Αθλητικά
Την πρώτη του ήττα γνώρισε ο Αετός Ανωγείων σε φιλικό παιχνίδι στην Χερσόνησο με αντίπαλο την Ανάληψη με 3-2,πραγματοποιώντας πάντως και πάλι καλή εμφάνιση παρά την κούραση της προετοιμασίας και τις πολλές απουσίες λόγω τραυματισμών που είχε.
Η ομάδα μας αιφνιδιάστηκε στο πρώτο μέρος και με λάθη στην αμυντική της λειτουργία δέχτηκε 3 γκολ από τον Τζιράκη ,αλλά στο δεύτερο ημίχρονο ανέβηκε αρκετά μείωσε σε 3-2 με δυο γκολ του Μανόλη Σπαχή χωρίς όμως να καταφέρει να ισοφαρίσει.
Επόμενο φιλικό για τον Αετό την ερχόμενη Κυριακή στην Σοχώρα με αντίπαλο τον Ρεθυμνιακό στο πιο δυνατό τεστ που θα δώσει η ομάδα μας στη διάρκεια της προετοιμασίας της.
Η σύνθεση του Αετού στο φιλικό ήταν η εξής:
Καλαιτζάκης,Κεφαλογιάννης, Χαραλαμπάκης, Καλέργης, Παπαδομιχελάκης, Παπαδάκης, Φασουλάς, Κοζωρόνης, Δραμουντάνης, Σπάχης Μ, Σπαχής Α. Επαιξαν και οι Νταής, Ξυλούρης, Ζαχαριουδάκης, Παντελάρος, Ρούλιος, Χαλκιαδάκης.
Πρώτο δείγμα θετικό το απόγευμα της Τρίτης για τον Αετό Ανωγείων καθώς στο πρώτο φιλικό παιχνίδι της χρονιάς επικράτησε του Τάλως Γαράζου με 2-0 στα πλαίσια της προετοιμασίας και των δυο ομάδων εν όψη της νέας σαιζόν.
Η εμφάνιση της ομάδας μας ήταν πολύ καλή παρ όλη την κούραση από το εντατικό πρόγραμμα των προπονήσεων. Πέτυχε δυο γκολ ενώ είχε και αρκετές άλλες ευκαιρίες για να σκοράρει κυρίως στο πρώτο μέρος, καθώς στο δεύτερο ημίχρονο οι πολλές αλλαγές και η κούραση κατέβασαν τον ρυθμό της αναμέτρησης.
Σκόρερ και των δυο τερμάτων χθες ο Ευρυπίδης Δραμουντάνης στο 15′ και το 25′ της αναμέτρησης με τον προπονητή Τάκη Μέμμο να μένει σε γενικές γραμμές ικανοποιημένος από την εμφάνιση της ομάδας 25 μέρες πριν το πρώτο επίσημο παιχνίδι της χρονιάς με τα Λιβάδια για το Κύπελλο.
Η αρχική ενδεκάδα του Αετού ήταν:
Φασουλάς – Χαραλαμπάκης-Παπαδομιχελάκης- Κλίνης-Ρούλιος-Δ.Ξυλούρης-Δραμουντάνης-Αγγ.Σπαχής-Μ.Σπαχής
Σουλτάτος-Αλ.Φασουλάς
Στο δεύτερο μέρος πραγματοποιήθηκαν πολλές αλλαγές και αγωνίστηκαν οι Κοζορώνης,Χαλκιαδάκης,Αεράκης,Πατελάρος,Βιτώρος και Ανδρεαδάκης.
Παράλληλα με την προετοιμασία η Διοίκηση του Αετού κινείτε και στο μεταγραφικό πεδίο με άμεσες προτεραιότητες την απόκτηση ενός τερματοφύλακα και ενός αμυντικού χαφ.
Επόμενο φιλικό για τον Αετό το ερχόμενο Σάββατο 17 Αυγούστου στο γήπεδο της ΕΓΟΗ στο Ηράκλειο με αντίπαλο την ομάδα του Ελάνιου Δαίδαλου.
