Αθλητικά
Δεν τα κατάφερε ο Αετός Ανωγείων και ηττήθηκε το Σάββατο (σ.σ ο αγώνας ξεκίνησε 12.30 μ.μ) στο Πέραμα από τον τοπικό Αστέρα με το βαρύ αλλά πλασματικό 5-2.Η ομάδα μας ήταν καλύτερη από προηγούμενες εμφανίσεις της, έδειξε χαρακτήρα και θέληση ισοφαρίζοντας δυο φορές το σκορ, αλλά τελικά πλήρωσε και πάλι κάποια κενά στην αμυντική λειτουργία της. Το βαρύ σκορ την αδικεί καθώς πάλεψε μέχρι και το 86′ για την ισοφάριση αλλά ο Αστέρας χτυπώντας στις αντεπιθέσεις σημείωσε άλλα δυο γκολ στα τελευταία λεπτά εδραιώνοντας την νίκη του. Όσοι βρέθηκαν πάντως σήμερα στο Πέραμα παρακολούθησαν ένα δυνατό μυλοποταμίτικο ντέρμπι με φάσεις εκατέρωθεν, αρκετά και όμορφα γκολ και πολλές συγκινήσεις.
Το σκορ άνοιξε ο Καραμπατζάκης στο 12′ αλλά ο Αετός απάντησε με τον Γιάννη Φασουλά στο 20′ με πέναλτι που κέρδισε και εκτέλεσε εύστοχα ο ίδιος. Στο 42′ οι γηπεδούχοι πήραν και πάλι το προβάδισμα με 2-1 με σκόρερ τον Χαριτάκη.
Στο δεύτερο ημίχρονο ο Αετός μπήκε πιο δυνατά και ισοφάρισε εκ νέου με καταπληκτικό σουτ έξω από την περιοχή του Άγγελου Σπαχή στο 50′.Το παιχνίδι παιζόταν στα ίσια μέχρι το 70′ λεπτό στο οποίο ο Αστέρας προηγήθηκε με 3-2 με γκολ του Κυδωνία. Ο Αετός πάλεψε για να ισοφαρίσει για τρίτη φορά αλλά δεν τα κατάφερε και οι γηπεδούχοι σκόραραν στο 86′ και πάλι με τον Κυδωνία και στο 94′ με τον Δασκαλάκη.
Έτσι η ομάδα μας παραμένει στους 3 βαθμούς μετά από πέντε αγωνιστικές και την ερχόμενη εβδομάδα θα αγωνιστεί εκ νέου στο γήπεδο του Περάματος με αντίπαλο τον Τάλως Μελιδονίου με στόχο την επιστροφή στα θετικά αποτελέσματα που θα φέρουν στην ομάδα βαθμούς αλλά και ηρεμία που την χρειάζεται μετά τις τελευταίες αγωνιστικές όπου δεν έχει θετικά αποτελέσματα.
Οι συνθέσεις των δυο ομάδων:
Αστέρας Περάματος (Μιχάλης Στεφανάκης): Πλαΐτης, Μοσχονάς, Κουδουνάκης,Σταρράς (46’ Β. Κατσαμάς), Ν. Δασκαλάκης, Κοσκινάς (73’ Νικηφόρος), Χαριτάκης,Κρανιωτάκης, Κυδωνίας, Καραμπατζάκης, Γ. Δασκαλάκης.
Αετός Ανωγείων (Τάκης Μέμος): Μπροκάκης, Δραμουντάνης, Δ. Ξυλούρης (56’Πασπαράκης), Σουλτάτος (56’ Μεταξάκης), Κεφαλογιάννης, Παρασύρης, Γ. Ξυλούρης (73’ Κυπριώτης), Χαραλαμπάκης, Ι. Φασουλάς, Μ. Σπαχής, Αγ. Σπαχής.
Δεν τα κατάφερε ο Αετός και ηττήθηκε στα Ανώγεια με 0-3 από την Δόξα Πλατανέ, γνωρίζοντας την πρώτη εντός έδρας ήττα του στο πρωτάθλημα και παραμένοντας στους 3 βαθμούς συγκομιδή μετά τις τέσσερις πρώτες αγωνιστικές.
Στο πρώτο ημίχρονο που ήταν μέτριο ποιοτικά η ομάδα μας είχε ευκαιρία στο 25′ με κεφαλιά του Σπαχή μετά από εκτέλεση φάουλ του Δημήτρη Ξυλούρη. Στο 32′ ο Γιάννης Φασουλάς σπατάλησε μεγάλη ευκαιρία με σουτ από το ύψος του πέναλτι που πέρασε άουτ.
