Αθλητικά

Κομβικό σημείο στην εξέλιξη του τουρνουά αποτέλεσε ο 4ος γύρος. Πολλές δυνατές μάχες και μονάχα τέσσερις ισοπαλίες που και αυτές ήταν μαχητικές. Ξεχωρίζει η νίκη του GM Pap Misa επί του GM Petrov Marijan έπειτα από 93 κινήσεις και σχεδόν 6 ώρες μάχης. Πολύ ενδιαφέρουσα ήταν και η αναμέτρηση μεταξύ των άλλων 2 GM Maiorov-Σκέμπρη που έληξε ισόπαλη.

Η συντριπτική πλειοψηφία των παρτίδων ήταν εξαιρετικά μαχητικές. Στα πλέον αξιοσημείωτα αποτελέσματα του γύρου οι ισοπαλίες Γκούμας-Κουρκουνάκης και Φρεντζάς-Χριστοδουλάκη. Η μεγάλη έκπληξη της ημέρας ήρθε από τον Ανωγειανό σκακιστή Δημήτρη Νταγιαντά (8 χρονών, Elo 1005) που κέρδισε τον Χρήστο Απέργη (Elo 1865) σε μια πολύ όμορφη Σικελική! Το αποτέλεσμα γιορτάστηκε από το σύνολο της νέας σκακιστικής Ανωγειανής γενιάς!!

Η πολύωρη μάχη στη 2η σκακιέρα που μαινόταν μέχρι τις 11 δεν επέτρεψε στον GM Pap Misa να πραγματοποιήσει το προγραμματισμένο σιμουλτανέ blind στο κέντρο της πλατείας. Τη θέση του επάξια πήρε ο Nikita Maiorov αντιμετωπίζοντας με κλειστά μάτια τους Νταγιαντά Μανώλη και Βασιλακάκη-Κοντάκη Μαίρη επικρατώντας με σχετική ευκολία. Ακολούθησε η εξαιρετική διάλεξη του Μιχάλη Χατζηδάκη με θέμα: «Εικονολογικές προσεγγίσεις του σκακιστικού παιχνιδιού στην δυτικοευρωπαϊκή τέχνη».

Το εξαιρετικό κλίμα που έχει δημιουργηθεί αυτές τις μέρες οδήγησε το βραδάκι σε μια πλούσια μουσική βραδιά με μπροστάρη το Σπύρο Σκέμπρη. Η κιθάρα άλλαζε χέρια πολύ συχνά και η Ιωάννα Σκέμπρη, ο Έκτορας Αζής Αζίζης και η Ελένη Στούμπου μας κάνανε και περάσαμε θαυμάσια. Οι ρακιές έδιναν και έρρεαν και κανείς δεν έδειχνε να απασχολείται ιδιαίτερα με το γεγονός πως την επομένη υπήρχε πρωινός γύρος.

Ίσως αυτός να ήταν και ένας από τους λόγους που στον 5ο γύρο η μαχητικότητα περιορίστηκε αισθητά. Οι ισοπαλίες των Σκέμπρη-Pap και Petrov-Maiorov έδωσαν την ευκαιρία στον Γκούμα ο οποίος επικράτησε του Ξυλογιαννόπουλου να ξαναβρεθεί στην κορυφή μαζί με το Σέρβο GM.

Αποτελέσματα 4ου και 5ου γύρου:

Διαβάστε την συνέχεια... »

2η ημέρα, 2ος και 3ος γύρος

Συναρπαστικές μονομαχίες με πολλές ανατροπές αλλά και εκπλήξεις σημειώθηκαν κατά τη διάρκεια των δύο γύρων που πραγματοποιήθηκαν την τελευταία μέρα του Ιούλη.

Από το 2ο γύρο ξεχωρίζει η πολύ όμορφη παρτίδα του Σταύρου Πανταζόπουλου (2103) που απώλεσε μοναδική ευκαιρία για μία από τις μεγαλύτερες επιτυχίες του έως σήμερα σε αγωνιστικό επίπεδο καθώς είχε για το μεγαλύτερο διάστημα της παρτίδας «στα σχοινιά» το νο2 των αγώνων, το Βούλγαρο γκρανμάστερ Petrov (2522) αλλά την ύστατη στιγμή, προφανώς καταβεβλημένος από κούραση κρέμασε όλη την προηγούμενη προσπάθειά του χαρίζοντας τελικά στον αντίπαλό του ολόκληρο τον βαθμό.

