Archive for Μαΐου 2015

11150656_966933100018585_3029771995264906649_nΉταν η τέταρτη και αδιαμφισβήτητα η πιο επιτυχημένη γιορτή Πρωτομαγιάς με τον κόσμο να πλημμυρίζει σε αυτό το καταπράσινο τοπίο , στη Κουραδόβρυση στους πρόποδες του Ψηλορείτη. Πλήθος κόσμου γλέντησε, χόρεψε, γεύτηκε παραδοσιακά φαγητά και γιόρτασε τη Παγκόσμια Ημέρα των Εργατών.

Ο Πολιτιστικός Σύλλογος Ανωγείων εκφράζει τις θερμές ευχαριστίες του στους χορηγούς μας , που μας στηρίζουν όλα αυτά τα χρόνια σε όλες τις εκδηλώσεις που πραγματοποιούμε. Προσφέρουν με συνέπεια και πραγματική διάθεση συμβάλλοντας και αυτοί με τη σειρά τους στην ανάδειξη του Πολιτισμού μας!

Ιδιαιτέρως θέλουμε να ευχαριστήσουμε :

-Τυροκομείο Ξυλούρης Αγία Βαρβάρα

-Ιδαίων Τέχνες- Αλουμινιοκατασκευές-Ενοικίαση Εξοπλισμού Σφακιανάκης & Υιοί

-Σαβοιδάκης ΑΕ Αρτοποιία –Ζαχαροπλαστική

-Κτήματα Αφοί Πατεράκη Χανιά (προσφορά κρασιού)

-Βαρότσης Βενί Μυλοποτάμου (προσφορά κρασιού)

-Χαλκιαδάκης Καυσόξυλα-Κάρβουνα Τύλισσος

-Τυροκομείο Κλάδος Λιβάδια Μυλοποτάμου

-Καλλέργης Γιάννης (Σηφογιάννης) –(προσφορά κρασιού)

– Ανθοπωλείο Άννα

-Δραμουντάνης Μπάμπης Σούπερ –Μάρκετ

-ΚΠΕ Ανωγείων

10689689_966941246684437_6223051532073705022_nΤους καλλιτέχνες μας: Χάρη Φασουλά, Αντώνη Κοντόκαλο, Γιώργη Μπαμπάτση, Λευτέρη Καλλέργη, Μανούσο Καλλέργη, Νίκο Τζούρα & Μιχάλη Σαββάκη.
Tους χορηγούς επικοινωνίας

Τον Δήμο Ανωγείων υπό την αιγίδα του οποίου τελούν όλες οι εκδηλώσεις μας, τους Γιάννη Βρέντζο (γραμματέα του Εργατικού Κέντρου Ηρακλείου), Σπαχή Οδυσσέα , Ουρανία Καλομοίρη, Ηρώ Βαρανάκη, Αγάπη Δραμουντάνη –Καλλέργη , όλους τους Ανωγειανούς που και φέτος βοήθησαν στη διοργάνωση της εκδήλωσης ‘Γιορτή Πρωτομαγιάς 2015’ και όλο τον κόσμο που μας τίμησε με τη παρουσία του.

Εκ μέρους του Δ.Σ του Π.Σ. Ανωγείων

Ο πρόεδρος Η Γεν. Γραμματέας

Νίκος Γ. Βρέντζος Ελένη Εμμ. Φασουλά

 

002Το Φυσικό Πάρκο Ψηλορείτη, με την υποστήριξη του διακρατικού σχεδίου «Γεωπροιόντα» που υλοποιείται μέσω του Άξονα 4 Προσέγγιση Leader του ΠΑΑ 2007-2013 από το ΑΚΟΜΜ-ΨΗΛΟΡΕΙΤΗΣ ΑΑΕ ΟΤΑ, συμμετείχε με επιτυχία στην 3ηΠαγκρήτια Έκθεση «Κρήτη: Η Μεγάλη Συνάντηση» που διεξήχθη από 1-4 Μαΐου 2015 στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας.

Στο περίπτερο του Φυσικού Πάρκου Ψηλορείτη υπήρξε πλήθος ενημερωτικών φυλλαδίων, που διανεμήθηκαν στους επισκέπτες της έκθεσης, με πληροφορίες για το Φυσικό Πάρκο και τις περιοχές που εντάσσονται σε αυτό καθώς και ενημερωτικές εκδόσεις για το Σχέδιο Διακρατικής Συνεργασίας «Γεωπροϊόντα» και για το Ευρωπαϊκό Δίκτυο Γεωπάρκων, του οποίου το Φυσικό Πάρκο είναι μέλος.