Με όνειρα, χαμόγελα και φιλοδοξίες ξεκίνησε χθες Δευτέρα 5 Αυγούστου την προετοιμασία του ο Αετός Ανωγείων, με νέο πρόεδρο πλέον τον Μίλτο Πλουσή, με στόχο η ομάδα να είναι έτοιμη για το πρώτο επίσημο παιχνίδι στις 7 Σεπτεμβρίου με τα Λειβάδια για το Κύπελλο, αλλά και για ένα δυνατό φέτος πρωτάθλημα στο Α’ Τοπικό Ρεθύμνης.
Στους δεκαπέντε Ανωγειανούς ποδοσφαιριστές που συνεχίζουν στην ομάδα από πέρυσι και αποτελούν τον βασικό της κορμό προστέθηκαν ήδη έξι παίχτες που ανήκουν και επίσημα στον Αετό, ενώ η διοίκηση εντός των ημερών αναμένεται να ολοκληρώσει το ρόστερ της με τρεις τουλάχιστον ακόμα προσθήκες, με το βάρος να πέφτει στην απόκτηση τερματοφύλακα και επιθετικού. Μέσα στον Αύγουστο ο Αετός θα δώσει αρκετά φιλικά προετοιμασίας για το όσο το δυνατόν καλύτερο μοντάρισμα της ομάδας.
Οι παίχτες που ανήκουν πλέον στον Αετό και καλύπτουν θέσεις που είχε ανάγκη η ομάδα είναι οι εξής:
Τάσος Κλίνης 24 ετών αριστερό μπακ
Γιάννης Γερακάκης 23 ετών δεξιό χαφ
Γιώργος Κοζορώνης 17 ετών αριστερό χαφ
Κώστας Νταής 24 ετών μέσος
Βασίλης Πατελάρος 17 ετών δεξί μπακ
Ραφαήλ Πασπαράκης 21 ετών κεντρικός αμυντικός
Μετά την πρώτη γνωριμία η ομάδα ξεκίνησε την προπόνηση με τους παίχτες να διανύουν τα πρώτα χιλιόμετρα της χρονιάς υπό την καθοδήγηση του τεχνικού της Τάκη Μέμμου,ενώ μετά το τέλος της προπόνησης πραγματοποιήθηκε στο γήπεδο ένα μικρό μπάρμπεκιου με φαγητά και αναψυκτικά εκ μέρους της Διοίκησης.
Η πρώτη επίσημη μεταγραφή για τον Αετό Ανωγείων επί εποχής Μίλτου Πλουσή πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα με την υπογραφή του Στάθη Κλίνη από τον Ερμή Ζωνιανών για τον επόμενο χρόνο. Ο νεαρός αγωνίζεται στο αριστερό άκρο της άμυνας και αποτελεί την πρώτη από τις προσθήκες σε θέσεις που πονάει η ομάδα. Ο Αετός βασίζεται σε ένα κορμό 14 ποδοσφαιριστών από τα Ανώγεια και θα ψάξει πλέον πέραν από τον Κλίνη και άλλους 4 τουλάχιστον ποδοσφαιριστές μέσα σε αυτές και ενός τερματοφύλακα για να κλείσει το ρόστερ και να δημιουργήσει μια ανταγωνιστική ομάδα για την νέα χρονιά στο ‘Α Τοπικό Ρεθύμνου.
Παράλληλα πραγματοποιήθηκε και η κλήρωση του πρωταθλήματος και του κυπέλλου .Στο Κύπελλο ο Αετός θα ξεκινήσει τις επίσημες υποχρεώσεις του με αντίπαλο τα Λειβάδια σε διπλά παιχνίδια στις 7 και 14 Σεπτεμβρίου. Στο πρωτάθλημα που θα ξεκινήσει στις 21 Σεπτεμβρίου στις δυο πρώτες αγωνιστικές θα αγωνιστεί εντός έδρας με Αρμένους και Γαράζο.
Να ενημερώσουμε επίσης ότι ο Αετός απέκτησε την επίσημη ιστοσελίδα του στο facebook μέσω της οποίας θα μπορεί όποιος γίνει μέλος της να μαθαίνει άμεσα τα νέα της ομάδας αλλά και των Ανωγείων. Για να γίνετε μέλη της ομάδας μας πατήστε στον παρακάτω σύνδεσμο :
Ο Σκακιστικός Όμιλος Ανωγείων μετράει μόλις ενάμιση χρόνο ζωής, αλλά είχε μια άκρως ενδιαφέρουσα «βρεφική» ηλικία και τόσο γεμάτη, λες και έχει μεταβεί αμέσως στην ενηλικίωση.
