Τοπικά
Βυθίζεται αγωνιστικά και βαθμολογικά ο Αετός μετά από τη νέα ήττα την Κυριακή στα Ανώγεια από τον Αστέρα Ρεθύμνου για την 18η αγωνιστική του πρωταθλήματος.
Η ομάδα πλήρωσε τις απουσίες και το άγχος και πραγματοποιώντας πολύ μέτρια εμφάνιση για τόσο κρίσιμη αναμέτρηση έχασε δίκαια από τον Αστέρα που έπαιξε έξυπνα και εκμεταλλεύτηκε τις ευκαιρίες που του παρουσιάστηκαν.
Στο 14′ ο Χατζηάδης έγραψε το 0-1 με σουτ έξω από την περιοχή και λάθος εκτίμηση του τερματοφύλακα. Ο Αετός προσπάθησε να αντιδράσει και είχε δυο καλά σουτ με τον Σουλτάτο και τον Δραμουντάνη μέχρι το τέλος του πρώτου ημιχρόνου.
Στο δεύτερο μέρος ο Σπαχής είχε ένα καλό φάουλ στο 55′ αλλά τα γκολ του Σταράκη στο 58′ και του Πέτκοφ στο 62′ έβαλαν ταφόπλακα στις όποιες ελπίδες ανάκαμψης.
Στο 72′ πάντως υπήρχε η ευκαιρία με το πέναλτι που κέρδισε ο ”μικρός” Μίνως Χαλκιαδάκης που ήταν από τους καλύτερους όση ώρα αγωνίστηκε,αλλά ο Γιώργος Ξυλούρης αστόχησε στην εκτέλεση.
Ήταν το τέταρτο πέναλτι που κερδίζει φέτος ο Αετός στο πρωτάθλημα χωρίς να έχει κάνει γκολ κανένα από αυτά!
Στο 83′ ο Χατζηάδης με το δεύτερο προσωπικό του γκολ έγραψε το τελικό 0-4.
Επόμενο ματς για τον Αετό με την Δόξα Πλατανέ την ερχόμενη Κυριακή εκτός έδρας.
Η σύνθεση του ΑΕΤΟΥ:
Μπροκάκης-Ε.Κεφαλογιάννης-Καλομοίρης-Παπαδομιχελάκης(80’Αεράκης)-Χ.Κεφαλογιάννης(60’Φ.Ξυλούρης)-Πασπαράκης-
Γ.Ξυλούρης-Σουλτάτος-Δραμουντάνης-Σπαχής-Δ.Ξυλούρης(66’Χαλκιαδάκης).
Τα αποτελέσματα της αγωνιστικής:
Επισκοπή Β’ – Δόξα Πλατανέ 1-4
Αστέρας Περάματος – Ψηλορείτης 1-1
Άρης Ρεθύμνου – Ποσειδώνας Γερανίου 1-1
Ρεθυμνιακός – Λιβάδια 1-3
Τάλως Μελιδονίου – ΟΦ Αρμένων 1-0
Αετός Ανωγείων – Αστέρας Ρεθύμνου 0-4
Ασή Γωνιά – Μαργαρίτες 1-1
Ρεπό: Σπήλι
Έναν ακόμα τελικό για την επιβίωση του δίνει την Κυριακή 3 Φεβρουαρίου στις 3 μ.μ ο Αετός υποδεχόμενος στα Ανώγεια τον Αστέρα Ρεθύμνου,με στόχο το θετικό αποτέλεσμα για την αποφυγή της τελευταίας θέσης που οδηγεί στον υποβιβασμό. Ο Αετός θα αγωνιστεί για πρώτη φορά στα Ανώγεια για το 2013 καθώς εξέτισε την τιμωρία που του επιβλήθηκε λόγω των γεγονότων στον αγώνα με τον Ρεθυμνιακό. Για άλλη μια αγωνιστική η ομάδα μας μετρά αρκετές και σημαντικές απουσίες καθώς οι Χαραλαμπάκης,Άγγελος Σπαχής και Φασουλάς δεν θα είναι στην αναμέτρηση. Ειδικότερα για τον Γιώργο Χαραλαμπάκη εκ των κορυφαίων του Αετού και αρχηγού της ομάδας η απουσία θα είναι για συνολικά πέντε αναμετρήσεις καθώς τιμωρήθηκε για την αποβολή του στο παιχνίδι με τις Μαργαρίτες. Ακόμα οριστικά παρελθόν αποτελούν από την ομάδα οι Μεταξάκης και Πανόπουλος που αποχώρησαν από τα Ανώγεια. Το παιχνίδι είναι ιδιαίτερα σημαντικό και οι παίχτες και η διοίκηση απευθύνουν κάλεσμα στους ανωγειανούς να βρεθούν στις κερκίδες και να στηρίξουν την προσπάθεια τους χωρίς ακρότητες.Όσοι αγαπάνε την ομάδα πραγματικά ας την στηρίξουν τώρα στα δύσκολα χωρίς να κοιτάζουν την βαθμολογική της θέση. Διαιτητής θα είναι ο κ.Δρακακάκης με βοηθούς τους Βυζιργιανάκη και Βερτούδο.
