Archive for Δεκεμβρίου 2013

Η κακοκαιρία και οι χαμηλές θερμοκρασίες των τελευταίων ημερών έφεραν από σήμερα Πέμπτη τα ξημερώματα και τα πρώτα χιόνια στον Ψηλορείτη.

Χθες το βράδυ όλη τη διάρκεια της νύχτας έβρεχε δυνατά στα Ανώγεια ενώ οι Ανωγειανοί ξύπνησαν σήμερα με τη θερμοκρασία στους 4 βαθμούς Κελσίου.

Στο βουνό φυσικά με πολύ χαμηλότερες θερμοκρασίες είχαμε δυνατή χιονόπτωση η οποία εξακολουθεί και αυτή την ώρα αλλά με λιγότερη ένταση.

Το ”πρώτο” χιόνι ξεκινάει από την περιοχή της Μύθιας περίπου 12 χιλιόμετρα μακριά από το χωριό και φτάνει σε ύψος τους 10 πόντους και αυξάνεται ανάλογα με το υψόμετρο, όπως στα Πετραδολάκια που έφτασε τα 15 εκατοστά!

Πρόβλημα στην διέλευση του δρόμου στο βουνό δεν υπάρχει προς το παρόν.

Τα τζάκια και οι υπόλοιπες εναλλακτικές λύσεις θέρμανσης έχουν πάρει ”φωτιά” στο χωριό από το πρωί καθώς και φέτος οι πωλήσεις πετρελαίου θέρμανσης από τα πρατήρια του χωριού κινείται σχεδόν σε μηδενικά επίπεδα.

Συνηθισμένοι οι Ανωγειανοί στα χιόνια πάντως αυτή είναι μια καλή ευκαιρία για όσους φίλους των Ανωγείων βλέπουν αυτό το άρθρο να επιλέξουν τα Ανώγεια για το Σαββατοκύριακο τους.

Άλλωστε τι καλύτερο μετά από ένα χιονοπόλεμο στο βουνό  με φίλους ,το οφτό κρέας και τα άλλα παραδοσιακά φαγητά του χωριού δίπλα σε ένα αναμμένο τζάκι!

Καλό χειμώνα σε όλους!

Στιγμές ρίγους και συγκίνησης , ανεξίτηλα χαραγμένες στην μνήμη κράτησαν μαζί τους τα παιδιά του Πολιτιστικού συλλόγου Ανωγείων κατά την επιστροφή τους χθες από την καρδιά της Ορθοδοξίας ,το Φανάρι  και τη συνάντηση τους με τον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο.

Το Φανάρι αγκάλιασε τα Ανώγεια, τα οποία με σεβασμό και δέος μετέφεραν για λίγες ώρες τον Πολιτισμό του χωριού μας και της Κρήτης γενικότερα ενώπιον του Οικουμενικού Πατριάρχη Βαρθολομαίου ο οποίος δεν έκρυψε την συγκίνηση του για την παρουσία τους.

Όλα έγιναν την Παρασκευή 29 Νοεμβρίου το απόγευμα, όπου οι Ανωγειανοί βρέθηκαν εκεί επίσημοι προσκεκλημένοι για τον εσπερινό, την παραμονή της εορτής του Αγίου Ανδρέα.

”Που είναι τα Ανώγεια ; ”ρώτησε ο Οικουμενικός Πατριάρχης την ώρα που έφτανε στον Ναό για να του απαντήσει ο Μητροπολίτης Ρεθύμνης και Αυλοποτάμου κ. Ευγένιος  :” Εδώ είναι τα Ανώγεια Παναγιότατε”  δείχνοντας του τα παιδιά του συλλόγου που ντυμένα με παραδοσιακές φορεσιές, σάρτζες και σαλβάρια στάθηκαν  απέναντι ο ένας από τον άλλο, για να περάσει ο ηγέτης της Ορθόδοξης Εκκλησίας.

Ο κ. Βαρθολομαίος τέλεσε στη συνέχεια τον εσπερινό με τους Ανωγειανούς σε όλη την διάρκεια να στέκονται όρθιοι στην πλευρά των επισήμων στον Ναό στον οποίο υπήρχε πλήθος κόσμου και θρησκευτικών ηγετών, καρδιναλίων, μητροπολιτών κα.

