Archive for Δεκεμβρίου 2010

Για το φιλόπτωχο Ταμείο Ιερού Ναού Αγίου Ιωάννου Ανωγείων κατατέθηκαν τα εξής ποσά:
Αθανασάκης Σταύρος 50ευρώ
Γοργοράπτης Εμμανουήλ 50 ευρώ
Στη μνήμη Νικολάου Σπιθούρη [Κλουτονίκο]
Ο εφημέριος
Γεώργιος Ανδρεαδάκης

Έφυγε από την ζωή την ημέρα της ονομαστικής του εορτής, ο Νίκος Σπιθούρης [Κλουτονίκος],σε ηλικία 84 ετών. Ήταν παντρεμένος με την Μαργαρώ Δακανάλη και είχε 5 παιδιά, τον Αντρέα, τον Λευτέρη, την Λουκία, την Ελένη και την Κατερίνα. Η κηδεία του θα γίνει αύριο στη μία στον Ιερό Ναό Αγίου Ιωάννη στα Ανώγεια. Η ΑΝΩΓΗ εκφράζει τα θερμά συλλυπητήρια στους οικείους του.

Πρωτοσέλιδο της εφημερίδας ΤΟ ΒΗΜΑ για το ναυάγιο του "Ηρακλείου"

Στις 7 Δεκεμβρίου το έτος 1966 το επιβατηγό – οχηματαγωγό πλοίο ‘’Ηράκλειο’’ που εκτελούσε την ακτοπλοϊκή συγκοινωνία Χανιά – Πειραιά, απέπλευσε από το λιμάνι της Σούδας στις 20.00΄ ώρα, με προορισμό το λιμάνι του Πειραιά, παρότι οι καιρικές συνθήκες ήταν πολύ άσχημες και ενώ οι άνεμοι έπνεαν με ένταση 9 μποφόρ στα πελάγη.

Καταπλέοντας το πλοίο στη θαλάσσια περιοχή της Φαλκονέρας και ενώ έπλεε μέσα σε υψηλό κυματισμό, ένα φορτηγό ψυγείο που ήταν κάθετα φορτωμένο άρχισε να κινείται και να προσκρούει στους πλευρικούς καταπέλτες του πλοίου με αποτέλεσμα ένας από αυτούς να ανοίξει. Συνέπεια αυτού δε, ήταν το φορτηγό ψυγείο να πέσει στην θάλασσα και εν συνεχεία η θάλασσα να εισχωρήσει στο χώρο των οχημάτων του πλοίου. Λόγω όμως της μεγάλης ποσότητας ύδατος που κατέκλυσαν το χώρο, είχε σαν αποτέλεσμα το πλοίο να παίρνει μεγάλες κλίσεις και να βυθιστεί.

Στο πλοίο επέβαιναν 73 άτομα πλήρωμα του πλοίου και 191 επιβάτες. Από αυτούς σώθηκαν 46 άτομα. Ανάμεσα στα θύματα ήταν και ένας Ανωγειανός, μέλος του πληρώματος.

Στις 8 Δεκεμβρίου 1969 σε πτήση της Ολυμπιακής Αεροπορίας από Χανιά προς Αθήνα συνέβη αεροπορικό δυστύχημα με 90 νεκρούς.

Το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Χανίων με ομόφωνή του απόφαση κηρύττει την 8 Δεκεμβρίου ως αποφράδα ημέραγια τα Χανιά και τελείται μνημόσυνο προς ανάπαυση των ψυχών τους.

Τα γραφεία της Αγροτικής Ασφαλιστικής στο Πέραμα Μυλοποτάμου Ρεθύμνου, έγιναν στόχος από άγνωστους σήμερα τα ξημερώματα.
Συγκεκριμένα γύρω στις 4 το πρωί, αυτοκίνητο, με άγνωστο αριθμό ατόμων, σταμάτησε μπροστά στην Αγροτική Ασφαλιστική και με πυροβόλο όπλο γάζωσαν στην κυριολεξία την πρόσοψη των γραφείων της.
Υλικές ζημιές προκλήθηκαν τόσο στην πρόσοψη, στις τζαμαρίες, όσο και στο εσωτερικών των γραφείων.
Κάτοικοι της περιοχής δεν πρόλαβαν να συγκρατήσουν τον τύπο του αυτοκινήτου ή τον αριθμό κυκλοφορίας. Η αστυνομική διεύθυνση Ρεθύμνου διεξάγει έρευνες για τον εντοπισμό των δραστών.
Μ. Λαμπαθάκης

(ΑΘΗΝΑΙΚΟ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ)

Αθάνατος...