Θα μεταδοθεί ζωντανά ραδιοφωνικά.Για να την ακούσετε ακολουθήστε το παρακάτω link:
http://www.e-radio.gr/player/player.asp?sID=275
Το πλήρες πρόγραμμα της 18ης αγωνιστικής έχει ως εξής:
Σήμερα (15.00)
Επισκοπή Β’ – Δόξα Πλατανέ (Επισκοπής – Γ.Ι. Σταυρουλάκης, Παπαδακάκης, Μίαρης – Παρατηρητής Διαιτησίας: Δημητρακάκης).
Αστέρας Περάματος – Ψηλορείτης (Περάματος – Δρακακάκης, Κοκμοτός, Βυζιργιανάκης – Παρατηρητής Διαιτησίας: Καλαϊτζάκης).
Άρης Ρεθύμνου – Ποσειδώνας Γερανίου (Μισιρίων – Γωνιωτάκης, Καπετάνιος, Φραγκιαδάκης – Παρατηρητής Διαιτησίας: Βαμβακίδης).
Κυριακή (15.00)
Ρεθυμνιακός – Λιβάδια (Ρεθύμνου – Κατσαμάς, Παπαδακάκης, Ψαρρά – Παρατηρητής Διαιτησίας: Γαγάνης).
Τάλως Μελιδονίου – ΟΦ Αρμένων (Περάματος – Παπαδόπουλος, Τομακτσίδης, Μίαρης – Παρατηρητής Διαιτησίας: Καλαϊτζάκης).
Αετός Ανωγείων – Αστέρας Ρεθύμνου (Ανωγείων – Δρακακάκης, Βυζιργιανάκης, Βερτούδος).
Ασή Γωνιά – Μαργαρίτες (Ασή Γωνιάς – Τωβίλ, Κονταξάκης, Παπαδάκης Ιωσ.).
Ρεπό: Σπήλι
Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ (σε 17 αγώνες)
1. Σπήλι 38
2. Ψηλορείτης 32
3. Αστέρας Περάματος 29
4. Δόξα Πλατανέ 29
5. Ρεθυμνιακός 29
6. Άρης 28
7. Αστέρας Ρεθύμνου 24
8. Ποσειδώνας Γερανίου 23
9. ΟΦ Αρμένων 21
10. Λιβάδια 19
11. Ασή Γωνιά 17
12. Τάλως Μελιδονίου 17
13. Επισκοπή Β’ 8
14. Μαργαρίτες 7
15. Αετός Ανωγείων 5
* Ο Ρεθυμνιακός ξεκίνησε το πρωτάθλημα με -2 βαθμούς.
