Archive for Φεβρουαρίου 2016

Τις ελπίδες του για την κατάληψη της 2ης θέσης και της ανόδου στο Α’ Τοπικό διατήρησε ο Αετός με τη μεγάλη νίκη του με 5-4 επί του Τάλως Γαράζου στα Ανώγεια,παραμένοντας 4 βαθμούς πίσω από τον δεύτερο Κεραυνό και πέντε από τον πρωτοπόρο Τάλω Μελιδονίου. Σε ένα συναρπαστικό παιχνίδι με μεγάλες ανατροπές και ”Αγγλικό” σκορ ο Αετός πήρε τους τρεις βαθμούς χάρη στο χρυσό γκολ του Βασίλη Αεράκη στο 91!
Η ομάδα μας προηγήθηκε ακόμα και με 4-1, έχασε πέναλτι, αλλά επαναπαύτηκε και το Γαράζο με αντεπίθεση διαρκείας ισοφάρισε σε 4-4 και θα μπορούσε να έπαιρνε τον βαθμό αν δεν υπήρχε ο Αεράκης στις καθυστερήσεις να εκμεταλλευτεί λάθος της άμυνας και να σκοράρει για τη νίκη. Για τον Αετό σκόραρε ο Δραμουντάνης στο 34′, ο Κουτάντος στο 36′, ο Βιτώρος στο 45′ και το 52′ και ο Αεράκης στο 91′, ενώ τρία γκολ είχε για το Γαράζο ο Χατζάκης στο 14′ στο 61′ και το 77′ και ο Φραντζεσκάκης στο 68′. Ο Δημήτρης Ξυλούρης αστόχησε σε πέναλτι στο 79′ που απέκρουσε αρχικά ο Φοδελιανάκης με τη μπάλα να χτυπάει και στο κάθετο δοκάρι.
Την ερχόμενη Κυριακή στις 3.30 μ.μ ο Αετός θα αντιμετωπίσει στα Μισίρια τον Παναρκαδικό και μόνο με νίκη θα εξακολουθήσει να ελπίζει περιμένοντας και στραβοπάτημα του Κεραυνού που θα αγωνιστεί την ίδια ώρα με το Μελιδόνι.
Τα αποτελέσματα της 15ης αγωνιστικής:
Κεραυνός-ΝΕΑΡ 5-0
Αετός-Γαράζο 5-4
Μέλαμπες-Παναρκαδικός 0-4
Απόλλωνας-Ζωνιανά 3-0 α.α
Πάνορμο-Μελιδόνι 0-3 α.α
Η βαθμολογιά στην κορυφή:
Μελιδόνι 32
Κεαρυνός 31
ΑΓΟΔΑ 29
Αετός 27
Ζωνιανά 24
ΝΕΑΡ 22
Το Δ.Σ. του Σκακιστικού Ομίλου Ανωγείων θέλει να ευχαριστήσει θερμά την ΑΝΩΓΗ, το Εργαστήρι Γνώσης και προσωπικά τον πάτερ Ανδρέα Κεφαλογιάννη για την παραχώρηση προτζέκτορα προβολής ο οποίος θα βοηθήσει σημαντικά την προπονητική διαδικασία στο σωματείο.
Είναι σημαντικό για εμάς να νιώθουμε ότι κάποιοι άνθρωποι κατανοούν το έργο το οποίο επιτελεί ο Σκακιστικός Όμιλος Ανωγείων και προσπαθούν να προσφέρουν όπως μπορούν.
Το Δ/Σ του Σκακιστικού Ομίλου Ανωγείων

Για περισσότερες από τέσσερις ώρες τα Ανώγεια βυθίστηκαν σήμερα Παρασκευή το απόγευμα στο σκοτάδι. Μια βλάβη που παρουσιάστηκε σε ένα διακόπτη υψηλής τάσης ήταν η αιτία να διακοπεί η ηλεκτροδότηση στο χωριό από τις 3.30 μ.μ μέχρι και τις 7.45 μ.μ.
