Οικονομία

«Αγαπητοί Δημότες,

Με την ευκαιρία της πρόσφατης ψήφισης και δημοσίευσης του Ν. 4257/2014 (ΦΕΚ 93/14-04-2014), σας γνωρίζουμε ότι στο άρθρο 51 προβλέπεται  η ευεργετική διάταξη της ρύθμισης όσων ληξιπρόθεσμων οφειλών έχουν βεβαιωθεί από 01/01/2010 με ιδιαίτερα ευνοϊκούς όρους που μέχρι σήμερα τουλάχιστον, ποτέ δεν είχαν υπάρξει.

Υπογραμμίζουμε σ’ αυτό το σημείο το γεγονός ότι εφόσον υπάρξει ρύθμιση των ληξιπρόθεσμων οφειλών , που κατά την άποψή μας δεν πρέπει να την χάσει κανείς, τα ποσά που θα αποδοθούν από τις τράπεζες ως προϊόν κατάσχεσης εις χείρας τρίτων, μπορούν να καλύψουν δόσεις της ρύθμισης με υψηλά ποσοστά οφέλους όπως παρακάτω:

α) Εφάπαξ, με απαλλαγή κατά ποσοστό εκατό τοις εκατό (100%) από τις κατά Κ.Ε.Δ.Ε. προσαυξήσεις εκπρόθεσμης καταβολής και των προστίμων.

β) Για οφειλές μέχρι 5.000,00 ευρώ σε είκοσι τέσσερις (24) δόσεις, με απαλλαγή κατά ποσοστό ογδόντα τοις εκατό (80%) από τις κατά Κ.Ε.Δ.Ε. προσαυξήσεις εκπρόθεσμης καταβολής και των προστίμων υπό την προϋπόθεση ότι κάθε δόση δεν θα είναι μικρότερη των 100 ευρώ.

γ) Για οφειλές από 5.000,01 ευρώ μέχρι 10.000,00 ευρώ σε σαράντα οκτώ (48) δόσεις με απαλλαγή κατά ποσοστό πενήντα τοις εκατό (50%) από τις κατά Κ.Ε.Δ.Ε. προσαυξήσεις εκπρόθεσμης καταβολής των προστίμων.

δ) Για οφειλές από 10.000,01 ευρώ μέχρι 20.000,00 ευρώ σε εβδομήντα δύο (72) δόσεις με απαλλαγή κατά ποσοστό τριάντα τοις εκατό (30%) από τις κατά Κ.Ε.Δ.Ε. προσαυξήσεις εκπρόθεσμης καταβολής και των προστίμων.

ε) Για οφειλές από 20.000,01 ευρώ και πάνω σε εκατό (100) δόσεις με απαλλαγή κατά ποσοστό δέκα τοις εκατό (10%) από τις κατά Κ.Ε.Δ.Ε. προσαυξήσεις εκπρόθεσμης καταβολής και των προστίμων.»

Με σεβασμό και Εκτίμηση

Σωκράτης Σ. Κεφαλογιάννης

Δήμαρχος Ανωγείων

ΑΡΘΡΟ 51 N.4257/2014 (ΦΕΚ 93 Α΄14-4-2014)

1.Ληξιπρόθεσμες οφειλές προς τους δήμους δύνανται να ρυθμίζονται και να καταβάλλονται ως ακολούθως:

Α) Όσες ληξιπρόθεσμες οφειλές έχουν βεβαιωθεί έως 31.12.2009 υπάγονται στις ρυθμίσεις των σχετικών διατάξεων του ν. 3801/2009.

Β) Όσες ληξιπρόθεσμες οφειλές έχουν βεβαιωθεί από 1.1.2010 δύνανται να ρυθμίζονται ως ακολούθως:

α) Εφάπαξ, με απαλλαγή κατά ποσοστό εκατό τοις εκατό (100%) από τις κατά Κ.Ε.Δ.Ε. προσαυξήσεις εκπρόθεσμης καταβολής και των προστίμων.

β) Για οφειλές μέχρι 5.000,00 ευρώ σε είκοσι τέσσερις (24) δόσεις, με απαλλαγή κατά ποσοστό ογδόντα τοις εκατό (80%) από τις κατά Κ.Ε.Δ.Ε. προσαυξήσεις εκπρόθεσμης καταβολής και των προστίμων και υπό την προϋπόθεση ότι κάθε δόση δεν είναι μικρότερη των 100 ευρώ.

γ) Για οφειλές από 5.000,01 ευρώ μέχρι 10.000,00 ευρώ σε σαράντα οκτώ (48) δόσεις με απαλλαγή κατά ποσοστό πενήντα τοις εκατό (50%) από τις κατά Κ.Ε.Δ.Ε. προσαυξήσεις εκπρόθεσμης καταβολής και των προστίμων.

