Τοπικά
Καθοριστική αποδείχτηκε η πρωτοβουλία της ενορίας του Αγίου Γεωργίου, σε συνεργασία με τον διακεκριμένο ουρολόγο Γιώργο Παρανυχιανάκη και την συνεργασία της Φαρμακευτικής εταιρείας PIERRE-FABRE μέσω του επιστημονικού της συνεργάτη κ. Νίκου Κάγκουρα να πραγματοποιηθούν δωρεάν εξετάσεις στο Κέντρο Υγείας Ανωγείων προστάτη, κύστης, νεφρών και γεννητικών οργάνων.
Ο κ. Παρανυχιανάκης μιλώντας στην ”Α” επιβεβαίωσε το γεγονός ότι εφτά συγχωριανοί μας σώθηκαν χάριν σε αυτές τις εξετάσεις καθώς εντοπίστηκαν σοβαρά προβλήματα υγείας ευτυχώς όμως σε αρχικό, άρα και άμεσα αντιμετωπίσιμο στάδιο. Ο γιατρός θα επισκέπτεται τα Ανώγεια και στο μέλλον ώστε να αντιμετωπιστούν από κοινού με τους ασθενείς τα προβλήματα που προέκυψαν, αλλά και για να εξετάσει περισσότερους κατοίκους.
Ο κ. Παρανυχιανάκης μας μίλησε αρχικά για το πως προέκυψε και βρέθηκε στα Ανώγεια για αυτές τις δωρεάν εξετάσεις και τόνισε: ”Ήταν μια πρωτοβουλία του π. Ανδρέα Κεφαλογιάννη. Με κάλεσε εδώ ζητώντας μου να εξετάσω τους Ανωγειανούς και αυτό συνέβη. Έγινε υπέρηχος σε 40 άνδρες, νεφρών, κύστεως ,προστάτη και γεννητικών οργάνων. Φυσική εξέταση και ιστορικό. Από την εξέταση προέκυψαν κάποια παθολογικά ευρήματα σε πρώιμη διάγνωση. Νομίζω ότι είναι πάρα πολύ σημαντικό το προ- λαμβάνειν από το θεραπεύειν. Αυτό έγινε σήμερα. Το ότι θα σωθούν επτά ζωές είναι πολύ σημαντικό. Εκτός των ανδρών εξετάστηκαν και γυναίκες με προβλήματα ακράτειας, το οποίο αποτελεί ταμπού για την κοινωνία μας, με προβλήματα λοιμώξεων κτλ. Δόθηκαν οδηγίες και θεωρώ ότι η προσφορά μας ήταν ουσιαστική. Εξετάστηκαν συνολικά 48 άνθρωποι και σε συνεργασία με τον διευθυντή εδώ τον κ. Τσαφαντάκη θα επανέρχομαι για έλεγχο, ώστε αυτό που κάνουμε να είναι ουσιαστικό κι όχι κάτι μόνο για να γίνει ”κατέληξε ο γιατρός.
Ο κ. Παρανυχιανάκης μας μίλησε στη συνέχεια για τις μελλοντικές επισκέψεις του για τον ίδιο σκοπό στα Ανώγεια, αναφέροντας: ”Την επόμενη φορά πιστεύω η προσέλευση του κόσμου να είναι μεγαλύτερη, αν χρειαστεί να μείνω και μια μέρα παραπάνω. Αυτό μπορούμε να το κάνουμε 4-5 φορές τον χρόνο και προσφέρομαι για αυτό. Να εξετάζουμε και αν εμφανίζονται προβλήματα να δίνουμε κατευθύνσεις στους ασθενείς για την επίλυσή τους. Αυτή είναι μόνο η αρχή. Πρέπει ότι γίνεται να είναι με σοβαρότητα και συστηματικά, όχι σαν ελεημοσύνη και αυτό κάνουμε εδώ. Το σύστημα υγείας στην αρχαία Ελλάδα προέβλεπε την προσφορά του γιατρού και την αμοιβή του, αλλά δεν έπαυε ποτέ να έχει την Ασκληπιάδα ιδέα. Ορμώμενος από αυτά ήρθα εδώ και πιστεύω ότι θα ακολουθήσουν και άλλοι συνάδελφοι, όχι μόνο εδώ αλλά και σε άλλα χωριά. Αποτελεί μέρος των πιστεύω μου, όντας για αρκετά χρόνια μέλος των Γιατρών του κόσμου”. Ολοκληρώνοντας την συζήτηση μας ο γιατρός μίλησε για τους Ανωγειανούς τονίζοντας: ”Έρχομαι πρώτη φορά σε επαφή με τους Ανωγειανούς για εξετάσεις. Είναι ευπρεπείς, αξιοπρεπείς και με τον ανάλογο σεβασμό προς την ιατρική και αυτό με χαροποίησε ιδιαίτερα”.