Όταν ολοκληρώθηκε ο εσπερινός όλοι βγήκαν έξω στο προαύλιο του Ναού όπου ο πρόεδρος του Πολιτιστικού συλλόγου Ανωγείων κ. Νίκος Βρέντζος πλησίασε  τον Πατριάρχη και αφού φίλησε το χέρι του αρχικά  διάβασε ένα κείμενο με μαντινάδες που έγραψε ο Μητροπολίτης Ρεθύμνης Ευγένιος και ζήτησε ο ίδιος να το διαβάσουν Ανωγειανοί. Οι μαντινάδες του κ. Ευγένιου είναι οι εξής:

 Ανδρέαν τον πρωτόκλητο με ευλάβεια τιμούμε,την Εκκλησία που ίδρυσε να σκέπει του ζητούμε.

Μα και τον Πατριάρχη μας κλεινό Βαρθολομαίο να ευλογεί από ψηλά και να κρατεί ακμαίο.

Άγιε Ανδρέα που ‘φέρες την πίστη μας στην Πόλη, φύλαε τη Μάνα εκκλησιά που αγαπούμε όλοι.

Της Κρήτης μας η Εκκλησιά έχει ένα πρωτείο, δεμένη να είναι πάντοτε με το Πατριαρχείο.

Της Κρήτης μας η Εκκλησιά έχει μεγάλη χάρη,γιατί ενωμένοι άρρηκτα είναι με το Φανάρι.

Πατριαρχείο γαλουχεί όλη την Οικουμένη κι η Κρήτη θυγατέρα του παντοτινά θα μένει.

Στην συνέχεια αφού του πέρασε στους ώμους τον παραδοσιακό επίσημο μαντιλέ του είπε τα παρακάτω λόγια τα οποία συγκίνησαν εμφανώς τον Οικουμενικό Πατριάρχη αλλά και όλους τους παρευρισκόμενους:

«Παναγιώτατε Πάτερ και Δέσποτα,

Με τις ευχές, τις ευλογίες και την προτροπή, του ευγενούς και χαρισματικού Ποιμένα μας, Μητροπολίτη Ρεθύμνης και Αυλοποτάμου κ. Ευγενίου, επισκεπτόμαστε σήμερα τον οίκο του πατρός μας, την κιβωτό του Γένους μας, το πάντοτε φωτεινό Φανάρι, το Φάρο της Ορθοδοξίας, τον ιστορικό Οικουμενικό θρόνο, τη μαρτυρική Μεγάλη Εκκλησία, και στεκόμαστε ενώπιον Σας με άφατη χαρά, με μεγάλη συγκίνηση και με αισθήματα αγάπης, σεβασμού, ευγνωμοσύνης και ευχαριστίας.

Ερχόμαστε από τα μαρτυρικά και για τρεις φορές ολοκαυτωθέντα από τους κατακτητές Ανώγεια, που ξέρουν όπως και Εσείς Παναγιώτατε, να παλεύουν, να αγωνίζονται, να υπομένουν, να ελπίζουν και να μη λησμονούν.

Εμείς οι Ανωγειανοί έχουμε ως πίστη, την Ορθοδοξία. Ως κληρονομιά, τους αγώνες και τις θυσίες για τα ιερά και τα όσια του γένους μας. Ως χρέος, τη διατήρηση των ηθών, των εθίμων και των παραδόσεων μας. Και ως σκοπό, να αποδείξουμε ότι είμαστε γνήσιοι απόγονοι, γενναίων προγόνων.

Παναγιώτατε,

Μεταφέρουμε και ενσαρκώνουμε στην σταυρωμένη και διαρκώς αναστημένη Εκκλησία της Κωνσταντινούπολης, τις προσευχές, την ηθική στήριξη, τη συμπαράσταση, την αφοσίωση και την πίστη, όλων των Ανωγειανών, όπου γης.

Ευλογήσετε Παναγιώτατε τα πιστά και αφοσιωμένα τέκνα Σας από τα Ανώγεια, της αγιοτόκου, ηρωοτόκου και αιματοβαμμένης Κρήτης και δεχθείτε τον ειλικρινή σεβασμό, την ανιδιοτελή αγάπη μας και την παντοτινή αφοσίωσή μας.