Αυτό που δεν κατάφερε να ολοκληρώσει ο Σταύρος το πέτυχε ο νεαρός Αργύρης Παπαδόπουλος που πέτυχε σπουδαία επιτυχία, επικρατώντας επί της διεθνούς μαιτρ γυναικών Εύας Κόντου. Τα άλλα δύο αξιοσημείωτα αποτελέσματα της ημέρας ήρθαν στο 8ο και 9ο τραπέζι, από τις όμορφες παρτίδες της Ελένης Στούμπου και Αντωνία Χριστοδουλάκη που μετά από εξαιρετική ψυχραιμία άντεξαν στην πίεση που τους άσκησαν οι έμπειροι διεθνής μαιτρ Τίμης Λυριντζάκης και φίντε μαιτρ Μιχάλης Χατζηδάκης. Και οι δυο αναγκάστηκαν να αρκεστούν στο βαθμό της ισοπαλίας.

Τέλος, στο πρώτο τραπέζι ο Λευκορώσος Μαϊόροβ ζευγάρωσε τις νίκες του αφού πρώτα χρειάστηκε να επιδείξει δείγματα υψηλής τεχνικής πριν κάμψει την αντίσταση του διαρκώς ανερχόμενου Σπύρου Ναούμ.

Ο 3ος γύρος είχε λιγότερο συγκινητικές στιγμές αλλά και πολύ ποιοτικές παρτίδες. Στη πλειοψηφία τους τα φαβορί επικράτησαν εύκολα ή δύσκολα. Με σημαντικές επιτυχίες συνέχισαν ο Αργύρης Παπαδόπουλος (ισοπαλία με τον διεθνή μαιτρ Ηλία Κουρκουνάκη) και η Αντωνία Χριστοδουλάκη (νίκησε τον Αλέξανδρο Παναγιωτόπουλο).  Αξιοσημείωτη και η ισοπαλία του Ζαμίτ με τον διεθνή μαιτρ Παναγιώτη Φρεντζά που σε συνδυασμό με τη νίκη του επί του Αλ. Παναγιωτόπουλου στον 2ο γύρο τον έφερε με 2,5 σε 3 αγώνες μισό βαθμό μακριά από την κορυφή όπως και τους Κουρκουνάκη, Φρεντζά, Χριστοδουλάκη, Παπαδόπουλο, Ξυλογιαννόπουλο. Το απόλυτο 3/3 διατηρούν οι 4 GM του τουρνουά (Maiorov, Petrov, Pap, Σκέμπρης) καθώς και ο Γκούμας που χτες κέρδισε μια όμορφη παρτίδα εναντίον του Κωστούρου.

Οι Ανωγειανοί Σκακιστές, μικροί και μεγάλοι, συνεχίζουν να συλλέγουν σπουδαίες εμπειρίες και σιγά σιγά να παίρνουν και τους πρώτους τους πόντους, επιβεβαιώνοντας την αίσθηση πως αυτοί οι αγώνες θα είναι πολύ σημαντικό βοήθημα για την περαιτέρω εξέλιξή τους!

Σήμερα Τετάρτη, ένα γκρουπ 25 σκακιστών βρέθηκε μπροστά σε μια καινούρια εμπειρία… Η εκδρομή στο «Ιδαίον Άνδρον» υπό την εξαιρετική ξενάγηση της Ζαχαρένιας μας έστειλε πολύ ψηλά, στα 1500μ, μας γέμισε τους πνεύμονες με πολύ καθαρό αέρα αλλά έδωσε και αφορμές για εξαιρετικές κουβέντες και αναζητήσεις που δεν έχουμε την ευκαιρία στην καθημερινότητα να προκαλέσουμε….