Στην ”Α” μίλησε και ο κ. Κάγκουρας υπεύθυνος της Φαρμακευτικής εταιρείας ο οποίος δήλωσε: ”Μετά την προτροπή του π. Ανδρέα αποφασίσαμε να κάνουμε μια εκδήλωση γύρω από την ευαισθητοποίηση του κόσμου για την καλοήθη υπερπλασία του προστάτη. Εμείς θέσαμε το επιστημονικό κομμάτι και σε συνεργασία με τον γιατρό τον κ. Παρανυχιανάκη κάνουμε αυτή την εξέταση. Ελπίζω να βάλαμε ένα αρχικό λιθαράκι και στο μέλλον ο κόσμος να συμμετέχει ακόμα περισσότερο ”.
Εξετάσεις λοιπόν που σώζουν ζωές, με γιατρούς που υπάρχουν και κρατούν ψηλά την σημαία του λειτουργήματος τους. Οι Ανωγειανοί που επιθυμούν να εξεταστούν στις μελλοντικές επισκέψεις του κ. Παρανυχιανάκη να το δηλώνουν είτε στο Κ.Υ Ανωγείων είτε να απευθύνονται στον π. Ανδρέα Κεφαλογιάννη. Ήδη επτά συγχωριανοί μας γνώρισαν από πρώτο χέρι τη σημασία της πρόληψης της ασθένειας. Ευχόμαστε να σωθούν και άλλοι στο μέλλον που ενδεχομένως να αντιμετωπίζουν παρόμοια προβλήματα χωρίς να το γνωρίζουν.
ΓΙΩΡΓΗΣ ΜΠΑΓΚΕΡΗΣ
“Με αφορμή τα γεγονότα των τελευταίων ημερών, που συμβαίνουν στην πόλη μας, η ΚΝΕ απευθύνεται σε όλους τους μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς του Ν. Ρεθύμνου και τους καλεί να βγάλουν συμπεράσματα:
-Για τη φασιστική «Χρυσή Αυγή»
Σου δείχνει για εχθρό τον μετανάστη συμμαθητή και την οικογένειά του, γενικά και αόριστα τους πολιτικούς, για να κρύψει τους πραγματικούς ενόχους για τα προβλήματά μας, δηλαδή τα αφεντικά και το κράτος τους, με τους οποίους διαπλέκονται. Στοχοποιεί όποιον μαθητή θέλει να αγωνιστεί. Με τις δολοφονικές επιθέσεις και τραμπουκισμούς, πανελλαδικά και στο Ρέθυμνο, εκπαιδεύονται για το βασικό τους ρόλο και αποστολή: να επιτεθούν στο λαό και τους αγώνες του, να υπερασπιστούν τα συμφέροντα του συστήματος. Δεν μας ξεγελάνε τα παχιά τους λόγια. Έχουμε μάτια και βλέπουμε! Είναι παιδιά του συστήματος! Γι’ αυτό μας λένε ότι το σύστημα είναι δήθεν οι “ανίκανες” κυβερνήσεις και οι “ξενόδουλοι” πολιτικοί. Γι’ αυτό θέλουν το κίνημά μας διαλυμένο, ανοργάνωτο, χωρίς στόχους και προοπτική. Κάνουν παρέα στο βούρκο του αντικομμουνισμού και δεν λένε κουβέντα:
– Για την πλουτοκρατία που και τώρα, σε περίοδο καπιταλιστικής κρίσης, θησαυρίζει.
– Για το κράτος και την εξουσία τους που βαράνε ακόμη και τους ανάπηρους διαδηλωτές για να τους τρομοκρατήσουν και να εξασφαλίσουν την ακλόνητη συνέχεια της κερδοφορίας τους!
– Για την €υρωπαϊκή ΄€νωση που επιβάλει τις αντιλαϊκές πολιτικές της σε όλα τα κράτη-μέλη της, είτε με μνημόνια, είτε χωρίς!
– Για το Ν.Α.Τ.Ο, το οποίο μας επιβάλλει υπέρογκες στρατιωτικές δαπάνες για επιθετικούς πολέμους σε βάρος λαών που δεν έχουμε κάτι να χωρίσουμε εμείς μαζί τους και τους καταστρέφει, δημιουργώντας καραβάνια μεταναστών εξαιτίας του!
ΔΕ ΛΕΝΕ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ, ΠΟΥ Η ΛΥΣΗ ΤΟΥΣ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ, ΠΛΑΪ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΜΑΣ, ΤΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ!
Για την αντιμετώπιση του φαινομένου
Προσοχή σε όσους σου λένε ότι η πάλη ενάντια στα φασιστικά φαινόμενα είναι ξεκομμένη από τη γενικότερη πάλη ενάντια στα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε καθημερινά. Ποιός είναι ο μεγάλος τους φόβος; Τί προσπαθούν να αποφύγουν με νύχια και με δόντια; Γιατί δίνουν ως λύση το «αυθόρμητο και ανεξάρτητο κίνημα» και εξισώνουν το ΚΚΕ με τα υπόλοιπα κόμματα; Γιατί θέλουν τους μαθητές ανοργάνωτους, ασυντόνιστους, μόνους τους, περιχαρακωμένους. Λες και οι μαθητές αύριο δεν θα είναι εργαζόμενοι ή λες και οι γονείς μας δεν είναι εργαζόμενοι-αγρότες-μικροί επαγγελματίες που ήδη πλήττονται από αυτά τα βάρβαρα μέτρα.
Πώς να δώσουμε απάντηση;
Τρέμουν στην ιδέα ενός μαθητικού κινήματος οργανωμένου, περιφρουρημένου, που κάνει συνελεύσεις στα τμήματα και στα σχολεία, που συντονίζεται τοπικά και πανελλαδικά σε Συντονιστικά Αγώνα Σχολείων, που δίνει πολυμορφία και συνέχεια στη δράση του, που περιφρουρείται, που απομονώνει τους προβοκάτορες, που αποκαλύπτει και απομονώνει τα κόμματα της πλουτοκρατίας, που δεν πιστεύει στους ψεύτικούς παραδείσους των ναρκωτικών. Ένα κίνημα που θα παλεύουμε μαζί με τους εργαζόμενους γονείς μας, μαζί με τους καθηγητές μας, για αποκλειστικά δημόσια και δωρεάν παιδεία για όλους και για όλα τα προβλήματα των λαϊκών οικογενειών! Ένα τέτοιο κίνημα θα απομονώσει τους τραμπουκισμούς και τα φασιστικά φαινόμενα, βγάζοντας στην επιφάνεια την ατέλειωτη δύναμη που έχουμε όταν ενωθούμε και παλέψουμε ενάντια σε όσους μας καταστρέφουν τη ζωή ,ενάντια στην Ε.Ε, το μεγάλο κεφάλαιο και το καπιταλιστικό σύστημα.
Η ΚΝΕ σε καλεί να παλέψεις δίπλα της, όχι μόνο για να αντιμετωπίσουμε τα φασιστικά φαινόμενα, αλλά για να παλέψουμε να έρθουν καλύτερες μέρες στο τόπο μας,
στη ζωή μας.
ΝΑ ΠΑΛΕΨΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗ ΛΑΪΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟ!
Ν.Ο ΡΕΘΥΜΝΟΥ ΤΗΣ ΚΝΕ”
Σπουδαία όσο και αγχωτική νίκη πανηγύρισε την Κυριακή το απόγευμα ο Αετός Ανωγείων, καθώς επικράτησε εντός έδρας της ομάδας των Μαργαριτών με 1-0,προσθέτωντας έτσι τους πρώτους τρεις βαθμούς του στο πρωτάθλημα.
Χρυσός σκόρερ για την ομάδα μας ο Άγγελος Σπαχής με ωραία ενέργεια και σουτ έξω από την περιοχή μετά από συνεργασία με τον Αλέξη Φασουλά στο 40′.
Πάντως η εμφάνιση της ομάδας ήταν μέτρια και απειλήθηκε πολλές φορές από τους φιλοξενούμενους, κυρίως στο πρώτο ημίχρονο που οι Μαργαρίτες στάθηκαν καλύτερα στον αγωνιστικό χώρο.
Ο Γιάννης Φασουλάς πάντως θα μπορούσε σε δυο περιπτώσεις να κάνει το 2-0 και να διώξει το άγχος των τελευταίων λεπτών αλλά αστόχησε τόσο στο 46′ όσο και στο 63′.Καλή ευκαιρία για γκολ είχε και ο Κεφαλογιάννης στο 23′.
Σημασία πάντως έχουν οι βαθμοί και ο Αετός πέτυχε τον στόχο του και επικεντρώνεται τώρα πιο ήρεμα στην προετοιμασία του για τις επόμενες αγωνιστικές.
Η σύνθεση του Αετού σήμερα:
Μπροκάκης, Κεφαλογιάννης, Παρασύρης, Φ.Ξυλούρης (63’Δ.Ξυλούρης),Σουλτάτος,Αλ.Φασουλάς,Γ.Ξυλούρης,(81’Καλομοίρης),Χαραλαμπάκης,Γ.Φασουλάς,Σπαχής,Δραμουντάνης (31’Μεταξάκης).
http://www.youtube.com/watch?v=6vMZA2yIQkE
Μοναδικό ρεκόρ για το Ηρώδειο, αποτελεί πλέον το γεγονός, ότι για δεύτερη φορά μέσα σε λίγες ημέρες ο Βασίλης Σκουλάς πέτυχε να γεμίσει το αρχαίο θέατρο, μαγεύοντας με τη λύρα του και τη φωνή του, τους θεατές που τον τίμησαν με την παρουσία τους.
Με τους «Κουρήτες» να χορεύουν πολεμικούς χορούς σμίγοντας την κορφή του Ψηλορείτη με την Ακρόπολη, το Λιδάκη να ερμηνεύει με το δικό του ξεχωριστό τρόπο ριζίτικα, το Μιχάλη Τζουγανάκη να δίνει ρεσιτάλ με το λαούτο του και τη Μάρθα Φριτζίλα να συγκινεί με τη φωνή της και βέβαια τον πρωταγωνιστή της βραδιάς Βασίλη Σκουλά να ερμηνεύει, ανοίγοντας το πρόγραμμα, μέσα σε θύελλα χειροκροτημάτων, «Το προσκυνώ τη χάρη σου Λαέ μου», όσοι τυχεροί βρέθηκαν στο Ηρώδειο, έζησαν στιγμές Κρήτης, που θα τις διηγούνται για χρόνια.
Το ωραία δομημένο πρόγραμμα του Κώστα Φασουλά ήταν ο θεμέλιος λίθος. Η εξαιρετική σκηνοθεσία ήταν του Θοδωρή Παπαδουλάκη.
Δεύτερη στροφή αυτό το Σαββατοκύριακο για το πρωτάθλημα Ρεθύμνης και ο Αετός Ανωγείων ψάχνει την πρώτη του νίκη με αντίπαλο τις Μαργαρίτες στα Ανώγεια την Κυριακή στις 4:30μ.μ .
Η ομάδα προσπαθεί να αφήσει πίσω της την άσχημη πρεμιέρα με αντίπαλο τα Λιβάδια, όπου όχι μόνο γνώρισε την ήττα αλλά είχε και τον σοβαρό τραυματισμό τουΠαπαδομιχελάκη που θα απουσιάσει από το υπόλοιπο της σαιζόν.
Εκτός του άτυχου ποδοσφαιριστή, απόντες από το αυριανό παιχνίδι θα είναι και οι Μανόλης Σπαχής και Μανόλης Πασπαράκης που δέχτηκαν κόκκινη κάρτα στο ματς του Περάματος.
Στον αντίποδα πάντως επιστρέφουν οι Φασουλάς και Γιώργος Ξυλούρης καθώς και ο Ευρυπίδης Δραμουντάνης που ξεπέρασε την ίωση που τον ταλαιπωρούσε τις τελευταίες ημέρες.
Η διοίκηση του Αετού απευθύνει κάλεσμα στον φίλαθλο κόσμο των Ανωγείων να βρεθεί αύριο στο γήπεδο και να συμπαρασταθεί χωρίς ακρότητες στο πρώτο εντός έδρας παιχνίδι της χρονιάς, όπου ο Αετός έχει ως μόνο στόχο τους τρεις βαθμούς της νίκης,που θα του δώσουν βαθμολογική αλλά και ψυχολογική άνοδο εν όψει της δύσκολης συνέχειας.
Ο αγώνας θα ξεκινήσει στις 4.30 και θα μεταδοθεί ζωντανά ραδιοφωνικά στο http://www.teamfm.gr/
Το πλήρες πρόγραμμα της 2ης αγωνιστικής:
Σήμερα Σάββατο (16.30)
Επισκοπή Β’ – Αστέρας Ρεθύμνου (Επισκοπής – Φραντζεσκάκης, Γ.Ι. Σταυρουλάκης, Κοκμοτός).
Ασή Γωνιά – Λιβάδια (Ασή Γωνιάς – Βοσκάκης, Βυζιργιανάκης, Φραγκιαδάκης).
Αστέρας Περάματος – ΟΦ Αρμένων (Περάματος – Καπετάνιος, Τωβίλ, Κονταξάκης).
Κυριακή (16.30)
Δόξα Πλατανέ – Ψηλορείτης (Μισιρίων – Δρακακάκης, Κονταξάκης, Αλεξάκης).
Ρεθυμνιακός – Άρης (Ρεθύμνου – Χριστοδουλάκης, Βυζιργιανάκης, Καπετάνιος).
Τάλως Μελιδονίου – Σπήλι (Περάματος – Τωβίλ, Φραντζεσκάκης, Βαββός).
Αετός Ανωγείων – Μαργαρίτες (Ανωγείων – Γ.Ι. Σταυρουλάκης, Φραγκιαδάκης, Καλυβιανάκης).
Ρεπό: Ποσειδώνας Γερανίου