Archive for Δεκεμβρίου 2016

{CAPTION}

Σε κακή μέρα βρέθηκε ο ελλιπής Αετός Ανωγείων στη Σοχώρα, όπου ηττήθηκε για την 11η αγωνιστική  από τη ΝΕΑΡ με 2-0, χωρίς να χάσει πάντως την πρωτοπορία στο βαθμολογικό πίνακα, όπου παραμένει στην πρώτη θέση με τέσσερις βαυμούς διαφορά από τον δεύτερο Λίβα. Αυτή είναι και η πρώτη απώλεια βαθμών για την ομάδα μας που “έτρεχε” ως χθες ένα σερί εννέα αγώνων χωρίς ήττα ή ισοπαλία. Επόμενη αγωνιστική υποχρέωση, που θα είναι και η τελευταία για το 2016, θα είναι το ερχόμενο Σάββατο στις 3 μ.μ στο γήπεδο του Μελιδονίου με αντίπαλο την Αναγέννηση σε ένα ακόμα δύσκολο παιχνίδι.

 

Η ΝΕΑΡ μπήκε δυναμικά χθες και αιφνιδίασε απόλυτα τον Αετό, πετυχαίνοντας δυο γκολ μόλις στα οκτώ πρώτα λεπτά της αναμέτρησης που αποδείχθηκαν και αρκετά για την κατάκτηση των τριών βαθμών. Μόλις στο 6′ ολόκληρη η άμυνα κόλλησε για να έρθει ο Αλεξανδράκης να κάνει το 1-0, ενώ δυο λεπτά αργότερα, στο 8′ ο Μπιθημήτρης έγραψε το τελικό 2-0 με εξαιρετική κίνηση και δυνατό σουτ εκτός περιοχής που βρήκε πρώτα το οριζόντιο δοκάρι και μετά κατέληξε στα δίχτυα του ανήμπορου να αντιδράσει Κυριακάκη. Ο Αετός προσπάθησε να αντιδράσει, είχε μερικές μεγάλες στιγμές στο παιχνίδι, όπως την ευκαιρία του Πλερωνάκη στο 28′ που την μπάλα έδιωξε πάνω στη γραμμή αμυντικός, αλλά σε γενικές γραμμές ήταν μέτριος και η ήττα δίκαιη.

 

Πολλά βέβαια ίσως άλλαζαν αν η διαιτητική τριάδα δεν βρισκόταν σε κακή μέρα. Ο Μανόλης Σπαχής σκόραρε στο 25′, αλλά ο δεύτερος βοηθός υπέδειξε κακώς σε θέση οφ σάιντ τον πρώτο σκόρερ του πρωταθλήματος, που ήταν και ο πρωταγωνιστής στην φάση του 65′ όταν ανατράπηκε από τον τερματοφύλακα, ο διαιτητής Κετεσίδης υπέδειξε το καταφανές πέναλτι, αλλά την απόφαση πήρε πίσω με υπόδειξη του πρώτου βοηθού, σε μια φάση που θα έπρεπε να αποβληθεί ο τερματοφύλακας της ΝΕΑΡ. Την..τρικυμία οι διαιτητές ολοκλήρωσαν στο 91′ όταν έδωσαν πέναλτι στον Αετό σε ανατροπή του Σπαχή από τον τερματοφύλακα, σε μια όμως μάλλον καθαρή φάση. Το πέναλτι εκτέλεσε ο Πλερωνάκης και το έστειλε στο αριστερό κάθετο δοκάρι, ολοκληρώνοντας ένα άσχημο απόγευμα για τον Αετό και σε μια φυσιολογική ήττα βάση απόδοσης.

