Οικονομία
ΘΕΜΑ: Αποδοχή αιτήματος Δήμου Ανωγείων, για νέα προγραμματική σύμβαση μεταξύ ΙΝΕ-ΔΕΒΙΜ- Δήμου Ανωγείων – ΑΧΑΚ και ολοκλήρωση εργασιών στη Μαθητική εστία Ανωγείων.
Το Διοικητικό Συμβούλιο αφού έλαβε υπόψη :
α) Την προφορική Εισήγηση του Διευθύνοντος Συμβούλου
β) Το αίτημα του Δήμου Ανωγείων
γ)Την προγραμματική Σύμβαση μεταξύ : πρώην ΕΙΝ – Δήμου Ανωγείων και ΑΧΑΚ δ )Την προγραμματική Σύμβαση μεταξύ πρώην ΕΙΝ – και Δήμου Ανωγείων, ε) Την συζήτηση μεταξύ των μελών του
Αποφασίζει
1. Την άρση της παραχώρησης του Ισογείου του Πολυκέντρου από τον Δήμο Ανωγείων με τροποποίηση της προγραμματικής σύμβασης με ημερομηνία 7-5-1985 μεταξύ του ΕΙΝ και του Δήμου Ανωγείων.
2. Την αποδοχή του αιτήματος του Δήμου Ανωγείων για χρήση των χώρων της Μαθητικής Εστίας (Κοιτώνες, Αίθουσες Εκδηλώσεων και Πολλαπλών χρήσεων) καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου όταν οι χώροι είναι ελεύθεροι από τις δραστηριότητες του ΚΠΕ και του Ι.ΝΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ, μετά από συνεννόηση με το ΚΠΕ και το Ι.ΝΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ (οι φιλοξενίες προς τον Δήμο Ανωγείων θα παρέχονται δωρεάν.)
3. Την ολοκλήρωση των υποδομών της ΜΕ Ανωγείων που αφορούν :
α )Την πρόσβαση σ’ όλους τους χώρους για Α.Μ.Ε.Α (ανελκυστήρας -ράμπα κ.λπ). β ) Την ανακαίνιση της αίθουσας εστιατορίου – πολλαπλών χρήσεων (ισόγειο), γ ) Την ανακαίνιση , αναδιαρρύθμιση του μαγειρείου (ισόγειο).
δ ) Την διαμόρφωση του περιβάλλοντος χώρου της Εστίας και ανακαίνιση της νότιας όψης του κτιρίου.
ε ) Την τοποθέτηση σκεπής για καλύτερη εξασφάλιση θερμομόνωσης και υγρομόνωσης του κτιρίου.
4. Τη σύναψη νέας προγραμματικής σύμβασης μεταξύ Ι.ΝΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ, Δήμου Ανωγείων και
ΑΧΑΚ ( μέσω Δήμου , για την όσο το δυνατόν καλύτερη αξιοποίηση των χώρων της Μαθητικής Εστίας και σε απόλυτη αρμονία και προτεραιότητα με τις άλλες δράσεις του Ι.ΝΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ.
5. Εντέλλεται η Νομική Υπηρεσία για την σύνταξη των σχετικών συμβάσεων.
Εξουσιοδοτείται ο Διευθύνων Σύμβουλος για την διαπραγμάτευση των όρων των ως άνω συμβάσεων και την Γενική Διευθύντρια Δρ. & Τεχν. Έργων για τον ορισμό των επιτροπών Παράδοσης – Παραλαβής των χώρων.
ΑΠΟΔΕΚΤΕΣ ΓΙΑ ΕΚΤΕΛΕΣΗ:
α. Γενική Διεύθυνση Δραστηριοτήτων και Τεχνικών Έργων β. Δ.Τ.Υ. γ. ΝΥ
δ. Δήμος Ανωγείων
ΑΠΟΔΕΚΤΕΣ ΓΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ:
α. Μ.Ε Ανωγείων β. Δ.Ο.Υ.