Δυο χρόνια μετά. Δύο χρόνια από τότε που ένα δεκαπεντάχρονο παιδί, ο Αλέξης έχασε τη ζωή του από τη σφαίρα του Επαμεινώνδα Κορκονέα∙ από τότε που «κάηκε η Αθήνα». Από τότε μέχρι σήμερα πολλά έχουν αλλάξει (;) Αυτό όμως που δυστυχώς δεν μπορεί να αλλάξει είναι το ίδιο το γεγονός…

Ας γυρίσουμε λίγο πίσω το χρόνο και ας θυμηθούμε τι συνέβη ανήμερα της γιορτής του Αγίου Νικολάου. Είναι λίγο μετά τις 9 το βράδυ, όταν ο δεκαπεντάχρονος Αλέξης Γρηγορόπουλος πέφτει νεκρός μπροστά στα μάτια των φίλων του. Η δολοφονία του Αλέξη πυροδοτεί έντονες αναταραχές. Το κέντρο της Αθήνας μετατρέπεται σε πεδίο μάχης, ενώ ο αναβρασμός εξαπλώνεται και σε άλλες πόλεις της Ελλάδας.

Η σημερινή  μέρα είναι αφορμή να θυμηθούμε τον Αλέξη, να τιμήσουμε τη μνήμη του και να φωνάξουμε για τον άδικο χαμό του. Ταυτόχρονα πρέπει να αναρωτηθούμε: Πόσων άλλων δολοφονιών έχουμε γίνει μάρτυρες μέσα σ’  αυτά τα δύο χρόνια; Δολοφονιών ίσως όχι του σώματος αλλά οπωσδήποτε του πνεύματος, της ψυχής και της αξιοπρέπειας. Ο Αλέξης είχε δικαίωμα να ζήσει και μία σφαίρα του έκοψε το νήμα της ζωής. Εμείς έχουμε δικαίωμα να ζήσουμε και μας κόβουν τα φτερά: σκοτώνοντας τα όνειρα και τα ιδανικά μας∙ στερώντας μας το δικαίωμα σε μία υγιή, ανθρωπιστική παιδεία∙ το δικαίωμα στην εργασία, στην αξιοπρεπή διαβίωση∙ καταστρέφοντας το περιβάλλον στο οποίο ζούμε.

Σήμερα, λοιπόν, διαδηλώνουμε και απαιτούμε:

ΟΧΙ ΑΛΛΟΙ ΘΑΝΑΤΟΙ! ΑΦΗΣΤΕ ΜΑΣ ΝΑ ΖΗΣΟΥΜΕ ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΑΞΙΖΕΙ.

Οι μαθητές του Γενικού Σταυράκειου Λυκείου Ανωγείων

Φάση από προηγούμενο παιγνίδι του ΑΕΤΟΥ

Μετά από μέτρια εμφάνιση σήμερα στην Ιεράπετρα ο ΑΕΤΟΣ Ανωγείων γνώρισε την ήττα από την τοπική ομάδα με 4-1.

Το σκορ πάντως δεν αντικατοπτρίζει απόλυτα την εικόνα του ματς καθώς τα δύο τελευταία γκολ σημειώθηκαν στις καθυστερήσεις και ενώ η ομάδα μας είχε βγει όλη μπροστά για το γκολ τής ισοφάρισης.

Το 1-0 έκανε στο 14′ ο Σκύβαλος με εκτέλεση φάουλ, ο ΑΕΤΟΣ ισοφάρισε στο 45′ με τον Σούρσο με πλασέ, αλλά ο Σκύβαλος και πάλι στο 55′ με σουτ έγραψε το 2-1.Στό 68′ σε ανατροπή του Σούρσου δεν δόθηκε πέναλτι, στη συγκεκριμένη φάση μάλιστα ο ποδοσφαιριστής μας τραυματίστηκε και αποχώρησε! Το τελικό σκορ διαμορφώθηκε στο 90′ με σουτ του Δεδελετάκη και στο 94′ με πλασέ τού Μίγγα,

Η ομάδα μας έτσι παραμένει στήν 11η θέση με 5 βαθμούς και θα υποδεχτεί την επόμενη Κυριακή τον ΠΑΟΚρουσώνα σε ένα ακόμα πολύ κρίσιμο ματς, το οποίο θα είναι και το τελευταίο της χρονιάς καθώς θα ακολουθήσει διακοπή λόγο εορτών.

Η σύνθεση του ΑΕΤΟΥ:

Καλομοίρης, Σταυρακάκης  [84’Χαραλαμπάκης], Μανιαδάκης, Παπαδόπουλος, Μουρτζάκης, Σφακιανάκης, Γεωργαλής, Καπιζιόνης,Νικηταράς,Σούρσος[71 λ.τ Χρόνης],Μ.Σπαχής[46’Καστελλιανάκης].

Γ. ΜΠ.

-->