Archive for Ιουνίου 2019
Λίγα λεπτά μετά τις 9 το βράδυ, δυο ώρες μετά το κλείσιμο της κάλπης, με το αποτέλεσμα να έχει κριθεί και τα Ανώγεια να επιλέγουν ως επόμενο δήμαρχο τους τον Σωκράτη Κεφαλογιάννη η ΑΝΩΓΗ βρέθηκε στο εκλογικό κέντρο του Εμμανουήλ Καλλέργη στο οποίο επικρατούσε απογοήτευση από το τελικό αποτέλεσμα. Με ψυχραιμία και νηφαλιότητα, ο Εμμανουήλ Καλλέργης μίλησε στον κόσμο τον οποίο ευχαρίστησε για την στήριξη του, τονίζοντας ότι η δημοκρατία μίλησε και το αποτέλεσμα της δεν επιδέχεται αμφισβήτησης ή κρίσης. Λίγα ώρα αργότερα ο ίδιος με μέλη του συνδυασμού και συνεργάτες του κατηφόρισαν 100 μέτρα προς το εκλογικό κέντρο του Σωκράτη Κεφαλογιάννη και του έδωσαν θερμά συγχαρητήρια για τη νίκη του δηλώνοντας ταυτόχρονα παρόντες στην επόμενη ημέρα των Ανωγείων. Ο Εμμανουήλ Καλλέργης και οι συνεργάτες του καταχειροκροτήθηκαν από το συγκεντρωμένο πλήθος στο εκλογικό κέντρο του Σωκράτη Κεφαλογιάννη, σε μια στιγμή ήθους και πολιτικού πολιτισμού που ανεβάζει τα Ανώγεια λίγο πιο ψηλά.
Στην συνέχεια ο κ.Καλλέργης βρέθηκε ξανά στο εκλογικό του κέντρο και έμεινε εκεί για αρκετές ώρες όπου ευχαριστούσε προσωπικά κάθε δημότη για την στήριξη και τον αγώνα που έδωσαν μαζί. Στο πλευρό του καθ’όλη την διάρκεια της βραδιάς βρέθηκε και ο προσωπικός του φίλος και Υπουργός Υγείας Ανδρέας Ξανθός που τον συνεχάρη δημόσια για τον έντιμο και αξιοπρεπή αγώνα που έδωσε.
Λίγο πριν τα μεσάνυχτα ο απερχόμενος δήμαρχος Ανωγείων στις πρώτες του επίσημες δηλώσεις στην ΑΝΩΓΗ, μίλησε για το εκλογικό αποτέλεσμα αλλά και τον νέο δήμαρχο Ανωγείων. Αναλυτικά τα όσα μας ανέφερε:
“Μέσω της Ανωγής, θα ήθελα να ευχαριστήσω τον κόσμο των Ανωγείων που μας εμπιστεύτηκε και μας ψήφισε και συμμετείχε μαζί μας τον τελευταίο καιρό σε όλον τον αγώνα που δώσαμε. Θέλω να ευχαριστήσω επίσης όλους τους υποψήφιους του συνδυασμού μας, που με τίμησαν με τη στήριξη τους και αυτούς που εκλέχτηκαν και αυτούς που δεν εκλέχτηκαν, καθώς αποτελέσαμε μέχρι το τέλος μια ομάδα δεμένη, με κοινούς στόχους και οράματα για τον τόπο μας.
Δώσαμε έναν έντιμο αγώνα, διατηρήσαμε την αξιοπρέπεια και το ήθος μας στο έπακρον μέχρι το τέλος. Χάσαμε απόψε, έτσι είναι οι εκλογές και η δημοκρατία που τιμώ ως ανώτερη αρχή της ζωής μου. Ο λαός των Ανωγείων έδωσε αυτό το αποτέλεσμα και εμείς θα συμβάλλουμε από το πόστο του δημοτικού συμβουλίου με όλες μας τις δυνάμεις για το καλό του τόπου. Θα είμαστε ευελπιστώ μια δημιουργική αντιπολίτευση για το καλό των Ανωγείων. Εκεί μας τοποθέτησε ο κόσμος και προσωπικά θα είμαι παρών στο δημοτικό συμβούλιο της επόμενης τετραετίας για να προσφέρω στον τόπο από αυτή τη θέση.
