
Mε επιστολή τους προς την ΑΝΩΓΗ οι μαθητές, οι δάσκαλοι της ΣΤ’ Τάξης του 1ου Δημοτικού Σχολείου Ανωγείων και οι γονείς των μαθητών, εκφράζουν τις ευχαριστίες τους, “σε όλους όσοι συνέβαλαν με τον τρόπο τους, ο καθένας ξεχωριστά για να πραγματοποιηθεί η εκπαιδευτική εκδρομή με προορισμό Αθήνα-Ναύπλιο- Επίδαυρο στις 06 Μαΐου έως 09 Μαΐου 2022.” Και προσθέτουν: “Ιδιαίτερα θέλουμε να ευχαριστήσουμε:
-Tην κα Όλγα Κεφαλογιάννη Βουλευτή Α’ Αθήνας, για την άμεση και θετική ανταπόκριση της στο κάλεσμα μας, προσφέροντας χωρίς δεύτερη σκέψη δωρεάν όλα τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια.
-Τις εταιρείες KRIVEK και MADIS που χάρισαν στα παιδιά t shirt και πάνω σε αυτά τυπωμένο το όνομα του κάθε παιδιού.
– Τον Δήμαρχο κ. Σωκράτη Κεφαλογιάννη για την παραχώρηση της αίθουσας του Δημοτικού Συμβουλίου για τις συναντήσεις των γονέων.
– Την κα Έφη Χατζάκη διευθύντρια του 1ου Δημοτικού Σχολείου Ανωγείων και την Ιωάννα Ανδρεαδάκη εκπρόσωπο του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων που βοήθησαν στην υλοποίηση αυτής της εκδρομής.
-Επίσης ευχαριστούμε όλους τους καταστηματάρχες και τον απλό κόσμο για τα δώρα που μας προσέφεραν για την πραγματοποίηση λαχειοφόρου κλήρωσης.
Να είστε όλοι καλά που με τον ένα ή τον άλλο τρόπο υπήρξατε δίπλα στα παιδιά της Έκτης Δημοτικού βάζοντας ο καθένας το δικό του λιθαράκι για να απολαύσουν αυτή την εκδρομή.”
Συνάντηση με 33 δημάρχους μικρών ορεινών δήμων, ανάμεσα τους και τον δήμαρχο Ανωγείων Σωκράτη Κεφαλογιάννη, είχε σήμερα Τετάρτη 3 Μάϊου, στο Μέγαρο Μαξίμου, ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης. Πρόκειται για τους 33 δήμους στην Ελλάδα που έχουν πληθυσμό κάτω των 10.000 κατοίκων. Θέμα της συζήτησης ήταν τα Έργα Περιφερειακής Ανάπτυξης σε Μικρούς Ορεινούς Δήμους. “Οι ορεινοί έχουν το λόγο” είπε σε μια αποστροφή του λόγου του, ο Κυριάκος Μητσοτάκης, έκφραση που ανάρτησε στην προσωπική του σελίδα και ο δήμαρχος Ανωγείων, ως πρόεδρος του δικτύου ορεινών δήμων Κρήτης.
Περισσότερες λεπτομέρειες για την συνάντηση που έγινε σήμερα και ειδικότερα για θέματα που αφορούν το δήμο Ανωγείων θα έχουμε σε νεότερο ρεπορτάζ.
Πέθανε σε ηλικία 91 ετών, η Κλεάνθη Μαυρόκωστα (χήρα Αθανασίου). Η κηδεία της θα γίνει την Πέμπτη 5 Μαίου στις 11 π.μ. από τον Ιερό Ναό του Αγίου Δημητρίου στα Ανώγεια. Η τελετή θα γίνει σύμφωνα με όλα τα μέτρα προστασίας κατά της πανδημίας. Η ΑΝΩΓΗ απευθύνει θερμά συλλυπητήρια στους οικείους της. Ας είναι ελαφρύ το χώμα των Ανωγείων που θα την σκεπάσει.
Το 2o Διεθνές Φεστιβάλ Ποίησης στην Κρήτη διοργανώνεται από την μη κερδοσκοπική οργάνωση δράσης πολιτισμού «HE.art» με τη συνδιοργάνωση της Περιφέρειας Κρήτης. Κύριο στόχο έχει την προώθηση του ελληνικού πολιτισμού, δίνοντας έμφαση στην τοπική πολιτιστική κληρονομιά της Κρήτης, ιδίως την φετινή χρονιά που συμπληρώνονται 100 χρόνια από την Μικρασιατική Καταστροφή, μια πολύ σημαντική επέτειο για την πατρίδα μας.
Όπως αναφέρει σε ανακοίνωση του ο δήμος Ανωγείων:
“Στην εποχή της ηλεκτρονικής πληροφορίας και της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης ο Δήμος Ανωγείων, εκπληρώνοντας το στόχο που έχει θέσει για προσαρμογή των υπηρεσιών του στα σύγχρονα δεδομένα, δίνοντας «διαδικτυακό βήμα» στους συμπολίτες μας για να παρακολουθήσουν, να καταθέσουν τις ιδέες, τις προτάσεις αλλά και την κριτική τους, προχώρησε στον εκσυγχρονισμό της ιστοσελίδας του (www.anogeia.gr) και στην συμπερίληψη σε αυτή ηλεκτρονικών υπηρεσιών όπως οι ηλεκτρονικές πληρωμές, τα αιτήματα πολιτών, και η πορεία προϋπολογισμού του Δήμου (https://anogeia.gr/dimotis/).
Τ’ Ανώγεια αποχαιρέτησαν σήμερα, Δευτέρα 2 Μαΐου, με σεβασμό, τον καθηγητή Κοινωνιολογίας του Πανεπιστημίου Κρήτης, Βασίλη Κ. Βουϊδασκη. Η νεκρώσιμος ακολουθία εψάλη στον Ιερό Ναό του Αγίου Δημητρίου στο Μετόχι με σύσσωμο το χωριό να βρίσκεται εκεί για να αποχαιρετήσει ένα άξιο τέκνο του.
Με δήλωση του στην ΑΝΩΓΗ τον αποχαιρετάει και ο δήμαρχος Ανωγείων Σωκράτης Κεφαλογιάννης, αναφέροντας τα εξής:
«Η Ανωγειανή κοινωνία πενθεί για την απώλεια ενός εκλεκτού τέκνου της, του καθηγητή Κοινωνιολογίας του Πανεπιστημίου Κρήτης, του Βασίλη Βουϊδάσκη. Επιστήμονας, Συγγραφέας επιστημονικών βιβλίων και άρθρων, συμμετείχε ενεργά σε δράσεις του “Σταυράκειου” Γυμνασίου ως ένας από τους πρώτους αποφοίτους του, την δεκαετία του ’50 στο σχολείο όπου βρέθηκε μέχρι και την θέση του επόπτη. Τίμησε το ρόλο του καθηγητή και παιδαγωγού και αφοσιώθηκε στην επιστήμη και στους φοιτητές του.
Ήταν πάντα ένα φωτεινός οραματιστής που αγαπούσε με πάθος το χωριό του και ήθελε να βοηθάει με το μεστό και επιστημονικό του λόγο για την βελτίωση των κοινωνικών προβλημάτων.
Στην προσωπικότητα του αντανακλούν οι έννοιες Εντιμότητα, Συνέπεια, Ήθος.
Άξιος της οικογένειας του και του τόπου του. Θα έχει πάντα ξεχωριστή θέση στην καρδιά μας και αιώνια τιμή από όλους τους Ανωγειανούς. Θερμά συλλυπητήρια στην οικογένειά του. Αιωνία η μνήμη του!»