Το απόγευμα τη σκυτάλη παίρνουν οι παράλληλες εκδηλώσεις στην πλατεία Μεϊντάνι. Στις 20.45 το «τυφλό σιμουλτανέ» (με δεμένα μάτια εναντίον πολλαπλών αντιπάλων) του γκρανμαιτρ Pap Misa και στις 21.45, μια πολύ ενδιαφέρουσα διάλεξη του φιντέμαιτρ Μιχάλη Χατζηδάκη με θέμα «Εικονολογικές προσεγγίσεις της απεικόνισης του σκακιστικού παιχνιδιού στη δυτικοευρωπαϊκή τέχνη».

Τα αποτελέσματα του 2ου και 3ου γύρου είναι: Διαβάστε την συνέχεια... »

Όλα τα αποτελέσματα της πρώτης μέρας. Έκανε την έκπληξη ο Μανόλης Πασπαράκης ή Μούγερης και συνεχίζει.

 

Του Μανόλη Νταγιαντά,
από τη σελίδα www.anogiachess.com

 

Τα πάντα στην αίθουσα ήταν έτοιμα από νωρίς, αλλά παρόλα αυτά ένα άγχος με είχε κυριεύσει. Δεν μπορούσα να κοιμηθώ περασμένες 3. Ξαφνικά χτύπησε το τηλέφωνο έτσι για να επιβεβαιώσει την ανησυχία μου…

Ήταν ο Κώστας… Και τι μπορεί να έψαχνε τέτοια ώρα;

– «Μανόλη ξέρεις που μπορούμε να βρούμε δύο κουνελάκια;»

– «Πώς τα θέλεις; Στιφάδο ή στο τηγάνι;»

– «Όχι ρε, ζωντανά τα θέλω!»

– «Να στα φέρω από κει ή θα ρθεις να τα πάρεις;»

– «Σοβαρά μιλάω. Θέλω μάλιστα να είναι το ένα άσπρο και το άλλο μαύρο».

Δεκατέσσερις ώρες αργότερα κατάλαβα ακριβώς τι ήθελε να κάνει.

Μετά από όλο αυτό ξεκίνησε ο πρώτος γύρος, με τον Δήμαρχο Ανωγείων, Σωκράτη Κεφαλογιάννη, να είναι αυτός που αφού πρώτα επέλεξε χρώμα κομματιών για τον  GM Nikita Maiorov, στην συνέχεια έπαιξε την πρώτη κίνηση του αντιπάλου του Γιώργου Ντεμίρη, σημαίνοντας την έναρξη στο πρώτο ανοιχτό σκακιστικό τουρνουά Ανωγείων «Ιδαίον Άντρον».

Στην εκκίνηση βρέθηκαν 68 σκακιστές, ανάμεσα τους 11 τιτλούχοι ( 4 GM , 3 IM, 1 WIM, 3 FM).

Τα αποτελέσματα του πρώτου γύρου θα ήταν τα απολύτως αναμενόμενα, αν δεν εμφανιζόταν ένας σκακιστής που είχε είκοσι και πλέον χρόνια να κουνήσει …ξυλάκι σε επίσημη παρτίδα.

Ο Μανόλης Πασπαράκης ξεκίνησε να παίζει σκάκι το 1987, με αφορμή την πρώτη προσπάθεια που είχε γίνει να εισαχθεί το σκάκι στα Ανώγεια. Μαθητής Δημοτικού τότε, γράφτηκε στον ΑΟ ΑΕΤΟ ΑΝΩΓΕΙΩΝ και είχε την πρώτη του επαφή με τα 64 ασπρόμαυρα τετράγωνα. Είχε μια πολύ καλή εξέλιξη, όπως και άλλα παιδιά εκείνη την εποχή, αλλά για διάφορους λόγους η δράση του συλλόγου σταμάτησε και ο Μανόλης έκτοτε δεν έπαιξε καμιά επίσημη παρτίδα. Το elo του σταμάτησε στο 1175.

Όταν πριν από μερικούς μήνες ξεκινήσαμε αυτή την νέα προσπάθεια με τον Σ.Ο. Ανωγείων, ο Μανόλης ενεργοποιήθηκε και πάλι και ήρθε κοντά στον σύλλογο. Εξ άλλου όλοι σχεδόν όσοι ασχολούνται σήμερα με τον Σ.Ο.Α, είναι αυτοί που σαν μαθητές δημοτικού τότε, είχαν έρθει σε επαφή με το σκάκι μέσω εκείνης της πρώτης πολύ αξιόλογης προσπάθειας.

