Archive for Ιουνίου 2019

ΕΤΗΣΙΑ ΤΑΚΤΙΚΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ
ΕΚΛΟΓΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΝΕΟΥ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ

ΚΥΡΙΑΚΗ, 23 ΙΟΥΝΙΟΥ 2019.

Την Κυριακή, 16 Ιουνίου 2019 και ώρα 11:00 π.μ. καλούνται όλα τα μέλη του Συλλόγου μας να μετέχουν στην Ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση, που θα πραγματοποιηθεί στα γραφεία του Συλλόγου (Βελεστίνου αρ. 18, Αμπελόκηποι), με σκοπό τον απολογισμό για τα πεπραγμένα της διετίας του απερχόμενου Δ.Σ., αλλά και την εκλογή νέου Δ.Σ. και νέας εξελεγκτικής επιτροπής.

Στη σχεδόν βέβαιη περίπτωση που δεν θα υπάρξει απαρτία των μελών το πρωί της 16ης Ιουνίου, τότε η Τακτική Γενική Συνέλευση του Συλλόγου μας, βάσει και του καταστατικού του, θα αναβληθεί και θα πραγματοποιηθεί την επόμενη Κυριακή, στις 23 Ιουνίου 2019, ώρα 08:00 π.μ., οπότε και μετά τις νόμιμες διαδικασίες, θα ακολουθήσει η ψηφοφορία με σκοπό την ανάδειξη του νέου Διοικητικού Συμβουλίου του Συλλόγου, αλλά και της νέας εξελεγκτικής επιτροπής.

Σε κάθε περίπτωση, η προσέλευση για ψηφοφορία επιτρέπεται μέχρι ώρα 19:00 το βράδυ, οπότε και θα κλείσει η κάλπη.

Με την προσδοκία, αυτοί που επιθυμούν να δηλώσουν συμμετοχή στις αρχαιρεσίες, θέτοντας την υποψηφιότητά τους για την εκλογή τους στο Διοικητικό Συμβούλιο, να είναι όσο το δυνατόν περισσότεροι, τους παρακαλούμε να δηλώσουν τις υποψηφιότητές τους το αργότερο μέχρι και την Τετάρτη, 19 Ιουνίου 2019.
Μπορείτε να δηλώσετε τις υποψηφιότητές σας στο e-mail του συλλόγου μας ([email protected]) ή στο 6932120494.

Υπενθυμίζουμε ότι σύμφωνα με το άρθρο 3 του καταστατικού του Συλλόγου δικαίωμα εκλέγειν και εκλέγεσθαι έχουν μόνο τα τακτικά μέλη του Συλλόγου, εφόσον έχουν εκπληρώσει τις ταμειακές υποχρεώσεις τους προς το Σύλλογο, καταγόμενοι εξ Ανωγείων, καθώς και τέκνα των καταγομένων και οι σύζυγοι αυτών.

Προσδοκούμε στην κατά το δυνατόν μεγαλύτερη συμμετοχή μελών και υποψηφίων στην επερχόμενη εκλογική διαδικασία του Συλλόγου μας, ώστε πιο δυνατοί και ανανεωμένοι να δουλέψουμε ακόμη πιο δυναμικά την ερχόμενη διετία για την προαγωγή της παράδοσης και του πολιτισμού του ιστορικού τόπου μας, των Ανωγείων.

Σας περιμένουμε όλους.

Για το ΔΣ
Με τιμή

Η πρόεδρος
Ζαχαρένια Ν. Ανδρεαδάκη

Ο γεν.γραμματέας
Ιωάννης Σ. Σπιθούρης

 

Δεν είναι η λεβεντιά οδός να τήνε βρεις ρωτώντας,
χάρισμα το χει ο άνθρωπος κι είναι από γεννητώντας..

7 Ιουνίου 2016: Η Ουρανία Ξυλούρη ή “Ανάσταινα” περνούσε στην αιωνιότητα και το Περαχώρι, αλλά και τα Ανώγεια αποχαιρετούσαν μια από τις τελευταίες αυθεντικές γυναίκες του τόπου,  που κράτησε μέχρι την τελευταία της στιγμή τις αρχές, τις παραδόσεις και τις αξίες που διέπουν την κοινωνία μας. Στον πάνδημο αποχαιρετισμό της, όλοι είχαν μια καλή κουβέντα να πουν για την Ουρανία, που έζησε με στερήσεις αλλά είχε πάντα μια ζεστή καρδιά και ένα φιλόξενο σπίτι για όλο τον κόσμο.  Σήμερα, τρία χρόνια μετά η μνήμη της παραμένει αναλλοίωτη και τα παιδιά και εγγόνια της που άφησε πίσω της προσπαθούν να ακολουθήσουν τα δικά της βήματα, τις δικές της αρχές, τον δικό της ιδιαίτερο Ανωγειανό “αέρα”.