Περαίνω την προσλαλιά μου Παναγιώτατε με μια κρητική μαντινάδα για το σεπτό πρόσωπό Σας και Σας παρακαλώ πολύ να τη διαφυλάξετε στη μνήμη Σας:

 ”Πάντα στη πιο ψηλή κορφή χτυπά η οργή του ανέμου,

γι’ αυτό στον Πατριάρχη μας Δίδε κουράγιο Θεέ  μου…”

 Αυτά είπε στον λόγο του ο πρόεδρος του Πολιτιστικού συλλόγου με την τελευταία μαντινάδα να είναι γραμμένη για την περίσταση από τον Ανωγειανό πατέρα Νικηφόρο. Στη συνέχεια και λίγο πριν αρχίσει η μουσική και ο χορός του είπαν επίσης τις εξής μαντινάδες:

 Από τον Αριστείδη Χαιρέτη (Γιαλάφτη) τις εξής:

 

”Ει στο Φανάρι ήρθαμε για ένα λόγο μόνο,

Αγάπη να ανταλλάξουμε απ’ του Θεού το Θρόνο..”.

 

”Δεν είναι λίγο να βρεθούν τα Ανώγεια στο Φανάρι,

για να τιμήσουν ένα λαό που έχουν στραπατσάρει..”

 

”Μια πέτρα σας εφέραμε που γράφει αγάπης λόγια,

Για να τηνε πατήσετε σαν έρθετε στα Ανώγεια..”.

 

Ο Νίκος Βρέντζος είπε την εξής :

 ”Ήλιος λαμπρός στον ουρανό που δύση δεν γνωρίζει,

είναι η μορφή σας και με φως τον κόσμο πλημμυρίζει..”.

 Ο Λευτέρης Μπέρκης του ανέφερε δυο μαντινάδες, η πρώτη από τον ίδιο και η δεύτερη από τον πατέρα του Γιώργη Μπέρκη ή Κατσούγκρη :

 ”Η Κρήτη το Φανάρι μας το κουβαλεί στον ώμο,

σαν τον Χριστό με το Σταυρό στου Γολγοθά το δρόμο..”.

 ”Φύλακας και πιστός φρουρός Πανάγιε Προστάτη,

Θα ‘ναι τα Ανώγεια πάντοτε για σας και το Φανάρι..”.

 Την σκυτάλη πήρε η μουσική με την λύρα του Γιώργη Φασουλά

(Χουμά) και το λαγούτο του Κώστα Καλλέργη (Κουρούπη). Το προαύλιο του Ναού και όλο το Φανάρι πλημμύρισε με την μουσική του τόπου μας και ο Πολιτιστικός σύλλογος έσυρε τον χορό εκεί στο μέρος που η πίστη και η ελπίδα είναι λέξεις που αποκτούν ξεχωριστή σημασία. Χόρεψαν τον αυθεντικό Ανωγειανό πηδηχτό και στην συνέχεια  Χανιώτη και Μαλεβιζιώτη και ήταν σαν να σταμάτησε ο Χρόνος για λίγο εκεί στην καρδιά της Χριστιανοσύνης, στην Κωνσταντινούπολη, οπού παρά τις δυσκολίες το Πατριαρχείο στέκει σαν μπεντένι και μεταδίδει  σε όλον τον κόσμο το μήνυμα του Χριστιανισμού, της αγάπης, της αλληλεγγύης και της πίστης σε Θεό και άνθρωπο.

Στο τέλος του χορού ο Νίκος Βρέντζος παρέδωσε με σεβασμό και τα υπόλοιπα δώρα που κρατούσαν οι Ανωγειανοί στον Παναγιότατο. Ένα αυθεντικό Κρητικό μαχαίρι με ασημένια θήκη και μια παραδοσιακή βοσκική βέργα (κατσούνα).