δ) Για οφειλές από 10.000,01 ευρώ μέχρι 20.000,00 ευρώ σε εβδομήντα δύο (72) δόσεις με απαλλαγή κατά ποσοστό τριάντα τοις εκατό (30%) από τις κατά Κ.Ε.Δ.Ε. προσαυξήσεις εκπρόθεσμης καταβολής και των προστίμων.

ε) Για οφειλές από 20.000,01 ευρώ και πάνω σε εκατό (100) δόσεις με απαλλαγή κατά ποσοστό δέκα τοις εκατό (10%) από τις κατά Κ.Ε.Δ.Ε. προσαυξήσεις εκπρόθεσμης καταβολής και των προστίμων.

Είναι δυνατή η καταβολή των οφειλών σε λιγότερες των ανωτέρω προβλεπόμενων δόσεων ύστερα από σχετική αίτηση του οφειλέτη και κατά τη διαδικασία της παραγράφου 3 του παρόντος άρθρου. Οι δόσεις είναι μηνιαίες και ισόποσες πλην της τελευταίας που μπορεί να είναι μικρότερη των υπολοίπων και επιβαρύνονται με προσαυξήσεις εκπρόθεσμης καταβολής, οι οποίες υπολογίζονται με βάση το ισχύον επιτόκιο αναφοράς για πράξεις αναχρηματοδότησης της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας κατά την ημερομηνία της αίτησης υπαγωγής, πλέον οχτώ εκατοστιαίων μονάδων ετησίως υπολογισμένο, το οποίο και παραμένει σταθερό καθ’ όλη τη διάρκεια της ρύθμισης.

2.Στην παρούσα ρύθμιση υπάγεται υποχρεωτικά το σύνολο των βεβαιωμένων και ληξιπρόθεσμων οφειλών μέχρι τη δημοσίευση του παρόντος νόμου, συμπεριλαμβανομένων των μισθωμάτων με τις προσαυξήσεις εκπρόθεσμης καταβολής, τόκους υπερημερίας, ή τυχόν προβλεπόμενες λοιπές ρήτρες που τις επιβαρύνουν μέχρι την ημερομηνία αυτή, χωρίς δικαίωμα του οφειλέτη να ζητήσει την εξαίρεση μέρους αυτών.

Εξαιρούνται και δεν υπάγονται στη ρύθμιση:

α) οφειλές από κάθε είδους πρόστιμα αυθαίρετων κατασκευών,

β) οφειλές υπαγόμενες σε καθεστώς ειδικότερων, ευνοϊκότερων προβλέψεων περί καταβολής σε δόσεις.

Σε κάθε περίπτωση η εν λόγω εξαίρεση δεν ισχύει στην εφάπαξ εξόφληση των οφειλών με απαλλαγή κατά ποσοστό εκατό τοις εκατό (100%) των κατά Κ.Ε.Δ.Ε. προσαυξήσεων εκπρόθεσμης καταβολής.

3.Η αίτηση του οφειλέτη για την υπαγωγή στη ρύθμιση υποβάλλεται στον οικείο Δήμο, το αργότερο εντός τεσσάρων (4) μηνών από τη δημοσίευση του παρόντος νόμου. Για την υπαγωγή στη ρύθμιση το αίτημα εξετάζεται από την οικονομική επιτροπή του δήμου, η οποία αποφαίνεται μετά από σχετική εισήγηση του προϊσταμένου της οικονομικής υπηρεσίας του δήμου.

4.Η εξόφληση ή η πρώτη δόση της ρυθμιζόμενης οφειλής καταβάλλεται εντός τριών εργάσιμων ημερών από την ημέρα υποβολής της αίτησης για υπαγωγή στη ρύθμιση και σε περίπτωση μη καταβολής τους η αίτηση θεωρείται ως μη υποβληθείσα, μη επιτρεπομένης της υποβολής νέας αίτησης. Οι επόμενες δόσεις καταβάλλονται μέχρι την τελευταία εργάσιμη ημέρα των επόμενων μηνών, χωρίς να απαιτείται ιδιαίτερη ειδοποίηση του οφειλέτη.

5.Εφόσον ο οφειλέτης επιθυμεί σε οποιοδήποτε στάδιο της ρύθμισης να εξοφλήσει εφάπαξ τις υπόλοιπες δόσεις των ρυθμισμένων οφειλών, παρέχεται η δυνατότητα χορήγησης απαλλαγής κατά ποσοστό επί του εναπομείναντος ποσού των προσαυξήσεων εκπρόθεσμης καταβολής, ίσο με αυτό που αντιστοιχεί στον αριθμό των μηνιαίων δόσεων που τελικά διαμορφώνεται, με απόφαση του αρμόδιου οργάνου της παραγράφου 3 της παρούσας.