Όπως περιέγραψε την απώλεια της με συγκίνηση η κόρη της Γεωργία Ξυλούρη που ανέφερε λίγο καιρό μετά το θάνατο της:”Νιώθω βαριά την κληρονομιά: Σε είδα με τα ίδια μου τα μάτια να πλένεις τα πόδια εκείνου του ανήμπορου ξυπόλητου ζητιάνου και μετά να του στρώνεις άσπρα σεντόνια να κοιμηθεί. Εσύ ήσουν. Εσύ μου έλεγες «σ’ αυτό το τραπέζι κάτσανε οι βουλευτές, κάτσανε όμως και οι ζητιάνοι»! Εσύ, κατάφερνες να μετατρέψεις ένα πρόχειρο, της στιγμής, κέρασμα σε σπονδή κάνοντας το μουσαφίρη σου να νιώθει βασιλιάς. Εσύ ήσουν που την ημέρα της Πεντηκοστής (τι σύμπτωση, την ημέρα αυτή να είναι το ετήσιο μνημόσυνό σου!) άφηνες σ’ όλους τους τάφους που συναντούσες από ένα καρυδόφυλλο «γιατί παιδί μου, μπορεί να μην τους αφήσει κανείς!» Εσύ μου έλεγες να κάτσω κάτω από το δέντρο να ξεκουραστώ, όταν ο ιδρώτας έτρεχε στο δικό σου στήθος θερίζοντας με το δρεπάνι. Εσύ ήσουν που με την ιδιότυπη σοφία σου μιλούσες για τη φύση των ανθρώπων, για τα λάθη και τα πάθη τους, για τις αδυναμίες και τις δυνάμεις τους, για του κύκλου τα γυρίσματα. Εσύ ήσουν που γινόσουν ένα με τον κόσμο και ταυτόχρονα διέφερες τόσο. Εσύ ήξερες πότε θα μιλήσεις και πότε θα σωπάσεις. Πότε θα κάνεις το καλαμπούρι και πότε θα παρηγορήσεις. Εσύ ήσουν παρούσα πάντα και πάντα διακριτική. Εσύ, που δεν έφυγες ποτέ από το χωριό σου κι όμως ήσουν πολίτης του κόσμου. Εσύ, η μάνα μου, η Ανάσταινα…”

-Τα παιδιά της Ουρανίας Ξυλούρη με αφορμή την συμπλήρωση τριών ετών από το θάνατο της αγαπημένης τους μητέρας προσέφεραν στη μνήμη της το ποσό των 100 ευρώ στην ΑΝΩΓΗ για τις ανάγκες της ηλεκτρονικής μας έκδοσης. Τους ευχαριστούμε θερμά. Ας είναι ελαφρύ το χώμα των Ανωγείων που την σκεπάζει.

 

Μέχρι την Τρίτη 18 Ιουνίου στις 12 μ.μ θα μπορούν οι αγρότες και κτηνοτρόφοι των Ανωγείων να προσέρχονται στα γραφεία του Συνεταιρισμού για να υποβάλλουν την ενιαία αίτηση ενίσχυσης για το 2019, τη λεγόμενη ενεργοποίηση των δικαιωμάτων τους, διαδικασία που έχει ξεκινήσει από τις αρχές Μαΐου Η ημερομηνία είναι καταληκτική χωρίς περιθώρια να πάρει παράταση, ενώ όσοι δεν τα ενεργοποιήσουν μέχρι τότε, θα μπορούν να το κάνουν μέχρι τις 15 Ιουλίου, αλλά με πρόστιμο 1% επί της επιδότησης τους για κάθε εργάσιμη ημέρα καθυστέρησης. Μετά την 15η Ιουλίου όλες οι αιτήσεις θα απορρίπτονται.

Στα Ανώγεια η διαδικασία κυλάει ομαλά, με το 70% περίπου των δικαιούχων να έχουν ήδη υποβάλλει την αίτηση τους, με τους εργαζομένους στα γραφεία του Συνεταιρισμού να δουλεύουν νυχθημερόν εδώ και ένα δίμηνο για να μην παρουσιαστεί κανένα πρόβλημα και καμία εμπλοκή σε καμία επιδότηση. Ως χωριό οφείλουμε ένα ευχαριστώ σε αυτούς τους ανθρώπους που παλεύουν υπό δύσκολες συνθήκες και βγάζουν εις πέρας κάθε χρόνο ένα τεράστιο όγκο εργασίας.