”Να το φορέσω και εγώ όπως το φοράτε και εσείς στην Κρήτη;” ήταν τα λόγια του Οικουμενικού Πατριάρχη που χαμογελαστός έκανε μια κίνηση και κόλλησε το μαχαίρι πάνω στο ράσο του στη μέση του! Αφού το περιεργάστηκε για λίγη ώρα εμφανώς συγκινημένος, δακρυσμένος αλλά και ικανοποιημένος από την σεμνή και μεστή παρουσία των Ανωγειανών στο Φανάρι ανέφερε τα εξής:

”Καλωσορίζω στο Φανάρι  τα παιδιά του Πολιτιστικού συλλόγου Ανωγείων τα οποία είχα γνωρίσει πριν ένα χρόνο στο Ρέθυμνο. Ο Θεός βοήθησε και βρεθήκαμε ξανά σήμερα. Είμαι ιδιαίτερα συγκινημένος για την παρουσία σας εδώ ,αγαπώ ιδιαίτερα τα Ανώγεια με τους αγώνες και τον μακραίωνο πολιτισμό τους.Ο  Θεός να σας έχει όλους καλά…”

Την επομένη στις 30 Νοεμβρίου, ανήμερα της εορτής του Αγίου Ανδρέα οι Ανωγειανοί βρέθηκαν και πάλι στην Εκκλησία στο Φανάρι όπου παρακολούθησαν την Θεία Λειτουργία και στο τέλος αυτής μετάλαβαν όλοι.

Οι Ανωγειανοί ολοκλήρωσαν την παρουσία τους στο Φανάρι,άφησαν εκεί το άρωμα των Ανωγείων, όπως ο Παναγιότατος  Οικουμενικός Πατριάρχης άφησε στα Ανώγεια το δικό του μυρωδικό άρωμα της πίστης πριν έντεκα  χρόνια, το 2002  στην επίσκεψη του, με το αιώνιο σύμβολο και της ροδιάς που φύτεψε πίσω από την εκκλησία του Αγίου Γεωργίου και η οποία ανθεί και λουλουδίζει σκορπώντας τις μυρωδιές σε κάθε στενό και σε κάθε σπίτι του χωριού μας.

Η εννεαμελής αποστολή του Πολιτιστικού συλλόγου Ανωγείων απαρτιζόταν από τους εξής:

-Νίκος Βρέντζος

-Γιάννης Δ. Βρέντζος

-Λευτέρης Μπέρκης

-Γιώργος Σαλούστρος

-Ειρήνη Β.Νταγιαντά

-Άννα Μαρία Σταυρακάκη

-Μένιος Κουνάλης

-Γιώργης Φασουλάς

-Κώστας Καλλέργης

Ολοκληρώνοντας αναφέρουμε την ανακοίνωση που εξέδωσε ο σύλλογος θέλοντας να ευχαριστήσει όλους όσοι βοήθησαν για την πραγματοποίηση αυτού του ιερού προσκυνήματος:

”Ο Πολιτιστικός σύλλογος Ανωγείων θέλει μέσα από την καρδιά του να ευχαριστήσει τους κάτωθι για την πολύτιμη βοήθεια και στήριξη που μας παρείχαν για την επίσκεψη μας στο Φανάρι.

-Τον αγαπητό και χαρισματικό Μητροπολίτη Ρεθύμνης και Αυλοποτάμου κ.Ευγένιο

-Τον π. Ανδρέα Κεφαλογιάννη και τον πατέρα Νικηφόρο για την συμπαράσταση και την πολύτιμη συνεισφορά τους.

-Τον δημοσιογράφο κ. Γιάννη Φασουλά

-Το τουριστικό γραφείο ”Miranda Travel” για την άψογη συνεργασία μας.»

 

Παιδική θεατρική σκηνή θέλει να ιδρύσει στα Ανώγεια ο σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του Δημοτικού σχολείου ώστε τα παιδιά να απασχοληθούν δημιουργικά ανεβάζοντας παραστάσεις στο χωριό και να γίνονται καλύτερα και σε άλλους τομείς όπως η ορθοφωνία, το τραγούδι ,τον χορό κτλ.

Ο σύλλογος καλεί όσους επιθυμούν να δηλώσουν τα παιδιά τους να είναι την ερχόμενη Πέμπτη 6 Δεκεμβρίου στις 5.30 μ.μ στον χώρο του Πολύκεντρου για να γίνει η…διανομή των ρόλων..!