Ο Σωκράτης έχει διατελέσει και παλιότερα για οκτώ χρόνια δήμαρχος Ανωγείων. Ξέρουμε καλά τι άνθρωπος είναι, τις αξίες που αντιπροσωπεύει και πως διαχρονικά παλεύει για το καλό του τόπου. Όλοι για αυτό παλεύουμε. Για το καλό των Ανωγείων. Θα σταθώ δίπλα του όπως μπορώ. Του εύχομαι καλή επιτυχία και όπως όλοι θα κριθεί από τις αποφάσεις και τις πράξεις του, που γνωρίζω ότι θα έχουν ως ύψιστο σκοπό τους την ανάπτυξη των Ανωγείων…”
Νικητής των δημοτικών εκλογών στα Ανώγεια αναδείχθηκε ο Σωκράτης Κεφαλογιάννης με 1035 ψήφους έναντι 1022 του Μανόλη Καλλέργη. Πριν από λίγο ο Μανόλης Καλλέργης συνεχάρη τον νέο δήμαρχο Ανωγείων.
Περισσότερα σε λίγο…
Μαθήματα κυκλοφοριακής αγωγής στους μικρούς μαθητές του Δημοτικού σχολείου Ανωγείων, έκανε σε μια σπουδαία δράση του στα Ανώγεια ο “Όμιλος Κλασσικού Αθλητισμού ΟΚΑ Πρεβέλη “σε μια ημέρα που τα παιδιά συνδύασαν το παιχνίδι με την απόκτηση σημαντικών γνώσεων για το πως πρέπει να συμπεριφερόμαστε στον δρόμο που κρύβει τόσους πολλούς κινδύνους. Στα Ανώγεια βρέθηκε ο προπονητής του ΟΚΑ Πρεβέλη και καλός φίλος του χωριού μας Μανόλης Σφακιανάκης, που έχει διαφημίσει τον τόπο μας σε ολόκληρη την Ελλάδα, σε αναρίθμητες δράσεις του, όπως το πέρασμα με πατίνια από ολόκληρο τον δρόμο του χιονισμένου Ψηλορείτη τον περασμένο χειμώνα!
O Μανόλης Σφακιανάκης βρέθηκε πριν μερικές μέρες στον χώρο του Δημοτικού σχολείου, έφτιαξε ένα αυτοσχέδιο μικρό πάρκο όπου υπήρχε μια διαδρομή με φανάρια και σήματα και οι “μικροί οδηγοί” των Ανωγείων με τα πατίνια τους πήγαιναν την διαδρομή από το σχολείο στο σπίτι τους και πίσω! Παιχνίδι, χαμόγελο και δημιουργικός χρόνος για τα παιδιά που με τέτοιες δράσεις αποτυπώνουν με τον πιο ιδανικό τρόπο στη μνήμη τους την κυκλοφοριακή αγωγή, τον σεβασμό και την ασφάλεια στην οδήγηση. Μάλιστα στο τέλος των μαθημάτων κυκλοφοριακής αγωγής ο προπονητής του ΟΚΑ Πρεβέλη απένειμε στους μαθητές διπλώματα καλών οδηγών και πεζών, ολοκληρώνοντας μια δράση, που μόνο τα συγχαρητήρια μας μπορεί να λάβει και που ελπίζουμε να επαναληφθεί στα σχολεία των Ανωγείων με διάφορους τρόπους και στο μέλλον.
Όπως αναφέρει ο κ.Σφακιανάκης στην “Α” “Ο ΟΚΑ Πρέβελη δραστηριοποιείτε εδώ και επτά χρόνια γύρω από το άθλημα των πατινιών και με ποικίλες δράσεις του στοχεύει στην καλλιέργεια της αθλητικής παιδείας των μελών του. Οι αθλητές μας εκτός από την ενασχόληση τους με το συγκεκριμένο άθλημα, μαθαίνουν να γίνονται και αυτοί με τη σειρά τους οδηγοί τηρώντας πάντα τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας. Αυτά αναφέρονται και στο καταστατικό του συλλόγου μας.” ολοκληρώνει.
Η δράση αυτή υποστηρίζεται από την Περιφερειακή Ενότητα Ρεθύμνης, με την Αντιπεριφερειάρχη Μαρία Λιονή να τονίζει σε έγγραφο της :”Η πρωτοβουλία αυτή του ΟΚΑ Πρέβελη στα σχολεία του Ρεθύμνου είναι πραγματικά αξιόλογη και χρήζει κάθε υποστήριξης προκειμένου τα παιδιά μας να μάθουν να κινούνται με ασφάλεια στον δρόμο, αλλά και να συμπεριφέρονται σωστά τόσο ως πεζοί όσο και ως μελλοντικοί οδηγοί. Η ΠΕ Ρεθύμνης στηρίζει υλικά και ηθικά τις σχολικές αυτές δράσεις που σκοπό έχουν την ευαισθητοποίηση των νέων μας σε θέματα κυκλοφοριακής αγωγής και οδικής ασφάλειας που αποτελεί προτεραιότητα όλων μας , ώστε να γαλουχήσουμε τους αυριανούς συμπολίτες μας, με σεβασμό στον Κ.Ο.Κ..” καταλήγει.
Σε ευχαριστούμε Μανόλη! Σου ευχόμαστε υγεία και δύναμη να συνεχίσεις το σπουδαίο κοινωνικό σου έργο!
Ο Σύλλογος Γονέων και κηδεμόνων, διοργανώνει για τους μήνες Ιούνιο και Ιούλιο, τμήμα Ρομποτικής στο Δημοτικό σχολείο των Ανωγείων. Όσα παιδιά ενδιαφέρονται μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή στο τηλέφωνο 6946-494202. Το συνολικό κόστος τον μήνα είναι 50 ευρώ για έξι μαθήματα, ενώ για δυο παιδιά από την ίδια οικογένεια το σύνολο θα είναι στα 80 ευρώ.
Την ερχόμενη Τρίτη 4 Ιουνίου θα γίνει φωτογράφηση των παιδιών στο σχολείο για να ετοιμαστούν αναμνηστικές φωτογραφίες που θα παραλάβουν αργότερα.
Η εκκίνηση θα δοθεί το πρωί της 2 Ιουνίου 2019 στις 7.30 π.μ στο οροπέδιο Νίδας στα Ανώγεια Κρήτης Οι αθλητές των 35 χλμ θα κληθούν να κατακτήσουν την κορυφή του Ψηλορείτη (2.456).Ο διεθνής ορεινός αγώνας «Psiloritis Race» αποτελεί μια αθλητική συνάντηση που προβάλλει τη σωματική άσκηση σε συνδυασμό με το περιβάλλον και την επαφή με τη φύση. Ο αγώνας, εκτός από τη μοναδικότητα της Ορεινής Κρήτης και τη συναρπαστικότητα που προσφέρει ένα μοναδικό ορεινό άθλημα αντοχής και περιπέτειας μαζί, στοχεύει να προσελκύσει αλλά και να αναδείξει έλληνες και ξένους αθλητές που αφοσιώνονται στο ορεινό τρέξιμο, προσφέροντάς τους την ευκαιρία να ζήσουν τη μοναδική εμπειρία ενός επίπονου αγώνα διάρκειας επτά περίπου ωρών. Γι’ αυτό και οι αθλητές που θα δοκιμάσουν τις δυνάμεις τους στον Psiloritis Race (PR) θα εφαρμόσουν τη φιλοσοφία της ημιαυτονομίας, μεταφέροντας ελάχιστο υποχρεωτικό εξοπλισμό που θα τους προσφέρει τόσο ασφάλεια όσο και αυτάρκεια στη διάρκεια του αγώνα, παρά τη συστηματική και σε τακτά χρονικά διαστήματα τροφοδοσία της διοργάνωσης.
Η διαδρομή τους αναβιώνει μια ιερή πορεία της αρχαιότητας όπου προσκυνητές της ιερής πόλης της Μινωικής Κνωσού ανηφόριζαν στις κορυφές του Ψηλορείτη για να τιμήσουν τον υπέρτατο Θεό τους, τον Κρηταγενή Δία, ο οποίος σύμφωνα με την αρχαία ελληνική μυθολογία ανατράφηκε στο σπήλαιο Ιδαίον Άντρον το οποίο αποτελούσε κέντρο λατρείας και φημισμένο ιερό κατά την περίοδο των Μινωικών και Ρωμαϊκών χρόνων. Σήμερα, ο «Psiloritis Race» συνδέει τον μύθο με τους δρομείς οι οποίοι ακολουθούν τα ίχνη της ιστορίας πάνω στο ιερό όρος του Κρηταγενή Δία.
ΚΥΡΙΑΚΗ 2 ΙΟΥΝΙΟΥ 2019
05:00 ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟΥ ΑΠΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ ΡΕΘΥΜΝΟΥ (ΓΙΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗ 35χλμ)
07:30 ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟΥ ΑΠΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ ΡΕΘΥΜΝΟΥ (ΓΙΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗ 8,5χλμ)
07:30 ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΑΘΛΗΤΩΝ 35 χλμ ΑΠΟ ΟΡΟΠΕΔΙΟ NIΔΑΣ (ANΩΓΕΙΑ)
09:00 ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΑΓΩΝΑ 8,5 χλμ ΑΠΟ ΠΛΑΤΑΝΙΑ ΑΜΑΡΙΟΥ
09:00 ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΑΓΩΝΑ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΒΑΔΗΝ 8,5 χλμ ΑΠΟ ΠΛΑΤΑΝΙΑ ΑΜΑΡΙΟΥ
09:15 ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΑΓΩΝΑ 2 χλμ ΑΠΟ ΘΕΣΗ ΚΑΛΟΤΑΣ (ΦΟΥΡΦΟΥΡΑ)
09:30 ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΣ ΑΘΛΗΤΩΝ 2 χλμ (ΚΟΥΡΟΥΤΕΣ)
09:45 ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΣ ΑΘΛΗΤΩΝ 8,5 χλμ (ΚΟΥΡΟΥΤΕΣ)
10:30 AΦΙΞΗ ΠΡΩΤΟΥ ΑΘΛΗΤΗ 35 χλμ (ΚΟΥΡΟΥΤΕΣ)
13:00 ΑΠΟΝΟΜΕΣ ΑΘΛΗΤΩΝ (ΚΟΥΡΟΥΤΕΣ)
13:30 TEΛΕΤΗ ΛΗΞΗΣ
14:00 ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥ ΑΘΛΗΤΗ 35 χλμ
14:00 ΓΕΥΜΑ ΑΘΛΗΤΩΝ (ΚΟΥΡΟΥΤΕΣ)
14:30 ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟΥ ΑΘΛΗΤΩΝ 8,5 χλμ (ΚΟΥΡΟΥΤΕΣ)
15:30 ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟΥ ΑΘΛΗΤΩΝ 35 χλμ (ΚΟΥΡΟΥΤΕΣ)
Για την έναρξη των αγώνων ο δήμαρχος Ανωγείων κ. Μανώλης Καλλέργης ανέφερε: «Πρόκειται για μια πολύ θετική δράση με διεθνή απήχηση. Ξεκινά από το Ιδαίον Άντρον και το οροπέδιο της Νίδας και καταλήγει στο Αμάρι. Ο Δήμος Ανωγείων στηρίζει τη διοργάνωση όπως μπορεί, αναδεικνύοντας και το φυσικό γεωπάρκο Ψηλορείτη της UNESCO, ενώ εύχεται άπλετη επιτυχία, όπως συμβαίνει εξάλλου κάθε χρονιά».