Archive for Απριλίου 2017

Κοιτάζω τον Ορίζοντα, παρατηρώ τη Φύση..
Σαν δε προβάλλεις δε μπορεί πράμα να τη στολίσει..

 

Μια σπουδαία βραδιά αφιέρωμα στον μεγάλο Ανωγειανό μαντιναδολόγο, Αριστείδη Χαιρέτη ή Γιαλάφτη, θα απολαύσουν όσοι τυχεροί παρευρεθούν το ερχόμενο Σάββατο 8 Απριλίου στα Σείσαρχα, στο πλαίσιο των εκδηλώσεων “Εαρινές Πολιτιστικές Βραδιές”. Η εκδήλωση θα ξεκινήσει στις 8 μ.μ στην αίθουσα του Πνευματικού Κέντρου, στο παλαιό δημοτικό σχολείο. Η διοργάνωση είναι του Πολιτιστικού Συλλόγου Σεισάρχων, με την υποστήριξη του Δήμου Ανωγείων, ενώ η είσοδος είναι ελεύθερη.

Όπως αναφέρουν οι διοργανωτές για τον Γιαλάφτη:”Ο Αριστείδης είναι γνωστός μαντιναδολόγος με φιλοσοφική εμβάθυνση στο στίχο του. Αυτή τη βραδιά θέλουμε να γνωρίσουμε καλύτερα τον Γιαλάφτη που θαυμάζουμε και τιμούμε μέσα από τα δικά του λόγια και τις δικές του εμπειρίες. Οι γιοι του Στέφανος με τη λύρα και Βασίλης με το λαούτο θα ντύσουν μουσικά ορισμένες μαντινάδες..” καταλήγουν.

Ολοκληρώθηκε το Διασυλλογικό Πρωτάθλημα της Β’ Εθνικής με τον Σκακιστικό Όμιλο Ανωγείων να κατακτά την 3η θέση και το χάλκινο μετάλλιο για δεύτερη συνεχόμενη φορά.

Εκτός από το χάλκινο μετάλλιο για όλη την ομάδα, χρυσά μετάλλια στις σκακιέρες τους κατέκτησαν οι σκακιστές μας Παπαδογιάννης Σεβαστιανός (1ησκακιέρα), Μαρής Γιάννης (2η σκακιέρα) και Νταγιαντάς Μανόλης (4η σκακιέρα). Πολύ κοντά ήρθαμε σε άλλα δύο χρυσά μετάλλια, με τον Γιάννη Χαιρέτη ο οποίος ήταν 2ος στην 3η σκακιέρα και τον Γιάννη Μέμο ο οποίος ήταν 2ος στην 8η.

Στην τελική φάση του πρωταθλήματος που έγινε στο ξενοδοχείο Apollonia στην Αμμουδάρα Γαζίου, η ομάδα των Ανωγείων αντιμετώπισε την πρώτη μέρα στα πλαίσια του 4ου γύρου την Σκακιστική Ακαδημία Χερσονήσου. Ο ΣΟ Ανωγείων επικράτησε με το ευρύ 9-1 δείχνοντας ότι βρίσκεται σε πολύ καλή κατάσταση, ενώ και ο ενθουσιασμός στις τάξεις της ομάδας ήταν διάχυτος. Στον επόμενο γύρο ο ΣΟ Ανωγείων επικράτησε με 8-2 του ΣΟ Ρίθυμνα και στον καθοριστικό 6ο γύρο θα έπαιζε με τον ΟΑΧ 2000 για την 2η και 3η θέση του πρωταθλήματος. Ήταν φανερό ότι ο νικητής αυτής της συνάντησης θα τερμάτιζε 2ος – ο ΟΦΗ 2000 είχε εξασφαλίσει ήδη το πρωτάθλημα – και ο χαμένος θα ήταν 3ος. Έγινε ένα πολύ ωραίο ματς στο οποίο ο ΟΑΧ 2000 ήταν καλύτερος και επικράτησε δίκαια με 7-3.

