Archive for Νοεμβρίου 2015

sxoles-goneon
Ενημερώνουμε όλους τους γονείς ότι πρόκειται να λειτουργήσει στο Δήμο Ανωγείων Σχολή γονέων στα πλαίσια των επιμορφωτικών προγραμμάτων, του Κ.Δ.Β.Μ.
Σκοπός της Σχολής Γονέων είναι η στήριξη των συμμετεχόντων, ώστε να μπορούν να ανταποκριθούν με επιτυχία στο σύνθετο και δύσκολο ρόλο τους όπως αυτός διαμορφώνεται στις σύγχρονες κοινωνικοοικονομικές συνθήκες. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα θα προσφέρει στους γονείς και στο οικογενειακό και σχολικό περιβάλλον γνώσεις και ευκαιρίες για προβληματισμό.
Θα αναπτυχθούν θέματα που απασχολούν τους γονείς 1)Αξιοποίηση του ελεύθερου χρόνου των παιδιών σε άτυπα περιβάλλοντα μάθησης, 2)Συμβουλευτική σε εξειδικευμένα θέματα ( σχολικός εκφοβισμός, διαδίκτυο, πρόληψη εξαρτήσεων, διατροφή κλπ.).
Το περιεχόμενο των συναντήσεων μπορεί να διαμορφωθεί με βάση τις ανάγκες των γονέων ενώ η συνολική τους διάρκεια θα είναι 25 ώρες. Η Σχολή Γονέων γίνεται από ειδικά καταρτισμένο προσωπικό σε προσαρμοσμένες ημέρες και ώρες που θα συμφωνηθούν μεταξύ των συμμετεχόντων.
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε γονείς παιδιών όλων των ηλικιών, κάθε εθνικής προέλευσης, ηλικίας και μόρφωσης, σε μελλοντικούς γονείς, γονείς ατόμων με ειδικές ανάγκες και εκπαιδευτικούς.
Για πληροφορίες και εγγραφές απευθυνθείτε στην Υπεύθυνη Εκπαίδευσης, Ανάπτυξης και Διασφάλισης Ποιότητας, Ελευθερία Καλομοίρη. Αιτήσεις θα γίνονται δεκτές τις ημέρες Πέμπτη, Παρασκευή, ώρες 10:30-2:30 και μέχρι 4 Δεκεμβρίου.
Επίσης υποβολή αιτήσεων γίνεται καθημερινά και στα γραφεία της Κοινωνικής Υπηρεσίας του Δήμου Ανωγείων(πρώην ΚΑΠΗ).
Πληροφορίες: Σαλούστρου Αναστασία , Τηλ.:28340 31411-31484

syneter

Αύριο Τετάρτη 25 Νοεμβρίου το απόγευμα θα ανοίξει για πρώτη φορά φέτος ο Αγροτικός Συνεταιρισμός Ανωγείων, το ελαιοτριβείο του που οι εγκαταστάσεις του βρίσκονται στο Μετόχι.

Όπως αναφέρει σε ανακοίνωση του θα δέχονται τις ελιές από τους παραγωγούς από τις 2 το μεσημέρι έως τις 6 το απόγευμα.

Μια ακόμη χρονιά συγκομιδής του ελαιόκαρπου αρχίζει σιγά σιγά στα Ανώγεια. με τις προβλέψεις να είναι αισιόδοξες ότι θα είναι αρκετά αποδοτική για τους παραγωγούς.

DSC06592

 

Ο Δήμος Ανωγείων οργανώνει εκδήλωση- ενημέρωση για την κατασκευή του νέου δρόμου Ηράκλειο-Γάζι-Αστυράκι-Ανώγεια-Γαράζο-Πέραμα, ενός αναπτυξιακού χαρακτήρα έργου για  την ευρύτερη περιοχή του Μυλοποτάμου.

Η επίδειξη και παρουσίαση της χάραξης του δρόμου μέσω αεροφωτογραφιών και άλλων σύγχρονων μέσων  θα γίνει από Τοπογράφο-Μηχανικό συνεργάτη του Δήμου, στην αίθουσα Μανώλης Κεφαλογιάννης της Τράπεζας Πειραιώς την ερχόμενη Τετάρτη 25 Νοεμβρίου στις 6 μ.μ.

Στην εκδήλωση αυτή εκτός της παρουσίασης θα συζητηθούν τρόποι προώθησης της υλοποίησης του έργου στη γεωγραφική περιοχή του Δήμου μας, από τον Κυλιστό μέχρι του Ξυλογιάννη το Δέτη με στόχο την δημοπράτηση του τμήματος αυτού στις αρχές του 2016 , όπως έχει υποσχεθεί και διακηρύξει η Περιφέρεια Κρήτης.

kidiaxilouris2-2

image  image-1

Φωτογραφίες: Eurokinissi

PB230244

PB230263

PB230255

PB230248

Φωτογραφίες: Μανώλης Σκανδάλης

 

Με θλίψη και οδύνη πλήθος κόσμου αποχαιρέτησε σήμερα στο κοιμητήριο Χαλανδρίου τον Γιώργη Ξυλούρη που έφυγε στα 55 χρόνια του, έχοντας ακόμα τόσα πολλά να προσφέρει.