Στο δεύτερο ημίχρονο και οι δυο ομάδες μπήκαν δυνατά με τον Αετό να ζητά πέναλτι στο 48′ σε ανατροπή του Ξυλούρη από τον τερματοφύλακα. Στο 54′ ο Δημήτρης Ξυλούρης είχε ένα καλό σουτ εκτός περιοχής που πέρασε άουτ ενώ την ίδια κατάληξη είχε το σουτ του Μεταξάκη στο 68′.
Σε εκείνο το σημείο κάποια αμυντικά λάθη στοίχισαν στον Αετό που δέχτηκε δυο γκολ σε ένα δίλεπτο. Ο Καρδαμίτσης στο 74′ με κεφαλιά και ο Δελήμπασης στο 76′ με τον ίδιο τρόπο έβαλαν τις βάσεις για την νίκη της Δόξας ,που ολοκληρώθηκε στο 90′ με το πλασέ του Σπανουδάκη για το τελικό 0-3.
Ανησυχία προκαλεί και ο τραυματισμός του Αλέξη Φασουλά που έπαθε διάστρεμμα στο 82′ με τον Αετό να συνεχίζει από εκείνο το σημείο με δέκα ποδοσφαιριστές καθώς είχαν ολοκληρωθεί οι αλλαγές.
Ο προπονητής του Αετού Τάκης Μέμμος μιλώντας στην ”Α” μετά το τέλος του αγώνα τόνισε :”Η ομάδα μέχρι το 70′ πάλεψε το παιχνίδι και ειδικά στο πρώτο ημίχρονο είχε τις ευκαιρίες για να πετύχει πρώτη γκολ αλλά δυστυχώς από αδράνεια των επιθετικών μας οι ευκαιρίες χάθηκαν. Μέχρι το 70′ ελέγχαμε το παιχνίδι αλλά κάποιες αδράνειες όλης της ομάδας μας στοίχισαν τα δυο γρήγορα γκολ. Βγήκαμε μπροστά για να επιστρέψουμε στο παιχνίδι αλλά δεν τα καταφέραμε. Η ομάδα θέλει υπομονή από όλους γιατί είναι νεανική και άπειρη και χρειάζεται χρόνο. Με σωστή δουλειά θα έρθουν στο μέλλον και τα αποτελέσματα που χρειαζόμαστε”.
Ο νεανικός φέτος Αετός Ανωγείων οφείλει τώρα να ανασυνταχθεί καθώς ακολουθεί δύσκολη έξοδος την ερχόμενη Κυριακή με τον Αστέρα Περάματος.
H σύνθεση της ομάδας μας σήμερα:
Μπροκάκης , Πασπαράκης, Δ.Ξυλούρης, Σουλτάτος, Κεφαλογιάννης, Αλ.Φασουλάς, Γ.Ξυλούρης ( 77′ Δραμουντάνης)
Χαραλαμπάκης, Γ.Φασουλάς (62′ Μεταξάκης) , Μ.Σπαχής , Α.Σπαχής (77′ Κακουδάκης).
Τα αποτελέσματα της 4ης αγωνιστικής:
Σπήλι – Ποσειδώνας Γερανίου 3-0
Τάλως Μελιδονίου – Ψηλορείτης 1-2
Άρης Ρεθύμνου – Λιβάδια 2-2
Αετός Ανωγείων – Δόξα Πλατανέ 0-3
Ασή Γωνιά – Αστέρας Ρεθύμνου 0-0
Αστέρας Περάματος – Επισκοπή Β’ 3-1
Ρεθυμνιακός-Μαργαρίτες 1-0
Ρεπό: ΟΦ Αρμένων
Δύσκολο ματς δίνει ο Αετός Ανωγείων την Κυριακή στις 4 μ μ στο Δημοτικό στάδιο Ανωγείων, με αντίπαλο την Δόξα Πλατανέ έχοντας ως μοναδικό στόχο την νίκη που θα διατηρήσει και το αήττητο της έδρας του.
Η ομάδα προέρχεται από ένα άσχημο αποτέλεσμα και μια μέτρια εμφάνιση με τον Αστέρα στο Ρέθυμνο και θέλει να επιστρέψει στον δρόμο των επιτυχιών παίζοντας ταυτόχρονα και καλύτερο ποδόσφαιρο.
