.

Ο Δήμος Ανωγείων επιβλέπει τον εργολάβο του έργου και σύμφωνα με τις εκτιμήσεις ο Παιδικός σταθμός αναμένεται να ανοίξει με πιθανότερη ημερομηνία την Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου. Οπότε και οι γονείς θα πρέπει να κάνουν λίγη υπομονή ακόμα ώστε ο χώρος να πληρεί όλες τις προϋποθέσεις ασφαλείας για τα μικρά παιδιά.

 Μη φοβηθείτε τη στραθιά ,να ‘χετε να θυμάστε,
στου Ψηλορείτη μια βραδιά την αγκαλιά πως θα ‘στε…

Το Σαββάτο 7 Σεπτεμβρίου στις 7 το απόγευμα, Παραμονή της Γέννησης της Θεοτόκου, θα τελεστεί πανηγυρικός εσπερινός στη Παναγία τη Ρουσαλιμνιώτισσα. Η οικογένεια των Βρέντζηδων σας περιμένει και φέτος να σας φιλοξενήσει και να περάσετε μια αξέχαστη βραδιά απολαμβάνοντας και ένα τραπέζι με όλες τις αυθεντικές Ανωγειανές γεύσεις.

Η περιοχή Ρουσαλίμνη στον Ψηλορείτη βρίσκεται 11 χιλιόμετρα νότια των Ανωγείων.  Λόγω του μεγάλου υψομέτρου οι προσκυνητές πρέπει να εφοδιαστούν με βαριά ρούχα καθώς οι θερμοκρασίες στην περιοχή με τη δύση του ηλίου είναι ιδιαίτερα χαμηλές. Χρόνια πολλά!

 

 

Την ερχόμενη Κυριακή 8 Σεπτεμβρίου στις 11.30 π.μ θα γίνει το πρώτο δημοτικό συμβούλιο, μετά την ανάληψη των καθηκόντων του δημάρχου Ανωγείων Σωκράτη Κεφαλογιάννη. Στο πρώτο αυτό συμβούλιο θα γίνει και η πρόταση της νέας δημοτικής αρχής για τον νέο πρόεδρο του δημοτικού συμβουλίου η οποία θα κριθεί στη συνέχεια με την ψηφοφορία όλων των δημοτικών συμβούλων. Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, για πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου θα προταθεί ο δημοτικός σύμβουλος Μιχάλης Δραμουντάνης, με την θητεία του να είναι διετής.

Εκτός του προέδρου του δημοτικού συμβουλίου ο Σωκράτης Κεφαλογιάννης βρίσκεται σε συνεχείς επαφές και για τον ορισμό των υπολοίπων θέσεων στον Δήμο Ανωγείων και τις αρμοδιότητες που θα έχουν αυτοί. Δυο Αντιδήμαρχοι θα οριστούν καθώς και δυο εντεταλμένοι σύμβουλοι με συγκεκριμένες ευθύνες που θα ορίσει ο ίδιος ο Σωκράτης Κεφαλογιάννης. Σύμφωνα και πάλι με τις πληροφορίες  της “Α” μια θέση Αντιδημάρχου έχει “κλειδώσει” και αφορά τον δημοτικό σύμβουλο Λευτέρη Μανουρά με την θητεία του να είναι ενός έτους.

Ο Σωκράτης Κεφαλογιάννης ανέλαβε και επίσημα τα καθήκοντα του την 1η Σεπτεμβρίου και βρίσκεται σε συνεχείς επαφές με τους υπεύθυνους όλων των υπηρεσιών του Δήμου Ανωγείων για τα τρέχοντα και άμεσα ζητήματα που αφορούν τον Δήμο και για τα οποία έχει και επαφές με τον πρώην δήμαρχο Εμμανουήλ Καλλέργη στο πλαίσιο της ενημέρωσης για τις προτεραιότητες που υπάρχουν σε οικονομικά και τεχνικά ζητήματα.Παρά την αμυγδαλίτιδα που τον ταλαιπωρεί την τελευταία εβδομάδα ο Σωκράτης Κεφαλογιάννης εργάζεται εντατικά για την επίλυση των άμεσων αυτών ζητημάτων, ενώ πρώτη προτεραιότητα του είναι η ομαλή έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς στα σχολεία των Ανωγείων και η κάλυψη των κενών που θα παρουσιαστούν.

-->