Ενημερώνονται οι δημότες ότι:
– την Τρίτη 24/5/2022 θα υπάρχει διακοπή ρεύματος για όλο το βουνό μέχρι τη Νίδα
– Την Τετάρτη 25/5/2022 θα υπάρχει διακοπή ρεύματος
– για όλο το χωριό από τις 08:00 μέχρι 10:00 το πρωί και
-για την περιοχή από Γήπεδο μέχρι Αροδαμό από 09:30 έως 11:30 το πρωί
-για το υπόλοιπο Μετόχι (από Αροδαμό έως και το Υαλοτεχνείο) από 11:30 έως 14:30.
Από το Ελληνικό Κτηματολόγιο, εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση:
ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ
16 Μαϊου – 3 Ιουνίου 2022
Ξεκίνησε, τη Δευτέρα 16 Μαϊου 2022, η 20ήμερη ενημερωτική καμπάνια στην Κρήτη, η οποία περιλαμβάνει τρεις εβδομαδιαίες εξορμήσεις σε περιοχές του Ρεθύμνου, του Ηρακλείου και των Χανίων που είναι σε εξέλιξη η συλλογή δηλώσεων, από το κλιμάκιο του Ελληνικού Κτηματολογίου με επικεφαλής το Γενικό Διευθυντή, Στέφανο Κοτσώλη, τη Διευθύντρια Έργων Κτηματογράφησης, Άρια Ιωαννίδη και άλλα επιστημονικά στελέχη.
Σε συνέχεια της συνάντησης με τους βουλευτές Κρήτης που πραγματοποιήθηκε την προηγούμενη εβδομάδα στο Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, το κλιμάκιο επισκέφτηκε τον Περιφερειάρχη Κρήτης Σταύρο Αρναουτάκη.
Ο Δήμος Ανωγείων ενημερώνει τους δημότες ότι το νερό άρδευσης από Δευτέρα 23/5/2022 και μετά θα είναι διαθέσιμο κάθε Τετάρτη και Κυριακή κατά τις ώρες 06:00 π.μ. – 09:00 μ.μ. για την εξυπηρέτηση των δημοτών.
Όπως αναφέρεται σε σημείωμα στην ΑΝΩΓΗ, από τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές της Γ’ Γυμνασίου του “Σταυράκειου”:
“Στις 7 Μαΐου, οι μαθητές της Γ’ τάξης του Γυμνασίου Ανωγείων άνοιξαν τα φτερά τους και ταξίδεψαν στη Θεσσαλονίκη. Με πολύ μεράκι δραστηριοποιήθηκαν για την λαχειοφόρο αγορά που πραγματοποίησαν και το ταξίδι ξεκίνησε. Η εμπειρία ήταν μοναδική, πρωτόγνωρη και οι αναμνήσεις θα μείνουν ανεξίτηλες.
Οφείλουμε να ευχαριστήσουμε όλους τους χορηγούς που βοήθησαν στη διεξαγωγή της λαχειοφόρου αγοράς των μαθητών μας.
Ευχαριστούμε θερμά το πατέρα Αντρέα Κεφαλογιάννη για τη συμβολή του και την αεροπορική εταιρεία SKY express και τον κύριο Ιωάννη Γρύλλο για την ανιδιοτελή προσφορά του. Περάσαμε πραγματικά υπέροχα!”
Το Ανωγειανό σκάκι θα εκπροσωπηθεί για 2η συνεχόμενη φορά στο Final 4 του Κυπέλλου Κρήτης, καθώς ο ΑΠΣ ΙΔΑΙΟΙ κατάφερε να προκριθεί ξανά και να φτάσει ως τους 4 του θεσμού.

AKOΥΣΤΕ ΕΔΩ ΤΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ στο “ΚΟΚΚΙΝΟ”
Για την 20ετή φιλία του με τον Βαγγέλη Παπαθανασίου μίλησε Στο Κόκκινο ο Λουδοβίκος των Ανωγείων, ο οποίος αναφέρθηκε στην απώλεια αυτού του τεράστιου δημιουργού και εξήγησε ότι ήταν ένας άνθρωπος που είχε μια κομψότητα σε ό,τι έκανε.
«Τον έβλεπες και καταλάβαινες ότι αυτό το μέγεθος είναι μια πολύ τρυφερή ψυχή σε όλα τα επίπεδα» τόνισε ο Λουδοβίκος των Ανωγείων στην Ναταλί Χατζηιωάννου και της μίλησε για τη γενναιοδωρία του, για όσα έζησαν μαζί, για το γεγονός ότι όχι μόνο τον παρότρυνε να ασχοληθεί σοβαρά με τη ζωγραφική αλλά του αγόρασε και όλα τα απαραίτητα υλικά από ένα ιστορικό κατάστημα στο Παρίσι.
Μάλιστα η τελευταία έκθεση με έργα ζωγραφικής που έκανε ο τραγουδοποιός στο Κολωνάκι τον περασμένο Γενάρη «ήταν υπό την προστασία του με έναν τρόπο» καθώς τον παρότρυνε γι’ αυτό, όπως χαρακτηριστικά είπε, και μάλιστα από αυτήν την έκθεση η Εθνική Πινακοθήκη αγόρασε τέσσερα έργα του, εξήγησε ο Λουδοβίκος των Ανωγείων.
«Η φύση μας διδάσκει το απαραίτητο και ο άνθρωπος διδάσκει το περιττό» συνήθιζε να του λέει.