Έτσι οι δύο ομάδες ισοβάθμησαν στην 2η θέση με τον ΟΑΧ να είναι 2ος λόγω της νίκης του στο μεταξύ μας ματς.

Στον τελευταίο γύρο ο ΣΟ Ανωγείων νίκησε τον πρωτοεμφανιζόμενο ΠΟ Ατσαλένιου, ο οποίος έδειξε πολύ καλά στοιχεία σε αυτή τη πρώτη του συμμετοχή στο πρωτάθλημα της Β’ Εθνικής, με σκορ 7-3 και έκλεισε με το καλύτερο τρόπο το πρωτάθλημα, κατακτώντας την 3η θέση και το χάλκινο μετάλλιο.

Κατά γενική ομολογία το φετινό πρωτάθλημα ήταν ακόμα πιο δύσκολο από το περσινό με τις περισσότερες ομάδες να έχουν ενισχυθεί ενώ ομάδες που αγωνίστηκαν για πρώτη φορά όπως ο ΠΟ Ατσαλένιου που αναφέραμε παραπάνω και ο ΣΟ Καμάρα έδειξαν μεγάλη μαχητικότητα και αγωνιστική διάθεση.

Στην κορυφή ο ΟΦΗ 2000 ήταν σταθερός, πλήρης και ισχυρός σε κάθε σκακιέρα και κατέκτησε δικαιότατα το πρωτάθλημα το οποίο κυνηγούσε αρκετά χρόνια τώρα, πετυχαίνοντας μάλιστα το απόλυτο 7/7. Θερμά συγχαρητήρια στην ομάδα του ΟΦΗ και ευχόμαστε καλή πορεία στον Προκριματικό Όμιλο της Α’ Εθνικής. Ο ΟΑΧ 2000 παρουσιάστηκε πολύ ενισχυμένος και κατέκτησε δίκαια την 2η θέση και το ασημένιο μετάλλιο, ενώ η ομάδα μας, ο ΣΟ Ανωγείων, προσπάθησε πολύ, έδειξε την γνωστή του μαχητικότητα και συνοχή και κατέκτησε την 3η θέση και το χάλκινο μετάλλιο. Η εμφάνιση μικρών και μεγάλων σκακιστών και σκακιστριών μας αφήνει απόλυτα ικανοποιημένους και αφήνει υποσχέσεις για το μέλλον. Το πρωτάθλημα επίσης μας βοήθησε να δούμε τα σημεία που χρειάζονται βελτίωση και όλοι μαζί πιστεύουμε ότι του χρόνου θα είμαστε ακόμα πιο δυνατοί.

Πολύ σημαντική επιτυχία ήταν για την ομάδα μας και τα τρία χρυσά μετάλλια που κατακτήθηκαν στις ατομικές αποδόσεις ανά σκακιέρα, με τον Σεβαστιανό Παπαδογιάννη να κατακτά το χρυσό μετάλλιο στην 1η σκακιέρα με 6/7, τον Γιάννη Μαρή το χρυσό μετάλλιο στην 2η σκακιέρα κάνοντας το απόλυτο 7/7 και τον Μανόλη Νταγιαντά να κατακτά το χρυσό μετάλλιο στην 4η σκακιέρα με σκορ 6/7. Πολύ κοντά στο χρυσό μετάλλιο έφτασε τόσο ο Γιάννης Χαιρέτης στην 3η σκακιέρα με 5,5/7 και ο Γιάννης Μέμος στην 8η με σκορ 5,5/7 επίσης. Στους πρώτους σκόρερ της ομάδας και η Βαλέρια Μιρζάκ με 4/5, ενώ φυσικά όλοι όσοι αγωνίστηκαν συνέβαλαν τα μέγιστα στην επιτυχία της ομάδας. Όπως επίσης και όλα τα μέλη του Δ/Σ που ήταν πάντα εκεί που τα χρειάζονταν η ομάδα φροντίζοντας τα πάντα.

