Archive for Ιουλίου 2019

Με επιστολή της στην ΑΝΩΓΗ η νοσηλεύτρια και υποψήφια ευρωβουλευτής του ΚΙΝ.ΑΛ στις πρόσφατες εκλογές ευχαριστεί για την στήριξη στο πρόσωπο της, τους κατοίκους της περιοχής μας. Ως νοσηλεύτρια και μέλος εθελοντικής ομάδας του Ερυθρού Σταυρού η Βούλα Γεωργάκη έχει συμμετάσχει σε πολλές εθελοντικές δράσεις στα Ανώγεια με δωρεάν ιατρικές εξετάσεις στον πληθυσμό της ευρύτερης περιοχής του Μυλοποτάμου. Οι Ανωγειανοί με τον τρόπο τους της είπαν το δικό τους ευχαριστώ. Αναλυτικά η επιστολή της αναφέρει τα εξής:

“Θα ήθελα να ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου όλους τους φίλους μου Ανωγειανούς που για μία ακόμη φορά η στήριξης σας με έφερε στην δεύτερη θέση στα Ανώγεια ως υποψήφια στις ευρωεκλογές με το ΠΑΣΟΚ.

Η αγάπη, η εκτίμηση, η εμπιστοσύνη και ο σεβασμός σας στο πρόσωπο μου είναι για μένα πολύτιμη παρακαταθήκη και δύναμη  για να συνεχίσω να αγωνίζομαι για τα ανθρώπινα με πλήρη ανιδιοτέλεια  από όποιο μετερίζι  κληθώ.

Θα είμαι πάντα δίπλα σας όπως, όπου και με ότι χρειαστείτε .Να ανταμώνουμε αντρόπιαστοι και καθαροί.

Με τιμή και αγάπη Βούλα Γεωργάκη ”

 

Ρεπορτάζ:Γιώργης Μπαγκέρης

Φωτογραφίες: Ολυμπία Μπαγκέρη

Η καλύτερη χρονιά του Σκακιστικού Ομίλου Ανωγείων από την ίδρυση του το 2011 γιορτάστηκε σε μια ξεχωριστή και ιδιαίτερη γιορτή αρχικά στα γραφεία του συλλόγου στο Αρμί και στη συνέχεια με ένα πλούσιο τραπέζι στην παραδοσιακή ταβέρνα “Γκαγκάρης”. Οι άνθρωποι του Ομίλου συνδύασαν έτσι την φιέστα για την σπουδαία κατάκτηση του πρωταθλήματος της Β’Εθνικής πριν 2 μήνες, με τις απονομές του πρώτου Νεανικού πρωταθλήματος Ανωγείων κάτω των 20 ετών, μιας ακόμα εμπνευσμένης διοργάνωσης τους που αναμένεται να γίνει θεσμός στα δρώμενα του σκακιού στον τόπο μας. Το παρόν στην μεγάλη αυτή βραδιά για το σκάκι, έδωσε και ο μεγάλος ευεργέτης των Ανωγείων αλλά και του Σκακιστικού Ομίλου, Γεώργιος Σαλούστρος του Σταύρο (Αρναουτοσταύρου), του ανθρώπου που έχει παραχωρήσει δωρεάν το κτίριο που δρα τα τελευταία χρόνια ο Σύλλογος στο Αρμί, ενώ έχει προσφέρει και σε άλλους τομείς τόσο για το Σκάκι όσο και εν γένει για την κοινωνία των Ανωγείων. Ο πρόεδρος του Σκακιστικού Ομίλου Εμμανουήλ Νταγιαντάς προσέφερε στον κ.Σαλούστρο μια τιμητική πλακέτα για την σπουδαία προσφορά του.

Συγκινημένος ο Γεώργιος Σαλούστρος αρκέστηκε να πει ένα μεγάλο ευχαριστώ στους ανθρώπους του συλλόγου τονίζοντας πόσο μεγάλη χαρά νιώθει όταν βλέπει την αίθουσα που παραχώρησε γεμάτη κάθε μέρα από παιδιά που αγαπούν το σκάκι και δρουν από κοινού ενωμένα σαν μια γροθιά.Ήταν μάλιστα τέτοια η συγκίνηση του που αυθόρμητα προχώρησε σε άλλη μια κίνηση προσφοράς, πληρώνοντας εξολοκλήρου όλα τα έξοδα για το τραπέζει που ακολούθησε της γιορτής στην ταβέρνα!

