Τοπικά

 Ανακοίνωση εξέδωσε ο Πολιτιστικός Σύλλογος Ανωγείων με την οποία ενημερώνει ότι η προσπάθεια που ξεκίνησε το καλοκαίρι μέσω των εκδηλώσεων του και που είχε ως στόχο την συγκέντρωση ρούχων και τροφίμων για την ενίσχυση άπορων οικογενειών και ανθρώπων που έχουν άμεση ανάγκη, θα συνεχιστεί μέχρι και τα τέλη Οκτωβρίου. Μια σημαντική προσπάθεια που ήδη έχει φέρει θετικά αποτελέσματα και έχει ανακουφίσει αρκετούς συνανθρώπους  μας που αντιμετωπίζουν οξύτατα προβλήματα επιβίωσης. Όσοι μπορούν λοιπόν και έχουν την δυνατότητα ας βοηθήσουν.

Η ανακοίνωση έχει ως εξής: «Ο Πολιτιστικός Σύλλογος Ανωγείων ευχαριστεί θερμά όλους τους Ανωγειανούς που συμμετείχαν στο κάλεσμα των εκδηλώσεων του καλοκαιριού  ‘‘Πολιτισμός ανθρωπιάς και αλληλεγγύης” φέρνοντας τρόφιμα και ρούχα για την ενίσχυση άπορων οικογενειών, σε συνεργασία με την Μητρόπολη Ρεθύμνης και Αυλοποτάμου, και ενημερώνει ότι η φιλανθρωπική αυτή προσπάθεια θα συνεχιστεί μέχρι τα τέλη του Οκτωβρίου.

Καλούμε όλους τους συγχωριανούς να συμμετέχουν ενεργά σε αυτήν μας την προσπάθεια.  Χώροι περισυλλογής τροφίμων και ρούχων (καλοκαιρινών – χειμερινών):

Αρτοζαχαροπλαστείου  ‘‘ΕΡΗΝΗ’‘  (τηλέφωνο επικοινωνίας 6940854855)

Ταβέρνα ‘‘ΑΡΟΔΑΜΟΣ”  (τηλέφωνο επικοινωνίας 6945660838)

Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων.»

Εκ μέρους του Δ. Σ.

Ο Πρόεδρος:Νίκος Γ. Βρέντζος

Ο Γενικός Γραμματέας: Μιχάλης Δραμουντάνης

 Σε μια σπουδαία κίνηση ανθρωπιάς και αλληλεγγύης  προχώρησε η διεύθυνση της παραδοσιακής ταβέρνας ”Αροδαμός” στα Ανώγεια μαζί με τον Γιώργη Βρέντζο (Σουρούλιο) καθώς προσέφεραν σε γηροκομείο τα κρέατα που περίσσεψαν από αρραβωνιάσματα  που έγινε εκεί το βράδυ της Δευτέρας.

Συγκεκριμένα, ο Γιώργης Βρέντζος αρραβώνιασε την κόρη του Κατερίνα με τον Μιχάλη Μαρή  κάνοντας ένα αυθεντικό ανωγειανό τραπέζι με άφθονο οφτό κρέας. Η βραδιά ολοκληρώθηκε με τους καλεσμένους να φεύγουν ικανοποιημένοι αλλά αρκετό από το κρέας να μένει άθικτο. Η απόφαση πάρθηκε και είναι κάτι που πρέπει να αποτελέσει παράδειγμα και συνείδηση και για το μέλλον σε μια προσπάθεια να ανακουφιστούν συνάνθρωποι μας που υποφέρουν, πόσο μάλλον όταν πρόκειται για άτομα της τρίτης ηλικίας.

Τα κρέατα διατέθηκαν στο Γηροκομείο της Ιεράς Μονής της Αγίας Ειρήνης της Χρυσοβαλάντου και σίγουρα οι άνθρωποι αυτοί ικανοποιήθηκαν, χαμογέλασαν από τη χειρονομία των Ανωγειανών.
Μα το κυριότερο ίσως όλων είναι ότι ένιωσαν ότι υπάρχουν συνάνθρωποι τους που τους νοιάζονται και προσπαθούν να τους προσφέρουν όσα περισσότερα μπορούν για να ζήσουν πιο αξιοπρεπή.