Η εμπνευσμένη και πρωτότυπη ανακοίνωση του συλλόγου έχει ως εξής:

«Αγαπητοί γονείς….
Του γονεϊκού του σύλλογου του ήρθε μια ιδέα… όλοι μαζί να φτιάξουμε πράγματα σπουδαία…
θεατρική σκηνή να στήσουμε, με όλη την αγάπη, της ευτυχίας, της χαράς, να πιούμε όλοι το χάπι…
Μια όμορφη παράσταση… όλοι μαζί να δούμε, της δημιουργίας τα σκαλιά, μαζί να ανεβούμε.
«ΤO ΔΩΡΟ ΤΗΣ ΠΑΠΛΩΜΑΤΟΥΣ» να παίξουν τα παιδιά μας… να ενωθεί η ομορφιά μαζί με τα φτερά μας…..
Να παίξεις ρόλο αν ποθείς, μα και να ζωγραφίσεις, μια πρόκα αν βάλεις με χαρά, βοήθεια θα χαρίσεις.
Να φτιάξουμε τα σκηνικά, να μάθουμε τους ρόλους, την Πέμπτη το απόγευμα, σας καρτερούμε όλους!!!
Βοήθεια όπως μπορέσετε… ελάτε να μας δώστε, την μαγική την αγκαλιά, του θέατρου να νιώστε.
Την Πέμπτη 5/12/13’, τσι 17:30 μ.μ. εκείνη την ημέρα, ελάτε όλοι στο πολύκεντρο, να δώσετε τη χέρα.
Επιθυμούμε την ίδρυση Παιδικής Θεατρικής Σκηνής …. προκειμένου τα παιδιά μας να έρθουν σε επαφή με την Υποκριτική, την Αγωγή του Προφορικού Λόγου (ορθοφωνία), την Κινησιολογία, το Χορό, τη Μουσική, το Θεατρικό Τραγούδι, την Ιστορία Ελληνικού και ξένου θεάτρου, την Ιστορία Νεοελληνικής και Ξένης Λογοτεχνίας, το Μακιγιαζ, τη Σκηνογραφία, την Ενδυματολογία.
Δηλώσεις συμμετοχής ως 4 Δεκεμβρίου 2013, στο 6948077764, κα Αμαλία Ανδρεαδάκη.»

ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ: ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΑΝΩΓΕΙΩΝ

Πέθανε σε ηλικία 73 ετών η Περσεφόνη Κεφαλογιάννη του Αριστοτέλη. Η εξόδιος ακολουθία

θα ψαλεί την Τετάρτη στις 3 μ.μ. από τον ιερό ναό του Αγίου Δημητρίου. Η ΑΝΩΓΗ εκφράζει

τα θερμά συλλυπητήρια στους οικείους της.

2η θέση: Μιχάλης Νταγιαντάς

3η θέση: Γιώργος Νταγιαντάς

Ολοκληρώθηκε την Κυριακή 1 Δεκεμβρίου το 1ο Σκακιστικό Πρωτάθλημα Ανωγείων, με τον Μανώλη Νταγιαντά να κατακτά την 1η θέση και τον τίτλο, παρά την ήττα στον τελευταίο γύρο, τον Μιχάλη Νταγιαντά να παίρνει το κύπελλο της 2ης θέσης και τον Γιώργο Νταγιαντά να συμπληρώνει το βάθρο.

Ας δούμε τι έγινε στην τελευταία αγωνιστική:

Στην πρώτη σκακιέρα, συναντήθηκαν ο Μανόλης Νταγιαντάς και ο Χάρης Κονιός με τον Μανόλη να έχει εξασφαλίσει το πρωτάθλημα ήδη από την προηγούμενη αγωνιστική. Παίχθηκε η βαριάντα Νάιντορφ της Σικελικής Άμυνας και όπως είναι φυσικό δημιουργήθηκε μια οξεία θέση με αντίθετα ροκέ. Πριν όμως ανάψει καλά – καλά η μάχη τα μαύρα υπέστησαν «τύφλωση», στήνοντας εν ψυχρώ την Βασίλισσα τους στην κίνηση, αποδεικνύοντας ότι στο σκάκι αρκεί να χαθεί μια στιγμή η αυτοσυγκέντρωση για να χαθεί μια παρτίδα. Τα μαύρα δεν εγκατέλειψαν αμέσως, επιλέγοντας να παλέψουν σε μια εντελώς χαμένη θέση. Φυσικά ο Χάρης δεν άφησε την ευκαιρία να φύγει από τα χέρια του, παίζοντας με ακρίβεια και μην αφήνοντας σε κανένα σημείο της παρτίδας τον πρωτοπόρο του πρωταθλήματος να ελπίσει σε κάτι. Πολύ σημαντική νίκη για τον Χάρη, ο οποίος με αυτή την επιτυχία κατέκτησε την 4η θέση στο πρωτάθλημα, ενώ ήταν ο μόνος που κέρδισε τον νικητή του πρωταθλήματος. Στον Μανόλη η ήττα δεν στοίχησε βαθμολογικά, καθώς είχε ήδη εξασφαλίσει τον τίτλο από την προτελευταία αγωνιστική.