Όπως δήλωσε μάλιστα “Θα παρακαλέσω τον δήμαρχο, εφόσον θα υπάρχει ο Σκακιστικός Όμιλος και για όσα χρόνια συνεχίζετε αυτή την προσπάθεια το κτίριο εδώ να μην παραχωρηθεί πουθενά αλλού, αλλά να το έχετε εσείς και να το γεμίζετε με όλα αυτά τα μικρά παιδιά του τόπου μας..”

Το Νεανικό Ατομικό πρωτάθλημα Ανωγείων έγινε για πρώτη φορά στο χωριό μας και  είχαν δικαίωμα συμμετοχής μόνο σκακιστές κάτω των 20 ετών. Η διοργάνωση του κρίθηκε απόλυτα επιτυχημένη και στο μυαλό των υπευθύνων του Σκακιστικού Ομίλου είναι να γίνει θεσμός και να λαμβάνει χώρα κάθε χρόνο στα Ανώγεια. Μεγάλη νικήτρια του πρώτου Νεανικού πρωταθλήματος ήταν η Δέσποινα Σαλούστρου με 6 νίκες σε 7 αγώνες. Η κούπα κρίθηκε στην ισοβαθμία με την Μαρία Μανουρά που είχε επίσης 6/7 αλλά η Δέσποινα είχε επικρατήσει στο μεταξύ τους παιχνίδι. Τρίτη θέση και χάλκινο μετάλλιο για τον Κώστα Σαλούστρο με 5,5/7.

Στην κατηγορία κάτω των 12 το χρυσό μετάλλιο στα κορίτσια κατέκτησε η Μαρία Νταγιαντά του Εμμανουήλ με 5/7. Το ασημένιο η Αλεξάνδρα Σφυρή-Μπαγκέρη με 4/7 και χάλκινο η Δανάη Πολύζου με 4/7. Στα αγόρια κάτω των 12 ετών το χρυσό κατέκτησε ο Γιώργος Κονιός με 4,5/7, ασημένιο μετάλλιο για τον Κριτόλαο Τζαγκαράκη με 3/7 και χάλκινος ο Νεκτάριος Κεφαλογιάννης με 3/7.

Διαβάστε την συνέχεια... »

Η Σχολική Επιτροπή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δήμου Ανωγείων, προκηρύσσει την πλήρωση μιας θέσης καθαρίστριας για το 1ο & 2ο Νηπιαγωγείο Ανωγείων (3 αίθουσες) με σύμβαση μίσθωσης έργου.

1.- Η πρόσληψη θα γίνει από 1η Σεπτεμβρίου 2019 έως τη λήξη του σχολικού έτους 30-6-2020 και οι υποψήφιοι θα πρέπει:

α.- Να έχουν τη φυσική καταλληλότητα για την άσκηση των καθηκόντων τους.

β.- Να είναι Έλληνες πολίτες ή να έχουν την  Ελληνική Ιθαγένεια σύμφωνα με το άρθρο 4 του Ν. 3528/2007.

γ.- Να είναι δημότες και μόνιμοι κάτοικοι  του Δήμου Ανωγείων

δ.- Να μην έχουν καταδικαστεί ή να μην είναι φυγόποινοι ή φυγόδικοι για κανένα από τα αδικήματα του άρθρου 8  του Υπαλληλικού κώδικα.

2.- Οι ώρες απασχόλησης είναι από τις 16:00 μ.μ μέχρι τις 18:00 μ.μ. μετά τη λήξη των μαθημάτων του Ολοήμερου Προγράμματος.

3- Η παραλαβή των αιτήσεων και των δικαιολογητικών, θα γίνεται στο Δημαρχείο Ανωγείων, από την Πέμπτη 11-7-2019 έως και την Πέμπτη 18-7-2019, προσκομίζοντας τα παρακάτω δικαιολογητικά:

-Αίτηση (Δίνεται από το Δήμο)

– Φωτοαντίγραφο αστυνομικής ταυτότητας

– Φωτοαντίγραφο εκκαθαριστικού σημειώματος

– Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης

4.-Κατά την επιλογή θα ληφθούν υπόψη, η φυσική καταλληλότητα, τυχόν προϋπηρεσία, κοινωνικά και οικονομικά κριτήρια και η αξιολόγηση θα γίνει από τη Σχολική Επιτροπή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δήμου Ανωγείων την Παρασκευή 19-7-2019 και ώρα 10:00π.μ στο γραφείο του 1ουΔημοτικού Σχολείου Ανωγείων.