6.Στη ρύθμιση υπάγονται, μετά από επιλογή του οφειλέτη και:

α) ληξιπρόθεσμες οφειλές που τελούν, μέχρι την ημερομηνία υποβολής της αίτησης για υπαγωγή στη ρύθμιση, σε διοικητική ή δικαστική αναστολή,

β) ληξιπρόθεσμες οφειλές που έχουν υπαχθεί σε διευκόλυνση τμηματικής καταβολής κατά τις διατάξεις των άρθρων 13-21 του ν. 2648/1998 (Α’ 238) ή άλλη ρύθμιση, των οποίων οι όροι τηρούνται κατά την υποβολή του αιτήματος για υπαγωγή στην παρούσα ρύθμιση,

γ) οφειλές που μέχρι την ημερομηνία υποβολής της αίτησης για υπαγωγή στη ρύθμιση εκκρεμούν στα δικαστήρια μετά από άσκηση προσφυγής ή έφεσης από τον υπόχρεο, καθώς και οφειλές οι οποίες εκκρεμούν ενώπιον των Επιτροπών Επίλυσης Φορολογικών διαφορών του άρθρου 32 του ν. 1080/1980 ή έχουν συζητηθεί και οι προτάσεις δεν έχουν εισαχθεί προς συζήτηση στο οικείο δημοτικό συμβούλιο μέχρι τη δημοσίευση του παρόντος νόμου.

7.Κατά τη διάρκεια της ρύθμισης, εφόσον τηρούνται με συνέπεια οι όροι αυτής και ο οφειλέτης έχει κατα- βάλλει το τριάντα τοις εκατό (30%) της ρυθμιζόμενης οφειλής του:

α) Ο δήμος προβαίνει σε εντολή άρσης της δέσμευσης χορήγησης αποδεικτικού φορολογικής ενημερότητας προς την αρμόδια Δ.Ο.Υ. και σε εντολή για επαναδέ- σμευση αυτής σε περίπτωση καθυστέρησης καταβολής έστω και μίας εκ των δόσεων.

β) Ο οφειλέτης καθίσταται δημοτικά ενήμερος κατά την έννοια του άρθρου 285 του ν. 3463/2006 (ΚΔΚ).

Με την καταβολή της πρώτης δόσης αναστέλλεται η συνέχιση της διαδικασίας της αναγκαστικής εκτέλεσης επί κινητών ή ακινήτων με την προϋπόθεση ότι η εκτέλεση αφορά μόνο χρέη που ρυθμίζονται με τις διατάξεις αυτού του άρθρου. Η αναστολή αυτή δεν ισχύει για κατασχέσεις που έχουν επιβληθεί στα χέρια τρίτων ή έχουν εκδοθεί οι σχετικές παραγγελίες, τα αποδιδόμενα όμως ποσά από αυτές λαμβάνονται υπόψη για την κάλυψη δόσης ή δόσεων της ρύθμισης, εφόσον δεν πιστώνονται με άλλες οφειλές που δεν έχουν ρυθμιστεί. Αν ο οφειλέτης απολέσει το ευεργέτημα της ρύθμισης, τα μέτρα που έχουν ανασταλεί συνεχίζονται.

8.Η παραγραφή των χρεών, για τα οποία υποβάλλεται σχετική αίτηση υπαγωγής τους στη ρύθμιση της παρούσας παραγράφου, αναστέλλεται από την ημερομηνία υποβολής της αίτησης αυτής και για ολόκληρο το χρονικό διάστημα που αφορά η ρύθμιση, ανεξαρτήτως καταβολής οποιουδήποτε ποσού και δεν συμπληρώνεται πριν παρέλθει ένα (1) έτος από τη λήξη της τελευταίας δόσης αυτής.

9.Πρόσωπα που ευθύνονται, μαζί με τον πρωτοφει- λέτη για την καταβολή μέρους οφειλής δικαιούνται να ρυθμίσουν μόνο το μέρος αυτό της οφειλής με τις παρούσες διατάξεις.

10.Η καθυστέρηση πληρωμής μιας δόσης συνεπάγεται την επιβάρυνση αυτής με προσαύξηση δεκαπέντε τοις εκατό (15%). Η δόση αυτή με την αναλογούσα προσαύξηση πρέπει να καταβληθεί το αργότερο μέχρι την ημερομηνία λήξης της προθεσμίας καταβολής της επόμενης δόσης.