Ο Σύλλογος άρχισε την δραστηριότητα του στις αρχές του 2012 και μέσα σε αυτό το σύντομο χρονικό διάστημα έχει καταφέρει να εντάξει στο δυναμικό του 30 παιδιά, αλλά και να ενεργοποιήσει τους περισσότερους από τους παλιούς σκακιστές του τόπου μας ώστε να γίνουν ενεργά μέλη του σωματείου (ένα ξεχωριστό ευχαριστώ οφείλουμε στον Μανώλη Φασουλά για όλη την προσφορά του στο σύλλογο, αλλά και στον Μανώλη Βρέντζο).
Μέσα σε αυτόν τον πλουσιότατο ενάμιση χρόνο ο Σκακιστικός Όμιλος Ανωγείων κατάφερε να διοργανώσει 2 σχολικά τουρνουά στο Δημοτικό Σχολείο Ανωγείων – με την συνεργασία φυσικά του σχολείου, το οποίο πάντα στάθηκε δίπλα στις δράσεις του συλλόγου και ευχαριστούμε γι’ αυτό την διεύθυνση και το εκπαιδευτικό προσωπικό του – ένα τουρνουά ράπιντ μεταξύ των ακαδημιών επτά συλλόγων (ΣΟ Ανωγείων, ΟΑ Χανίων, ΑΣ Νέας Αλικαρνασσού Νέοι Ηροδότου, ΣΟ Ηρακλείου, ΣΑ Χερσονήσου, Γούβες – Γούρνες), να συμμετάσχει μέσω των μικρών σκακιστών και σκακιστριών του στα σχολικά πρωταθλήματα, αλλά και σε διάφορα open τουρνουά, όπου πάρα πολλά παιδιά επέστρεψαν με διακρίσεις (κύπελλα και μετάλλια), να συμμετάσχει στο διασυλλογικό πρωτάθλημα της Γ’ Εθνικής, στηριζόμενος αποκλειστικά σε Ανωγειανούς σκακιστές (6 από τα 10 μέλη της ομάδας ήταν μάλιστα παιδιά κάτω των 12 ετών) και να διοργανώσει 2 ΔΙΕΘΝΗ τουρνουά, στα οποία συμμετείχαν πάρα πολλοί τιτλούχοι σκακιστές από διάφορες χώρες.
Φέτος τον Ιούλιο, μεταξύ 10 και 17 του μηνός, διοργανώθηκε το 2ο ΔΙΕΘΝΕΣ open «ΙΔΑΙΟΝ ΑΝΤΡΟΝ 2013», ένα τουρνουά που χαρακτηρίστηκε από πλήρη επιτυχία κατά δήλωση όλων όσοι συμμετείχαν σε αυτό. Ξεχωριστή θέση στα σχόλια που δεχθήκαμε έχει η αναφορά του γκρανμετρ και μέλους της Εθνικής μας ομάδας Στέλιου Χαλκιά, ο οποίος χαρακτηριστικά ανέφερε το εξής: «Είχα πολλά χρόνια να ευχαριστηθώ τόσο ένα τουρνουά!». Επίσης το σχόλιο του Fide Master Γιάννη Μαρή, ο οποίος έχει πάρει μέρος σε πάρα πολλά τουρνουά όχι μόνο ως παίχτης, αλλά και ως διευθυντής αγώνων σε Ολυμπιάδες, τα λέει όλα: «Είναι ένα από τα καλύτερα – για να μην πω το καλύτερο – τουρνουά που έχω παίξει ή έχω δει».
Τα λόγια αυτών των ανθρώπων (αλλά και των υπολοίπων) με την τεράστια εμπειρία από σκακιστικούς αγώνες, δείχνουν το μέγεθος της προσπάθειας που γίνεται και την ποιότητα των διοργανώσεων που έχουμε επιτύχει, αλλά επίσης, ανεβάζουν πολύ ψηλά τον πήχη για κάθε μελλοντική απόπειρα που θα κάνουμε.
