Η ΚΟΙΝΣΕΠ «Ν-Ιδαία Συνεργασία» σας προσκαλεί να συμμετέχετε στη διημερίδα που θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 10 & το Σάββατο 11 Νοεμβρίου 2023 και ώρα 10:00 π.μ. στο Πολύκεντρο του Δήμου Ανωγείων με θέμα:

«ΜΝΗΜΕΙΑ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ ΚΑΙ ΕΝΔΗΜΙΚΑ ΦΥΤΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΑΝΩΓΕΙΩΝ»

Η εκδήλωση είναι υπό την αιγίδα του Δήμου Ανωγείων και του Γεωπάρκου UNESCO Ψηλορείτη και χρηματοδοτείται από το Πράσινο Ταμείο του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας. 

Μοιραστείτε το

-

-->