11.Η ρύθμιση απόλλυται, με συνέπεια την υποχρεωτική άμεση καταβολή του υπολοίπου της οφειλής σύμφωνα με τα στοιχεία της αρχικής βεβαίωσης και την άμεση επιδίωξη της είσπραξης του με όλα τα προβλεπόμενα από την ισχύουσα νομοθεσία μέτρα, εάν ο οφειλέτης:

α) δεν καταβάλει εμπρόθεσμα μία δόση της ρύθμισης πέραν της μίας φοράς,

β) καθυστερήσει την καταβολή της τελευταίας δόσης της ρύθμισης για χρονικό διάστημα μεγαλύτερο του ενός μήνα,

γ) δεν υποβάλλει στο δήμο τις προβλεπόμενες δηλώσεις για την επιβολή του τέλους επί των ακαθαρίστων εσόδων και του τέλους παρεπιδημούντων, μετά των περιοδικών δηλώσεων Φ.Π.Α. και του εκκαθαριστικού, καθώς και τη δήλωση περί μεταβολής της ακίνητης περιουσίας που προβλέπεται από τις σχετικώς ισχύουσες διατάξεις,

δ) δεν είναι ενήμερος στις οφειλές του από την ημερομηνία υπαγωγής στη ρύθμιση και μετά,

ε) έχει υποβάλει αναληθή στοιχεία προκειμένου να του χορηγηθεί η ρύθμιση.

12.Ποσά που έχουν καταβληθεί μέχρι την υποβολή της αίτησης για υπαγωγή στη ρύθμιση δεν επιστρέφονται ούτε συμψηφίζονται.

13.Στις ρυθμίσεις του παρόντος άρθρου υπάγονται και ληξιπρόθεσμες οφειλές του Δημοτικού Φόρου Δωδεκανήσου.

14. Η ισχύς του παρόντος άρθρου αρχίζει από την ψήφισή του.

 

O Γιώργης Σαλούστρος γνωστός σε όλους τους Ανωγειανούς ως ”Καραμπίνης” είναι ένας από τους χωριανούς μας που έχει αναπτύξει έντονη επαγγελματική δραστηριότητα στο Ηράκλειο.

Το τσάι Σαλούστρος γνωστό πλέον ως ”Καρτεράκι” είναι μια επιχείρηση που έχει ξεκινήσει από το 2008 και έχει  κατακτήσει την Κρήτη που έμαθε να πίνει το δικό της αφέψημα με βότανα του βουνού. Σιγά- σιγά αρχίζει να εξαπλώνεται και στην υπόλοιπη Ελλάδα…

Ο Καραμπίνης ένας υπέροχος άνθρωπος με μεράκι και με ”πιτήδειο”  τρόπο δίνει στους Κρητικούς ποιότητα και ένα ντόπιο προϊόν που αξίζει να στηριχθεί, όπως άλλωστε και τα περισσότερα Ελληνικά προϊόντα.

Μεταξύ άλλων μπορεί κάποιος να προμηθευτεί μαύρο και πράσινο τσάι, μαλοτήρα, χαμομήλι, δίκταμο, αλαδανιά, μαντζουράνα και βασιλικό  στις ωραιότερες γεύσεις αλλά και με όλες τις θεραπευτικές ιδιότητες τους.

Όπως λέει και ο ίδιος ο Γιώργης με τις μαντινάδες του:

 

“Καφέ και αναψυκτικά ο κόσμος δε θα πίνει,

 γιατί ‘χει βγει στην αγορά τσάι του Καραμπίνη.”

—————————————————–

“Όποιος δε θέλει φάρμακα ντεπόν και ασπιρίνη,

 να πίνει 2 ροφήματα από του Καραμπίνη”

————————————————-

“Αν θέλεις η υγεία σου πάντα καλή να είναι,

 Σαλούστρος τσάι το πρωί μα και το βράδυ πίνε”

Η Κρητική γη με τα ευλογημένα της χώματα μπορεί να προσφέρει τα πάντα στον άνθρωπο αρκεί αυτός να δουλέψει πάνω της και να γνωρίζει τα μυστικά της.Οι Ανωγειανοί εδώ και αιώνες παλεύουν με τις πέτρες αλλά πάντα καταφέρνουν να βγάζουν μικρά διαμάντια από αυτές.Ένα από αυτά είναι και το καρτεράκι,ένα μικρό διαμάντι που ο Καραμπίνης δούλεψε,κόπιασε και  τώρα προσφέρει στους υπόλοιπους από μας.

Του ευχόμαστε υγεία και δύναμη να συνεχίσει με τη γυναίκα και τα παιδιά του να τιμάει την καταγωγή του.

