Archive for Φεβρουαρίου 2021
“Έφυγε” από τη ζωή σε ηλικία 85 ετών η Βενετία Πρίμπου του Κωνσταντίνου. Η νεκρώσιμος ακολουθία θα ψαλεί από τον Ιερό Ναό του Αγίου Κωνσταντίνου στην Κατερίνη, την Κυριακή 7 Φεβρουαρίου στις 2 μ.μ Η κηδεία της θα γίνει σύμφωνα με όλες τις διατάξεις κατά του Covid-19.
H εκλιπούσα ήταν μητέρα της επί δεκαετίες καθηγήτριας και διευθύντριας του Σταυράκειου Γυμνασίου Δέσποινας Πρίμπου. Η Δέσποινα με συγκίνηση αποχαιρετάει την μητέρα της με προσωπική ανάρτηση της, αναφέροντας τα εξής:
“Μάνα μου, γλυκιά μου μάνα. Έφυγες και που μ’ αφήνεις. Ορφανέψαμε τώρα και χωρίς εσένα . Τόσα χρόνια έλεγα θαρθεί το καλοκαίρι να πάω στη μάνα μου στην Κατερίνη. Και τώρα πώς θαρθώ στο σπίτι μας κι’ εσύ να λείπεις. Ήσουν πολύ άξια μάνα και πάλεψες πολλά προβλήματα. Όσα λόγια κι’ αν πω για σένα θα είναι λίγα. Ταλαιπωρήθηκες πολύ στη ζωή σου αλλά και τους δύο τελευταίους μήνες και δεν μας επέτρεπαν ούτε να σε δούμε και ήσουν ολομόναχη κι’ αυτό μας πλήγωνε πολύ. Εγώ τόσα χρόνια μακριά σου σε στερήθηκα αλλά κι’ εσύ εμένα και στεναχωριόσουν γιατί δεν μπορούσες να με βοηθήσεις στα προβλήματά μου που αντιμετώπιζα. Δεν ήθελα την βοήθειά σου μάνα, έσφιξα τα δόντια και πάλεψα, ήθελα εσένα και την αγάπη σου, την αγκαλιά σου και την παρέα σου. Όταν πέθανε ο μπαμπάς πριν τρία χρόνια λες και πήρε όσες δυνάμεις σου είχαν απομείνει. Αγαπημένη μου μανούλα δεν το πιστεύω πως ήρθε η ώρα να σε αποχαιρετήσω για πάντα. Η τελευταία κουβέντα που άκουσα από σένα στο τηλέφωνο ήταν ‘ Ότι πει ο Θεός” Ελπίζω τώρα να ξεκουραστείς από τα βάσανά σου. Στο καλό μανούλα μου και ο Θεός να αναπαύσει την ψυχούλα σου. Θα ζεις πάντα στην καρδιά μας και σ’ ευχαριστώ για όλα όσα έκανες για μένα και τις αδελφές μου. Ήσουν πάντα το στήριγμά μας .Το κενό σου δυσβάσταχτο.”
-Στην Δέσποινα, τον σύζυγο της Άρη Χαιρέτη (Γιαλάφτη) και όλους τους οικείους της, η ΑΝΩΓΗ εκφράζει τα θερμά της συλλυπητήρια. Ας είναι ελαφρύ το χώμα που θα την σκεπάσει.
Το Κέντρο Υγείας Ανωγείων, ανακοινώνει ότι στον χώρο πραγματοποιούνται Μαστογραφίες και τεστ Παπανικολάου. Για να κλείσετε ραντεβού επικοινωνήστε με το τηλέφωνο: 2834 34 0 200
“Έφυγε” από τη ζωή σε ηλικία 86 ετών η Όλγα Σαλούστρου ή Χατζηβαγγέλενα. Η νεκρώσιμος ακολουθία θα ψαλεί την Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου στις 11 π.μ. από τον Ιερό ναό του Αγίου Ιωάννου στα Ανώγεια. Η κηδεία της θα γίνει σύμφωνα με όλους τους κανόνες προστασίας για τον Covid 19. Η ΑΝΩΓΗ εκφράζει θερμά συλλυπητήρια στους οικείους της. Ας είναι ελαφρύ το χώμα των Ανωγείων που θα την σκεπάσει.
