Archive for Νοεμβρίου 2015

ATT_1447877447028_20150517a

Πρόεδρος στον Όμιλο Πρακτικής Σκοποβολής Ηρακλείου (Ο.Π.Σ.Η ) αναδείχτηκε για ακόμα μία φορά ο πάτερ. Ανδρέας Κεφαλογιάννης μετά τις αρχαιρεσίες του σωματείου λίγες ημέρες πριν, που εξέλεξε το νέο Δ.Σ. στα γραφεία τους στο Ηράκλειο στην διεύθυνση Πλατείας Κύπρου 3. Πρόκειται για το παλαιότερο σωματείο σκοποβολής IPSC στην Κρήτη με έτος ίδρυσης το 1989,το πρώτο που εντάχθηκε στην δύναμη της Σκοπευτικής Ομοσπονδίας Ελλάδας και επίσης ο πρώτος σύλλογος που κατασκεύασε με δικά του έξοδα το σύγχρονο σκοπευτήριο σκοποβολής IPSC “Στρούμπουλα Τυλίσσου”.

Ο νέος πρόεδρος είναι μέλος του Ο.Π.Σ.Η από το 1995 και είναι ένας άνθρωπος που παλεύει χρόνια για την σωστή χρήση των όπλων ενάντια στους άσκοπους πυροβολισμούς. Σημαντική ήταν η παρέμβαση του το 2006 στην Επιτροπή κατά της οπλοφορίας που απαρτιζόταν τότε από ανθρώπους του πνεύματος και των τεχνών, όπως ο Μίκης Θεοδωράκης,ο Νίκος Κούνδουρος και η Μαρίνα Λαμπράκη-Πλάκα, καθώς με ενέργειες του έγινε στα Ανώγεια η υπογραφή της Διακήρυξης για την οπλανάπαυση παρουσία του τότε Υπουργού Δημοσίας Τάξης Γιώργου Βουλγαράκη. Στόχος του νέου Δ.Σ θα είναι η διάδοση του αθλήματος της σκοποβολής και η μετάδοση στους νεότερους των αρχών της σωστής χρήσης των όπλων.

Αναλυτικά η σύνθεση του νέου συμβουλίου έχει ως εξής:

  1. ΚΕΦΑΛΟΓΙΑΝΝΗ Ανδρέα, Πρόεδρο
  2. ΣΕΒΑΣΤΑΚΗ Χρήστο, Γενικό Γραμματέα
  3. ΓΟΥΡΝΙΕΖΑΚΗ Μιχάλη, Αντιπρόεδρο
  4. ΜΑΝΙΑ Εμμανουήλ, Ταμία
  5. ΠΙΝΑΚΟΥΛΑΚΗ Αντώνιο, Αναπληρωτή Γεν. Γραμματέα
  6. ΣΑΒΒΑΚΗ Φίλιππο, Μέλος
  7. ΠΕΡΑΚΗ Μιχαήλ, Μέλος
  8. ΒΡΥΣΙΜΙΤΖΑΚΗ Εμμανουήλ, Μέλος
  9. ΣΤΑΥΡΟΥΛΑΚΗ Γεώργιο, Μέλος