Η παρούσα θα αναρτηθεί στην ηλεκτρονική εφημερίδα ΑΝΩΓΗ και στην είσοδο του Δημoτικού Μεγάρου.

Η Πρόεδρος της Σχολικής Επιτροπής

Δραμουντάνη Μαρία

 

 

Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του Δημοτικού και του Νηπιαγωγείου Ανωγείων, ενημερώνει τα παιδιά που παρακολουθούν τα μαθήματα ρομποτικής, ότι αυτή την εβδομάδα θα κάνουν και την Παρασκευή μάθημα. Οι ώρες θα είναι στις 10 το πρωί για το πρώτο τμήμα και στις 11.30 π.μ για το δεύτερο.

Όπως αναφέρουν χαρακτηριστικά οι εμπνευστές των μαθημάτων στον Σύλλογο Γονέων:”εμείς δίνουμε την ευκαιρία και ίσως να διαπιστώσουμε πως υπάρχουν παιδιά που μπορούν να προ οδεύσουν μέσα από το συγκεκριμένο αντικείμενο, σε μία εποχή που ούτως ή άλλως τα μικρά παιδιά έχουν εντάξει στην καθημερινότητα τους τόσο τους υπολογιστές όσο και το διαδίκτυο όπου εύκολα κάποιος μπορεί με τη σωστή χρήση, να βοηθήσει την εκπαίδευση του..”

 

Δυο Ανωγειανοί θα δώσουν το παρόν στο νέο Ελληνικό Κοινοβούλιο μετά τα χθεσινά αποτελέσματα των Βουλευτικών εκλογών, με δώδεκα συντοπίτες μας να έχουν δώσει  τον αγώνα τους στα ψηφοδέλτια έξι διαφορετικών κομμάτων! Πρόκειται για την Όλγα Κεφαλογιάννη που σάρωσε σε ψήφους στην Α’ Αθήνας και τον Γιάννη Κεφαλογιάννη που πέτυχε την άνετη επανεκλογή του στον Νομό Ρεθύμνης, αμφότεροι με το ψηφοδέλτιο της Νέας Δημοκρατίας που επικράτησε και θα είναι η νέα Κυβέρνηση.

Εντυπωσιακή παρουσία είχαν και άλλοι Ανωγειανοί ανά την επικράτεια, με πιο ξεχωριστές αυτή του Αντιδήμαρχου Ανωγείων Βασίλη Σμπώκου που με περισσότερες από 14 χιλιάδες ψήφους κατέλαβε την πέμπτη θέση στο ψηφοδέλτιο του ΣΥ.ΡΙ.ΖΑ στο Ηράκλειο όπου το κόμμα του Αλέξη Τσίπρα εξέλεξε τελικά τρεις βουλευτές και της Θεανώς Βρέντζου-Σκορδαλάκη που έλαβε στην ίδια περιφέρεια περίπου 12 χιλιάδες ψήφους με το ψηφοδέλτιο της Ν.Δ.

Αναλυτικά και σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του Υπουργείου Εσωτερικών έχουμε τα εξής αποτελέσματα:

-Όλγα Κεφαλογιάννη: Βουλευτής Α’ Αθήνας με τη Ν.Δ. Εντυπωσιακή παρουσία και πρωτιά στην περιφέρεια της με 45.086 ψήφους, οκτώ χιλιάδες σταυρούς περισσότερους από τον δεύτερο του κόμματος της Βασίλη Κικίλια.

-Γιάννης Κεφαλογιάννης: Βουλευτής Ρεθύμνου με τη Ν.Δ Άνετη πρωτιά για τον Ανωγειανό πολιτικό με 9.782 ψήφους. Στο πρώτο Κυβερνητικό σχήμα του Κυριάκου Μητσοτάκη ο Ανωγειανός πολιτικός ορίστηκε υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών!

