Τα παιδιά του Κέντρου Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών (ΚΔΑΠ) του Δήμου Ανωγείων, στόλισαν φέτος το Χριστουγεννιάτικο δέντρο στο Δημαρχείο, σε συνεργασία με το ΚΑΠΗ του Δήμου και στο καθένα από τα στολίδια έγραψαν από μια ευχή.
Ο Δήμαρχος Σωκράτης Κεφαλογιάννης και οι Δημοτικές Αρχές ευχαρίστησαν τα παιδιά για το όμορφο δώρο τους και για τις ευχές τους.