Για περισσότερες πληροφορίες ή παραγγελίες μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα της επιχείρησης στην παρακάτω διεύθυνση:

http://enallaktikidrasi.com/2013/07/kritika-botana-georgios-saloustros/

 

Το ”Εθνικό Συμβούλιο Διεκδίκησης των Οφειλών της Γερμανίας προς την Ελλάδα” χαρακτηρίζει επιτυχημένη την εκδήλωση που έλαβε χώρα την Κυριακή 6 Απριλίου στο Ρέθυμνο με την παρουσία μάλιστα του Δημάρχου Ανωγείων κ. Σωκράτη Κεφαλογιάννη και των Βουλευτών  Ρεθύμνης κ. Γιάννη Κεφαλογιάννη και κ .Ανδρέα Ξάνθου.

«Τίποτα από όσα συνέβησαν στην Ελλάδα κατά την Κατοχής δεν ήταν τυχαίο. Η Πατρίδα μας καταστράφηκε από τους κατακτητές μεθοδικά και σαδιστικά», όπως χαρακτηριστικά αναφέρθηκε στην εκδήλωση.

 Σύμφωνα με το δελτίο τύπου:

«Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε στο Ρέθυμνο, σήμερα, Κυριακή 6 Απριλίου 2014, ανήμερα της μαύρης επετείου της Γερμανικής Εισβολής, εκδήλωση με τίτλο: «ΜΝΗΜΗ ΚΑΙ ΧΡΕΟΣ, ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ!». Η εκδήλωση διοργανώθηκε από το Εθνικό Συμβούλιο Διεκδίκησης των Οφειλών της Γερμανίας προς την Ελλάδα, το Δίκτυο Μαρτυρικών Πόλων και Χωριών της Ελλάδας και την Πανελλήνια Ένωση Δικηγόρων για τις Γερμανικές Αποζημιώσεις.

«Τίποτα από όσα συνέβησαν στην Ελλάδα κατά την Κατοχής δεν ήταν τυχαίο. Η Πατρίδα μας καταστράφηκε από τους κατακτητές μεθοδικά και σαδιστικά»,δήλωσε ο Σαράντος Θεοδωρόπουλος, μέλος της Πανελλήνιας Ένωσης Δικηγόρων για τις Γερμανικές Αποζημιώσεις. Με  προβολή  διαφανειών  από πρωτότυπο αρχειακό υλικό σε μια  προσπάθεια συμβολής  στην ιστορική μνήμη, έδειξε  ντοκουμέντα  που συνδέουν τα ολοκαυτώματα της Κρήτης με εκείνα της Μακεδονίας, έδειξε την προσπάθεια νομιμοποίησης της καταστροφής του Τυμπακίου από τη δωσιλογική Κυβέρνηση, παρουσιάζοντας το ΦΕΚ της αναγκαστικής απαλλοτρίωσης του 1942.

Ο Αριστομένης Συγγελάκης, Οδοντίατρος και Πολιτικός Επιστήμων, Μέλος της Σ.Ε. του Εθνικού Συμβουλίου Διεκδίκησης των Οφειλών της Γερμανίας προς την Ελλάδα σημείωσε τα εξής: «Η οικονομική, πολιτική και πνευματική ελίτ της χώρας απέφυγε να φανεί διεκδικητική, απέναντι στους  Γερμανούς, ενδίδοντας στις πιέσεις των Γερμανών ή προσδοκώντας προνομιακές σχέσεις». Και συνέχισε: «Αυτονοήτως δεν μπορούμε να συγχωρήσουμε την αδιάλλακτη και παρελκυστική πολιτική του θύτη, που επιδιώκει να μην εκπληρώσει τις υποχρεώσεις του. Πώς όμως να εξηγήσουμε την ασυγχώρητη ολιγωρία του θύματος, που δεν κάνει τα πάντα για να δικαιωθεί; Ωστόσο, κανείς πρωθυπουργός και καμία ελληνική κυβέρνηση δεν τόλμησαν να παραιτηθούν των δίκαιων αξιώσεων της Πατρίδας, που παραμένουν ζωντανές και επίκαιρες». Ο Αριστομένης Συγγελάκης ζήτησε οι υποψήφιοι ευρωβουλευτές, περιφερειάρχες και δήμαρχοι να δεσμευθούν για την ουσιαστική τους συμβολή στον αγώνα διεκδίκησης των γερμανικών οφειλών. Κατέληξε ως εξής: «Είναι  ανάγκη να  συγκροτηθεί  ένα  παλλαϊκό μέτωπο διεκδίκησης, σε  πνεύμα  ομοψυχίας  και ενότητας, μακριά και πέρα από μικροκομματικές επιδιώξεις, προσωπικές στρατηγικές, ιδιοτελείς στοχεύσεις ή αισθήματα εκδίκησης.  Η ώρα της δικαίωσης πλησιάζει».