 

Η σύνθεση του Αετού Ανωγείων:

 

Κυριακάκης-Καλομοίρης-Χαιρέτης(46’Ν.Δακανάλης)-Φ.Ξυλούρης(83’Καλλέργης)-Μ.Κεφαλογιάννης-Τριαλώνης-Αεράκης

Δ.Ξυλούρης(67’Μαματζάκης)-Μέμος-Σπαχής-Πλερωνάκης

Μια καλή Ανωγειανή η Ζαφειρένια Φασουλά (Στιβαχτομανώλενα) που υπηρέτησε με πάθος την πολύτεκνη οικογένειας της και τον τόπο της, μέσα από μεγάλες δυσκολίες, ειδικά την περίοδο της Γερμανικής Κατοχής, «έφυγε» από τη ζωή σε ηλικία 94 ετών.

Η Ζαφειρένια τα τελευταία χρόνια ζούσε κοντά στα παιδιά της στην Αθήνα. Η εξόδιος ακολουθία θα ψαλεί την Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου στις 12 το μεσημέρι από τον ιερό ναό του Αγίου Δημητρίου στην Κερατέα. Η ταφή θα γίνει στο νεκροταφείο της Κερατέας.

{CAPTION}

Του Γιώργη Μπαγκέρη

Όλα τα φώτα στο φετινό πρωτάθλημα της Β’ΕΠΣΡ έχει συγκεντρώσει ο Αετός Ανωγείων, καθώς μετά την ολοκλήρωση και της 10ης αγωνιστικής φαντάζει ως το απόλυτο φαβορί για την κατάκτηση του πρωταθλήματος και την άνοδο του μετά από τέσσερα χρόνια στην πρώτη κατηγορία του τοπικού πρωταθλήματος Ρεθύμνου. Τίποτα φυσικά στο ποδόσφαιρο δεν μπορεί να προεξοφληθεί, αλλά η ομάδα δείχνει την απαιτούμενη σταθερότητα, αλλά και σοβαρότητα και οργάνωση που είναι ικανές συνθήκες για να την φέρουν ξανά στην φυσική της θέση, αυτήν της πρώτης κατηγορίας. Ο βαθμολογικός πίνακας που αποτελεί και τον αδιάψευστο μάρτυρα αυτής της πορείας, μας δείχνει τα Ανώγεια στην κορυφή, επτά βαθμούς πάνω από τον δεύτερο Λίβα, με τον Αετό να έχει και παιχνίδι λιγότερο, ενώ το γεγονός ότι και η δεύτερη θέση οδηγεί στο Α’ Τοπικό με σιγουριά, τότε η ομάδα μας έχει ένα πλεονέκτημα 9 βαθμών από τον τρίτο Κεραυνό, επίσης με παιχνίδι λιγότερο!

 

Η πορεία της ομάδας

Στο φετινό πρωτάθλημα συμμετοχή δήλωσαν 15 ομάδες, αλλά με την έναρξη του αποχώρησε λόγω οικονομικών προβλημάτων η Πηγή, αφήνοντας το με συνολικά δεκατέσσερα σωματεία, κάτι που σημαίνει ότι θα έχουμε συνολικά 26 αγωνιστικές για την ολοκλήρωση του και άλλα  δυο παιχνίδια με την Πηγή που θα κερδηθούν  στα χαρτιά. Στις 10 πρώτες αγωνιστικές ο Αετός έχει αγωνιστεί συνολικά οκτώ φορές με το παράδοξο να είναι ότι έχει αγωνιστεί μόλις δυο φορές εκτός Ανωγείων και έξι εντός έδρας (σ.σ έχει επίσης εκτίσει το ρεπό του και έχει κερδίσει ένα ματς με την Πηγή στα χαρτιά). Αυτή η συνθήκη μας αναγκάζει να είμαστε συγκρατημένοι στις προβλέψεις μας καθώς ο δεύτερος γύρος, με πολλές αναμετρήσεις εκτός έδρας θα είναι σαφώς δυσκολότερος για την ομάδα και απαιτείται συγκέντρωση από όλους και όχι έπαρση.

Τι συνέβη όμως στις οκτώ αναμετρήσεις που έχει δώσει μέχρι στιγμής ο Αετός Ανωγείων; Οκτώ νίκες για την ομάδα με 36 γκολ στην επίθεση και μόλις 4 παθητικό στην άμυνα.Απόρθητο “κάστρο” τα Ανώγεια με έξι νίκες με αντιπάλους τον Λίβα(4-0), την Ασή Γωνιά (3-1),  την Επισκοπή 2010 (6-0), τον Αστέρα Περάματος (4-0), τον Απόλλωνα (8-2), ενώ πιο δύσκολη ήταν μόνο η νίκη με τον Φοίνικα (2-1). Εκτός έδρας η ομάδα έχει δυο νίκες με τους Νέους του Ερμή Ζωνιανών (0-3) και τις Μέλαμπες (0-6), ενώ με 0-3 πήρε το παιχνίδι με την Πηγή στα χαρτιά!

 

Η συνέχεια του πρωταθλήματος

Απομένουν πέντε παιχνίδια για την ολοκλήρωση του πρώτου γύρου που δείχνουν καθοριστικά και ίσως κρίνουν από πολύ νωρίς την κατάσταση με τις ομάδες που θα ανέβουν κατηγορία, καθώς οι τρεις από τις πέντε αναμετρήσεις είναι με ομάδες που βρίσκονται στην πρώτη πεντάδα του βαθμολογικού πίνακα. Αναλυτικά ο Αετός θα αγωνιστεί με τη σειρά, με την ΝΕΑΡ (εκτός), την Αναγέννηση (εκτός), το Γαράζο (εντός), τον Κεραυνό (εκτός), ενώ ο πρώτος γύρος ολοκληρώνεται με τον Παναρκαδικό στα Ανώγεια! Αν η ομάδα διατηρήσει ή αυξήσει την σημερινή διαφορά των επτά βαθμών από τον δεύτερο τότε θα μπορούμε να μιλάμε για σχεδόν βέβαιη άνοδο στο Α’Τοπικό, καθώς υπό προϋποθέσεις και η τρίτη ομάδα της βαθμολογίας θα ανέβει κατηγορία αν ο Ερμής Ζωνιανών δεν υποβιβαστεί από την Football League 2. Σύμφωνα πάντως με τις προσδοκίες που έχει γεμίσει στον κόσμο του ο Αετός Ανωγείων στόχο έχει την κατάκτηση του πρωταθλήματος και όχι μόνο μια θέση που θα τον οδηγήσει στην άνοδο, για λόγους γοήτρου και ιστορίας.

{CAPTION}

Οι συντελεστές της επιτυχίας

Έχουν να το λένε φέτος στα Ανώγεια, ότι το κύριο συστατικό της επιτυχίας είναι το οικογενειακό κλίμα που επικρατεί στα αποδυτήρια ανάμεσα σε παίχτες, διοίκηση και προπονητικό τιμ.Κλίμα που διαπιστώνουμε όλοι σε κάθε αναμέτρηση και που δεν δείχνει ότι μπορεί να χαλάσει ακόμη κι αν στην πορεία του πρωταθλήματος έρθουν και κάποια αρνητικά αποτελέσματα. Αυτό πιστώνεται τόσο στον προπονητή Τάκη Μέμμο, τον άνθρωπο που και φέτος δίνει όλη την ψυχή του για την ομάδα, αλλά και σε μερικά παιδιά που τρέχουν καθημερινά για το σωματείο όπως τον Κώστα Κονιό που συμμετέχει και στις Ακαδημίες, τον Νίκο Κοντογιάννη, τον Μίλτο Πλουσή που παραμένει πρόεδρος της ομάδας σε δύσκολες εποχές και άλλους. Βασικοί πρωταγωνιστές όμως σε κάθε ομάδα είναι οι ποδοσφαιριστές και φέτος ο Αετός έχει τον βασικό του κορμό στους Ανωγειανούς, με τις λίγες προσθήκες που έγιναν το καλοκαίρι με παίχτες εκτός Ανωγείων να αποδεικνύονται λίρα εκατό και να συμβάλλουν αποφασιστικά στο κλίμα και την πορεία του Αετού.Τρεις είναι αυτοί οι ποδοσφαιριστές που δεν είναι Ανωγειανοί αλλά τιμούν  την φανέλα της ομάδας με τον καλύτερο τρόπο , ο Μιχάλης Πλερωνάκης, ο Μύρων Κυριακάκης και ο Νίκος Τριαλώνης, ενώ σε αυτούς μπορούμε να προσθέσουμε τον Εμμανουήλ Κεφαλογιάννη που δεν μεγάλωσε στο χωριό αλλά βοηθάει σημαντικά στην πρώτη χρονιά του στην ομάδα.

Όσον αφορά τους Ανωγειανούς, ψυχή της ομάδας και φυσικός αρχηγός της είναι ο Μανόλης Σπαχής που δίνει πάντα το παρών την τελευταία δεκαετία και υπαρχηγός του Αετού ο Δημήτρης Ξυλούρης που προσφέρει πολλά με την εμπειρία του. Οι δυο αυτοί καθοδηγούν στο γήπεδο παιδιά με περισσότερες εμπειρίες στα επίσημα παιχνίδια όπως ο Ευριπίδης Κεφαλογιάννης, ο Βασίλης Αεράκης, ο Γιώργος Σουλτάτος, ο Λευτέρης Μέμος, ο Λευτέρης Καλομοίρης, αλλά και παιδιά που αγωνίζονται για πρώτη φορά σε υψηλό επίπεδο όπως ο Νίκος Δακανάλης, ο Γιώργος Χαιρέτης, ο Βασίλης Σταυρακάκης, ο Στέφανος Δραμουντάνης, ο Λευτέρης Καλλέργης και ο Διομήδης Σκανδάλης.Αποκάλυψη και επένδυση για το μέλλον δείχνει να είναι και ο Δημήτρης Μαματζάκης καθώς ο μικρός δείχνει να έχει το τσαγανό και τις ικανότητες για να ανέβει ψηλά.Σπουδαία η δουλειά που γίνεται και φέτος στις Ακαδημίες, με παιδιά από τα Ανώγεια που τόσο θα χρειαστεί ο Αετός τα επόμενα χρόνια που με το καλό θα τον βρουν να αγωνίζεται στο Α’Τοπικό Ρεθύμνου. Φυσικά δεν ξεχνάμε δυο σημαντικές απουσίες που έχει φέτος η ομάδα, με τον τερματοφύλακα Νικόλα Φασουλά και τον επιθετικό Ευριπίδη Δραμουντάνη που δεν αγωνίζονται καθώς υπηρετούν την μητέρα πατρίδα! Σύντομα όμως θα είναι και πάλι μέλη της, ευχόμενοι αυτό να γίνει στα γήπεδα της πρώτης κατηγορίας!

 

Οι..γκολτζήδες, η αναλυτική βαθμολογία και οι ευχές!

Τριάντα εννιά γκολ έχει στη συγκομιδή του ο Αετός Ανωγείων που έχει φυσικά την καλύτερη επίθεση  του πρωταθλήματος αλλά και την καλύτερη άμυνα με μόλις τέσσερα γκολ παθητικό που κανένα από αυτά δεν κόστισε σε βαθμούς! Η ομάδα επίσης διαθέτει τόσο τον πρώτο (Μανόλη Σπαχή) όσο και τον δεύτερο (Μιχάλη Πλερωνάκη) σκόρερ του πρωταθλήματος της Β’ΕΠΣΡ. Κι αν τα τρία γκολ με την Πηγή “μπήκαν” μόνο στα χαρτιά, τις υπόλοιπες 36 φορές συνολικά 14 ποδοσφαιριστές “μάτωσαν” τα αντίπαλα δίχτυα με κάθε τρόπο και με μόλις δυο πέναλτι. Αυτοί είναι οι εξής:

Μανόλης Σπαχής 9 γκολ

Μιχάλης Πλερωνάκης 8 γκολ

Δημήτρης Ξυλούρης 3 γκολ

Βασίλης Αεράκης 3 γκολ

Νίκος Τριαλώνης 2 γκολ

Ευριπίδης Δραμουντάνης 2 γκολ

Λευτέρης Καλλέργης 2 γκολ

Γιώργος Σουλτάτος 1 γκολ

Νίκος Δακανάλης 1 γκολ

Στέφανος Δραμουντάνης 1 γκολ

Λευτέρης Μέμος 1 γκολ

Δημήτρης Μαματζάκης 1 γκολ

Γιώργος Καλομοίρης 1 γκολ

Απόστολος Ξυλούρης 1 γκολ

 

Η αναλυτική βαθμολογία σε 10 αγωνιστικές:

Αετός Ανωγείων  27 βαθμοί

Λίβας                   20

Κεραυνός            19

ΝΕΑΡ                  18

Τάλως Γαράζου   18

Ασή Γωνιά           17

Αναγέννηση         16

Παναρκαδικός      14

Επισκοπή 2010    13

Φοίνικας               11

Νέοι Ζωνιανών     9

Α.Περάματος        9

Μέλαμπες             5

Απόλλωνας          0

Πηγή                   -4

 

Η Ανωγή από την πρώτη μέρα της λειτουργίας της στέκεται στο πλάι του Αετού Ανωγείων καθώς σε ένα ορεινό μέρος όπως τα Ανώγεια, ένα αθλητικό σωματείο δεν σημαίνει μόνο ποδόσφαιρο, αλλά και παραγωγή πολιτισμού αλλά και δράσεων διαχρονικά που βοηθάνε το κοινωνικό σύνολο. Το Δημοτικό στάδιο Ανωγείων, μπορεί να έχει αφεθεί στην μοίρα του εδώ και αρκετά χρόνια, τα πέτρινα της ομάδας μας, αλλά συνεχίζει να προσελκύει εκεί πολύ κόσμο που γυμνάζεται καθημερινά έστω και σε δύσκολες και άσχημες γηπεδικές συνθήκες, αλλά φιλοξενεί και τα μικρά παιδιά, το μέλλον της ομάδας. Μαζί λοιπόν με τις παροτρύνσεις μας προς τον Δήμο Ανωγείων αλλά και τον Πολιτιστικό σύλλογο Ανωγείων και άλλους φορείς του τόπου, να στρέψουν λίγο την προσοχή τους προς το στάδιο που χρειάζεται φροντίδα και παρεμβάσεις καθαριότητας, ευχόμαστε στους ανθρώπους του Αετού, διοίκηση, παίχτες και προπονητές, υγεία και δύναμη να συνεχίσουν το έργο τους και να επαναφέρουν την ομάδα σε υψηλό επίπεδο με στόχο πάντα την προσέλκυση των μικρών Ανωγειανών προς τον αθλητισμό. Καλή συνέχεια στην ομάδα του τόπου μας και ευχόμαστε επίσης περισσότεροι κάτοικοι του χωριού να τιμούν αυτή τη τεράστια προσπάθεια κάθε Κυριακή στα γήπεδα που αγωνίζεται ο Αετός Ανωγείων.

{CAPTION}

Με αφορμή την παγκόσμια μέρα για τα δικαιώματα του παιδιού, την ερχόμενη Κυριακή, 11 Δεκέμβρη, στις 17:00 μ.μ. θα πραγματοποιηθεί στα γραφεία του Συλλόγου  των Ανωγειανών της Αθήνας “Το Ιδαίον Άντρον” (Βελεστίνου 18,Αμπελόκηποι),  μια χριστουγεννιάτικη εκδήλωση αφιερωμένη στα παιδιά! Στο πλαίσιο αυτής θα συλλεχθούν τρόφιμα μακράς διαρκείας και καινούρια παιχνίδια, τα οποία θα διατεθούν στον ξενώνα του “Συλλόγου Γονέων Παιδιών με Νεοπλασματική  Ασθένεια Φλόγα”. Η εκδήλωση θα έχει θέμα ” Η Εβίτα που νίκησε τα Αποθαρρύνια” εμπνευσμένο από το ομώνυμο βιβλίο του Κώστα Μακρή και στη διάρκεια της θα υπάρχουν αφηγήσεις από το βιβλίο, ζωγραφική, κατασκευή Χριστουγεννιάτικων παιχνιδιών και δώρων για τα παιδιά.
Από τα παιδιά για τα παιδιά λοιπόν…
Γιατί όλοι μαζί μπορούμε περισσότερα!

 

{CAPTION}

{CAPTION}

Κείμενο – φωτό Μανώλης Σκανδάλης

Στα γραφεία του Συλλόγου των Ανωγειανών της Αθήνας “ΤΟ ΙΔΑΙΟΝ ΑΝΤΡΟΝ” στους Αμπελόκηπους, είχε την ευκαιρία να βρεθεί την Κυριακή 4 Δεκεμβρίου ο Δήμαρχος Ανωγείων κ.Μανώλης Καλλέργης. Η επίσκεψη αυτή του δημάρχου είχε σκοπό να ενημερώσει τους Ανωγειανούς του Λεκανοπεδίου, σε μια εφ’ όλης της ύλης συζήτηση, για τα τρέχοντα ζητήματα των Ανωγείων, τα επικείμενα θέματα του Δήμου και τις προοπτικές ανάπτυξης. Τον κ. Μανώλη Καλλέργη καλωσόρισε εκ μέρους του ΔΣ ο αντιπρόεδρος κ. Ζαχαρίας Σαλούστρος- Λαγός. Η συζήτηση ξεκίνησε λίγο μετά τις 5:30 μ.μ με την παρουσία ικανοποιητiκού αριθμού παρευρισκομένων και στο τέλος τέθηκαν στο δήμαρχο ερωτήσεις σχετικά με αυτά που ανέπτυξε στην ομιλία του.

Να τονίσουμε ότι η επίσκεψή του Δημάρχου Ανωγείων συνοδεύτηκε με δώρα για τα γραφεία του Συλλόγου. Συγκεκριμένα, ένα Λεύκωμα του Γιάννη και της Έφης Σαπουνά – Σακελλαράκη με τίτλο “ΤΟ ΙΔΑΙΟΝ ΑΝΤΡΟΝ ΚΑΙ Ο ΘHΣΑΥΡΟΣ ΤΟΥ” καθώς και δυο τόμους (Α’ και Β’) από το τριήμερο συμπόσιο -ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ- που πραγματοποιήθηκε στα Ανώγεια τον Ιούνιο του 2010 και αφορούσε την προσωπικότητα και την προσφορά του Νίκου Ξυλούρη που κατέληξε στα αποκαλυπτήρια του ανδριάντα του Ψαρονίκου έξω από το ομώνυμο θέατρο στα Ανώγεια.

{CAPTION}

*Να σημειώσουμε ότι από το ΔΣ του Συλλόγου απουσίαζαν, για λόγους υγείας, η πρόεδρος κ. Ζαχαρένια Ανδρεαδάκη και ο Γιάννης Μανουράς.
Τους ευχόμαστε περαστικά !!!

 

{CAPTION}

Τα «Συνεργαζόμενα σωματεία Νομού Ρεθύμνου» ΙΚΑ, ΟΑΕΕ, Πολιτικών Συνταξιούχων του Δημοσίου και Σωμάτων Ασφαλείας» πραγματοποιούν  εκδήλωση για την Υγεία, την Τέταρτη 07 Δεκεμβρίου 2016, και ώρα 17:30 μ.μ,  στο ΚΑΠΗ  Ανωγείων.

Θέμα της εκδήλωσης: «Συχνές παθήσεις της τρίτης ηλικίας».

Ομιλητές:

  1. «Ίλιγγος στην τρίτη ηλικία», Άννα Ελευθεριάδου-Γκίκα, Ωτορινολαρυγγολόγος, Επιμελήτρια Α΄ Νοσοκομείου Ρεθύμνου.
  2. «Παθήσεις 3ης ηλικίας – νόσος του Alzheimer», Σπύρος Ζαφείρης, Νευρολόγος, Ιδιώτης Γιατρός.
  3. «Όψιμη κατάθλιψη. Μύθοι και προβληματισμοί. » Νικόλαος ΜιχάλαςΨυχίατρος, Ιδιώτης Γιατρός.
-->