** Λιβάδια και Αετός Ανωγείων έχουν από ένα μηδενισμό και -3 βαθμούς.
Τα πολλά προβλήματα και το καθεστώς ανασφάλειας των εργαζομένων στο ”ΚΗΦΗ” και στο ”Βοήθεια στο σπίτι” συνεχίζονται και αποφασίστηκε να κατέλθουν σε Παγκρήτια απεργία την ερχόμενη Τρίτη 5 Φεβρουαρίου. Οι υπηρεσίες αυτές που δημιουργήθηκαν το 2002 μέσω Ευρωπαϊκών προγραμμάτων στηρίζουν εδώ και μια δεκαετία τους ανθρώπους της τρίτης ηλικίας παρέχοντας τους βοήθεια πολύτιμη για την αξιοπρεπή διαβίωση τους. Η ”Α” συνομίλησε με την πρόεδρο του Παγκρήτιου σωματείου εργαζομένων των ΚΗΦΗ και Βοήθεια στο σπίτι κ. Ειρήνη Μπαγκέρη, η οποία μας τόνισε για τα προγράμματα αυτά που λειτουργούν και στα Ανώγεια: ”Από το 2003 δουλεύουμε στα Ανώγεια με τους ηλικιωμένους ανθρώπους του χωριού που έχουν ανάγκη. Αυτή τη στιγμή το ΚΗΦΗ εξυπηρετεί 20 ανθρώπους,ενώ το Βοήθεια στο σπίτι εξυπηρετεί 90 συγχωριανούς. Είμαστε 8 εργαζόμενοι 4 στο κάθε πρόγραμμα. Οι εργαζόμενοι στο Βοήθεια έχουν να πληρωθούν 7 μήνες ενώ στα ΚΗΦΗ είναι απλήρωτοι 2 μήνες. Τα προγράμματα αυτά θα έπρεπε να είχαν ενταχθεί από το 2006 σε κάποια υπηρεσία,στον Δήμο ή οπουδήποτε αλλού αλλά αυτό δεν έγινε. Πολύ φοβάμαι ότι προτίθενται να τα κάνουν ιδιωτικές επιχειρήσεις και καταλαβαίνεται ότι ένας επιχειρηματίας μπορεί να απολύσει τους ανθρώπους και να βάλει δικούς του. Να αφήσει δηλαδή στον δρόμο ανθρώπους που επί μια δεκαετία έχουν δώσει και την ψυχή τους σε αυτό το λειτούργημα. Για όλους αυτούς τους λόγους απεργούμε ζητώντας να ακουστεί η φωνή μας και να βρεθεί επιτέλους λύση στο θέμα αυτό” κατέληξε η κ.Μπαγκέρη. Ευχόμαστε να βρεθεί επιτέλους λύση στα χρόνια προβλήματα των δυο κοινωνικών αυτών υπηρεσιών που επιτελούν και στο χωριό μας λειτούργημα πραγματικά προς ανήμπορους και με πολλά προβλήματα ανθρώπους της τρίτης ηλικίας.Ας σεβαστεί και το Κράτος αυτούς τους ανθρώπους που δούλεψαν και πάλεψαν μια ζωή και δικαιούνται το λιγότερο αξιοπρέπεια και φροντίδα στην δύση της ζωής τους.
Η ανακοίνωση που εξέδωσαν οι εργαζόμενοι έχει ως εξής:
«Οι εργαζόμενοι στα κοινωνικά προγράμματα Βοήθεια στο Σπίτι και ΚΗΦΗ ΚΡΗΤΗΣ, καταγγέλλουν την πολιτεία με αφορμή την απαράδεκτη πρόθεση του Υπουργείου Εργασίας, σε ό,τι αφορά τον τρόπο συνέχισης των δομών που μόνο προβλήματα μπορεί να δημιουργήσει αυτό στην κοινωνία.
Τα Βοήθεια στο Σπίτι και τα ΚΗΦΗ, οι πιο σημαντικές υπηρεσίες πρόνοιας της χώρας, που μέχρι τώρα εξυπηρετούσαν μοναχικά ανήμπορα άτομα, που οι εργαζόμενοί τους έχουν ήδη προσληφθεί μέσω ΑΣΕΠ καλύπτοντας πάγιες και διαρκείς ανάγκες, που η πολιτεία έπρεπε από το 2006 να έχει εντάξει στο εθνικό σύστημα και στις κοινωνικές υπηρεσίες των Δήμων, οδηγούνται στον Καιάδα.
Συγκεκριμένα, με τα δεδομένα που δρομολογούνται κάθε φυσικό πρόσωπο (εργαζόμενοι στη ΒσΣ, Ιδιώτες, Ενώσεις κ.λπ.), θα μπορεί να συστήσει μια Κοινωνική Εταιρεία και να ασκεί πρόνοια με σκοπό το κέρδος; Θα έχει τη δυνατότητα να πληρώνεται από χορηγούς, κοινωνικό ταμείο και εισφορές από εξυπηρετούμενους. Με διασφαλισμένο Νομικό πλαίσιο μεν, αλλά εκτεθειμένο στο πέλαγος του ιδιωτικού επιχειρείν και του επιχειρηματικού κανιβαλισμού ,περιμένοντας όπως τόσοι άλλοι εξάλλου να πάρει μετά από πόσο άραγε καιρό χρήματα από τα ταμεία και αναγκασμένο να προεξοφλεί ασφαλιστικές και φορολογικές εισφορές. Πώς άραγε;
Αυτή είναι η διαγραφόμενη πορεία όπως μέχρι τώρα φαίνεται της ΒσΣ και ΚΗΦΗ και των άλλων προνοιακών δομών και των εργαζομένων.