Στο τουρνουά ήθελε πολύ να παίξει. «Ίσα για να νιώσω ξανά τα συναισθήματα που γεννά το αγωνιστικό σκάκι. Τίποτα παραπάνω. Είμαι απροετοίμαστος. Έχω πάνω από είκοσι χρόνια να ασχοληθώ σοβαρά, να ανοίξω ένα σκακιστικό βιβλίο, να δω μια παρτίδα».

Κληρώθηκε με τον Αντώνη Ξυλογιαννόπουλο. Έναν ισχυρό ανερχόμενο σκακιστή, νικητή του 5ου openτου Σ.Ο. Ηρακλείου τον Απρίλιο.

Το προφανές αποτέλεσμα θα ήταν μια άνετη νίκη του Αντώνη. Αλλά ο Μανόλης έβγαλε πάνω στην σκακιέρα ένα πάθος που κρύβονταν και θέριευε μέσα του για 20 χρόνια. Η παρτίδα έληξε ισόπαλη και μάλιστα, αν κάποιος από τους δύο είχε σε κάποια στιγμή δυνατότητα να νικήσει, αυτός ήταν ο Μανόλης Πασπαράκης.

Ακόμα ένας Ανωγειανός σκακιστής, με αφορμή αυτό το τουρνουά, έπαιξε σκάκι μετά από 20 χρόνια. Πρόκειται για τον Μανόλη Φασουλά, έναν εκ των υπευθύνων της προσπάθειας των μέσων τις δεκαετίας του 80. Κληρώθηκε με την 4 φορές πρωταθλήτρια Ελλάδας, WIM Εύα Κόντου, η οποία επίσης επανεμφανίστηκε σε open τουρνουά μετά από πάρα πολλά χρόνια, έχασε την παρτίδα του, αλλά στάθηκε τουλάχιστον αξιοπρεπώς.

Μετά το πέρας του πρώτου γύρου, στην πλατεία Μεϊντάνι, ο Γιώργος Γκούμας έδωσε ένα σιμουλτανέ εναντίον 12 μικρών σκακιστών, στο οποίο έκανε 12-0. Τα παιδιά και ο κόσμος που το παρακολούθησε το ευχαριστήθηκαν πολύ.

Όπως και την πολύ ενδιαφέρουσα διάλεξη του IM Ηλία Κουρκουνάκη με θέμα «Ψυχολογία του λάθους» που ακολούθησε, στον ίδιο χώρο

Tα αποτελέσματα της πρώτης μέρας:

Ζευγάρια/Αποτελέσματα
Round 1 on 2012/07/30 at 17.00

Bo.

No.

Name

Rtg

Pts.

Result

Pts.

Name

Rtg

No.