-Βασίλης Σμπώκος: Ο Αντιδήμαρχος Ανωγείων στην πέμπτη θέση του ψηφοδελτίου του ΣΥ.ΡΙ.ΖΑ στο Ηράκλειο με 14.706 ψήφους, σε μια περιφέρεια που το κόμμα εξέλεξε τρεις Βουλευτές.

-Θεανώ Βρέντζου-Σκορδαλάκη: Πέμπτη θέση στο ψηφοδέλτιο της Ν.Δ στο Ηράκλειο με 12.051  ψήφους σε μια περιφέρεια που το Κυβερνητικό κόμμα εξέλεξε δυο βουλευτές.

-Κώστας Ξυλούρης:  Α’Περιφέρεια Ανατολικής Αττικής με τον ΣΥ.ΡΙ.ΖΑ Στην 10η θέση του ψηφοδελτίου ο γνωστός ραδιοφωνικός παραγωγός με 5.954 ψήφους σε μια περιφέρεια που εκλέχτηκαν οι Αλέξης Τσίπρας, Χρήστος Σπίρτζης και Νάσος Αθανασίου.

-Ιωάννα Δακανάλη: Η Ανωγειανή παιδίατρος βρέθηκε στην πρώτη θέση του ψηφοδελτίου του Κ.Κ.Ε στο Ρέθυμνο με 413 ψήφους, αλλά το κόμμα της δεν εξέλεξε βουλευτή στο Νομό.

-Αντώνης Ρούλιος: Ο δημοτικός σύμβουλος Ανωγείων βρέθηκε στην τρίτη θέση του ψηφοδελτίου του Κ.Κ.Ε στο Ρέθυμνο με συνολικά 216 ψήφους.

-Νίκος Ξυλούρης: Ο Ανωγειανός ιατρός-ορθοπεδικός βρέθηκε στην έκτη θέση του ψηφοδελτίου του ΚΙΝ.ΑΛ με 2.346 ψήφους στην περιφέρεια Α’Θεσσαλονίκης όπου το κόμμα του εξέλεξε βουλευτή τον Χάρη Καστανίδη.

-Μαρία Σαλούστρου-Κοκοσάλη: Η Ανωγειανή αρχαιολόγος βρέθηκε στην τρίτη θέση του ψηφοδελτίου του Κ.Κ.Ε στο Ηράκλειο με 1.154 ψήφους, σε μια περιφέρεια που το κόμμα της εξέλεξε βουλευτή τον Εμμανουήλ Συντυχάκη.

-Δημόκριτος Σαλούστρος: Ο πρόεδρος της Ένωσης Ιδιωτικών Υπαλλήλων Ηρακλείου βρέθηκε στην έβδομη θέση του ψηφοδελτίου του Κ.Κ.Ε στο Ηράκλειο με συνολικά 706 σταυρούς προτίμησης.

-Γρηγόρης Σκουλάς: Ο Ανωγειανός συνδικαλιστής βρέθηκε στην 14η θέση του ψηφοδελτίου της Λαικής Ενότητας στην περιφέρεια της Α’Θεσσαλονίκης με 51 ψήφους.

-Αντώνης Ξυλούρης (Ψαραντώνης): Ο μοναδικός Ανωγειανός υποψήφιος δεν είχε το άγχος του σταυρού καθώς βρισκόταν στην τελευταία τιμητική θέση του ψηφοδελτίου Επικρατείας του ΜΕΡΑ25 με το κόμμα του Γιάνη Βαρουφάκη να μπαίνει τελικά στο Ελληνικό Κοινοβούλιο!

 

 

Το Νεοναζιστικό μόρφωμα της Χρυσής Αυγής δεν είχε ποτέ θέση στα Ανώγεια και σε άλλη μια ψηφοφορία οι Ανωγειανοί δεν του έδωσαν ούτε ψήφο δείχνοντας όπως φαίνεται τον δρόμο και στους υπόλοιπους Έλληνες που τους στέλνουν εκτός Κοινοβουλίου. Σε σύνολο 2513 εγγεγραμμένων ψήφισαν συνολικά 1811 δημότες Ανωγείων. Η αποχή σε κάθε ένα από τα πέντε εκλογικά τμήματα κυμάνθηκε από το 12,80% μέχρι και 15,40%.Ο ΣΥ.ΡΙ.ΖΑ με ποσοστό 42,14 % αναδείχθηκε πρώτο κόμμα με δεύτερη τη Ν.Δ με ποσοστό 36,81%.Να αναφέρουμε ότι με μεγάλες διαφορές, βουλευτές Ρεθύμνου εκλέγονται ο Ανδρέας Ξανθός από τον ΣΥ.ΡΙ.ΖΑ και ο Ανωγειανός Γιάννης Κεφαλογιάννης από τη Ν.Δ