Αρκετοί ήταν και οι Ανωγειανοί που ταξίδεψαν στην Αθήνα, ανάμεσα τους ο Δήμαρχος Ανωγείων κ. Καλλέργης και μέλη του Πολιτιστικού συλλόγου , ενώ ταυτόχρονα με την κηδεία του γινόταν τρισάγιο και στα Ανώγεια στην εκκλησία της Παναγίας στο Περαχώρι. Στεφάνι έστειλαν, μεταξύ άλλων, ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας και η οικογένεια Βαρδινογιάννη.

Με μαντινάδες που έστειλε στην Ανωγή  τον αποχαιρετάει από τα Ανώγεια και ο Αριστείδης Χαιρέτης ή Γιαλάυτης.

Αναφέρει τις εξής:

Είναι βαρύ το χτύπημα,για το μοναχογιό σου,
Ξυλούρη για δεν έφτανε ,το πένθος το δικό σου…

 

Ξυλούρη, παίξε κοντυλιές του πόνου, για σημάδι,
για να σε βρει ο Γιώργης σου α πού’ ρχεται στον Άδη…

 

Ξυλούρη, ο γιός σου όντε θα’ρθεί να πιάσεις η τη λύρα,
να παίξεις να γλεντήσετε να ΄κδικηθείς τη μοίρα…

 

Δυο πένθη εμονιάσανε και σ΄έχουνε στη μέση,
υπομονή, γιατί η ζωή  τα κάνει όπως τσ΄αρέσει…

12243291_10208054014006943_6405121065854962089_n
Αρκετοί Ανωγειανοί έφτασαν στην Αθήνα σήμερα όπου στις 3 μ.μ αποχαιρέτησαν στο κοιμητήριο Χαλανδρίου, τον Γιώργη Ξυλούρη του Ψαρονίκο που έφυγε πρόωρα σε ηλικία μόλις 55 ετών. Πλήθος κόσμου βρέθηκε εκεί για να εκφράσει την θλίψη του, αλλά και να συμπαρασταθεί στην μητέρα του Ουρανία, την αδερφή του Ρηνιώ, τη γυναίκα και τα δυο παιδιά του και ολόκληρη την οικογένεια.

Την ίδια ώρα οι καμπάνες στα Ανώγεια στην εκκλησία της Παναγίας στο Περαχώρι χτυπούσαν πένθιμα για τον Γιώργη.

Η εκκλησία γέμισε από κόσμο και οι Ανωγειανοί έκαναν τη δική τους κηδεία στον Γιώργη, τον δικό τους αποχαιρετισμό. Τελέστηκε τρισάγιο ενώ οι γυναίκες προσέφεραν ζεστή σοκολάτα στον κόσμο. Το ίδιο ακριβώς είχε συμβεί και στις 8 Φεβρουαρίου 1980 όταν οι Ανωγειανοί έκαναν την κηδεία του Νίκου Ξυλούρη την ίδια ώρα που γινόταν και ο ενταφιασμός του στο πρώτο Νεκροταφείο Αθηνών.

Η φώτο που αλιεύσαμε από την προσωπική σελίδα της Ζαχαρένιας Σκουλά δείχνει τον κόσμο στο σπίτι του Ξυλούρη που βρίσκεται δίπλα στην εκκλησία, την ώρα ακριβώς της κηδείας.

Ο Λευτέρης Καλομοίρης ή Ντεμέλος είπε την ώρα της κηδείας στα Ανώγεια την εξής μαντινάδα:

Στο περαχώρι πένθιμα  γροικώ  καμπάνας χτύπο,
κι αλλού τόνε κηδευούνε το γιο του Ψαρονίκο…

Και η Βέρα Σουλτάτου-Ξυλούρη την εξής:

“Από τη μια θα ξαναδεί το γιο του και γλεντίζει,
μα σκέφτεται και τον καημό τση μάνας και δακρύζει…”

Έφυγε από τη ζωή ο Κοσμάς Σαλούστρος ή Τσαγκάρης σε ηλικία 85 ετών. Η κηδεία του θα γίνει αύριο Τρίτη 24 Νοεμβρίου στις 12 μ.μ στο Μεταξοχώρι Μονοφατσίου.

Η Ανωγή εκφράζει θερμά συλλυπητήρια στους οικείους του.

-->