Αντί για ένταξη στους Δήμους και κρατική χρηματοδότηση όπως προβλεπόταν, να μεταλλαχθούν σε εταιρείες ιδιωτικού επιχειρείν.
ΘΑ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΜΕ;
Οι εργαζόμενοι ζητούν τη συμπαράστασή σας στον αγώνα που κάνουν για ισότιμη κοινωνική πολιτική. Για δωρεάν παροχές πρόνοιας. Πότε ο ιδιωτικός τομέας έδωσε χωρίς κέρδος; Πότε ο πολίτης είναι διασφαλισμένος για τα γεράματά του; Όταν ξέρει ότι λειτουργεί κοινωνική εταιρεία ή όταν γνωρίζει ότι η πολιτεία ό,τι και να γίνει είναι θεσμικά υποχρεωμένη να του παρέχει φροντίδα;
Να σας θυμίσουμε, λοιπόν, κύριοι αρμόδιοι και συναρμόδιοι των Υπουργείων και φορέων ότι: “η παροχή κοινωνικής φροντίδας και προστασίας πρωτίστως αποτελεί ευθύνη του κράτους και παρέχεται χωρίς διακρίσεις σε κάθε άτομο που βρίσκεται σε κατάσταση ανάγκης (ΦΕΚ 236/98).
Ιδιαίτερα δε σε περιόδους οικονομικής κρίσης, το κράτος οφείλει να οργανώνει και να ενισχύει ένα δίχτυ κοινωνικής προστασίας για τις ευάλωτες ομάδες πληθυσμού”.
Με ποια λογική λοιπόν η πολιτεία ,με τις τρέχουσες κοινωνικοοικονομικές συνθήκες που επικρατούν στη χώρα μας, με τη φτώχεια να παίρνει επικίνδυνες διαστάσεις, επιλέγει να δώσει 58.000.000 για το 2013, εξασφαλισμένα χρήματα από τα ταμεία του κράτους για τη φροντίδα των ηλικιωμένων και ΑΜΕΑ στους ιδιώτες, στην αβεβαιότητα του ιδιωτικού κανιβαλισμού, αντί να συστήσει μια υπηρεσία της πολιτείας και των Δήμων με το υπάρχον προσωπικό που σε δύσκολους καιρούς για τη χώρα δίνουν ανάσα και ελπίδα στον πολίτη;
Οι εργαζόμενοι του συλλόγου ΣΕΚΦΕΟ, ΔΕ ΘΑ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΝ.
Έχουν αποφασίσει τα εξής:
1) ανοιχτή πρόσκληση – συζήτηση προς όλους τους εμπλεκόμενους φορείς της Κρήτης(βουλευτές ,δημάρχους, προέδρους ΝΠΙΔ, ΝΠΔΔ) το Σάββατο 2 Φεβρουαρίου 2013 και ώρα 20.00 μμ στο Εργατικό Κέντρο Ηρακλείου με τα μέλη του Δ.Σ. του συλλόγου μας, για τα δυσεπίλυτα προβλήματα των Βοήθεια Στο Σπίτι και ΚΗΦΗ
2) γενική συνέλευση του ΣΕΚΦΕΟ τη Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου 2013 και ώρα 10.00 π.μ. στο Εργατικό Κέντρο Ηρακλείου
3) εικοσιτετράωρη παγκρήτια απεργία των δομών Βοήθεια και ΚΗΦΗ Κρήτης την Τρίτη 5 Φεβρουαρίου, ως συμπαράσταση στα ΚΗΦΗ, τα οποία οδηγούνται στο ιδιωτικό επιχειρείν (Κοινωνικές Συνετ. Επιχειρήσεις), χωρίς καμία προειδοποίηση ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ από 1/1/13».