 

Ο Στέλιος Περράκης, Καθηγητής Δημοσίου Διεθνούς Δικαίου και Αναπληρωτής Πρύτανη στο Πάντειο Πανεπιστήμιο, δήλωσε ότι «νομοτελειακά, η Γερμανία θα  προσέλθει σε  διαπραγματεύσεις. Χρειάζεται σοβαρότητα, επιμονή και μέθοδος». Σημείωσε δε ότι «δεν πρέπει να διαχωρίζεται  το κατοχικό δάνειο από τις άλλες αξιώσεις, γιατί έτσι αδυνατίζει η διαπραγματευτική μας θέση». Και κατέληξε: «θα πρέπει να υπάρχει εμπιστοσύνη στα διαθέσιμα νομικά μέσα, αφού οι αξιώσεις είναι καλά θεμελιωμένες και μπορούν να προβληθούν στον κατάλληλο χρόνο. Εξάλλου η συγκυρία από γερμανικής πλευράς με συνεχείς νομικές παραδοχές γύρω από το βάσιμο των ελληνικών διεκδικήσεων κάνει ακόμη περισσότερο επιτακτική την ανάγκη προς τούτο. Σημειωτέον ότι δεν απαιτείται κανενός είδους γνωμοδότηση από το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους προκειμένου να τεθεί το ζήτημα αφού, πέρα από τις νομικές διαστάσεις σε μείζονα θέματα εξωτερικής πολιτικής, αυτός που αποφασίζει για την προβολή αξιώσεων στο διεθνές επίπεδο, σε σχέση με τα εθνικά συμφέροντα, δεν αναμένει βέβαια τη γνώμη συγκεκριμένου δικαιοδοτικού οργάνου αλλά η διαχείριση είναι αμιγώς πολιτική. Εξάλλου η πρακτική τα τελευταία 40 χρόνια επιβεβαιώνει αυτή τη διαπίστωση.».

 

Στην  εκδήλωση συμμετείχε μεγάλος αριθμός πολιτών του Ρεθύμνου, ενώ απηύθυναν χαιρετισμό ο Βουλευτής Ρεθύμνου του ΣΥΡΙΖΑ Ανδρέας Ξανθός, η  αντιπεριφερειάρχης Ρεθύμνου κα Μαίρη Λιονή, οι Δήμαρχοι Ρεθύμνου Γιώργος Μαρινάκης και Ανωγείων Σωκράτης Κεφαλογιάννης, ο πρώην δήμαρχος Βουκολιών Χανίων, ο Πρόεδρος της Ένωσης Θυμάτων Βιάννου Αριστομένης Αριστομένους Συγγελάκης και ο επιζήσας των αντιποίνων μετά τη Μάχη της Κρήτης Βασίλης Παπαδόπουλος. Το παρών έδωσε ο Βουλευτής Ρεθύμνου της Ν.Δ. κ. Γιάννης Κεφαλογιάννης, ενώ απέστειλε μήνυμα υποστήριξης ο βουλευτής Ηρακλείου των Ανεξαρτήτων Ελλήνων Νότης Μαριάς.

 

Η εκδήλωση  την  οποία  συντόνισε  ο Δικηγόρος Ρεθύμνου Μάρκος Μαρινάκης, ξεκίνησε και ολοκληρώθηκε σε κλίμα έντονης φόρτισης, υπό τους ήχους λύρας και λαούτου, από τους Γιώργο Γλυκοκόκαλο και Γιώργο Κρασανάκη.

 

Ο ΑΓΩΝΑΣ ΜΑΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΑΜΕΙΩΤΗ ΕΝΤΑΣΗ ΜΕΧΡΙ ΤΗ ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΤΗΣ ΘΥΣΙΑΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ!

 

ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΦΕΙΛΩΝ

ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ»

 

Η Κοινωνική Υπηρεσία του Δήμου Ανωγείων ενημερώνει τους Δημότες ότι ξεκίνησε εκ νέου  το πρόγραμμα Κοινωνικό Παντοπωλείο το οποίο υλοποιείται μέσω της Περιφέρειας Κρήτης με την προσφορά τροφίμων σε οικογένειες και άτομα με χαμηλό εισόδημα.

Όποιος επιθυμεί την εγγραφή του στο πρόγραμμα (συμπεριλαμβανομένων και των παλιών δικαιούχων) θα πρέπει να υποβάλλει τα απαραίτητα δικαιολογητικά στην Κοινωνική υπηρεσία του Δήμου (πρώην ΚΑΠΗ).