Ας παραδειγματιστούμε λοιπόν όλοι από αυτή την κίνηση, κι ας αναλογιστούμε πόσο κρέας «πετάγεται» στις κοινωνικές εκδηλώσεις του τόπου μας όταν δίπλα μας άνθρωποι πεινάνε.

Εμείς να συγχαρούμε τους ανθρώπους που έκαναν αυτή την κίνηση και να ευχηθούμε ολόψυχα να βρει μιμητές και στο μέλλον προς ανακούφιση κάποιων κοινωνικών ομάδων που το έχουν πραγματικά ανάγκη.

ΓΙΩΡΓΗΣ ΜΠΑΓΚΕΡΗΣ

Ξεκίνησε  η νέα σχολική χρονιά και στα Ανώγεια με τον καθιερωμένο αγιασμό και το καλωσόρισμα παλαιών και νέων μαθητών στις αίθουσες διδασκαλίας. Τα παιδιά μοιράστηκαν όλα τα σχολικά τους βιβλία ενώ ελάχιστες είναι οι ελλείψεις και σε καθηγητές, πρόβλημά που αναμένεται να επιλυθεί άμεσα.

Στο χαιρετισμό του ο Δήμαρχος Ανωγείων Σωκράτης Κεφαλογιάννης τόνισε: ”Εύχομαι μια καλή και απόλυτα δημιουργική σχολική χρονιά για όλους σας παιδιά, καθηγητές και γονείς. Ο Δήμος θα είναι δίπλα σας για ότι χρειαστείτε. Καλή επιτυχία σε όλους και καλή πρόοδο. Ανέκαθεν αυτό το σχολείο υπήρξε φάρος προόδου για τον τόπο μας με πολλούς Ανωγειανούς να διαπρέπουν σε ολόκληρο τον κόσμο έχοντας ως αφετηρία το Σταυράκειο Γυμνάσιο και Λύκειο Ανωγείων. Καλή χρονιά..”.

Η διευθύντρια του Λυκείου Ανωγείων Δέσποινα Πρίμπου απευθυνόμενη στα παιδιά ανέφερε: ”Καλωσορίζω τους παλαιούς αλλά και τους νέους μαθητές στο σχολείο. Εύχομαι να έχουμε όλοι μας μια καλή σχολική χρονιά. Εσείς οι μαθητές οφείλεται να σέβεστε και να προστατεύετε το σχολείο σας. Στις δύσκολες εποχές που έρχονται να οπλιστεί τε με γνώση ώστε να προφυλάξετε τον εαυτό σας. Υπάρχουν αρκετά οικονομικά προβλήματα αλλά θα παλέψουμε όλοι να τα ξεπεράσουμε. Αρκετά παιδιά φέτος εισήχθησαν στις ανώτερες σχολές. Υπάρχουν και έχετε πολλές δυνατότητες, πρέπει να ανεβάσετε επίπεδο το σχολείο, περιμένω από εσάς να δώσετε τον καλύτερο εαυτό σας και να έχουμε ακόμα καλύτερα αποτελέσματα από πέρυσι.”.

Ο π. Ανδρέας Κεφαλογιάννης είπε προς τους μαθητές: «Σήμερα αρχίζει, μέσα σε αντίξοες συνθήκες, μια ακόμη σχολική χρονιά, με τις ελπίδες και τις ανησυχίες μαθητών, γονέων και δασκάλων για ένα καλύτερο μέλλον, γεμάτο προκοπή και πρόοδο. Η διάπλαση των παιδιών, η μάθηση, η αγωγή και η παιδεία με την ευρύτερη έννοια δεν είναι έργο εύκολο, αλλά γεμάτο μόχθο, προσπάθεια, ένταση και απαιτεί τεράστια αποθέματα ψυχικής δύναμης κι ανεξάντλητης αγάπης στο παιδί. Γι’ αυτό λοιπόν οι δάσκαλοι, δεν πρέπει να αφεθούν μόνοι τους σ’ αυτή την προσπάθεια. Έχουν ανάγκη από τη συνδρομή και άλλων παραγόντων.