1

35

Demiris Georgios

1604

0

0 – 1

0

GM Maiorov Nikita

2574

1

2

2

GM Petrov Marijan

2522

0

1 – 0

0

Psoma Virginia

1591

36

3

37

Eleftherakis Panagiotis

1581

0

0 – 1

0

GM Pap Misa

2500

3

4

4

GM Skembris Spyridon

2460

0

1 – 0

0

Douni Maria

1576

38

5

39

Douni Aspasia

1491

0

0 – 1

0

Goumas Georgios

2402

5

6

6

IM Kourkounakis Ilias

2375

0

1 – 0

0

Daskalakis Georgios

1478

40

7

41

Fidrilakis Stavros

1477

0

0 – 1

0

IM Frendzas Panayotis

2374

7

8

8

IM Lirindzakis Timotheos

2321

0

1 – 0

0

Thomakis Nikolaos

1453

42

9

43

Douni Konstantina

1313

0

0 – 1

0

FM Chatzidakis Mihail

2303

9

10

10

FM Azis Azizis Ektoras

2303

0

1 – 0

0

Apergis Christos

1865

44

11

45

Aggeletos Marios

1795

0

0 – 1

0

FM Tsilidis Alexandros

2247

11

12

12

Kokolias Konstantinos

2228

0

1 – 0

0

Sgouros Nikolaos

1695

46

13

47

Voulgaridis Minas

1540

0

0 – 1

0

Panagiotopoulos Alexandros

2200

13

14

14

WIM Kondou Eva

2192

0

1 – 0

0

Fasoulas Emmanouil

1360

48

15

49

Koutoulakis Georgios

1190

0

0 – 1

0

Panagiotakos Nikolaos

2162

15

16

16

Xylogiannopoulos Antonios

2129

0

½ – ½

0

Pasparakis Emmanouil

1175

50

17

51

Daskalaki Sofia

1030

0

0 – 1

0

Kostouros Alexandros

2124

17

18

18

Naoum Spyridon

2123

0

1 – 0

0

Kontaki Maria

1030

52

19

53

Skembri Ioanna

1015

0

0 – 1

0

Pantazopoulos Stavros

2103

19

20

20

Tzouganakis Panteleimon

2096

0

1 – 0

0

Chatzipanagiotou Asimenia

1005

54

21

55

Finikianaki Styliani

1005

0

0 – 1

0

Pappas Konstantinos

2047

21

22

22

Papandreou Nikolaos

2045

0

1 – 0

0

Frendza – Kondou Ilektra

1005

56

23

57

Ntagiantas Dimitrios

1005

0

0 – 1

0

Papadogiannis Sevastianos

2031

23

24

24

Kefalas Spyridon

2005

0

1 – 0

0

Aggeletou Fereniki

1000

58

25

59

Dramountani Lefki

1000

0

0 – 1

0

Theoharis Alexandros

1983

25

26

26

Hristodoulaki Antonia

1974

0

1 – 0

0

Hereti Maria

1000

60

27

61

Heretis Georgios

1000

0

0 – 1

0

Stoumbou Eleni

1950

27

28

28

Bahar-Mosse Iakov

1918

0

1 – 0

0

Konios Charalampos

1000

62

29

63

Memos Emmanouil

1000

0

0 – 1

0

Eleftherakis Stavros

1893

29

30

30

Zamit Kyriakos

1871

0

1 – 0

0

Memos Ioannis

1000

64

31

65

Saloustrou Despina

1000

0

0 – 1

0

Pelekis Georgios

1836

31

32

32

Kolomvakis Stelios

1809

0

1 – 0

0

Sfiri-Bageri Olympia

1000

66

33

67

Stiakakis Konstantinos

1000

0

0 – 1

0

Papadopoulos Argirios

1783

33

34

34

Mourouti Marietta

1727

0

1 – 0

0

Kiriakakis Ioannis-Georgios

0

68

35

69

Ntagianta Rafaela

0

0

0

not paired

Από τη σελίδα: http://anogiachess.com/

“Μια φιλική συνάντηση η οποία περιελάμβανε ένα rapid τουρνουά 5 γύρων, έναν …ποδοσφαιρικό αγώνα και δύο συναντήσεις blitz.

Οι σκακιστικές εκδηλώσεις πραγματοποιήθηκαν στην αίθουσα εκδηλώσεων της ΑΤΕ (στο ίδιο χώρο θα γίνει από 30 Ιουλίου έως 3 Αυγούστου το 1ο ανοιχτό σκακιστικό τουρνουά Ανωγείων «Ιδαίον Άντρον»), ενώ η ποδοσφαιρική  συνάντηση έγινε στο γήπεδο του Αετού Ανωγείων (Δημοτικό στάδιο Ανωγείων).

Στο τουρνουά rapid πήραν μέρος οι μικροί σκακιστές των ομάδων, οι οποίες ήταν οι εξής:

ΟΑ Χανίων

ΣΑ Χερσονήσου

Μία μικτή ομάδα ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ – ΧΑΝΙΩΝ

Δύο ομάδες από τον ΣΟ Ανωγείων (ΑΝΩΓΕΙΑ 1 και ΑΝΩΓΕΙΑ 2)

Και η ομάδα Γουβών – Γουρνών.