Διαβάστε την συνέχεια... »

Ιδανικός αυτόχειρας ο Αετός στη Σοχώρα καθώς την Κυριακή γνώρισε την ήττα από τον Αστέρα Ρεθύμνου με 2-1 αν και προηγήθηκε στο 54′ ενώ έπαιζε και με παίχτη παραπάνω από το 63′. Νευρικότητα και λάθη δεν επέτρεψαν στην ομάδα να πάρει το πρώτο της θετικό αποτέλεσμα εκτός έδρας μένοντας έτσι στους 10 βαθμούς μετά από 10 αγωνιστικές.

ΤΟ ΠΡΩΤΟ  ΗΜΙΧΡΟΝΟ

Στο πρώτο μέρος ο Αετός κυριάρχησε στον αγωνιστικό χώρο και δεν επέτρεψε στους γηπεδούχους να έχουν την κατοχή και να δημιουργήσουν επικίνδυνες καταστάσεις στα καρέ του.Οι ευκαιρίες ήταν λιγοστές πάντως στις δυο εστίες με τον Αετό να έχει την μερίδα του λέοντος.

Στο 2′ το σουτ του Κοζορώνη απέκρουσε ο τερματοφύλακας ενώ στο 5′ ο ίδιος παίχτης μετά από ωραίο συνδυασμό  πλάσαρε άουτ σε μια φάση πάντως που υποδείχθηκε σε θέση οφ σάιντ.

Στο 12′ ο Αλέξης Φασουλάς έκανε φαρμακερή παράλληλη σέντρα την οποία δεν πρόλαβε για εκατοστά ο Δραμουντάνης που ήταν αφύλακτος στο δεύτερο δοκάρι. Στο 30′ ο Δραμουντάνης σούταρε λίγο άουτ μέσα από την μεγάλη περιοχή.

Μοναδική απειλή των γηπεδούχων το μακρινό σουτ του Αντώνη Τσακάλη στο 41′ που πέρασε ψηλά πάνω από το οριζόντιο δοκάρι.

 ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΗΜΙΧΡΟΝΟ

Πρώτη επικίνδυνη φάση το σουτ του Χατζηάδη στο 47′ από το ύψος της μικρής περιοχής που απέκρουσε όμορφα ο Καπετανάκης.Ο Αετός στη συνέχεια και πάλι ανέλαβε την πρωτοβουλία και στο 52′ το σουτ του Ξυλούρη κόντραρε τελευταία στιγμή σε αμυντικό και έφυγε κόρνερ.

Στο 54′ ήρθε το 0-1 με το σουτ του Ευρυπίδη Δραμουντάνη από τα 30 μέτρα.Η μπάλα γλίστρησε από τα χέρια του τερματοφύλακα Γαρτζολάκη και κατέληξε στα δίχτυα.Γκολ δώρο για την ομάδα μας που πάντως το δικαιούνταν απόλυτα βάση  απόδοσης.

Στο 63′ ο Βουτσάς άφησε τον Αστέρα με δέκα παίχτες με την κόκκινη που δέχτηκε σε μαρκάρισμα στον Φασουλά, ενώ στο 65′ θα μπορούσε ο Αετός να καθαρίσει το ματς αλλά δεν καταλογίστηκε το πέναλτι στο καθαρό χέρι του Τσακάλη που δεν είδε ο διαιτητής.

Η ομάδα μας οπισθοχώρησε ανεξήγητα ήταν νευρική και αν και με παίχτη παραπάνω δεν αντέδρασε σωστά και ο Αστέρας έκανε την ανατροπή.