Δικαιολογητικά:

v  Αίτηση (διατίθεται από την υπηρεσία)

v  Τελευταίο εκκαθαριστικό σημείωμα ή Φορολογική Δήλωση

v  Ε9

v  Αποδεικτικό μόνιμης κατοικίας π.χ.λογαριασμός ΔΕΗ,ΟΤΕ

v  Φωτοτυπία κάρτας ανεργίας (εάν υπάρχει)

Φωτοτυπία αστυνομικής ταυτότητας

v  Φωτοτυπία ιατρικής γνωμάτευσης (εάν υπάρχει κάποιο ιατρικό πρόβλημα)

v  Μισθωτήριο-Συμβόλαιο (εάν η οικογένεια διαμένει σε ενοικιαζόμενο σπίτι).

v  Φωτοτυπία αστυνομικής ταυτότητας

v  Οποιοδήποτε άλλο στοιχείο ισχυροποιεί την οικονομική δυσκολία που αντιμετωπίζει το νοικοκυριό.

 

Θα προηγηθούν οικογένειες με παιδιά και ανέργους καθώς και ευάλωτες κοινωνικά ομάδες με χαμηλά εισοδήματα. Η αίτηση θα αξιολογείται και θα συνοδεύεται από κοινωνική έρευνα όπου απαιτείται.

Σκοπός της επανεκκίνησης του προγράμματος είναι η συχνότερη τροφοδότηση των νοικοκυριών που έχουν πραγματικά ανάγκη, συμβάλλοντας στην βελτίωση των οικονομικών τους συνθηκών.

“Εθνικό Συμβούλιο Διεκδίκησης των Οφειλών της Γερμανίας προς την Ελλάδα, το Δίκτυο Μαρτυρικών Πόλων και Χωριών της Ελλάδας και η Πανελλήνια Ένωση Δικηγόρων για τις Γερμανικές Αποζημιώσεις διοργανώνουν εκδήλωση με τίτλο:

ΜΝΗΜΗ ΚΑΙ ΧΡΕΟΣ, ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ!

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στο Ρέθυμνο, την Κυριακή 6 Απριλίου 2014 (ανήμερα της έναρξης της εισβολής της Ναζιστικής Γερμανίας στην Ελλάδα) από τις 11.00 π.μ. έως τις 2.00 μ.μ. στο Σπίτι του Πολιτισμού στην Παλιά Πόλη Ρεθύμνου.

Ομιλητές:

Στέλιος Περράκης, Καθηγητής Δημοσίου Διεθνούς Δικαίου και Αναπληρωτής Πρύτανη στο Πάντειο Πανεπιστήμιο.

Αριστομένης Συγγελάκης, Οδοντίατρος και Πολιτικός Επιστήμων, Μέλος της Σ.Ε. του Εθνικού Συμβουλίου Διεκδίκησης των Οφειλών της Γερμανίας προς την Ελλάδα

Σαράντος Θεοδωρόπουλος, Δικηγόρος – ιστορικός ερευνητής, Μέλος του Προεδρείου της Π.Ε.Δ.

Συντονιστής: Μάρκος Μαρινάκης, δικηγόρος, μέλος του Δ.Σ. της Π.Ε.Δ.

Η εκδήλωση έχει τεθεί υπό την αιγίδα της Περιφερειακής Ενότητας Ρεθύμνου και του Δήμου Ρεθύμνου.

Θα υπάρξουν παρεμβάσεις εκπροσώπων φορέων και ενώσεων θυμάτων και συζήτηση με το κοινό.

Η διεκδίκηση των δίκαιων, ισχυρά τεκμηριωμένων και απαράγραπτων αξιώσεων μας από τη Γερμανία για «τις ληστείες, τις τρομοκρατικές πράξεις και τις δολοφονίες», σύμφωνα με την πρόσφατη ομιλία του Γερμανού Προέδρου κ. Γκάουκ στους Λυγκιάδες, που υπέστη ο Ελληνικός Λαός κατά την περίοδο της Κατοχής επανέρχεται ορμητικά στο προσκήνιο, διαψεύδοντας όσους έσπευσαν να θεωρήσουν το ζήτημα «λήξαν».  Η πρόσφατη συγγνώμη του Προέδρου της ΟΔΓ κ. Γ. Γκάουκ, δεν σηματοδοτεί το τέλος των προσπαθειών μας αλλά, αντίθετα, αποτελεί το έναυσμα για την κλιμάκωση του αγώνα μας. Ενός αγώνα, εθνικού, διεθνιστικού, οικουμενικού για την αποκατάσταση της ιστορικής μνήμης και την απόδοση δικαιοσύνης.

Η Κρήτη υπέφερε τα πάνδεινα από τη γερμανική τρομοκρατία, καταβάλλοντας το μεγαλύτερο αναλογικά φόρο αίματος σε όλη την Ευρώπη. Ο περήφανος Κρητικός Λαός, πάντα πρωτοπόρος στους πατριωτικούς και δημοκρατικούς αγώνες, πρωτοστατεί και σήμερα στον αγώνα διεκδίκησης των γερμανικών οφειλών στέλνοντας, παράλληλα, ένα ισχυρό μήνυμα καταδίκης του ναζισμού.