Άμεση ανάγκη για αίμα έχει το Βενιζέλειο Πανάνειο Νοσοκομείο Ηρακλείου λόγω των πολλών εκτάκτων περιστατικών που έχουν συμβεί τον τελευταίο καιρό .Για αυτό τον λόγο με έκκληση που κάνει προς τον Δήμο Ανωγείων και άλλους δήμους ζητά από τους εθελοντές αιμοδότες να προσέλθουν για να δώσουν αίμα και σώσουν συνανθρώπους μας.
Το fax που έφτασε στον Δήμο Ανωγείων αναφέρει χαρακτηριστικά:
Γ.Ν. Ηρακλείου ”Βενιζέλειο Πανάνειο”
Κέντρο Αιμοδοσίας
ΕΚΚΛΗΣΗ
Λόγω εκτάκτων αναγκών και πολλαπλών επειγόντων περιστατικών ,παρακαλούνται οι εθελοντές αιμοδότες να προσέλθουν στους κατά τόπους σταθμούς αιμοδοσίας και στις κινητές μονάδες για να δώσουν αίμα.
Σας ευχαριστούμε θερμά
Εμείς θα συμπληρώναμε ότι το κάλεσμα δεν απευθύνεται πλέον μόνο στους εθελοντές αιμοδότες αλλά και σε όλους τους ανθρώπους που έχουν την δυνατότητα να πάνε και να δώσουν αίμα έστω και για πρώτη φορά στη ζωή τους. Δέκα λεπτά από τον χρόνο μας δυο με τρεις φορές τον χρόνο ανακουφίζουν συνανθρώπους μας που υποφέρουν και σώζουν ζωές. Σεβασμός στον συνάνθρωπο, σεβασμός στην ζωή, στην δική μας ζωή καθώς όλοι κάποια στιγμή μπορεί να χρειαστούμε αίμα.
Ένα μοναδικό βίντεο από ανωγειανό γάμο όπως τον κατέγραψε το κινηματογραφικό συνεργείο των «Ελληνικών Επικαίρων» παρουσιάζει στους αναγνώστες της η ΑΝΩΓΗ.
Στο βιντεοσκοπημένο υλικό απεικονίζονται οι προετοιμασίες του γάμου με τις γυναίκες να κουβαλάνε τα κανίσκια, το στόλισμα της νύφης και το μυστήριο του γάμου.
«Φωτιά» στο γλέντι με τις κοντυλιές του βάζει ο Στραβός (Μανώλης Πασπαράκης) μαζί με το Νεοκλή Σαλούστρο στο μαντολίνο.
Απολαύστε το σε αυτή τη διεύθυνση:
http://www.euscreen.eu/play.jsp?id=EUS_371E6A3293BB46FBBC8E31CDC7FEF73F
Δικαιωμένοι δηλώνουν οι δήμαρχοι των ορεινών δήμων της Κρήτης, με την κατανομή ποσού για την κάλυψη δαπανών θέρμανσης των σχολικών τους μονάδων, στο πλαίσιο της έγκρισης για τον σκοπό αυτόν, από το υπουργείο Εσωτερικών, κονδυλίου ύψους 7 εκατ. ευρώ σε δήμους ολόκληρης της χώρας.
Στη λίστα των σχολείων, που θα εισπράξουν χρήματα για τη θέρμανση των μαθητών τους είναι οι ορεινοί δήμοι Ανωγείων Αγίου Βασιλείου και Αμαρίου Ρεθύμνου, Καντάνου – Σελίνου και Σφακίων στα Χανιά, Βιάννου Ηρακλείου και Οροπεδίου Λασιθίου.
«Πρόκειται για τη δικαίωση ενός αγώνα και μιας διεκδίκησης που στηριζόταν στη λογική, αλλά και την προάσπιση της αξιοπρέπειας των ανθρώπων, των οικογενειών, των μαθητών που ζουν σε δύσκολες επαρχίες της περιφέρειας, προσπαθώντας να μην εγκαταλείψουν τα χωριά τους και διατηρώντας παράλληλα την ταυτότητα του τόπου τους. Η πολιτεία αποδεικνύει ότι μπορεί να ακούσει, αρκεί οι διεκδικήσεις να είναι ομόφωνες, κυρίως όμως να στηρίζονται με επιχειρήματα και δημοκρατικό διάλογο» δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο δήμαρχος Ανωγείων Σωκράτης Κεφαλογιάννης.