Το τουρνουά κατέκτησε με άνεση η ομάδα του ΟΑΧ παίρνοντας το χρυσό μετάλλιο με 5 νίκες σε 5 γύρους.

Στην δεύτερη θέση (αργυρό μετάλλιο) η Σκακιστική Ακαδημία Χερσονήσου (σε ισοβαθμία με την μικτή Ηρακλείου – Χανίων)

Ενώ την 3η θέση και το χάλκινο μετάλλιο  κατέκτησε η μικτή ΧΑΝΙΩΝ – ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ.

Αναλυτικά η  βαθμολογία:

ΟΑΧ                                        5      (29)

ΣΑ ΧΕΡΣΟΝΗΣΟΥ             3,5  (21,5)

ΧΑΝΙΑ – ΗΡΑΚΛΕΙΟ         3,5  (16)

ΑΝΩΓΕΙΑ 1                           2    (12,5)

ΓΟΥΒΕΣ – ΓΟΥΡΝΕΣ       1    (8)

ΑΝΩΓΕΙΑ 2                            0   (3)

Το Σάββατο, μετά τους 3 πρώτους γύρους του rapid, η μάχη μεταφέρθηκε 200 μέτρα  πιο μακριά από την αίθουσα των αγώνων, στο γήπεδο του ΑΕΤΟΥ, όπου χωριστήκαμε σε δύο μικτές ομάδες – τον Μαζεταϊκό και τον Στησιακό –  από όλους τους συλλόγους και παίξαμε ένα 70λεπτο ποδοσφαιρικό ματς, το οποίο εξελίχθηκε εντυπωσιακά με πολλές εναλλαγές στο σκορ για να λήξει τελικά 5-5 και να οδηγηθούμε στα πέναλτι. Παρότι αγωνίσθηκα με τον Μαζεταϊκό, οφείλω να ομολογήσω ότι ο Στησιακός ήταν  καλύτερος στην κανονική διάρκεια του αγώνα (είχε και 4 δοκάρια, ή τουλάχιστον εγώ τόσα μέτρησα), αλλά … «έστησε» στα πέναλτι, όπου ο …Γκρόμπελαρ (Μιχάλης Χατζηδάκης) απέκρουσε εντυπωσιακά το τελευταίο και έδωσε το έναυσμα για τους πανηγυρισμούς.

Την Κυριακή μετά το τέλος του rapid, παίξαμε δύο ματς  μπλιτς, μεταξύ Ομίλου Αντισφαιρίσεως Χανίων και Σκακιστικού Ομίλου Ανωγείων, όπου ο ΟΑΧ επικράτησε συντριπτικά με 7,5 – 2,5 και  10 – 2.

Το πλέον σημαντικό  είναι ότι τα παιδιά των συλλόγων ήρθαν κοντά, έπαιξαν σκάκι και ποδόσφαιρο, γευμάτισαν μαζί και γενικά το ευχαριστήθηκαν.

Θέλουμε να ευχαριστήσουμε όλα τα σωματεία, τους μικρούς σκακιστές και σκακίστριες, καθώς και τους συνοδούς τους που μας τίμησαν με την παρουσία τους, τον Σ.Ο. Ηρακλείου για την πολύτιμη βοήθεια του, τον πρόεδρο του Νίκο Παπανδρέου  και τον Κώστα Κλώκα, ο οποίος ήταν ο γνωστός αεικίνητος Κώστας, ψυχή της διοργάνωσης, παρότι στο Σαββατιάτικο ποδοσφαιρικό …ντέρμπυ, είχε έναν μικρό –ευτυχώς – τραυματισμό.

Τέλος θέλουμε να ευχαριστήσουμε θερμά τον Δήμο Ανωγείων για την παραχώρηση της αίθουσας και για τις φιλοξενίες που προσέφερε στα σωματεία, αλλά και για όλη την στήριξη του προς τον σύλλογο μας. Ευχαριστούμε προσωπικά τον Δήμαρχο Σωκράτη Κεφαλογιάννη και τον Αντιδήμαρχο Μανόλη Κοντογιάννη για την παρουσία τους στις τελετές έναρξης και λήξης.

Ευχαριστούμε επίσης τον ΑΕΤΟ Ανωγείων για την παραχώρηση του γηπέδου.”

