Η Σεσίλια όπως την αποκαλούσαν όλα τα Ανώγεια ήταν κοινωνική ανθρωπολόγος-ερευνητρια και αγαπούσε πολύ την Κρήτη και τον τόπο του Ψηλορείτη. Αγαπούσε τους ανθρώπους του τόπου και τους συνέδεε με την ελευθερία, την ειλικρίνεια και την λεβεντιά. 

Ζούσε στα Ανώγεια για περισσότερα από δέκα χρόνια. Το τελευταίο διάστημα αντιμετώπιζε πολλά προβλήματα υγείας, και στο πλευρό της στάθηκε ιδιαίτερα η δομή “Βοήθεια στο σπίτι” και η Κοινωνική υπηρεσία Ανωγείων που αναλαμβάνει και την κηδεία της.

Η δέηση και η ταφή της θα γίνει στο νεκροταφείο Ανωγείων σήμερα 7 Αυγούστου 2025 στη  1:30 μ.μ.

Μοιραστείτε το

-

-->