Στο περίπτερο το κοινό μπορούσε να θαυμάσει και έργα τέχνης, τα οποία δημιουργήθηκαν από καλλιτέχνες της ευρύτερης περιοχής του Ψηλορείτη, ενώ σε οθόνη προβάλλονταν συνεχώς φωτογραφίες από σημεία ιδιαίτερου φυσικού κάλλους του Φυσικού Πάρκου.

Θα πρέπει επίσης να σημειωθεί ότι στο περίπτερο του Φυσικού Πάρκου Ψηλορείτη, με εκθέματα, ενημερωτικά φυλλάδια και την παρουσία των ιδιοκτητών τους, φιλοξενήθηκαν και οι παρακάτω συνεργαζόμενες επιχειρήσεις με το ΑΚΟΜΜ-ΨΗΛΟΡΕΙΤΗΣ ΑΑΕ ΟΤΑ : «Ίδα», «Αθός», «Tarrha Glass», «Μινωική Αγορά», «Κρητικά Βότανα Κάββαλος», «Ιδαία Γη Γυναικείος Συνεταιρισμός».

Το ΑΚΟΜΜ-ΨΗΛΟΡΕΙΤΗΣ ΑΑΕ ΟΤΑ και το Φυσικό Πάρκο Ψηλορείτη θα συνεχίσει να συμμετέχει ενεργά με επικοινωνιακές και άλλες δραστηριότητες σε προσπάθειες που ενισχύουν τη βιώσιμη τοπική ανάπτυξη, έχοντας πάντοτε ως γνώμονα την ανάδειξη και προστασία του περιβάλλοντος.

 

 

 

 

 

 O Δήμος Ανωγείων, στα πλαίσια του Ν. 4321/2015 (ΦΕΚ 32/21.03.2015 τεύχος Α’) «Ρυθμίσεις για την επανεκκίνηση της οικονομίας», ανακοινώνει τη ρύθμιση του συνόλου των ληξιπροθέσμων οφειλών.

Στον ανωτέρω Νόμο ορίζεται ως προθεσμία υποβολής των αιτήσεων για την υπαγωγή στη ρύθμιση, η 26η Μαΐου 2015 (άρθρο 6 παρ. 1 Ν. 4321/2015).

 Συγκεκριμένα:

Α. Στη ρύθμιση του Ν. 4321/2015 υπάγεται το σύνολο των ληξιπροθέσμων  οφειλών.

 

Β. Οι οφειλές δύνανται να καταβληθούν εφάπαξ ή σε μηνιαίες δόσεις με απαλλαγή κατά ποσοστό από τις προσαυξήσεις και τους τόκους εκπρόθεσμης καταβολής που τις επιβαρύνουν όπως παρακάτω:

α) Εφάπαξ με απαλλαγή κατά ποσοστό εκατό τοις εκατό (100%).

β) Από δύο (2) έως και πέντε (5) μηνιαίες δόσεις με απαλλαγή κατά ποσοστό ενενήντα τοις εκατό (90%).

γ) Από έξι (6) έως και δέκα (10) μηνιαίες δόσεις, με απαλλαγή κατά ποσοστό ογδόντα τοις εκατό (80%).

δ) Από ένδεκα (11) έως και είκοσι (20) μηνιαίες δόσεις, με απαλλαγή κατά ποσοστό εβδομήντα πέντε τοις εκατό (75%).

ε) Από είκοσι μία (21) έως και τριάντα (30) μηνιαίες δόσεις, με απαλλαγή κατά ποσοστό εβδομήντα τοις εκατό (70%).

στ) Από τριάντα μία (31) έως και σαράντα (40) μηνιαίες δόσεις, με απαλλαγή κατά ποσοστό εξήντα πέντε τοις εκατό (65%).

ζ) Από σαράντα μία (41) έως και πενήντα (50) μηνιαίες δόσεις, με απαλλαγή κατά ποσοστό εξήντα τοις εκατό (60%).

η) Από πενήντα μία (51) έως και εξήντα (60) μηνιαίες δόσεις, με απαλλαγή κατά ποσοστό πενήντα πέντε τοις εκατό (55%).

θ) Από εξήντα μία (61) έως και εβδομήντα (70) μηνιαίες δόσεις, με απαλλαγή κατά ποσοστό πενήντα τοις εκατό (50%).

ι) Από εβδομήντα μία (71) έως και ογδόντα (80) μηνιαίες δόσεις, με απαλλαγή κατά ποσοστό σαράντα πέντε τοις εκατό (45%).