“Οι μερακλήδες του χωριού, κάνουνε τσι καντάδες,
άχι και να ‘μούνα και εγώ να πω δυο μαντινάδες
———————————————————
Να πω τη μια για τσι χαρές, για τσι καημούς την άλλη,
μα και τα δυο χρεώνεσαι, αγάπη μου μεγάλη
————————————————————-
Να πω τη μια για φίλους μου, την εποχή τση νιότης,
κι η δεύτερη χαλάλι τζη, τση αγάπης μου τση πρώτης…”
Τρεις υπέροχες μαντινάδες του Θανάση Μαυρόκωστα και ένα όμορφο βίντεο κλιπ που παραπέμπει στα παλιά ακούσματα της καντάδας, όπου οι άνθρωποι που την έκαναν τραγουδούσαν μαντινάδες με κοινό θέμα, απαντώντας στον προηγούμενο, μας έδωσαν ένα νέο υπέροχο άκουσμα, με τίτλο “Οι μερακλήδες του χωριού.”
Kανένας λόγος ανησυχίας, ούτε θέμα για να κλείσει το δημοτικό σχολείο δεν υπάρχει μετά το rapid test στο οποίο υποβλήθηκε εκπαιδευτικός στο Ρέθυμνο, ο οποίος συγχρωτίστηκε της περασμένη εβδομάδα για μια μόνο ώρα με κάποιο τμήμα του σχολείου μας. Ο εκπαιδευτικός υποβλήθηκε και σε μοριακό τεστ τα αποτελέσματα του οποίου θα βγουν σε νοσοκομείο των Χανίων σήμερα το βράδυ. Τα μαθήματα φυσικά έγιναν κανονικά και σήμερα και θα συνεχιστούν και τις επόμενες ημέρες, καθώς όπως ενημέρωσε ο Προϊστάμενος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λάμπρος Καρβούνης και Διευθυντής του Κέντρου Υγείας Νίκος Αντωνάκης, το περιστατικό δεν είναι σοβαρό και δεν συνίσταται κανενός είδους καραντίνα στο σχολείο μας.
Τους γονείς ενημέρωσε προσωπικά και η διευθύντρια του δημοτικού Έφη Χατζάκη με το παρακάτω μήνυμα:
“Αγαπητοί μου Γονείς, καλή σας μέρα! Θεωρώ απαραίτητο να σας ενημερώσω, αν και δεν συντρέχει κανένας λόγος ανησυχίας, ότι εκπαιδευτικός του Σχολείου μας βρέθηκε θετικός σε rapid test (γρήγορο τεστ) και αναμένουμε την επιβεβαίωση του από το μοριακό τεστ που θα βγει αργά το βράδυ ή αύριο το πρωί. Ο εκπαιδευτικός συγχρωτίστηκε για μία μόνο ώρα με κάποια τμήματα. Όπως μας διαβεβαίωσαν ο κ. Προϊστάμενος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και ο Διευθυντής του Κέντρου Υγείας Ανωγείων δεν συντρέχει κανένας λόγος ανησυχίας και μόνο μετά τον συγχρωτισμό δύο ωρών και πάνω κατά το τελευταίο 48αρο με τον εκπαιδευτικό μελετάται το κλείσιμο του τμήματος. Το Σχολείο τηρεί όλους τους κανόνες ασφαλείας και ευελπιστούμε να μην μας αγγίξει το γεγονός, αν βέβαια επιβεβαιωθεί. Ούτως ή άλλως δεν μας επηρεάζει. Για οτιδήποτε νεότερο θα έχετε την άμεση ενημέρωσή σας. Συνιστούμε ψυχραιμία και τήρηση των μέτρων.”