Στην αποστολή του ΣΟ Ανωγείων στην τελική φάση του πρωταθλήματος συμμετείχαν οι: Παπαδογιάννης Σεβαστιανός, Μαρής Γιάννης, Χαιρέτης Γιάννης, Νταγιαντάς Μανόλης, Μιρζάκ Βαλέρια, Μανουρά Μαρία, Σαλούστρου Δέσποινα, Σφυρή Ολυμπία, Μέμου Ευαγγελία, Κακαζιάνη Τζούλια, Νταγιαντά Μαρία, Χαιρέτης Γιώργος, Μέμος Γιάννης, Σαλούστρος Κώστας, Κονιός Χάρης, Νταγιαντάς Γιώργης, Κονιός Γιώργος, Καλλέργης Γιώργης, Νταγιαντάς Δημήτρης και Νταγιαντάς Μιχάλης. Από την αποστολή δεν έλειπε φυσικά ο έφορος του ΣΟ Ανωγείων Φασουλάς Χαράλαμπος ενώ την αποστολή συνόδευσαν και αρκετοί γονείς σκακιστών και σκακιστριών μας, βοηθώντας την ομάδα με την παρουσία τους. Σημαντικό επίσης για μας το γεγονός ότι μετά τον τελευταίο γύρο παρέστησαν στην απονομή αρκετοί άνθρωποι από τα Ανώγεια για να χειροκροτήσουν την προσπάθεια μας, ενώ ένα ιδιαίτερο ευχαριστώ θέλουμε να εκφράσουμε στον Δήμαρχο Ανωγείων Μανόλη Καλλέργη ο οποίος επίσης παρέστη στην τελετή λήξης και έκανε την απονομή στην ομάδα μας.

 

Συνολικά τα παιχνίδια του ΣΟ Ανωγείων στο Διασυλλογικό Πρωτάθλημα της Β’ Εθνικής 2017 είχαν ως εξής:

ΣΟ ΑΝΩΓΕΙΩΝ – ΕΓΟΗ    7 – 3

ΣΟ ΑΝΩΓΕΙΩΝ – ΗΡΟΔΟΤΟΣ    9,5 – 0 (α.α.)

ΣΟ ΑΝΩΓΕΙΩΝ – ΟΦΗ 2000   3 – 7

ΣΟ ΑΝΩΓΕΙΩΝ – ΣΑ ΧΕΡΣΟΝΗΣΟΥ   9 – 1

ΣΟ ΑΝΩΓΕΙΩΝ – ΣΟ ΡΙΘΥΜΝΑ   8 – 2

ΣΟ ΑΝΩΓΕΙΩΝ – ΟΑΧ 2000   3 – 7

ΣΟ ΑΝΩΓΕΙΩΝ – ΠΟ ΑΤΣΑΛΕΝΙΟΥ   7 – 3

 

Η τελική βαθμολογία της Β’ Εθνικής έχει ως εξής:

  1. ΟΦΗ 2000                          14
  2. ΟΑΧ 2000                           10
  3. ΣΟ ΑΝΩΓΕΙΩΝ                 10
  4. ΗΡΟΔΟΤΟΣ                      9
  5. ΣΟ ΡΙΘΥΜΝΑ6
  6. ΣΟ ΚΑΜΑΡΑ6
  7. ΣΑ ΧΕΡΣΟΝΗΣΟΥ         6
  8. ΕΓΟΗ                                    4
  9. ΠΟ ΑΤΣΑΛΕΝΙΟΥ           3
  10. ΠΗΓΑΣΟΣ                          1
  11. ΑΟ ΚΙΣΣΑΜΟΥ                0

 

Το τέλος του πρωταθλήματος μας βρίσκει ακόμα πιο δυνατούς, γεμάτους και έτοιμους να δουλέψουμε ακόμα περισσότερο για την νέα χρονιά και τα ατομικά τουρνουά που ακολουθούν.