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Δ.Σ. Ι.ΝΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ. ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΛΕΝΤΖΑΣ
Η Ομάδα Παραγωγών Κτηνοτρόφων Κρήτης «ΚΡΗΤΙΚΑ ΜΙΤΑΤΑ» μπαίνουν σε νέα φάση στη χονδρική διάθεση του αιγοπρόβειου κρέατος μετά από την επιτυχή συμφωνία συνεργασίας με 25 τοπικά κρεοπωλεία. Όλα τα κρέατα των «ΚΡΗΤΙΚΩΝ ΜΙΤΑΤΩΝ» έχουν σημανθεί και στα τέσσερα άκρα του σφάγιου με ειδική ετικέτα ασφαλείας (μιας χρήσης) πλαστικής μορφής.
Ο Πολιτιστικός Σύλλογος Ανωγείων σας προσκαλεί στο τριήμερο εορταστικό πρόγραμμα εκδηλώσεων που οργανώνει στο Talos Plaza από 26 έως 28 Δεκεμβρίου 2011. Οι εκδηλώσεις είναι αφιερωμένες στην πολιτιστική κληρονομιά και παράδοση των Ανωγείων.
«Χριστούγεννα στο Talos Plaza»
Ώρες εκδηλώσεων : 18:00 έως 21:00
Δευτέρα 26 Δεκεμβρίου 2011
Ο Πολιτιστικός Σύλλογος προβάλλει τη χειροτεχνία των Ανωγείων μέσα από χειροποίητες κατασκευές όπως υφαντά, πλεκτά, παραδοσιακές φορεσιές, στιβάνια, κοσμήματα, ξομπλιαστά κουλούρια.
Γυναίκες από τα Ανώγεια θα παρουσιάζουν την υφαντική τέχνη μέσα από τη βιωματική διαδικασία της ύφανσης.
Τρίτη 27 Δεκεμβρίου 2011
Η δεύτερη μέρα είναι αφιερωμένη στα παραδοσιακά εδέσματα και τις γεύσεις των Ανωγείων.
Θα γίνει βιωματική παρουσίαση της διαδικασίας της τυροκομικής τέχνης και θα προσφερθούν παραδοσιακά εδέσματα από τοπικές επιχειρήσεις.
Τετάρτη 28 Δεκεμβρίου 2011
Η τελευταία μέρα της παρουσίασης είναι αφιερωμένη στην ξυλογλυπτική τέχνη, στην τέχνη του χαλκού, του φυσητού γυαλιού και στη ζωγραφική.
Καλλιτέχνες από τα Ανώγεια θα βρίσκονται στο χώρο των εκδηλώσεων και θα παρουσιάζουν την τέχνη τους μέσα από τα έργα τους δημιουργώντας παράλληλα έργα τέχνης.
Κατά τη διάρκεια των εκδηλώσεων θα προσφέρονται ζεστά ροφήματα από τοπικά βότανα.
Για την ενίσχυση του Πολιτιστικού Συλλόγου Ανωγείων θα πωλούνται μικρά δώρα. Μέρος των εσόδων θα διατεθεί στο Κέντρο Ειδικών Παιδιών Ζωοδόχος Πηγή.
Την πρώτη απόφαση για την προμήθεια του απαραίτητου εξοπλισμού υπέγραψε ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ι.Νε.Δι.Βι.Μ.. προς την διεύθυνση προμηθειών με την υπʼ αριθ. 354.4/10/16856 έγγραφο του :
«Μετά την ολοκλήρωση των εργασιών ανακαίνισης των κτηριακών εγκαταστάσεων της Μαθητικής Εστίας Ανωγείων, σας κάνουμε γνωστό ότι εγκρίνεται δαπάνη συνολικού ποσού 45.000 (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ) για την προμήθεια απαραίτητων ειδών εξοπλισμού (κρεβάτια, στρώματα, γραφεία, ατομικά ψυγεία, συσκευές T.V., κλιματιστικές συσκευές, είδη λινοθήκης κ.λ.π.) για την εύρυθμη λειτουργία της Εστίας.»