Για την αναμέτρηση μοναδικός αμφίβολος μέχρι την τελευταία στιγμή είναι ο Γιώργος Ξυλούρης αλλά σημαντική για τον Αετό είναι η επιστροφή του Μανόλη και του Άγγελου Σπαχή στην βασική ενδεκάδα.
Ο προπονητής του Αετού Τάκης Μέμμος δήλωσε στην ”Α” για το αυριανό παιχνίδι :” Μετά την κακή εμφάνιση μας στο Ρέθυμνο επιστρέφουμε στην έδρα μας με αντίπαλο μια πολύ καλή και ποιοτική ομάδα. Οι προπονήσεις στη διάρκεια της εβδομάδας κύλησαν ομαλά και θα μπούμε στο γήπεδο μόνο για την νίκη και τους τρεις βαθμούς, που τους έχουμε ανάγκη τόσο για βαθμολογικούς όσο και για ψυχολογικούς λόγους” κατέληξε ο τεχνικός της ομάδας.
Διαιτητής της αναμέτρησης θα είναι ο κ. Δρακακάκης με βοηθούς επόπτες γραμμών την κ. Συργούνη και τον κ. Παπαδακάκη ενώ παρατηρητής διαιτησίας θα είναι ο κ. Χριστοδουλάκης.Ο αγώνας θα μεταδοθεί ζωντανά ραδιοφωνικά στο http://www.teamfm.gr/ .
Το πλήρες πρόγραμμα της 4ης αγωνιστικής έχει ως εξής:
Στα σημερινά παιχνίδια τα αποτελέσματα ήταν:
Σπήλι – Ποσειδώνας Γερανίου 3-0
Τάλως Μελιδονίου – Ψηλορείτης 1-2
Άρης Ρεθύμνου – Λιβάδια 2-2
Αύριο Κυριακή (16.00)
Αετός Ανωγείων – Δόξα Πλατανέ (Ανωγείων – Δρακακάκης, Συργούνη, Παπαδακάκης – Παρατηρητής Διαιτησίας: Χριστοδουλάκης).
Ασή Γωνιά – Αστέρας Ρεθύμνου (Ασή Γωνιάς – Καπετάνιος, Μίαρης, Μοχιανάκης – Παρατηρητής Διαιτησίας: Κοντογιάννης).
Αστέρας Περάματος – Επισκοπή Β’ (Περάματος – Τωβίλ, Βαββός, Αλεξάκης – Παρατηρητής Διαιτησίας: Καλαϊτζάκης).
Ρεθυμνιακός – Μαργαρίτες (Ρεθύμνου – Φραντζεσκάκης, Κοκμοτός, Θ. Χατζημπεκιάρης – Παρατηρητής Διαιτησίας: Γαγάνης).
Ρεπό: ΟΦ Αρμένων
Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ (σε 3 αγώνες)
1. Ψηλορείτης 12 σε 4 αγώνες
2. Αστέρας Ρεθύμνου 6
3. Αστέρας Περάματος 6
4. ΟΦ Αρμένων 6
5. Ασή Γωνιά 5
6. Ρεθυμνιακός 5
7. Άρης 5 σε 4 αγώνες
8. Δόξα Πλατανέ 3
9. Τάλως Μελιδονίου 3 σε 4 αγώνες
10. Αετός Ανωγείων 3
11. Επισκοπή Β’ 3
12. Σπήλι 3 σε 4 αγώνες
13. . Μαργαρίτες 1
14. Ποσειδώνας Γερανίου 1 σε 4 αγώνες
15. Λιβάδια 1 σε 4 αγώνες
* Ο Ρεθυμνιακός ξεκίνησε το πρωτάθλημα με -2 βαθμούς.
** Τα Λιβάδια έχουν ένα μηδενισμό και -3 βαθμούς.
Την Δευτέρα ξεκινούν οι ”μικροί Αετοί”
Την Δεύτερα θα ξεκινήσουν την προετοιμασία τους και οι Ακαδημίες του Αετού Ανωγείων υπό τις οδηγίες του προπονητή της πρώτης ομάδας Τάκη Μέμμου. Η πρώτη ομάδα θα είναι ηλικίες γεννηθείς του 1998-1999 και 2000 και που πέρυσι είχαν καταλάβει την πρώτη θέση στον όμιλο τους στο Ηράκλειο. Η δεύτερη ομάδα θα είναι γεννηθείς του 2003-2004 και 2005.Τα πρώτα φετινά ”φτερουγίσματα” των μικρών που αποτελούν το μέλλον του τόπου μας και που ευχόμαστε φέτος να είναι ακόμα περισσότερα τα παιδιά που θα έρθουν στο γήπεδο και θα αναδείξουν το ταλέντο τους.