Η βλάβη εντοπίστηκε και η ζημιά αποκαταστάθηκε. Η διακοπή έγινε παράλληλα με την έναρξη έντονων καιρικών φαινομένων στην περιοχή με δυνατές βροχοπτώσεις και πτώση της θερμοκρασίας που το βράδυ δεν θα ξεπεράσει τους 3 βαθμούς Κελσίου.
Σύμφωνα με την πρόγνωση του καιρού στα Ανώγεια αναμένεται αύριο χιονόνερο με τη χαμηλότερη θερμοκρασία να φτάνει τους 2.5 βαθμούς Κελσίου, ενώ βελτίωση του καιρού θα έχουμε μετά και το μεσημέρι της Κυριακής 7 Φεβρουαρίου.
Την Δευτέρα 8 Φεβρουαρίου 2016, 36 χρόνια από το θάνατο του Νίκου Ξυλούρη, ο Πολιτιστικός Σύλλογος Ανωγείων θα τελέσει τρισάγιο εις μνήμην του, στον Ιερό Ναό τής Παναγίας στο Περαχώρι στα Ανώγεια στις 16:30 το απόγευμα.
Η εκδήλωση μνήμης και τιμής λαμβάνει χώρα για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά και αποτελεί τον ελάχιστο φόρο τιμής των νέων του τόπου προς τον άνθρωπο που ανέβασε το όνομα του χωριού και την παράδοση του ψηλά στα αστέρια της Κρήτης.
Ο Πολιτιστικός σύλλογος καλεί όλο το χωριό και όλο το κόσμο να παρευρεθεί για να τιμήσουμε όλοι μαζί τη μνήμη του Αρχάγγελου της Κρήτης…
Η εκδήλωση τελεί υπό την Αιγίδα του Δήμου Ανωγείων.
Φωτογραφίες: Μανόλης Σαμόλης
Πραγματοποιήθηκε χθες Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου η κοπή της πίτας του Κατηχητικού της ενορίας του Αγίου Γεωργίου για τα παιδιά της Έκτης Δημοτικού, στο μουσικό καφενείο “Κορακόπετρα”, παρουσία του σεβασμιότατου Μητροπολίτη Ρεθύμνου και Αυλοποτάμου κ.κ Ευγένιου.
Το παρών στην εκδήλωση που διοργάνωσε ο π.Ανδρέας Κεφαλογιάννης έδωσε και ο Διοικητής της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Ρεθύμνου, πύραρχος κ. Δημοσθένης Μπουντουράκης, ο οποίος προσκάλεσε τα παιδιά για μια εκπαιδευτική εκδρομή στο Ρέθυμνο για να γνωρίσουν από κοντά την σπουδαία δουλειά που γίνεται από τους πυροσβέστες του Νομού.
Την πίτα έκοψε ο σεβασμιότατος Μητροπολίτης Ρεθύμνης κ.κ Ευγένιος που προέτρεψε τα παιδιά να είναι σωστοί και καλοί άνθρωποι με αγάπη για τον συνάνθρωπο και επιμελείς μαθητές στο σχολείο, ενώ χάρισε σε όλους την Καινή Διαθήκη.
Δώρα πήραν τα παιδιά και από τον επιχειρηματία κ.Γιώργο Γλου που τους χάρισε μεσω του π.Ανδρέα από μια φόρμα γυμναστικής. Στην χθεσινή βραδιά κληρώθηκε για τους μαθητές και ένας σταυρός, προσφορά του χρυσοχόου κ. Πέτρου Καλλέργη, που κέρδισε η μικρή μαθήτρια Ειρήνη Ξυλούρη. Οι μητέρες των παιδιών είχαν από νωρίς φροντίσει για ένα υπέροχο μπουφέ γεμάτο με παραδοσιακά εδέσματα!
Η υπέροχη βραδιά ολοκληρώθηκε με μουσική και τραγούδι από το μαντολίνο και τη φωνή του Βασίλη Δραμουντάνη που καταχειροκροτήθηκε τραγουδώντας την “Ανωγειανή ψυχή”!
Αργότερα ο π.Ανδρέας παρέθεσε γεύμα σε παραδοσιακή ταβέρνα του χωριού στην συνοδεία του Μητροπολίτη Ρεθύμνης καθώς και στους γονείς των μαθητών της Έκτης δημοτικού.