70 χρόνια μετά την Κατοχή, έχει, επιτέλους, έλθει η ώρα για την έμπρακτη δικαίωση της Θυσίας του Ελληνικού Λαού. Μιας Θυσίας, που συντέλεσε τα μέγιστα στην απελευθέρωση της Ευρώπης και της ίδιας της Γερμανίας από το ναζιστικό ζυγό, κάτι που η σύγχρονη Γερμανία οφείλει να μη λησμονεί! Ο αγώνας μας δεν στρέφεται κατά του Γερμανικού Λαού, με τον οποίο αισθανόμαστε αλληλέγγυοι, όπως και με κάθε Λαό, αλλά επιδιώκουμε την απόδοση Δικαιοσύνης,. Και σ’ αυτό είμαστε αμετακίνητοι!

Οι νεκροί ζητούν Δικαίωση! Η Ιστορία μας καλεί να σταθούμε με θάρρος και αποφασιστικότητα ενώπιον των ευθυνών μας. Η γενναία Αντίσταση του ελληνικού λαού απέναντι στον Άξονα αποτελεί φάρο αγωνιστικότητας! Και στην υπόθεση των οφειλών της Γερμανίας προς την Ελλάδα, μόνο η παλλαϊκή κινητοποίηση μπορεί να φέρει τη νίκη! “

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 27 Μαρτίου στα Ανώγεια Ημερίδα με θέμα «Ολοκληρωμένη Περιβαλλοντική Διαχείριση Κτηνοτροφικών Αποβλήτων» στο πλαίσιο του  συγχρηματοδοτούμενου έργου «Ολοκληρωμένη Περιβαλλοντική Διαχείριση Κτηνοτροφικών Αποβλήτων – IMAST», του Προγράμματος Διασυνοριακής Συνεργασίας Ελλάδα – Κύπρος 2007-2013.

Στόχοι του έργου είναι η ολοκληρωμένη περιβαλλοντική διαχείριση των κτηνοτροφικών αποβλήτων, ώστε να μειωθούν οι επιπτώσεις της ανεξέλεγκτης διάθεσης τους στο περιβάλλον, η βελτίωση των συνθηκών υγιεινής και ευζωίας των ζώων, η προστασία της υγείας των κτηνοτρόφων, κατοίκων της υπαίθρου και φυσικά καταναλωτών, καθώς και η μεγιστοποίηση του οφέλους για τα καλλιεργήσιμα εδάφη, με τη διάθεση στη γεωργία των επεξεργασμένων αυτών αποβλήτων.

Εταίροι του προγράμματος είναι ο Δήμος Ανωγείων  – Συντονιστής Εταίρος, το ΤΕΙ Κρήτης και ο Δήμος Αραδίππου. Το έργο “IMAST” συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΤΠΑ) σε ποσοστό 80% και από εθνικούς πόρους της Ελλάδας και της Κύπρου σε ποσοστό 20%.

Την εκδήλωση άνοιξε ο Δήμαρχος Ανωγείων κ. Σωκράτης Κεφαλογιάννης και ακολούθησαν παρουσιάσεις από την κ. Μαρία Παναγουλοπούλου, Σύμβουλος Τεχνικής Υποστήριξης του έργου – Ανέλιξις Συμβουλευτική, τον κ. Γιάννη Αναστασάκη, Προϊστάμενο της Τεχνικής Υπηρεσίας του Δήμου Ανωγείων και τον κ. Θρασύβουλο Μανιό, Αναπληρωτή Καθηγητή του ΤΕΙ Κρήτης. Στην εκδήλωση παρευρέθηκε ο Δημοτικός Γραμματέας του Δήμου Αραδίππου κ. Ματθαίος Αλαμπρίτης και στελέχη του δήμου.

Ακολούθησε επίσκεψη στην Μονάδα Διαχείρισης Κτηνοτροφικών Αποβλήτων του Δήμου Ανωγείων στην περιοχή της πρώην ΧΑΔΑ. Με τη δημιουργία της εν λόγω Μονάδας, δίδεται πλέον η εναλλακτική επιλογή στους κτηνοτρόφους της περιοχής για εναπόθεση των αποβλήτων τους σε μια Ολοκληρωμένη Μονάδα Περιβαλλοντικής Διαχείρισης Αποβλήτων, μειώνοντας κατ’ αυτό τον τρόπο τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις από τη λειτουργία τους και στηρίζοντας ταυτόχρονα την αειφόρο παρουσία τους στην περιοχή.

-->