Μέτρια εμφάνιση και ήττα το Σάββατο, το απόγευμα για τον Αετό Ανωγείων με 2-0 από τον Αστέρα Ρεθύμνου στο γήπεδο της Σοχώρας.
Η ομάδα μας δεν απέδωσε σύμφωνα με τις δυνατότητες της και έχασε δίκαια από ένα αντίπαλο που στάθηκε καλύτερα στον αγωνιστικό χώρο στην μεγαλύτερη διάρκεια του παιχνιδιού.
Τα δυο γκολ πέτυχε ο Νεμπιάι στο 9′ και στο 44′ μετά από λάθη της αμυντικής γραμμής. Ο Αστέρας είχε και δοκάρι σε κεφαλιά του Χατζηδάκη στο 65′.
Πάντως όλα θα μπορούσαν να είχαν εξελιχθεί διαφορετικά αν ο Γιάννης Φασουλάς ήταν εύστοχος από τα 11 βήματα στο 41′.Το πέναλτι όμως του επιθετικού του Αετού ήταν άστοχο και χάθηκε η ευκαιρία για την ισοφάριση σε ένα κομβικό σημείο του παιχνιδιού.
Ο Αετός είχε ευκαιρίες για γκολ και στο 24′ με σουτ του Γιάννη Φασουλά και στο 84′ με σουτ του Αλέξη Φασουλά. Το αποτέλεσμα πάντως σε γενικές γραμμές κρίνεται δίκαιο και η ομάδα μας επικεντρώνει πλέον την προσοχή της στο ματς της επόμενης Κυριακής με την Δόξα Πλατανέ στα Ανώγεια.
Η ομάδα παραμένει στους τρεις βαθμούς έχοντας 2 ήττες και μια νίκη στην εκκίνηση του πρωταθλήματος.
Η σύνθεση του Αετού:
Μπροκάκης,Πασπάρακης, Κεφαλογιάννης, Φ.Ξυλούρης (71’Αεράκης),Παρασύρης,Αλ.Φασουλάς,Γ.Ξυλούρης
Χαραλαμπάκης, Γ.Φασουλάς,Σουλτάτος (46’Δραμουντάνης)Δ.Ξυλούρης(63’Καλομοίρης).
Στους άλλους δυο αγώνες της ημέρας ο Άρης κέρδισε 2-0 τον Ποσειδώνα Γερανίου εκτός έδρας και οι Αρμένοι κέρδισαν με 1-0 τον Τάλως Μελιδονίου.
Ήταν 4 Οκτωβρίου 1999 όταν ο ελληνικός αθλητισμός έζησε μια τραγωδία με το δυστύχημα στα Τέμπη, όπου 6 νεαροί οπαδοί του ΠΑΟΚ έχασαν την ζωή τους κατά την επιστροφή τους προς την Θεσσαλονίκη μετά από αγώνα της ομάδας τους. Το πούλμαν που τους μετέφερε συγκρούστηκε με διερχόμενο φορτηγό και έπεσε σε χαράδρα.
Τότε, οι Χαράλαμπος Ζαπουνίδης, 20 ετών, Δημήτρης Ανδρεαδάκης, 25 ετών, Χριστίνα Τζιόβα, 18 ετών, Αναστάσιος Θέμελης, 22 ετών, Κυριάκος Λαζαρίδης, 17 ετών και Γεώργιος Γκανάτσιος, 22 ετών έχασαν την ζωή τους. «Η αγάπη τους για τον ΠΑΟΚ τους έφερε εδώ, τους άφησε εδώ και συνεχίζει παραπέρα», λέει η επιγραφή στο μνημείο που έχει στηθεί στο σημείο του δυστυχήματος.
Οι οπαδοί δεν έχουν χρώματα όλοι έχουν το ίδιο κοινό σημείο. Την αγάπη τους για την ομάδα. Το δυστύχημα των Τεμπών είναι μια μαύρη σελίδα για όλο το ελληνικό οπαδικό κίνημα.
Σε αυτό το μήκος κύματος κινείται και ο Αετός Ανωγείων που διατηρεί παραδοσιακά καλές σχέσεις με τον ”Δικέφαλο του Βορρά” και τα τελευταία δυο χρόνια τιμά σε συνεργασία με τους φίλους του ΠΑΟΚ στην Κρήτη την μνήμη των έξι παιδιών.