Λίγα λόγια για τις δράσεις του Ο.Π.Σ.Η

Ο Όμιλος Πρακτικής Σκοποβολής Ηρακλείου (ΟΠΣΗ) είναι το παλαιότερο σκοπευτικό σωματείο σκοποβολής IPSC της Κρήτης, Ιδρύθηκε το 1989 και έλαβε την φίλαθλο ιδιότητα το 1990. Είναι το πρώτο σωματείο σκοποβολής IPSC που εντάχθηκε στη δύναμη της Σκοπευτικής Ομοσπονδίας Ελλάδος και το πρώτο που κατασκεύασε, ιδίοις εξόδοις σύγχρονο σκοπευτήριο σκοποβολής IPSC στην Κρήτη, το σκοπευτήριο «Στρούμπουλα Τυλίσσου». Η προαναφερθείσα αθλητική εγκατάσταση ήταν από τις ελάχιστες στην Ελλάδα η οποία διέθετε νόμιμη άδεια λειτουργίας και μπορούσε να φιλοξενήσει αγώνες Ευρωπαϊκού επιπέδου. Το σωματείο μας σήμερα απαριθμεί εκατόν σαράντα ένα (141) αθλούμενα μέλη. Στην εικοσιπενταετή πορεία του έχει αναπτύξει πλούσια αγωνιστική δραστηριότητα, διοργανώνοντας την τελευταία δεκαετία στο ανωτέρω σκοπευτήριο έξι (6) διεθνείς αγώνες «Επιπέδου 3» (δηλ. αγώνες που γίνονται υπό την αιγίδα και επίβλεψη της Παγκόσμιας Συνομοσπονδίας Πρακτικής Σκοποβολής IPSC), και μεγάλο αριθμό αγώνων «Επιπέδου 1» και Πανελληνίων «Επιπέδου 2». Οι αγώνες «Επιπέδου 1» είναι διασυλλογικοί τοπικοί αγώνες ενώ οι «Επιπέδου 2» διοργανώνονται στα πλαίσια του Πανελληνίου Πρωταθλήματος. Μόνο κατά το έτος 2005 διοργάνωσε τέσσερις (4) Πανελλήνιους αγώνες, τους περισσότερους από κάθε άλλο σωματείο σκοποβολής IPSC στην Ελλάδα. Όπως αναφέρουν τα μέλη του Ο.Π.Σ.Η ” Δυστυχώς, το επόμενο έτος (2006) και αμέσως μετά την δημοσίευση της ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗΣ οπτό κάθε άποψη υπ’ αριθμ. 19180/2006 Κοινής Υπουργικής Απόφασης των υπουργών Πολιτισμού και Δημόσιας Τάξης κκ ΟΡΦΑΝΟΥ και ΠΟΛΥΔΩΡΑ, αντίστοιχα, (ΦΕΚ 599, τ.Β, 4.5.2006) με ομόφωνη απόφαση της Γενικής Συνελεύσεως αναστείλαμε επ’ αόριστον την λειτουργία του σκοπευτηρίου «Στρουμπουλά Τυλίσσου» καθόσον ήταν αντικειμενικά αδύνατον να προσαρμόσουμε την λειτουργία της αθλητικής μας εγκατάστασης στις αλλοπρόσαλλες και αντιφατικές διατάξεις του εν λόγω νομοθετήματος.

Ενός νομοθετήματος ντροπή για την Ελληνική πολιτεία. Ταυτόχρονα ξεκινήσαμε μία μεγάλη προσπάθεια ώστε να ενθαρρυνθούν οι αθλητές μας (ηθικά, τεχνικά και οικονομικά) ώστε να στραφούν προς τους αγώνες εξωτερικού. Το 2006 με έξοδα του σωματείου καλέσαμε στην Κρήτη τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή Saul Kirsch για να προπονήσει τα μέλη μας στο αγώνισμα όπλων χειρός σκοποβολής IPSC. Πράγματι η συμμετοχή των αθλητών μας σε διοργανώσεις εξωτερικού η οποία ουσιαστικά είχε ξεκινήσει από το 2004 άρχισε να αποφέρει θετικά αποτελέσματα. Αποσπάσαμε σημαντικές διακρίσεις σημαντικότερες των οποίων είναι η κατάκτηση της 3ης και 4ης θέσης στο αγώνισμα όπλων χειρός σκοποβολής IPSC που διεξήχθη στο Brunn της Αυστρίας το 2005, η 4η και 6η θέση στο αγώνισμα λειοκάννου τυφεκίου σκοποβολής IPSC Australasian Championship (Διηπειρωτικού Πρωταθλήματος) που διεξήχθη στην Ινδονησία το 2004.