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΓΙΩΡΓΗΣ ΜΠΑΓΚΕΡΗΣ
Παρουσία πλήθους κόσμου και της Επίσημης Πολιτείας πραγματοποιήθηκαν χθες Παρασκευή τα εγκαίνια της ανακαινισμένης Μαθητικής Εστίας Ανωγείων. Τα εγκαίνια πραγματοποίησε ο αναπληρωτής Υπουργός Παιδείας κ. Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος. Η Μαθητική Εστία ανακαινιζόταν τα δυο τελευταία χρόνια και πλέον διαθέτει 20 δωμάτια δίκλινα και τρίκλινα ικανά να φιλοξενήσουν μέχρι 60 άτομα, αίθουσες συνεδρίων και εργαστηρίων, ενώ υπάρχει υποδομή για άτομα με ειδικές ανάγκες. Μάλιστα ο κ. Αρβανιτόπουλος στην ομιλία του εξήγγειλε δυο σημαντικά έργα για την Εστία υποσχόμενος την άμεση υλοποίηση τους, όπως την δημοπράτηση του υπόλοιπου της ανακαίνισης της Εστίας αλλά και την δημιουργία στα Ανώγεια κέντρου Δια Βίου Μάθησης για την εκπαίδευση ενηλίκων.
Παρόντες στην εκδήλωση ήταν ο πρόεδρος της ΙΝΕΔΙΒΙΜ κ. Μανούρης, η βουλευτής Ρεθύμνου κ. Όλγα Κεφαλογιάννη, η Αντιπεριφερειάρχης Κρήτης κ. Μαρία Λιονή, ο περιφερειακός διευθυντής εκπαίδευσης κ. Απόστολος Κλεινάκης, ο διευθυντής πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Ρεθύμνου κ. Στάθης Κοντογιάννης, ο διευθυντής δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Ρεθύμνου κ. Ταξάκης και ο υποδιευθυντής της Ελληνικής Αστυνομίας Ρεθύμνου κ. Μανώλης Μοσχονάς.
Μετά τον καθιερωμένο αγιασμό τον λόγο πήρε ο Δήμαρχος Ανωγείων κ. Σωκράτης Κεφαλογιάννης ο οποίος αφού αρχικά χαιρέτησε τους επίσημους προσκεκλημένους και τον κόσμο που βρέθηκε εκεί τόνισε: «Όπως και εσείς καλά γνωρίζετε, ζούμε μια περίοδο που η δυσχερής οικονομική συγκυρία που περνά η πατρίδα μας, δεν έχει αφήσει αλώβητες καμιά από τις οικονομικές και κοινωνικές σταθερές που καθορίζουν το επίπεδο ζωής των συμπολιτών μας.
Το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Ανωγείων σε συνεργασία με τους Υπευθύνους Σχολικών Δραστηριοτήτων της Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης των νομών της Κρήτης διοργανώνει διήμερο επιμορφωτικό Εισαγωγικό Σεμινάριο Α΄ Επιπέδου στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση για εκπαιδευτικούς Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης που δεν έχουν προηγούμενη εμπειρία στην Π.Ε. στις 16-17 Δεκεμβρίου 2011 στο Κ.Π.Ε Ανωγείων.Το σεμινάριο υλοποιείται στο πλαίσιο της Πράξης «Δράσεις Δια Βίου Μάθησης για το Περιβάλλον και την Αειφορία -Άξονας Προτεραιότητας 7» μέσω του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο – Ε.Κ.Τ.) και από εθνικούς πόρους.
Το θέμα του Σεμιναρίου ήταν:
«Εισαγωγή στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση-Εκπαίδευση για την Αειφορία: Αρχές και Μέθοδοι. Σχεδιάζοντας προγράμματα Π.Ε. με θέμα Υγεία και Παραγωγικές Διαδικασίες»