Αύριο Κυριακή 7 Οκτωβρίου στη 1 το μεσημέρι στο Δημοτικό στάδιο Ανωγείων ο πρόεδρος του Αετού π. Ανδρέας Κεφαλογιάννης θα τελέσει επιμνημόσυνη δέηση παρουσία των οπαδών του ΠΑΟΚ από τους συνδέσμους Ηρακλείου, Ρεθύμνου και Χανίων. Στην συνέχεια θα ακολουθήσει φιλικό παιχνίδι του Αετού με τους συνδεσμίτες του Δικεφάλου. Μια εκδήλωση που πέρυσι έλαβε χώρα στο Ηράκλειο στο γήπεδο της Μινωικής και από φέτος στα Ανώγεια με την βεβαιότητα πλέον ότι θα αποτελέσει θεσμό και θα γίνεται κάθε χρόνο στα Ανώγεια.
Ο πρόεδρος του Αετού π. Ανδρέας Κεφαλογιάννης μιλάει για αυτή την εκδήλωση μνήμης αναφέροντας: ”Η εκδήλωση μνήμης για τους οπαδούς του ΠΑΟΚ που έχασαν τη ζωή τους στα Τέμπη πριν από 13 χρόνια, δεν αποφασίστηκε για οικονομικούς ή εμπορικούς λόγους. Το ποδόσφαιρο που εκπροσωπώ μέσω του Αετού Ανωγείων, είναι αυτό που οφείλει να στέκεται στο πλευρό του λαού. Ας αφήσουμε όλοι τις υποκρισίες και τα μεγάλα λόγια ενδιαφέροντος και αγάπης στο άθλημα. Η ανιδιοτελής αγάπη για το σύλλογο, το οπαδικό κίνημα και το άθλημα μπορεί να δοθεί απλόχερα μόνο μέσω του ερασιτεχνισμού. Οι ΠΑΕ είναι εταιρίες και οι παράγοντες τους στελέχη τους που ως πρώτιστο μέλημα τους είναι το χρήμα και το κέρδος. Εκμεταλλεύονται διαρκώς την αγάπη οπαδών, απλών παιδιών που τρέχουν πίσω από τη φανέλα και το σήμα, προκειμένου να αποκτήσουν ισχύ και να γίνουν παίκτες του βρώμικου παιχνιδιού που παίζεται στο παρασκήνιο, στις κλειστές αίθουσες και σε μεγάλα οικονομικά συμφέροντα. Οι οπαδοί είναι παιδιά που προσπαθούν να βρουν μία διέξοδο από τη δύσκολη καθημερινότητα. Να ανακουφίσουν, έστω και προσωρινά, τη δύσκολη ζωή που βιώνουν. Αυτό καμία εταιρία δεν μπορεί να το αντιληφθεί, καθώς το μόνο που βλέπει είναι στρατοί και πελατεία. Αν οι υγιείς δυνάμεις των συλλόγων, οι ερασιτέχνες που αποδεδειγμένα νοιάζονται για όλα όσα ανέφερα, δεν πάρουν την κατάσταση στα χέρια
τους, πρόκειται να ξεφύγουμε από τη βρωμιά. Ελπίζω οι άνθρωποι που βρίσκονται στα ηνία της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, να κατανοήσουν την κοινωνική και πολιτική κρίση που βιώνουμε και να σταθούν στο πλευρό του λαού τους, του συλλόγου και του αθλήματος. Εύχομαι να δείξουν πως σέβονται τα παιδιά που έχασαν τη ζωή τους στην καλύτερη ηλικία τους, για να στηρίξουν την μοναδική όαση στη ζωή τους. Ελπίζω να δείξουν πως στους καιρούς του χρήματος και της λογιστικής, η ψυχή και η καρδιά τους παραμένουν απούλητα.!”