Σχολείο και οικογένεια είναι βίοι παράλληλοι. Και οι δύο έχουν το ίδιο αντικείμενο ασχολίας, το παιδί, και τον ίδιο σκοπό, τη σωστή διαπαιδαγώγηση του. Για το λόγο αυτό οι συνεκτικοί κρίκοι των δύο τούτων παραγόντων αγωγής πρέπει να είναι άρρηκτοι με σχέσεις εποικοδομητικής συνεργασίας.

Σ’ αυτό το σημείο θα απευθυνθώ στους μαθητές και θα εκφράσω τους φόβους μου. Φοβάμαι λοιπόν μη γυρίσετε την πλάτη στον κόσμο, μη διαλέξετε τη φυγή και τη μόνωση και τους ψεύτικους παραδείσους. Και δεν φοβάμαι μόνον για σας αλλά και για μένα γιατί σκέφτομαι τι μπορεί να είναι και τι μπορεί να σημαίνει ο κόσμος όταν από το βλέμμα των νέων ανθρώπων λείψει η χαρά της ζωής. Σας εύχομαι λοιπόν δύναμη για να αντιμετωπίσετε τις δυσκολίες. Σας εύχομαι δύναμη για να ζήσετε, για να μάθετε, για να αναπτύξετε την ελευθερία της σκέψης σας, για να περιφρονήσετε τον κάθε λογής σκοταδισμό και τις ψεύτικες αξίες, για να δείτε τον κόσμο θετικά και να θελήσετε να τον κάνετε καλύτερο. Για να πιστέψετε ότι ο κόσμος είναι δικός σας και να τον διεκδικήσετε. Καλή σχολική χρονιά!

Η ΑΝΩΓΗ εύχεται μια καλή σχολική χρονιά προς όλους και την επίλυση όλων των προβλημάτων που μπορούν να εμποδίσουν την πορεία των παιδιών μας προς την γνώση και την  πρόοδο. Καλή επιτυχία προς όλους.

“Εφυγε” από τη ζωή σε ηλικία 89 ετών η Ειρήνη Δραμουντάνη. Η εξόδιος ακολουθία θα ψαλεί σήμερα 11 Σεπτεμβρίου στις 12 το μεσημέρι από τον ιερό ναό του Αγίου Δημητρίου. Η ΑΝΩΓΗ εκφράζει τα θερμά συλλυπητήρια στους οικείους της.

Η ΑΝΩΓΗ ευχαριστεί θερμά την οικογένεια της Ελευθερίας Ρούλιου ή Παντελογιώργενας, που έφυγε από την ζωή την προηγούμενη Παρασκευή 31 Αυγούστου, για την προσφορά 200 ευρώ στην μνήμη της για τις ανάγκες της ηλεκτρονικής μας έκδοσης και εύχεται να είναι αιωνία η μνήμη της.

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Πνευματικού Ιδρύματος «ΚΡΗΤΙΚΗ ΕΣΤΙΑ» ανακοινώνει ότι τη φετινή ακαδημαϊκή χρονιά 2012-2013 θα φιλοξενήσει φοιτητές – σπουδαστές της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, καταγόμενους από την Κρήτη, στα δύο κτίρια του Ιδρύματος.

Η διαμονή των φοιτητών πραγματοποιείται σε δίκλινα δωμάτια,  σύγχρονες εγκαταστάσεις και περιλαμβάνει καθημερινή σίτιση.

Έντυπα των αιτήσεων μπορείτε να προμηθευτείτε από τη γραμματεία ή από την ηλεκτρονική διεύθυνση www.kritikiestia.gr.

Αιτήσεις υποβάλλονται έως 28 Σεπτεμβρίου 2012, στη γραμματεία του Ιδρύματος, από τις 08:00 έως τις 16:00, ταχυδρομικά στη διεύθυνση «Στράβωνος 12, Παγκράτι – Τ.Κ. 116-34», με fax 210-7239149, με mail στο[email protected].

 

-->