Το φετινό τουρνουά, ήταν γεμάτο παράλληλες εκδηλώσεις, οι οποίες συμπλήρωσαν ιδανικά την συναρπαστική αγωνιστική μάχη που έγινε τόσο στην κορυφή του τουρνουά, όσο και στις ειδικές κατηγορίες. Ας ξεκινήσουμε με τις παράλληλες εκδηλώσεις:
· Τετάρτη 10 Ιουλίου, 22:00 στο Μεϊντάνι. Ο Σέρβος Γκρανμετρ Μίσα Παπ αντιμετωπίζει σε τυφλό σιμουλτανέ (χωρίς να βλέπει τις σκακιέρες) 4 αντιπάλους. Μετά από εκπληκτική προσπάθεια κερδίζει 3 παρτίδες, ενώ η μεγάλη έκπληξη έρχεται από τον 10χρονο σκακιστή στου συλλόγου μας Χάρη Κονιό, ο οποίος με πολύ σταθερό παιχνίδι, αποσπά την ισοπαλία.
· Παρασκευή 12 Ιουλίου, 22:00 στο Μεϊντάνι. Ο Γιώργος Γκούμας, ένας από τους ισχυρότερους σκακιστές της νέας γενιάς, δίνει σιμουλτανέ, αντιμετωπίζοντας ταυτόχρονα 14 αντιπάλους (μεταξύ τους και αρκετά ισχυροί σκακιστές, όπως ο Κώστας Κλώκας και ο Sienczewski Zbigniew , ο οποίος ήταν και ο μοναδικός που κατάφερε να κάνει ισοπαλία) κάνοντας σκορ 13,5 – 0,5 !
· Το Σάββατο το πρωί (13/7) μια άλλη μάχη δόθηκε σε ένα διαφορετικό τερέν. Οι σκακιστές άφησαν τις καρέκλες τους, έβαλαν τα ποδοσφαιρικά τους παπούτσια και το γήπεδο του Αετού Ανωγείων (τον οποίο και ευχαριστούμε για την παραχώρηση) έγινε το νέο πεδίο της μάχης. Το τελικό αποτέλεσμα (μετά το 3-3 του κανονικού αγώνα) κρίθηκε στα πέναλτι.
· Σάββατο 13 Ιουλίου, 23:00 στην αίθουσα εκδηλώσεων της ΑΤΕ, οι κανονικές παρτίδες έχουν τελειώσει και αρχίζει η συναρπαστική μάχη του blitz (παρτίδες συνολικού χρόνου 3 λεπτών με 10 δεύτερα προστιθέμενα στην κίνηση). Παίχθηκαν 7 γύροι τους οποίους απόλαυσαν όλοι οι συμμετέχοντες αλλά και οι θεατές. Νικητές του τουρνουά blitz ήταν: 1οςΓιώργος Γκούμας, 2ος FM Γιάννης Μαρής, 3ος Κώστας Κλώκας.
· Κυριακή 14 Ιουλίου ώρα 23:00, μας υποδέχεται το Αστεροσκοπίο του Σκίνακα σε μια πανέμορφη ξενάγηση και μια …κλεφτή ματιά προς τ’ άστρα! Τους ευχαριστούμε πολύ για αυτή την υπέροχη διαγαλαξιακή βόλτα!
· Τρίτη 16 Ιουλίου 10:00 το πούλμαν με ξεναγό την Ζαχαρένια Κεφαλογιάννη (την ευχαριστούμε πάρα πολύ) ξεκινάει για το Ιδαίον Άντρον, όπου οι συμμετέχοντες γνωρίζουν το σπήλαιο, κλείνοντας τις πολύ πλούσιες παράλληλες εκδηλώσεις του τουρνουά.
Μια άλλη καινοτομία στο φετινό τουρνουά ήταν η ΖΩΝΤΑΝΗ μετάδοση των παρτίδων στις 10 πρώτες σκακιέρες μέσω διαδικτύου. Αυτό έγινε εφικτό χάρις στην συμμετοχή του Διεθνή διαιτητή Σωτήρη Λογοθέτη, ο οποίος ήταν και ο επικεφαλής διαιτητής της διοργάνωσης. Θέλουμε να τον ευχαριστήσουμε θερμά, γιατί πέρα από την ΖΩΝΤΑΝΗ μετάδοση των παρτίδων, η παρουσία του αποτέλεσε εγγύηση για την διοργάνωση σε όλα τα επίπεδα.