Για τα Ανώγεια και την τιμή στα αδέρφια που χάθηκαν μιλάει και ο πρόεδρος του Συνδέσμου φίλων ΠΑΟΚ Ρεθύμνης Γιώργος Αντωνογιανάκης αναφέροντας χαρακτηριστικά: “Κάθε χρόνο, τέτοια εποχή διοργανώνουμε αυτή την εκδήλωση για να τιμήσουμε τους φιλάθλους μας. Πέρυσι είχε γίνει κάτι ανάλογο και από τους τρεις συνδέσμους της Κρήτης και δώσαμε ένα φιλικό παιχνίδι μεταξύ μας. Και συμβολικά αγοράσαμε 6 εισιτήρια διαρκείας, ένα για κάθε παιδί, στην ομάδα πόλο του ΠΑΟΚ. Φέτος σαν μία ιδέα διαφορετική, αποφασίσαμε να δώσουμε ένα φιλικό παιχνίδι με την ομάδα του Αετού Ανωγείων, σε μία περιοχή που οφείλω να ομολογήσω πως χτυπά δυνατά η καρδιά του ΠΑΟΚ. Τα Ανώγεια είναι ένα από τα πιο ορεινά χωριά της Κρήτης και οφείλω να αποκαλύψω πως το ΠΑΟΚτσήδικο στοιχείο είναι πολύ έντονο. Και θα υλοποιήσουμε αυτή τη σκέψη με τη διεξαγωγή ενός φιλικού αγώνα με αντίπαλο την ομάδα του Αετού. Μάλιστα η διοίκηση του Αετού Ανωγείων και ο πρόεδρός του παπα Ανδρέας Κεφαλογιάννης, δέχθηκε να συμμετέχει με πολύ μεγάλη χαρά και τον ευχαριστούμε για αυτό, τιμώντας την μνήμη των 6 φιλάθλων μας. Θα γίνει πρώτα ένα τρισάγιο στην μνήμη των παιδιών, στα Ανώγεια και αμέσως μετά θα διεξαχθεί ο φιλικός αγώνας. Και όπως και πέρυσι, έτσι και φέτος το κλαμπ Ρεθύμνου θα αγοράσει έξι εισιτήρια διαρκείας μίας ομάδας του ΠΑΟΚ από τον ερασιτέχνη.
Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε την ένωση ποδοσφαιρικών σωματείων Ρεθύμνου που μας βοήθησε στη διοργάνωση αυτού του αγώνα. Δεν είναι ΠΑΟΚτσήδες οι άνθρωποι, αλλά με μεγάλη χαρά ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμά μας. Στο παιχνίδι θα συμμετέχουν συνδεσμίτες και από το Ηράκλειο, τα Χανιά και φυσικά από το Ρέθυμνο που διοργανώνει αυτή την εκδήλωση. Εννοείται πως θα είμαστε όλοι μαζί στο Γεντί Κουλέ για να υποστηρίξουμε την ομάδα μας στον σαββατιάτικο αγώνα με τον ΟΦΗ. Θα είναι ένα ΠΑΟΚτσήδικο διήμερο το οποίο έχει πολύ μεγάλη σημασία για όλους εμάς που ζούμε στην Κρήτη και αγαπάμε τον ΠΑΟΚ “καταλήγει ο πρόεδρος του συνδέσμου.
Έξι νέα παιδιά, έξι ”αετόπουλα” που χάθηκαν στην άσφαλτο αλλά ζουν στις καρδιές όλων των υγιώς σκεπτόμενων φιλάθλων. Ότι θυμάσαι δεν πεθαίνει και έτσι η μνήμη των παιδιών θα μένει άσβεστη αιώνια, θυμίζοντας σε όλους την αξία της ανιδιοτελούς αγάπης προς μια ιδέα. Όπως λένε και οι φίλοι του ΠΑΟΚ :”Δεν θα ξεχάσουμε ποτέ το χαμόγελο σου Χριστινάκι. Δεν θα ξεχάσουμε ποτέ τους αγώνες σου για το μεγαλείο της ΠΑΟΚΑΡΑΣ μας Δημητράκη. Δεν θα ξεχάσουμε ποτέ το τελευταία σου λόγια στο λεωφορείο Κυριάκο. Δεν θα ξεχάσουμε ποτέ το πόσο πολύ ήθελες να έρθεις σε αυτήν την εκδρομή Τασούλη. Δεν θα ξεχάσουμε ποτέ την μούρλα που κουβαλούσες πάνω σου Γιωργάκη. Δεν θα ξεχάσουμε ποτέ το πώς ένιωθες για τον ΠΑΟΚ Μπάμπη. Δεν θα σας ξεχάσουμε ποτέ αδέρφια. Και να ξέρετε ότι πεθαίνει μόνο ότι ξεχνάμε. Εσείς θα είστε για πάντα ζωντανοί. Οι θέσεις σας στα λεωφορεία είναι πάντα κενές και σας περιμένουν».
Αθάνατοι..
ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΠΑΓΚΕΡΗΣ

