Τοπικά

Τελευταία αγωνιστική για το 2012 για την Ά ΕΠΣΡ και ο Αετός που θα υποδεχτεί το Σάββατο τον Ρεθυμνιακό στα Ανώγεια θέλει μια καλή εμφάνιση και ένα θετικό αποτέλεσμα, πριν την διακοπή για τις γιορτές των Χριστουγέννων, ώστε να ανέβει περισσότερο μετά και την ισοπαλία της προηγούμενης αγωνιστικής στην Ασή Γωνιά.

Μοναδικό πρόβλημα για την ομάδα του Τάκη Μέμμου είναι η απουσία λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων του επιθετικού Γιάννη Φασουλά.

Ο Αετός θα προσπαθήσει για το καλύτερο απέναντι σε μια έμπειρη και ποιοτική ομάδα που βρίσκεται στην πρώτη πεντάδα του πρωταθλήματος έχοντας συγκεντρώσει 21 βαθμούς.

Το παιχνίδι θα ξεκινήσει στις 3 μ.μ στο Δημοτικό στάδιο Ανωγείων με διαιτητή τον κ.Χατζημπεκιάρη.

Θα μεταδοθεί ζωντανά ραδιοφωνικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση  http://www.e-radio.gr/player/player.asp?sid=275 και την ποδοσφαιρική εκπομπή του teamfm στο Ρέθυμνο.

Το πλήρες πρόγραμμα της 14ης αγωνιστικής έχει ως εξής:

 

Σάββατο 22 Δεκεμβρίου (15.00)
Επισκοπή Β’ – Άρης Ρεθύμνου (Επισκοπής).
Ασή Γωνιά – Ποσειδώνας Γερανίου (Ασή Γωνιάς).
Αστέρας Ρεθύμνου – Σπήλι (Ρεθύμνου).
Αετός Ανωγείων – Ρεθυμνιακός (Ανωγείων).
Κυριακή 23 Δεκεμβρίου (15.00)
Αστέρας Περάματος – Τάλως Μελιδονίου (Περάματος).
Ψηλορείτης – Λιβάδια (Φουρφουρά).
Μαργαρίτες – ΟΦ Αρμένων (Ατσιποπούλου).
Ρεπό: Δόξα Πλατανέ

Ανοίγει  την Παρασκευή στα Ανώγεια ο Γεωργικός Συνεταιρισμός ,όπως αναφέρει σχετική του ανακοίνωση, για το άλεσμα του ελαιοκάρπου των παραγωγών της περιοχής.  Από αύριο θα είναι διαθέσιμος από τις 3 το έως τις 6 το απόγευμα για να πηγαίνουν οι παραγωγοί τις ελιές τους. Το άλεσμα θα ξεκινήσει κανονικά από το Σαββάτο 22 Δεκεμβρίου το πρωί. Η σχετική ανακοίνωση αναφέρει χαρακτηριστικά:

”Ο Γεωργικός Συνεταιρισμός Ανωγείων θα ανοίξει αύριο για την παραλαβή  των ελιών από τις 3 έως τις 6 το  απόγευμα. Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλούμε να απευθυνθείτε στο μέλος του συμβουλίου μας π. Ανδρέα Κεφαλογιάννη.”

Αναταραχή και πολλές ζημιές προκλήθηκαν το μεσημέρι της Πέμπτης στο Κέντρο Υγείας Ανωγείων όταν η τάση του ρεύματος ανέβηκε με αποτέλεσμα να βραχυκυκλώσει ο πίνακας του κτιρίου και να καούν πολλά μηχανήματα. Ηλεκτρονική συνταγογράφηση δεν έγινε σήμερα λόγω του προβλήματος ενώ και το τηλεφωνικό κέντρο υπολειτουργεί.

Κάηκαν ηλεκτρονικοί υπολογιστές, φαξ και κάποιες άλλες μικροσυσκευές που βρισκόντουσαν εκείνη τη στιγμή συνδεδεμένες στο ρεύμα, ενώ αύριο Παρασκευή θα γίνει αυτοψία σε όλα τα μηχανήματα που υπάρχουν για τυχόν βλάβες.

Σε συνομιλία μας με ηλεκτρολόγο που βρέθηκε εκεί για να διορθώσει την βλάβη μας δήλωσε: ”Η τάση του ρεύματος ανέβηκε απότομα και για άγνωστο μέχρι στιγμής λόγο, ίσως χρειαστούν μέρες για να διαπιστωθούν τα ακριβή αίτια. Δυστυχώς προκλήθηκαν ζημιές. Αυτή τη στιγμή η βλάβη επιδιορθώθηκε”.

Η ”Α” θα σας ενημερώσει όταν ολοκληρωθούν οι διαδικασίες αποκατάστασης. Ελπίζουμε κάποια μηχανήματα ζωτικής σημασίας για το χωριό μας και την ευρύτερη περιοχή να μην έχουν πάθει ζημιά και τέτοιου είδους βλάβες να μην επαναληφθούν στο μέλλον.

 

Ο χρόνος φέρνει την ώρα που η γερόντισσα εμπνέει την νέα… Σκυμμένη στο κουβάρι ακουμπισμένη στις βελόνες με το νήμα του χρόνου πλέκει το μέλλον. Το άσπρο μαλλί υπήρξε μαύρο το μαύρο θα γίνει άσπρο ;

Η  Γ’ Λυκείου Ανωγείων θα διοργανώσει την Παρασκευή 21 Δεκεμβρίου στις 9 μ.μ  την χοροεσπερίδα της στο κέντρο ”Ντελίνα” στα Ανώγεια,μ ε μια μουσική βραδιά, καλώντας όλους τους να παρευρεθούν και να διασκεδάσουν, αλλά και παράλληλα να βοηθήσουν στην συγκέντρωση χρημάτων για την πενταήμερη εκδρομή τους. Τα παιδιά υπόσχονται μια βραδιά με κέφι, χορό και καλό φαγητό! Στην λύρα θα είναι ο Γιώργης Φασουλάς (Χουμάς) μαζί με τον Γιώργη Βρέντζο (Κάτη) στο μαντολίνο τον Κώστα Καλλέργη (Κουρούπη) στο λαούτο και τον Γιώργη Σαλούστρο στην ασκομπαντούρα! Η είσοδος έχει οριστεί στα 15 ευρώ με πλήρες μενού. Ας παρευρεθούν όλοι λοιπόν και ας στηρίξουν τα παιδιά για την πραγματοποίησή του σκοπού τους! Καλή διασκέδαση σε όλους!

Την ερχόμενη Παρασκευή 21 Δεκεμβρίου και ώρα 8 μ. μ θα πραγματοποιηθεί η καθιερωμένη πριν τις γιορτές των Χριστουγέννων, λειτουργία για τους άντρες στην Εκκλησία του Αγίου Γεωργίου στα Ανώγεια.

Πρόκειται για την λειτουργία που έχει γίνει πλέον θεσμός από το 2000 και γίνεται δυο φορές τον χρόνο πριν το Πάσχα και τα Χριστούγεννα.

Ο παπά-Ανδρέας  θα περιμένει τους άνδρες του χωριού για να τους κοινωνήσει, ενώ θα ακολουθήσει και ένα δυνατό επίκαιρο κήρυγμα του στους παρευρισκόμενους.

-->