Το 30% που δεν έχει ενεργοποιήσει τα δικαιώματα του, πρέπει να το πράξει άμεσα ώστε να μην επιβληθεί πρόστιμο στα χρήματα που θα λάβουν ως επιδότηση στο τέλος της χρονιάς. Θυμίζουμε ότι πρέπει να προσέρχονται στα γραφεία του συνεταιρισμού με τον εξαψήφιο κωδικό που θα λάβουν από τη λογίστρια τους, ενώ το κόστος για κάθε ενεργοποίηση είναι στα 30 ευρώ.

 

Αναλυτικά η ανακοίνωση του ΟΠΕΚΕΠΕ έχει ως εξής:

“Την Τρίτη 18/6/2019, λήγει οριστικά η προθεσμία υποβολής της ενιαίας αίτησης ενίσχυσης 2019. Με δεδομένο ότι ήδη έχει δοθεί παράταση ενός μήνα από την ΕΕ, σας ενημερώνουμε ότι η προθεσμία αυτή είναι τελική, υποχρεωτική από τον κοινοτικό κανονισμό, ισχύει για όλες τις χώρες της ΕΕ και το σύστημα θα κλείσει οριστικά για τις εμπρόθεσμες αιτήσεις στις 12 μ.μ. αυτής της μέρας.

Μετά την ανωτέρω ημερομηνία (18/6/2019) και μέχρι τις 15/7/2019, θα παραλαμβάνονται αιτήσεις με ποινή καθυστέρησης ανά εργάσιμη μέρα, 1% επί του ποσού ενίσχυσης που θα είχε δικαίωμα να λάβει ο παραγωγός και 3% για όσους λάβουν δικαιώματα ενίσχυσης από το Εθνικό Απόθεμα για πρώτη φορά το 2019. Μετά τις 15/7/2019 οι αιτήσεις θα θεωρούνται απαράδεκτες και δε θα πληρώνονται.”

 

 Ξεκίνησε η υποβολή αιτήσεων για Κοινωνικό Τουρισμό, Ιαματικό τουρισμό ,εκδρομικό πρόγραμμα, δωρεάν παροχή βιβλίων , εισιτηρίων θεάτρου ,παιδικών κατασκηνώσεων και παροχής χρηματικών βοηθημάτων σε τρίτεκνες και πολύτεκνες μητέρες για τους ασφαλισμένους του ΟΓΑ και Κοινωνικό Τουρισμό  μέσω ΟΑΕΔ (άνεργοι – εργαζόμενοι) .

Προγράμματα Αγροτικής Εστίας 2019

 Ο Ο.Π.Ε.Κ.Α. (Οργανισμός Προνοιακών Επιδομάτων και Κοινωνικής Αλληλεγγύης ) είναι ο νέος φορέας που συνεχίζει και επεκτείνει την λειτουργία του Λογαριασμού Αγροτικής Εστίας (ΛΑΕ)  του ΟΓΑ.

Την Τετάρτη 5 Ιουνίου 2019  ξεκίνησε η υποβολή αιτήσεων για τα προγράμματα του Λογαριασμού Αγροτικής Εστίας.

 Για πρώτη φορά φέτος ο ΛΑΕ /ΟΠΕΚΑ υλοποιεί πρόγραμμα παροχής χρηματικών βοηθημάτων σε 4.000 τρίτεκνες μητέρες, που είναι συνταξιούχοι ή ασφαλισμένες του ΕΦΚΑ (ΟΓΑ). Το πρόγραμμα απευθύνεται σε 1.000 αγρότισσες πολύτεκνες μητέρες και 4.000 τρίτεκνες. Οι μητέρες πρέπει επίσης να είναι δικαιούχοι περίθαλψης με ενεργή ασφαλιστική ικανότητα και ειδικότερα τα τέκνα με δικαίωμα περίθαλψης απορρέον από δικαιούχο του ΛΑΕ/ΟΠΕΚΑ. Σε κάθε μία από τις πολύτεκνες μητέρες που πληρούν τις ανωτέρω προϋποθέσεις θα καταβληθεί χρηματικό βοήθημα ύψους χιλίων ευρώ (1.000€) ενώ στις τρίτεκνες μητέρες θα καταβληθεί χρηματικό βοήθημα ύψους επτακοσίων ευρώ (700€).