Αναλυτικά στα εκλογικά τμήματα των Ανωγείων είχαμε τα κάτωθι αποτελέσματα:

-59ο εκλογικό τμήμα. Εγγεγραμμένοι 498. Ψήφισαν 344. Ποσοστό αποχής 15,40%. Έγκυρα 338. Άκυρα-Λευκά 6.

ΣΥ.ΡΙ.ΖΑ 138

Ν.Δ 139

ΚΙΝ.ΑΛ 17

Κ.Κ.Ε 31

ΜΕΡΑ 25 6

Πλεύση Ελευθερίας 2

Ένωση Κεντρώων 2

Λοιπά 3

60ο εκλογικό τμήμα: Εγγεγραμμένοι 527. Ψήφισαν 394. Ποσοστό αποχής 13,30%. Έγκυρα 391. Άκυρα-Λευκά 3.

ΣΥ.ΡΙ.ΖΑ 114

Ν.Δ 200

ΚΙΝ.ΑΛ 40

Κ.Κ.Ε 30

Ένωση Κεντρώων 3

ΜΕΡΑ 25 2

ΑΝΤΑΡΣΥΑ 1

61ο εκλογικό τμήμα. Εγγεγραμμένοι 474. Ψήφισαν 339. Ποσοστό αποχής 13,50%. Έγκυρα 337. Άκυρα-Λευκά 2.

ΣΥ.ΡΙ.ΖΑ 180

Ν.Δ 118

ΚΙΝ.ΑΛ 28

ΜΕΡΑ25 7

Κ.Κ.Ε 1

Πλεύση Ελευθερίας 1

ΛΟΙΠΑ 2

62ο εκλογικό τμήμα.. Εγγεγραμμένοι 505. Ψήφισαν 377. Ποσοστό αποχής 12.80%. Έγκυρα 372. Άκυρα-Λευκά 5.

ΣΥ.ΡΙ.ΖΑ 177

Ν.Δ 79

ΚΙΝ.ΑΛ 82

Κ.Κ.Ε 26

ΜΕΡΑ25 2

Πλεύση Ελευθερίας 2

Ένωση Κεντρώων 1

ΛΟΙΠΑ 3

63ο εκλογικό τμήμα. Εγγεγραμμένοι 509. Ψήφισαν 357. Ποσοστό αποχής 15,20%. Έγκυρα 344.Άκυρα-Λευκά 13.

ΣΥ.ΡΙ.ΖΑ 142

Ν.Δ 120

Κ.Κ.Ε 47

ΚΙΝ.ΑΛ 22

ΜΕΡΑ25 4

Πλεύση Ελευθερίας 1

Ένωση Κεντρώων 1

ΛΟΙΠΑ 7

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ

ΣΥ.ΡΙ.ΖΑ 751 ψήφοι, ποσοστό 42,14%

Ν.Δ 656 ψήφοι, ποσοστό 36,81%

ΚΙΝ.ΑΛ 189 ψήφοι, ποσοστό 10,61%

Κ.Κ.Ε 135 ψήφοι, ποσοστό 7,58%

ΜΕΡΑ25 21 ψήφοι, ποσοστό 1,18%

Ένωση Κεντρώων 7 ψήφοι, ποσοστό 0,39%

Πλεύση Ελευθερίας 7 ψήφοι, ποσοστό 0,39%

ΑΝΤΑΡΣΥΑ 1 ψήφος, ποσοστό 0,06%

ΛΟΙΠΑ 15 ψήφοι, ποσοστό 0,84%. Στα λοιπά κόμματα βρίσκουμε 5 ψήφους στο Κ.Κ.Ε Μ-Λ , 3 ψήφους στη Δημιουργία Ξανά, 2 ψήφοι στην Ελληνική Λύση, 2 ψήφοι στο ΕΠΑΜ-ΑΚ.Κ.Ε.Λ

-->