Με αρκετά χαμόγελα μετά την επίτευξη του στόχου της παραμονής και ένα πρωτότυπο φιλικό παιχνίδι με την γυναικεία ομάδα του Εργοτέλη, έκλεισε ο Αετός Ανωγείων την φετινή του χρονιά, που αν αναλογιστούμε τις δυσκολίες της αλλά και ότι ήταν μια μεταβατική σαιζόν μετά από 4 χρόνια της ομάδας στο Περιφερειακό Πρωτάθλημα, κρίνεται από όλους απόλυτα επιτυχημένη. Ο στόχος της αξιοποίησης ποδοσφαιριστών από το χωριό πραγματοποιήθηκε με επιτυχία και στην επόμενη χρονιά αυτό θα γίνει σε ακόμα μεγαλύτερο βαθμό,ενώ παράλληλα οι Ακαδημίες της ομάδας λειτούργησαν άψογα,με τους μικρούς Αετούς να κατακτούν την πρώτη θέση στον όμιλο τους στο Ηράκλειο. Ο π. Ανδρές Κεφαλογιάννης πρόεδρος του  Αετού έφερε στα Ανώγεια τις γυναίκες του Εργοτέλη ομάδα Α’ Εθνικής, με προπονητή τον Ζαφείρη Λατσούδη, τον άνθρωπο που μαζί ξεκίνησαν την πορεία του Αετού προς την κατάκτηση του πρωταθλήματος της Ά ΕΠΣΡ και την άνοδο στην Δ’Εθνική,έναν απο τους ιδιαίτερους φίλους των Ανωγείων.  Το ιδιαίτερο αυτό φιλικό έληξε για την ιστορία με 7-1 υπέρ του Αετού. Μετά την λήξη του η διοίκηση της ομάδας παρέθεσε γεύμα στις δυο ομάδες,ενώ το ραντεβού τους ανανεώθηκε για το καλοκαίρι,όπου όπως υποσχέθηκε ο πρόεδρος του Αετού στις αθλήτριες του Εργοτέλη, αυτό θα γίνει σε ενα μιτάτο τουΨηλορείτη, ενώ η αρχηγός της ομάδας Δανάη Σιδερά προσέφερε στον πάτερ Ανδρέα μια φανέλα με τις υπογραφές όλων των κοριτσιών του Εργοτέλη. Να αναφέρουμε επίσης ότι στην διάρκεια του καλοκαιριού θα συγκροτηθεί και το νεο Δ.Σ της ομάδας,με τους ανθρώπους της να απευθύνουν κάλεσμα στους Ανωγειανούς να εισχωρήσουν στο συμβούλιο και να βοηθήσουν την προσπάθεια αυτή με οποιόδηποτε τρόπο. Ο Αετός έχει προσφέρει πολλά στην νεολαία του τόπου μας στην άθληση της αλλά και στην δημιουργία διεξόδων σε μια μικρή κοινωνία και οι Ανωγειανοί οφείλουν να στηρίξουν αυτή την προσπάθεια.

Γιώργος Μπαγκέρης

Ρεπορτάζ ΓΙΩΡΓΗΣ ΜΠΑΓΚΕΡΗΣ

Μεγάλη μέρα για τον Αετό Ανωγείων καθώς έστω και την ύστατη ώρα έδειξε χαρακτήρα και με την νίκη του στο Πέραμα επί του Τάλως Μελιδονίου με 1-2,έσωσε την παρτίδα και παρέμεινε στο Α’ Τοπικό Ρεθύμνης.

Ο Αετός ευνοήθηκε από την νίκη του Ποσειδώνα Γερανίου με 3-0 με αντίπαλο το Γαράζο.Το Γαράζο έμεινε στους 31 βαθμούς και ο Αετός ισοβάθμησε στους 34 με την Δόξα Πλατανέ και τον Ποσειδώνα Γερανίου με την ομάδα από το Γεράνι να υστερεί στις ισοβαθμίες και να υποβιβάζεται μαζί με το Γαράζο στο Β’ Τοπικό Ρεθύμνης.