Τα στατιστικά από την ζωντανή μετάδοση έδειξαν ότι μας επισκέφθηκαν για να παρακολουθήσουν τις παρτίδες 1500 μοναδικοί επισκέπτες από 20 διαφορετικές χώρες!
Στο αγωνιστικό κομμάτι, μετά από συναρπαστικές μάχες, ο Λευκορώσος Γκρανμετρ Νικίτα Μαϊόροβ κατάφερε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά να κατακτήσει το τουρνουά, αυτή τη φορά σε ισοβαθμία με τον Έλληνα Γκρανμετρ Στέλιο Χαλκιά. Στα κριτήρια άρσης ισοβαθμίας ο Λευκορώσος μεγάλος μετρ υπερτερούσε του Στέλιου και έτσι τον άφησε στην 2η θέση. Την 3ηθέση κατέκτησε έπειτα από εντυπωσιακή εμφάνιση ο Κώστας Μαρκίδης, αφήνοντας πίσω του τον Σέρβο Γκρανμετρ Μίσα Παπ, τον Γιώργο Γκούμα και τον επίσης Σέρβο Γκρανμετρ Ντέγιαν Άντιτς οι οποίοι συμπλήρωσαν την πρώτη εξάδα. Στην 7η θέση της γενικής κατάταξης και 1η γυναίκα, τερμάτισε η Ουκρανή Γκρανμετρ γυναικών Σβετλάνα Τσερεντνιτσένκο. Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν ο Γιώργος Μυλωνάκης, ο Γκρανμετρ Σπύρος Σκέμπρης και ο Μαυροβούνιος Διεθνής Μετρ Ντούσαν Λέκιτς, ο οποίος κατά γενική ομολογία έπαιξε εκπληκτικό σκάκι και το άγχος και η πίεση στους τελευταίους δύο γύρους τον εμπόδισαν να κάνει κάτι παραπάνω.
Την πλήρη τελική κατάταξη μπορείτε να δείτε εδώ: http://chess-results.com/tnr104079.aspx?art=1&rd=9&lan=1&turdet=YES&flag=30&wi=984
Οι μικροί σκακιστές και σκακίστριες του Σκακιστικού Ομίλου Ανωγείων πραγματοποίησαν μια πάρα πολύ καλή εμφάνιση στο τουρνουά, με αποτέλεσμα 9 από αυτούς να πάρουν μετάλλια!
· Στην κατηγορία κάτω των 18 ετών ο Γιάννης Μέμος κατέκτησε την 3η θέση και το χάλκινο μετάλλιο με 4 βαθμούς.
· Στην κατηγορία κάτω των 14 ετών, ο Γιάννης Χαιρέτης στην πρώτη του εμφάνιση σε τουρνουά, κατέκτησε την 3η θέση και το χάλκινο μετάλλιο με 4 βαθμούς.
· Στην κατηγορία κάτω των 10 ετών ο Δημήτρης Νταγιαντάς με 4 βαθμούς κατέκτησε την 1η θέση, η οποία συνοδεύτηκε από κύπελλο και χρυσό μετάλλιο. Στην ίδια κατηγορία ο Κώστας Στειακάκης με 4 βαθμούς κατέκτησε το ασημένιο μετάλλιο, ενώ ο Γιώργος Χαιρέτης με 3,5 βαθμούς ήταν 3ος κατακτώντας το χάλκινο μετάλλιο.
· Στα κορίτσια κάτω των 14 ετών η Ασημένια Χατζηπαναγιώτου (αγωνίζεται στον Κύδωνα Χανίων, αλλά για μας είναι μια ακόμα Ανωγειανή σκακίστρια) κατέκτησε την 1ηθέση και το χρυσό με 3,5 βαθμούς, ενώ η Βαλέρια Μιρζάκ ήταν 2η με 3 βαθμούς κατακτώντας το ασημένιο μετάλλιο. Χάλκινο μετάλλιο στην ίδια κατηγορία για την Δέσποινα Σαλούστρου με 2,5 βαθμούς.
· Στην κατηγορία κάτω των 10 ετών στα κορίτσια, η Ευαγγελία Μέμου με 3 βαθμούς τερμάτισε δεύτερη κατακτώντας το ασημένιο μετάλλιο, ενώ στην 3η θέση, παίρνοντας το χάλκινο, ήταν η Σφυρή Ολυμπία με 2,5 βαθμούς.