Στο 69′ ο Μουλίτσας έδωσε την ασίστ και ο Χατζηάδης έκανε το 1-1 με κοντινή κεφαλιά ενώ το 2-1 έγραψε ο δημιουργός του πρώτου γκολ Μουλίτσας με καταπληκτική εκτέλεση φάουλ στο 80′.

Ο Αετός είχε δυο καλές στιγμές μετά το 1-1 η πρώτη στο 72′ με το δυνατό φάουλ του Παπαδάκη που εξουδετέρωσε εντυπωσιακά ο τερματοφύλακας σε κόρνερ  και στο 74′ με το σουτ του Ξυλούρη εντός περιοχής που έφυγε πάνω από το οριζόντιο  δοκάρι.

Στις καθυστερήσεις οι γηπεδούχοι έμειναν με 9 παίχτες με την δεύτερη κίτρινη στον Σταράκη σε σκληρό φάουλ στον Σπαχή αλλά όλα πλέον είχαν κριθεί και το τελευταίο σφύριγμα βρήκε τους γηπεδούχους να πανηγυρίζουν μια ανέλπιστη λόγω της εξέλιξης νίκη.

 Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ

Πέμπτη ήττα σε ισάριθμες αναμετρήσεις εκτός έδρας για τον Αετό αλλά η σημερινή πληγώνει περισσότερο καθώς έχασε μέσα από τα χέρια του το θετικό αποτέλεσμα.Ανεξήγητη νευρικότητα μετά το 65′  και λάθη έφεραν μια ήττα που κρατάει τον Αετό χαμηλά ανάλογα με την απόδοση του. Επόμενο ματς με τον Αστέρα Περάματος την άλλη Κυριακή στα Ανώγεια σε ένα ντέρμπι που η ομάδα θα ψάξει την επιστροφή στις νίκες μετά από δυο συνεχόμενες ήττες. Σίγουρα πάντως αν η ομάδα θέλει να διεκδικήσει μια καλύτερη θέση φέτος πρέπει να παίρνει βαθμούς και εκτός έδρας καθώς μόνο με την ισχυρή έδρα του δεν μπορεί να ανέλθει βαθμολογικά και ψυχολογικά.

Κορυφαίος σήμερα της αναμέτρησης ο Ευρυπίδης Δραμουντάνης τόσο για το γκολ αλλά και για την συνολική του απόδοση.Έτρεξε πολύ,μάρκαρε κέρδισε μονομαχίες και δημιούργησε πολλά προβλήματα στους αντίπαλους αμυντικούς ο νεαρός επιθετικός σήμερα στη Σοχώρα.

Στα θετικά και η επανεμφάνιση μετά από τρεις μήνες λόγω τραυματισμού του Ευρυπίδη Κεφαλογιάννη που μπήκε αλλαγή στο δεύτερο ημίχρονο.Ο νεαρός αμυντικός εμφανίστηκε πανέτοιμος και βοήθησε αρκετά ανασταλτικά αλλά και δημιουργικά  στην επανάληψη και σίγουρα τις επόμενες εβδομάδες που θα βρει τα πατήματα του θα βοηθήσει σημαντικά την προσπάθεια της ομάδας μας.

 ΟΙ ΣΥΝΘΕΣΕΙΣ

Αστέρας Ρεθύμνου (προπονητής: Μάρκος Κλαψινός)

 

Γαρτζολάκης-Γαβαλάς-Σταράκης-Ξενικάκης-Τσακάλης-Βουτσάς-Μουλίτσας (81’Γασπαράκης)-Κόλα-

Χατζηάδης-Σαββάκης- Ψυχογιός(54′ Κόστο-94’Παναγιωτάκης).

 

Αετός Ανωγείων (προπονητής: Τάκης Μέμος)

 

Καπετανάκης- Κλίνης-Παπαδομιχελάκης-Ζαχαριουδάκης( 52′ λ.τ Κεφαλογιάννης)-Παπαδάκης-Σπαχής-

Φασουλάς (67’Νταής)- Κοζορώνης(74′ Σηφάκης)-Χαραλαμπάκης-Δραμουντάνης-Ξυλούρης

 

-->