Οι τακτικές συμμετοχές της ομάδας του σωματείου μας (αδιαλείπτως από το 2004 μέχρι σήμερα) στον διεθνή αγώνα Schweiger Trophy που διεξάγεται στην Βιέννη της Αυστρίας, η συμμετοχή στον Πανευρωπαϊκό αγώνα τυφεκίου σκοποβολής IPSC European Rifle Championship που διεξήχθη στην Νορβηγία το έτος 2009, η μεγάλη συμμετοχή των μελών του σωματείου μας σε αγώνες που διεξάγονται σε χώρες της Βαλκανικής (πχ Montenegro Μαυροβούνιο 2005, VelikoTarnovo Βουλγαρίας 2007) κλπ.”. Σε τοπικό επίπεδο (Κρήτη – Δωδεκάνησα), οι αθλητές του ΟΠΣΗ κατά το έτος 2005 απέσπασαν έξι (6) από τα δώδεκα (12) μετάλλια όλων των κατηγοριών. Το 2008, μετά από παραχώρηση του σκοπευτηρίου «Λαμπινής Ρέθυμνου» από τον τοπικό σύλλογο, διοργάνωσαν τον πρώτο αγώνα λειοκάνου τυφεκίου σκοποβολής IPSC στην Κρήτη (αγώνας Επιπέδου 2). Όλα αυτά πραγματοποιήθηκαν χωρίς δαπάνες από το Ελληνικό δημόσιο χωρίς οποιαδήποτε οικονομική επιχορήγηση ή άλλου είδους βοήθεια από την πολιτεία. Τέλος, κατά την τελευταία τριετία διοργάνωσαν μεγάλο αριθμό ανοικτών εκπαιδευτικών σεμιναρίων για όλα τα αγωνίσματα της σκοποβολής και σεμινάρια ασφαλούς χρήσης των όπλων με έμφαση στους κανόνες ασφαλείας, την σωστή συμπεριφορά εντός των χώρων του σκοπευτηρίου, την διεξοδική ανάλυση των κανονισμών που διέπουν το άθλημα της σκοποβολής IPSC καθώς και νομικά θέματα περί οπλοκατοχής.


Έφυγε από τη ζωή η Ελπίδα Μανουρά του Γεωργίου σε ηλικία 87 ετών. Η νεκρώσιμος ακολουθία θα ψαλεί αύριο Παρασκευή 20 Νοεμβρίου στη 1 μ.μ από τον Ιερό Ναό του Αγίου Δημητρίου στο Μετόχι.

Η Ανωγή εκφράζει θερμά συλλυπητήρια στους οικείους της.

AKOMM

 

Διήμερο συνέδριο με θέμα «Κτηνοτροφικά Αγροκτήματα και Τοπική Ανάπτυξη», θα πραγματοποιηθεί στις 23 και 24 Νοεμβρίου 2015 στα Ανώγεια (Ορεινό θέρετρο ΝΤΕΛΙΝΑ).
Το συνέδριο διοργανώνεται από το ΑΚΟΜΜ – ΨΗΛΟΡΕΙΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΑΕ ΟΤΑ και υλοποιείται μέσα από το σχέδιο διατοπικής συνεργασίας με τίτλο «ΟΡΕΑ ΚΡΗΤΗ», το οποίο πραγματοποιείται στα πλαίσια του άξονα 4 «Προσέγγιση LEADER» του Προγράμματος Αγροτικής Ανάπτυξης 2007-2013. Εταίροι του διατοπικού σχεδίου είναι ο Οργανισμός Ανάπτυξης Κρήτης, η Αναπτυξιακή Ηρακλείου, η Αναπτυξιακή Λασιθίου, καθώς και το ΑΚΟΜΜ-ΨΗΛΟΡΕΙΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΑΕ ΟΤΑ.
Στα πλαίσιο της διοργάνωσης, οι προσκεκλημένοι ομιλητές:
•    Θα παρουσιάσουν το διατοπικό σχέδιο «ΟΡΕΑ ΚΡΗΤΗ», τα αποτελέσματά του, καθώς και τη σημασία του για την τοπική ανάπτυξη.
•    Θα παρουσιάσουν την εμπειρία ανάπτυξης κτηνοτροφικών αγροκτημάτων στην Ιταλία την οποία πρόσφατα επισκέφτηκαν κτηνοτρόφοι της Κρήτης, μέσα από παραδείγματα καλών πρακτικών.
•    Θα αναλύσουν το ζήτημα της πολυλειτουργικής Κρητικής υπαίθρου, καθώς και την πολιτική που εφαρμόζει η Περιφέρεια Κρήτης για την ανάπτυξή της.
•    Θα αναφερθούν στη σχέση της κτηνοτροφίας με το περιβάλλον και τον πολιτισμό, αλλά και στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που κάνουν τους κατοίκους των ορεινών περιοχών που ασχολούνται με αγροτικές δραστηριότητες να ξεχωρίζουν.