Διαβάστε την συνέχεια... »

“Ενημερώνουμε τους δημότες ότι άνοιξε η ρύθμιση ληξιπρόθεσμων Ασφαλιστικών εισφορών όλων των φορέων Ασφάλισης η οποία θα διαρκέσει έως και 31 Αυγούστου 2019. Παρακαλούμε τους ενδιαφερόμενους να επικοινωνήσουν με τον λογιστή τους. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθυνθείτε στην υπεύθυνη επί των Ασφαλιστικών Γεωργία Πλουσή στο Δημαρχείο Ανωγείων και στο τηλέφωνο 28340-32512. “

O Δήμος Ανωγείων στα πλαίσια διευκόλυνσης των δημοτών του στη διεκδίκηση των δικαιωμάτων τους και συγκεκριμένα στη διεκδίκηση των ποσών που αντιστοιχούν στις μη νόμιμες και αντισυνταγματικές περικοπές συντάξεων , ενημέρωσε και υποβοήθησε τους συνταξιούχους να υποβάλλουν αίτηση στον ΕΦΚΑ. Απώτερος σκοπός ήταν η υποβολή ομαδικής αγωγής ώστε να μειωθεί το κόστος διεκδίκησης των αναδρομικών συντάξεων και η διευκόλυνση ηλικιωμένων που είτε μετακινούνται δύσκολα στις υπηρεσίες των αστικών κέντρων είτε δεν γνώριζαν καν τη διαδικασία και το δικαίωμα τους αυτό.Μέχρι σήμερα κάποιοι συνταξιούχοι ανά την Ελλάδα έχουν κινηθεί δικαστικά και άλλοι όχι , καθώς θεωρούν ότι θα ληφθεί κάποια απόφαση συνολικά για όλους τους συνταξιούχους, έχουν δεν έχουν κάνει δικαστήριο.Αν θα προσφύγει ο κάθε συνταξιούχους στο δικαστήριο ή όχι είναι δική του απόφαση.

Ωστόσο ,όσοι επιθυμούν να διεκδικήσουν τώρα δικαστικά με ομαδική αγωγή τα αναδρομικά των συντάξεων τους, τους ενημερώνουμε ότι έχουμε κάνει διερεύνηση για την δικαστική εκπροσώπηση και η χαμηλότερη προσφορά υποβλήθηκε από το δικηγορικό γραφείο της κ. Βαρδουλάκη Άννας και κ. Πετούση Μαρίας.Το κόστος της ομαδικής αγωγής ανέρχεται στα 30€ για τους συνταξιούχους του ΟΓΑ

(για τους υπόλοιπους 30 έως 40 €) για την κατάθεση της δικογραφίας και 3% επί των αναδρομικών εφόσον κερδίσουν το δικαστήριο.
( Εννοείται ότι δεν είναι δεσμευτικό για κανένα να απευθυνθεί στο παραπάνω γραφείο.Μπορεί να απευθυνθεί οπουδήποτε επιθυμεί )

Για να μπορέσουμε να προχωρήσουμε για όσους προσφύγουν ομαδικά με το παραπάνω γραφείο θα πρέπει να προσκομίσουν τα κάτωθι δικαιολογητικά στην Κοινωνική Υπηρεσία του Δήμου.

  1. Ατομικά στοιχεία :Ονοματεπώνυμο, όνομα πατρός, διεύθυνση κατοικίας, τηλέφωνο και κινητό, e-mail.

2.Φωτοτυπία ταυτότητας και εκκαθαριστικό εφορίας από τα οποία να προκύπτουν τα ακριβή στοιχεία ταυτότητας και ο Α.Φ.Μ.

3.Αποφάσεις συνταξιοδότησης κύριου και επικουρικού ταμείου.

4.Ενημερωτικά σημειώματα σύνταξης για κάθε έτος ,των ετών 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, πλην των συνταξιούχων του Δημοσίου ,οι οποίοι θα πρέπει να μας αποστείλετε μόνο των ετών 2016, 2017 και 2018, και για την κύρια και για την επικουρική κατά προτίμηση των μηνών Ιανουαρίου και Νοεμβρίου εκάστου έτους.

5.Συγκεντρωτικός πίνακας αναφορικά με την επικουρική σύνταξη.

6.Αντίγραφο ηλεκτρονικής ή χειρόγραφης αίτησης διακοπής παραγραφής ΕΦΚΑ (όσοι έχουν καταθέσει)

7.Εξουσιοδότηση θεωρημένη για το γνήσιο της υπογραφής σας ( δίνεται από την υπηρεσία).

Στην δικαστική διεκδίκηση των αναδρομικών των συντάξεων μπορούν να συμμετέχουν ακόμα και συνταξιούχοι που δεν είχαν υποβάλλει αίτηση στον ΕΦΚΑ.

Η υποβολή δικαιολογητικών θα γίνεται στην Κοινωνική Υπηρεσία του Δήμου από την Δευτέρα 10/6/2019 έως Παρασκευή 28/6/2019

Πληροφορίες /διευκρινήσεις στα τηλέφωνα 2834031484 , 2834031411.

-->