Συγχαρητήρια αξίζουν σε όλα τα παιδιά, όχι μόνο σε αυτά που τελικά έφτασαν στα μετάλλια, αλλά και σε όλα τα υπόλοιπα που πλησίασαν αρκετά.
Κλείνοντας θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε όλους όσους προσέφεραν με κάθε τρόπο σε αυτή την διοργάνωση (ιδιαίτερα σε όλες τις Ανωγειανές γυναίκες που έφεραν τα υπέροχα κεράσματα τους στην αίθουσα των αγώνων) και να υποσχεθούμε ότι το 3ο ΔΙΕΘΝΕΣ τουρνουά των Ανωγείων θα είναι ακόμη καλύτερο!
Ο Σκακιστικός Όμιλος Ανωγείων θα ξεκινήσει τις προπονήσεις της νέας σεζόν στις αρχές Σεπτεμβρίου, οι οποίες θα είναι ΔΩΡΕΑΝ (χωρίς καμία συνδρομή) ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ! Ελάτε στο σύλλογο, μικροί και μεγάλοι, να ξεκινήσουμε μαζί το ταξίδι της νέας χρονιάς! Οι εγγραφές (ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΚΟΣΤΟΣ) έχουν ήδη αρχίσει και όσοι ενδιαφέρονται καλό είναι να μας ενημερώσουν άμεσα, ώστε να χωρίσουμε τα νέα τμήματα.
Έχουν πολλά να συμβούν τη νέα σεζόν. Η ομάδα θα συμμετάσχει ξανά στο πρωτάθλημα της Γ’ Εθνικής, θα αγωνιστούμε σε πολλά ατομικά και σχολικά τουρνουά, ενώ το αποκορύφωμα θα είναι το 3ο ΔΙΕΘΝΕΣ ΤΟΥΡΝΟΥΑ ΙΔΑΙΟΝ ΑΝΤΡΟΝ για το οποίο υπάρχουν ήδη πολλές φρέσκιες ιδέες!
Τα Ανώγεια έχουν τη δική τους ΣΚΑΚΙΣΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ! Ελάτε κοντά της!
ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΠΑΓΚΕΡΗΣ
Σε πολύ καλό κλίμα έγινε το Σάββατο το μεσημέρι στο Δημαρχείο Ανωγείων η συνάντηση του κ. Σωκράτη Κεφαλογιάννη με τον νέο πρόεδρο του Αετού κ. Μιλτιάδη Πλουσή και του νέου διοικητικού συμβουλίου της ομάδας.
Η συνάντηση είχε σκοπό μια πρώτη γνωριμία αλλά και τις άμεσες προτεραιότητες του νέου Δ.Σ που ζήτησε και έλαβε την στήριξη του Δημάρχου Ανωγείων.
Θέματα όπως ο καλλωπισμός του γηπέδου, υλικά που χρειάζονται λόγω των φθορών που έχει υποστεί , η τοποθέτηση καουτσούκ στο χορτάρι και πολλά άλλα βρήκαν την λύση καθώς υπάρχει θετική διάθεση και από τις δυο πλευρές.
Ο κ. Κεφαλογιάννης υποσχέθηκε τόσο υλική στήριξη στο μέτρο των δυνατοτήτων του Δήμου μας αλλά και ηθική στήριξη στην νέα αυτή προσπάθεια για το καλό του αθλητισμού και της νεολαίας μας.
Την ερχόμενη Πέμπτη θα γίνει και νέα συνάντηση στο Δημαρχείο μαζί με τον πρόεδρο του Πολιτιστικού συλλόγου κ.Νίκο Βρέντζο καθώς τόσο ο Δήμος όσο και ο Αετός θέλουν να λάβουν τις απαραίτητες διασφαλίσεις από τον Πολιτιστικό για την προστασία του γηπέδου στην μεγάλη εκδήλωση της 11ης Αυγούστου. Όλοι θέλουμε μια επιτυχημένη εκδήλωση που θα σηκώσει πολιτιστικά τον τόπο μας αλλά πρέπει να εξασφαλιστεί ότι δεν θα υπάρξουν ανεπανόρθωτες φθορές στον τάπητα κάτι που θα είναι καταστροφικό αυτή την περίοδο για την ομάδα.