Ενημερώνουμε τους κτηνοτρόφους της περιοχής, ότι θα είναι τιμή μας να παρευρεθούν στο Συνέδριο.

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να απευθυνθείτε στα παρακάτω τηλέφωνα:
ΑΚΟΜΜ-ΨΗΛΟΡΕΙΤΗΣ ΑΑΕ ΟΤΑ –  2834031402,  2834031793
και στην ιστοσελίδα  www.akomm.gr

yposelido-logo3

Το Κέντρο Δια Βίου Μάθησης Ανωγείων με δελτίο τύπου ανακοινώνει την δημιουργία δυο νέων προγραμμάτων που αφορούν όλη την οικογένεια.

Αναλυτικά αναφέρει τα εξής:

[spiderpowa-pdf src=”https://www.anogi.gr/wp-content/uploads/2015/11/Εν-αναμονή-των-ενάρξεων-των-επιμορφωτικών-προγραμμάτων-1.pdf”]

Στα κρίσιμα και επίκαιρα ζητήματα της ασφάλειας στο Διαδίκτυο και το Κυβερνοέγκλημα αναφέρεται ο Μανώλης Σφακιανάκης, στην ομιλία του στο TEDxAnogeia. O επικεφαλής της Δίωξης Ηλεκτρονικού εγκλήματος, επεσήμανε πως θα πρέπει να χρησιμοποιούμε όλοι τα δίκτυα αλλά με προϋποθέσεις.

“Είμαστε χώρα ηλεκτρονικά αναλφάβητη, -δεύτεροι από το τέλος, αλλά στο facebook είμαστε πρώτοι”, τονίζει χαρακτηριστικά.
Δείτε ολόκληρη την ομιλία εδώ:

12244228_10207985002173547_1333093222_n

 

Γ.ΚΕΦΑΛΟΓΙΑΝΝΗΣ: Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΥΡΙΖΑ- ΑΝΕΛ ΦΕΡΕΙ ΣΤΟ ΑΚΕΡΑΙΟ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΓΕΝΗ ΤΟΜΕΑ

Αναφορικά με τις κινητοποιήσεις των αγροτών και τα μέτρα που προωθεί η κυβέρνηση  τοποθετήθηκε ο Βουλευτής Ρεθύμνου της Νέας Δημοκρατίας Γιάννης Α. Κεφαλογιάννης.

Η δήλωση του κ. Κεφαλογιάννη έχει ως εξής:

«Σήμερα οι αγρότες και οι κτηνοτρόφοι της χώρας ένωσαν τις φωνές τους και προσπάθησαν να εκφράσουν τα δίκαια αιτήματά τους απέναντι σε μια κυβέρνηση που τους κορόιδεψε κατ’ εξακολούθηση. Τα μέτρα που προωθεί η κυβέρνηση πλήττουν κατάφορα την κτηνοτροφία και την αγροτική οικονομία. Η πλειοψηφία των παραγωγών θα οδηγηθεί στην έξοδο από το επάγγελμα, αφού, με το πλαίσιο που προωθεί η κυβέρνηση, δεν θα συμφέρει πλέον να παράγουν. Αυτό θα έχει συνέπειες τόσο για τον αγροτικό κόσμο όσο και για την εθνική οικονομία και τη διατροφική αυτάρκεια της χώρας, αφού θα υπάρξει σημαντική αναδιαμόρφωση στο αγροτικό εμπορικό ισοζύγιο. Οι Έλληνες αγρότες είναι οι πρώτοι που βιώνουν τη διπλή εξαπάτηση του κ. Τσίπρα: αρχικά με το πρόγραμμα της Θεσσαλονίκης και στη συνέχεια με τα «ισοδύναμα» της πρόσφατης εκλογικής αναμέτρησης. Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ φέρει στο ακέραιο την ευθύνη για την καταστροφή του πρωτογενή τομέα. Η Νέα Δημοκρατία θα λειτουργήσει με υπευθυνότητα, αρνούμενη να συναινέσει στην επερχόμενη φοροεπιδρομή, και θα παλέψει, έτσι ώστε, μέσα σε συνθήκες ομαλότητας, να σχεδιαστεί μια νέα πορεία για τον πρωτογενή τομέα, που μπορεί να συμβάλλει ουσιαστικά στην ανάκαμψη της ελληνικής οικονομίας».

-->