ια) Από ογδόντα μία (81) έως και ενενήντα (90) μηνιαίες δόσεις, με απαλλαγή κατά ποσοστό σαράντα τοις εκατό (40%).

ιβ) Από ενενήντα μία (91) έως και εκατό (100) μηνιαίες δόσεις, με απαλλαγή κατά ποσοστό τριάντα τοις εκατό (30%).

Γ. Για την υπαγωγή στη ρύθμιση του άρθρου 1 του Ν. 4321/2015 πρέπει να καταβληθεί η πρώτη δόση εντός τριών (3) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία αίτησης υπαγωγής στη ρύθμιση. Οι επόμενες δόσεις καταβάλλονται έως την τελευταία εργάσιμη ημέρα των επομένων μηνών από την ημερομηνία αίτησης υπαγωγής στη ρύθμιση.

Δ. Το ελάχιστο ποσό μηνιαίας δόσης της ρύθμισης δεν μπορεί να είναι μικρότερο των είκοσι (20) ευρώ.

  1. E.Οι ήδη επιβληθείσες κατασχέσεις στα χέρια τρίτων αίρονται , μετά από αίτηση του οφειλέτη αφού εξοφληθεί το είκοσι πέντε τοις εκατό (25%) της αρχικής ρυθμιζόμενης οφειλής.

ΣΤ.  Στην νέα ρύθμιση μπορούν να ενταχθούν και όσοι έχουν υπαχθεί σε ρύθμιση η οποία είναι σε ισχύ.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθύνεστε στο τμήμα εσόδων του Δήμου/Ν.Π.Δ.Δ./Ν.Π.Ι.Δ. (Υπεύθυνος Επικοινωνίας κ. Τζαγκαράκης Χαράλαμπος , τηλ. 2834032531)

Ο Δήμαρχος

 Εμμανουήλ Ν. Καλλέργης

tex1 (1)Τρεις μήνες μας χωρίζουν από το TEDxAnogeia και ήρθε η ώρα να αποκαλύψουμε το χώρο που θα διεξαχθεί! Θα είναι ο Άγιος Υάκινθος στη καρδιά του Ψηλορείτη. Ένας χώρος άγριος και ξεχωριστός που μας δίνει πολλές δυνατότητες να αναδείξουμε τις ιδέες και τις ξεχωριστές ιστορίες που θα πούμε.

Ο Άγιος Υάκινθος βρίσκεται σε υψόμετρο 1200 μέτρα στην καρδιά του γεωπάρκου Ψηλορείτη και δίπλα στον μινωικό οικισμό της Ζώμινθος.  Η διαμόρφωση του χώρου ξεκίνησε στα μέσα της δεκαετία του ’90, ώστε να φιλοξενήσει το φεστιβάλ των «Υακινθείων» που διοργανώνεται ανελλιπώς εκεί, από το 1998. Ο χώρος έχει έκταση 5 στρεμμάτων που εκτείνονται σε τρία επίπεδα και περιλαμβάνει ανοιχτό θέατρο 800 θέσεων και την εκκλησία του Αγίου Υακίνθου. Υπάρχουν ακόμα μερικές ξύλινες κατασκευές και πέτρινα πεζούλια. Γενικά οι παρεμβάσεις στο χώρο είναι ήπιες ώστε να μην αλλοιώνεται το φυσικό περιβάλλον.

Δείτε περισσότερα εδώ
Φιλικά,
TEDxAnogeia TEAM

plirΠραγματοποιήθηκαν την Τετάρτη 6 Μαΐου, το μεσημέρι, τα εγκαίνια της αίθουσας Πληροφορικής στο Σταυράκειο Γυμνάσιο και Λύκειο Ανωγείων, ένα αίτημα ετών, μαθητών και καθηγητών που έφτασε απόψε στην υλοποίηση του.

Τον αγιασμό τέλεσε ο π.Ανδρέας Κεφαλογιάννης παρουσία του Δημάρχου Ανωγείων κ. Εμμανουήλ Καλλέργη ,του Αντιδημάρχου Ανωγείων κ.Βασίλη Σμπώκου,των Δημοτικών συμβούλων κ.Σουλτάτο,κας  Μπαγκέρη και κας Δραμουντάνη, του Προέδρου του Πολιτιστικού συλλόγου κ.Νίκου Βρέντζου ,του εκπρόσωπου του Οργανισμού ΕΝΙΣΑ, όπως και η εταιρεία MOTOR OIL ,των καθηγητών αλλά και των μαθητών του σχολείου μας. Να σημειωθεί ότι τόσο ο ΕΝΙΣΑ όσο και η Motor Oil βοήθησαν στην πραγματοποίηση του έργου.  Συγκινημένη και δικαιωμένη εμφανίστηκε η Διευθύντρια του σχολείου κ.Δέσποινα Πρίμπου που προσφέρει στον τόπο μας εδώ και τρεις δεκαετίες και που με ενέργειες της με την βοήθεια και των άλλων εκπαιδευτικών έφτασε να εξοπλίσει την αίθουσα με 17   σύγχρονους υπολογιστές για το Λύκειο και τεσσάρων για το Γυμνάσιο σε μια αίθουσα που παρέμενε ανενεργή για τουλάχιστον μια δεκαετία.

Η Δέσποινα Πρίμπου στον σύντομο χαιρετισμό της μετά τον Αγιασμό ανέφερε τα εξής:

”Βρίσκομαι 31 χρόνια σε αυτή τη περιοχή.27 από αυτά Διευθύντρια στο Λύκειο και τέσσερα στο Γυμνάσιο.Δέκα χρόνια τώρα επιδιώκαμε   να φτιάξουμε αυτή την αίθουσα με τη σημερινή της μορφή.Κάναμε ένα αίτημα στον κ.Βαρδινογιάννη και την MOTOR OIL που μας έστειλαν 5.000 ευρώ  και πήραμε τους κόκκινους υπολογιστές που βλέπεται αλλά και ένα ρομπότ που χρησιμοποιούν τα παιδιά στο μάθημα της Πληροφορικής και πήραμε και ένα λαπ-τοπ.Ο ΕΝΙΣΑ μας έκανε προσφορά όλους τους υπόλοιπους υπολογιστές και επίσης ο Πολιτιστικός σύλλογος που έδωσε χρήματα για τις κουρτίνες και την βάση του Προτζέκτορα που είναι πολύ σημαντικά για την αίθουσα.Ελπίζω αυτή η αίθουσα να διατηρηθεί για πολλά χρόνια,την φτιάξαμε με πολύ αγάπη για το σχολείο μας.Σας ευχαριστώ όλους..” ολοκλήρωσε η κ.Πρίμπου.

Ο Δήμαρχος Ανωγείων κ.Καλλέργης  στον δικό του χαιρετισμό ανέφερε χαρακτηριστικά:

”Εγώ πραγματικά θέλω να ευχαριστήσω όλους όσοι συνέβαλλαν για την δημιουργία αυτού του εξαιρετικού χώρου που αναβαθμίζει την ποιότητα Παιδείας και για το Λύκειο και για το Γυμνάσιο Ανωγείων. Τόσο την κ.Πρίμπου για τις προσπάθειες της όσο   τον ΕΝΙΣΑ  και την Motor Oil.

Ο Δήμαρχοςπροσέφερε μια τσάντα με δώρα του Δήμου Ανωγείων στον εκπρόσωπο του ΕΝΙΣΑ που περιείχε μεταξύ άλλων τα DVD του Λευτέρη Χαρωνίτη σχετικά με το Ολοκαύτωμα των Ανωγείων, βιβλία με την ιστορία του χωριού αλλά και CD με τραγούδια σημαντικών καλλιτεχνών του τόπου.

”Μέσω αυτής της αίθουσας μπορούμε να ανοιχτούμε και στην ευρύτερη κοινωνία μας για την εκμάθηση των νέων τεχνολογιών και από μεγαλύτερους ανθρώπους.Σύντομα πιστεύω ότι θα μπορέσουμε να αναβαθμίσουμε και το κάτω εργαστήριο,ενώ με το νέο ΕΣΠΑ έχουμε τη διαβεβαίωση του Περιφερειάρχη Κρήτης κ.Αρναουτάκη για τη θερμομόνωση όλου του κτιρίου,με τη μελέτη να έχει ήδη ολοκληρωθεί ”  κατέληξε στην ομιλία του ο κ.Καλλέργης.

Ο π.Ανδρέας στον χαιρετισμό του έδωσε συγχαρητήρια σε όλους ενώ πρότεινε να γίνει μια εκδήλωση στον Δήμο μέσω της οποίας να τιμηθούν όλοι οι εκπαιδευτικοί που προσφέρουν τόσα χρόνια στα Ανώγεια. Αναλυτικά ανέφερε:

”Είναι μεγάλη η χαρά μας να βλέπουμε το σχολείο μας να αναβαθμίζεται κάθε χρόνο και περισσότερο και οφείλουμε πολλά κυρίως στους καθηγητές και για αυτό κάνω πρόταση στην Μαίρη (σ.σ την Δημοτική σύμβουλο και καθηγήτρια Μαίρη Μπαγκέρη),το Εργαστήρι Γνώσης σε συνεργασία με την Επιτροπή Παιδείας και τον Δήμο να κάνουν μια εκδήλωση στο Δημαρχείο για να τιμήσουμε όλους τους εκπαιδευτικούς του Δημοτικού,του Γυμνασίου και του Λυκείου Ανωγείων.” ολοκλήρωσε ο π.Ανδρέας με τον Δήμαρχο και τους Δημοτικούς συμβούλους να εμφανίζονται θετικοί για αυτή την εκδήλωση προς τους εκπαιδευτικούς.

 Ο Πρόεδρος του Πολιτιστικού συλλόγου Ανωγείων κ.Νίκος Βρέντζος που έβαλε το δικό του πολύτιμο λιθαράκι για την δημιουργία της αίθουσας τόνισε στην Ανωγή:

”Θέλω να δώσω θερμά συγχαρητήρια σε όσους εμπνεύστηκαν και εν τέλει υλοποίησαν αυτή την υπέροχη αίθουσα Πληροφορικής για το Σταυράκειο Γυμνάσιο και Λύκειο Ανωγείων.Προσφέραμε και εμείς όσο μπορούσαμε μετά την χοροεσπερίδα που κάναμε.Αυτή η αίθουσα πραγματικά έλειπε από το χωριό μας.Σαν σύλλογος αλλά και σαν Ανωγειανοί στηρίζουμε πάντα την Παιδεία που παίζει τον κυρίαρχο ρόλο για την ανάπτυξη και στο μέλλον του τόπου μας,κάτι για το οποίο πασχίζουμε και αγωνιούμε όλοι μας.. ” ολοκλήρωσε χαρακτηριστικά.

Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με ένα μικρό happening των μαθητών που προγραμμάτισαν το ρομπότ να χορεύει υπό τους ήχους μοντέρνας μουσικής ενώ στη συνέχεια παρατέθηκε δείπνο σε παραδοσιακή ταβέρνα για τους καθηγητές και τους καλεσμένους τους.

Η Ανωγή πραγματικά είδε με χαρά να γίνεται λειτουργική η αίθουσα με υπερσύγχρονο εξοπλισμό που θα βοηθήσει πραγματικά τους μαθητές στο μάθημα της Πληροφορικής.Το Σταυράκειο Γυμνάσιο και Λύκειο είναι το στολίδι του χωριού που εδώ και δεκαετίες βγάζει στην κοινωνία επιστήμονες που βοηθούν από όποιο πόστο στη συνέχεια το χωριό μας.Ευχόμαστε να συνεχίσουν έτσι και με μπροστάρηδες τους εκπαιδευτικούς που ματώνουν κάθε μέρα σε αντίξοες συνθήκες να μάθουν γράμματα στα παιδιά μας,να συνεχίσουν να προσφέρουν στα Ανώγεια,τον Πολιτισμό και την Παιδεία.

Ο Δήμαρχος Ανωγείων κ.Καλλέργης παραδίδει τσάντα με αναμνηστικά του Δήμου στο στέλεχος του ΕΝΙΣΑ κ.Γιώργου Άρχων

Ο Δήμαρχος Ανωγείων κ.Καλλέργης παραδίδει τσάντα με αναμνηστικά του Δήμου στο στέλεχος του ΕΝΙΣΑ κ.Γιώργου Άρχων

Ο Δήμαρχος Ανωγείων Μανόλης Καλλέργης στην ομιλία του στα σημερινά εγκαίνια

Ο Δήμαρχος Ανωγείων Μανόλης Καλλέργης στην ομιλία του στα σημερινά εγκαίνια

Ο π.Ανδρέας Κεφαλογιάννης τελεί τον Αγιασμό στην αίθουσα Πληροφορικής

Ο π.Ανδρέας Κεφαλογιάννης τελεί τον Αγιασμό στην αίθουσα Πληροφορικής

Η Διευθύντρια του Λυκείου Ανωγείων κ.Δέσποινα Πρίμπου

Η Διευθύντρια του Λυκείου Ανωγείων κ.Δέσποινα Πρίμπου

 

“Έφυγε” από τη ζωή σε ηλικία 90 ετών ο Γιώργης Σκουλάς του Παπαγιάννη. Η νεκρώσιμος ακολουθία θα ψαλεί αύριο Πέμπτη 7 Μαΐου στις 11.00 πμ στον Ιερό Ναό του Αγίου Μηνά στο Ηράκλειο.

Η ΑνωΓη εκφράζει θερμά συλλυπητήρια στους οικείους του.

-->