Στο Πέραμα έσπασαν καρδιές καθώς ο Αετός είχε δοκάρι στο 15′ με απευθείας εκτέλεση κόρνερ του Αλέξη Φασουλά αλλά στο 39′ ο Κοσκινάς με σουτ έγραψε το 1-0 για τους γηπεδούχους βάζοντας δύσκολα στην ομάδα μας και φορτώνοντας την με άγχος.

Την λύση έδωσε ο πολύπειρος Μανόλης Κακουδάκης που αφού αρχικά έχασε ανεπανάληπτη διπλή ευκαιρία στο 42′,κατάφερε να σκοράρει στην τελευταία φάση του πρώτου ημιχρόνου, ισοφαρίζοντας σε 1-1 με την ψυχολογία να γυρίζει υπέρ της ομάδας μας.

Στο β’ μέρος και με τα νέα να είναι ευχάριστα από το Γεράνι οι ποδοσφαιριστές μας τα έδωσαν όλα για το χρυσό γκολ που θα τους έδινε την νίκη και ταυτόχρονα την παραμονή στην κατηγορία. Τελικά το πέτυχαν στο 78′ με τον Κακουδάκη και πάλι να εκμεταλλεύεται την ασίστ του Μανόλη Σπαχή όπως και στη φάση του πρώτου γκολ και να γράφει το ολόχρυσο 1-2 εν μέσω έξαλλων πανηγυρισμών από όλους τους Ανωγειανούς που βρέθηκαν στο γήπεδο του Περάματος.

Η ομάδα παραμένει στην κατηγορία πανάξια σε μια δύσκολη χρονιά με αρκετά προβλήματα και συνεχίζει και του χρόνου σε υψηλό επίπεδο όπου θα αξιοποιήσει και πάλι το αστείρευτο ανωγειανό στοιχείο και ταλέντο που υπάρχει στον τόπο μας. Η ΑΝΩΓΗ πάντα κοντά στον Αετό του εκφράζει τα συγχαρητήρια της και θα είναι μαζί του και στις υπόλοιπες πτήσεις του στην νέα σαιζόν.

ΔΗΛΩΣΕΙΣ:

Ο προπονητής του Αετού Τάκης Μέμμος δήλωσε στην ”Α”:

”Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά της ομάδας μας. Ξεπέρασαμε με επιτυχία μια δύσκολη χρονιά σε όλα τα επίπεδα ,σε μια μεταβατική περίοδο μετά τα 4 χρόνια που αγωνιζόμασταν στην Δ’ Εθνική. Μέσα όμως από αυτές τις δυσκολίες αναδείχτηκαν πολλά παιδιά από το χωριό, που είναι και ο πρωταρχικός μας στόχος και γι’ αυτό θα συνεχίσουμε να παλεύουμε και τη νέα χρονιά. Ευχαριστούμε όλους όσοι βοήθησαν με οποιονδήποτε τρόπο την φετινή μας προσπάθεια και εύχομαι του χρόνου να δραστηριοποιηθούν ακόμα περισσότεροι..”.

Ο χρυσός σκόρερ του Αετού Μανόλης Κακουδάκης δήλωσε:

”Ήταν μια πολύ δύσκολη χρονιά για την ομάδα μας, που εύχομαι να μην ξαναέρθει γιατί ήταν μια πολύ ψυχοφθόρα διαδικασία. Ευτυχώς όμως στο τέλος τα καταφέραμε και σώσαμε την χρονιά. Του χρόνου πρέπει να είμαστε πιο  σοβαροί και συγκεντρωμένοι ώστε να μην ξαναμπλέξουμε σε τέτοιες περιπέτειες .Συγχαρητήρια σε όλους τους συμπαίχτες μου..”

Η σύνθεση του Αετού σήμερα:

Πίτσιλλος,Πασπαράκης,Κεφαλογιάννης,Βισκαδούρος,Σουλτάτος,Φασουλάς,Κακουδάκης[90’Κωστάκης],Χαραλαμπάκης,

Σπαχής,Μαστρογιαννάκης[57’Μεταξάκης],Ευρ.Δραμουντάνης[81’Δ.Ξυλούρης του Απ.].

-->