Περισσότερες πληροφορίες και φωτογραφικό υλικό στην επίσημη ιστοσελίδα του ΣΟ ΑΝΩΓΕΙΩΝ www.anogiachess.com

Ημερίδα θα πραγματοποιηθεί στα Ανώγεια την Παρασκευή  7 Απριλίου στις 5.30 μ.μ , στην αίθουσα Πληροφόρησης του Φυσικού Πάρκου Ψηλορείτης, στο ισόγειο του κτηρίου του ΑΚΟΜΜ, με θέμα:

«Περιοχές NATURA 2000: Ευκαιρία ή εμπόδιο για την ανάπτυξη;»

Η ημερίδα πραγματοποιείται από το Πανεπιστήμιο Κρήτης, το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας (ΜΦΙΚ) και τον Δήμο Ανωγείων. Η εκδήλωση είναι ανοιχτή για το κοινό, ενώ για περισσότερες πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής μπορείτε να απευθύνεστε στην κα Τάνια Πλουμή στο τηλέφωνο 2810-393 293 και στο e-mail: taniaploumi.nhmc.uok.gr

 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΗΜΕΡΙΔΑΣ

«Περιοχές NATURA 2000: Ευκαιρία ή εμπόδιο για την ανάπτυξη;»

 

Κέντρο Πληροφόρησης Φυσικού Πάρκου Ψηλορείτη (Ισόγειο Κτιρίου ΑΚΟΜΜ), Ανώγεια – Δήμος Ανωγείων, Παρασκευή 7 Απριλίου 2017

 

 

 

Πρόγραμμα ημερίδας:

 

  • 17.30 – 17.40: Προσέλευση – εγγραφές συμμετεχόντων
  • 17.40 – 17.50: Χαιρετισμοί
  • 17.50 – 18.20: Προβολή ντοκιμαντέρ
  • 18.20 – 18.30: Διάλειμμα
  • 18.30 – 18.45: Μιχάλης Προμπονάς, Δρ. Φυσικός – Περιβαλλοντολόγος (Πανεπιστήμιο Κρήτης – Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Κρήτης): «Δίκτυο Προστατευόμενων Περιοχών NATURA 2000 στην Ευρωπαϊκή Ένωση, την Ελλάδα και την Κρήτη»
  • 18.45 – 19.00: Ελισάβετ Γεωργοπούλου, Δρ. Βιολόγος (Πανεπιστήμιο Κρήτης – Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Κρήτης): «Οικοσυστημικές Υπηρεσίες της Άγριας Ζωής»
  • 19.00 – 19.15: Ζαχαρένια Κεφαλογιάννη, Υπεύθυνη Κέντρου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Ανωγείων: «Το Γεωπάρκο του Ψηλορείτη και περιβαλλοντική εκπαίδευση»
  • 19.15 – 19.30: Ευαγγελία Βρέντζου, Συντονίστρια τοπικού προγράμματος LEADER: «CLLD/LEADER -δυνατότητες για ανάπτυξη περιβαλλοντικών δράσεων»
  • 19.30 – 20.00: Ερωτήσεις – Ανοικτή συζήτηση

 

 

Για περισσότερες πληροφορίες:

Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Κρήτης, Πλουμή Τάνια: 2810-393293, e-mail: [email protected]

Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Κρήτης, Κυριακοπούλου Νίκη: 2810-393291, e-mail: [email protected]

Μετά από δυο και πλέον μήνες ο Αετός  θα αγωνιστεί και πάλι σε αγώνα πρωταθλήματος στα Ανώγεια, υποδεχόμενος αύριο Παρασκευή 7 Απριλίου, την ΝΕΑΡ στις 6 μ.μ, για την 26η αγωνιστική, ενώ σε περίπτωση νίκης του εξασφαλίζει και μαθηματικά τον τίτλο του πρωταθλητή, αν και θα υπάρχουν ακόμα τέσσερις αγωνιστικές! Η αναμέτρηση θα γίνει Παρασκευή και όχι το Σαββατοκύριακο μετά από σχετικό αίτημα των φιλοξενούμενων που έκανε αποδεκτό ο Αετός. Θυμίζουμε ότι η ΝΕΑΡ είναι η μοναδική ομάδα φέτος στο πρωτάθλημα που έχει κερδίσει φέτος τον Αετό, με εκείνο το 2-0 του πρώτου γύρου στη Σοχώρα, με την ομάδα των Ανωγείων να ψάχνει μια άτυπη ρεβάνς που παράλληλα θα τον στέψει και πρωταθλητή από νωρίς.Προβλήματα στην ομάδα δεν υπάρχουν, ενώ χθες Τετάρτη σε ιδιαίτερα ζεστό κλίμα πραγματοποιήθηκε μίνι φιλικό προετοιμασίας στα Ανώγεια, με αντίπαλο την πρωταθλήτρια του Α2 ΕΠΣ Ηρακλείου, την Τύλισσο, ενώ ακολούθησε και μπάρμπεκιου στο γήπεδο για παίχτες και διοικούντες των δυο ομάδων. Για την ιστορία ο Αετός ηττήθηκε με 1-2 με το γκολ της ομάδας μας να πετυχαίνει ο Λευτέρης Καλλέργης.

 

Η Βαθμολογία μετά από 25 αγώνες:

 

1.Αετός Ανωγείων 64

2.Ασή Γωνιά 52

3.Κεραυνός 49

4.Λίβας 49

5.Αναγέννηση ΜΠΣΡ 43

6.Φοίνικας 42

7.ΝΕΑΡ 39

8.Τάλως Γαράζου 39

9.Παναρκαδικός 36

10.Επισκοπή 2010 33

11.Αστέρας Περάματος 19

12.Μέλαμπες 11

13.Νέοι Ζωνιανών 10

14.Απόλλωνας 10

15.Πηγή -4

“Έφυγε” από τη ζωή σε ηλικία 98 ετών ο Μανούσος Αεράκης του Μύρωνα. Η νεκρώσιμος ακολουθία θα ψαλεί την Πέμπτη 6 Απριλίου στις 1μμ στον Ιερό Ναό του Αγίου Γεωργίου Ανωγείων.

Η ΆνωΓη εκφράζει θερμά συλλυπητήρια στους οικίους του.

Μια ακόμα σπουδαία επιτυχία για τον Σκακιστικό Όμιλο Ανωγείων ο οποίος κατέκτησε την τρίτη θέση και το χάλκινο μετάλλιο στο πρωτάθλημα της Β’Εθνικής που ολοκληρώθηκε. Παράλληλα  Χρυσά μετάλλια κατέκτησαν στις σκακιέρες τους οι σκακιστές μας Παπαδογιάννης Σεβαστιανός (1η), Μαρής Γιάννης (2η) και Νταγιαντάς Μανόλης (4η). Την πρώτη θέση στο πρωτάθλημα κατέλαβε ο ΟΦΗ 2000 και την δεύτερη ο ΟΑ Χανίων 2000. Μάλιστα στην τελετή της απονομής των μεταλλίων στο Ηράκλειο παρευρέθηκε και ο Δήμαρχος Ανωγείων κ.Μανόλης Καλλέργης που μοίρασε χαμόγελα και συγχαρητήρια σε όλους, για το γεγονός πως διαφημίζουν με τον καλύτερο τρόπο τα Ανώγεια όπου κι αν αγωνίζονται!

 

Πρόκειται για μια σπουδαία επιτυχία προϊόν της ομαδικής και σοβαρής δουλειάς που γίνεται από τους ανθρώπους του ΣΟΑ και αξίζουν φυσικά συγχαρητήρια σε όλους όσοι αγωνίστηκαν και σε αυτούς που ήταν συνεχώς κοντά στην ομάδα! Ευχόμαστε δυναμική συνέχεια και ωραίους αγώνες σε όλους, ενόψει και του καλοκαιριού και της διοργάνωσης του διεθνούς τουρνουά σκακιού “Ιδαίον Άντρον” στα Ανώγεια που έχει πλέον γίνει θεσμός.

-->