Archive for Οκτωβρίου 2015

12143128_1047583518625938_8874365518689012145_n 12140193_756031947853094_7821231217438214405_o 12112483_756031194519836_9192568008043888106_n 11221916_756035754519380_7502660346427342036_o 11225234_756034624519493_8510940445797183122_o 12120014_756036161186006_7063160695346818668_o 12109092_1047583601959263_7657579482244546590_n 12105979_1047583868625903_6309376896372340620_n

Φωτό: Τζούλια Νταγιαντά

 

Ύστατο φόρο και τιμή με ένα κερί στα χέρια,
τ’ Ανώγεια αποδίδουνε σε έξι νεκρά κοπέλια..

Πείτε στο Χαρό το σκληρό που τα ‘βαλε μαζί σας,
πως να τα βάλει δε μπορεί με την ανάμνηση σας..

Δεκάξι χρόνια πέρασαν μα πως να ξεχαστείτε,
που την ομάδα από ψηλά εσείς την οδηγείται..

Αυτές οι μαντινάδες ακούστηκαν χθες μέσα στην εκκλησία του Αγίου Γεωργίου, συνοδεία του μαντολίνου του Βασίλη Σωπασή, αφιερωμένες στα έξι αετόπουλα του Π.Α.Ο.Κ που έχασαν τη ζωή τους στα Τέμπη τον Οκτώβριο του 1999 και τιμήθηκαν χθες στα Ανώγεια για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά,από τους συνδέσμους της ομάδας στην Κρήτη και το Εργαστήρι Γνώσης της ενορίας.
Πλήθος κόσμου βρέθηκε στην εκκλησία όπου ο π.Ανδρέας Κεφαλογιάννης τέλεσε επιμνημόσυνο δέηση ενώ το παρών έδωσε ο Πάμπλο Γκαρσία, προπονητής της ομάδας Κ17 του Π.Α.Ο.Κ και αγαπημένος των οπαδών της ομάδας, καθώς και ο παλαίμαχος ποδοσφαιριστής Κώστας Ιωσηφίδης.
Μετά την λειτουργία όλος ο κόσμος κατευθύνθηκε στην αίθουσα υπολογιστών της ενορίας του Αγίου Γεωργίου όπου παρατέθηκε γεύμα, με οφτό και βραστό κρέας που ψήθηκε έξω από το χώρο, όπως και μακαρόνια με ανθότυρο, το παραδοσιακό γαλακτομπούρεκο και άλλα εδέσματα, τραπέζι που επιμελήθηκαν οι σύνδεσμοι της ομάδας με την ευγενική βοήθεια της ταβέρνας ”Σκαλώματα” που βρίσκεται ακριβώς απέναντι από τον χώρο.
Η αίθουσα γέμισε από άτομα όχι μόνο φίλων της ομάδας της Θεσσαλονίκης, καθώς ξεχωριστή πινελιά προσέδωσαν και φίλοι της ΑΕΚ από τον σύνδεσμο Ρεθύμνου, οι οποίοι μάλιστα προχώρησαν προχώρησαν και σε μια όμορφη κίνηση καταθέτοντας στεφάνι στη φωτογραφία των έξι οπαδών έξω από την εκκλησία, στεφάνι που κατέθεσαν τα μικρά παιδιά τους φορώντας μπλούζες της ΑΕΚ..
Ο π. Ανδρέας Κεφαλογιάννης μετά το μνημόσυνο μίλησε στον κόσμο για την σημασία της ημέρας και της τιμής σε κάποιους ανθρώπους που έδωσαν τη ζωή τους για ένα ιδανικό.Ανέφερε σχετικά τα εξής:

΄΄ Η εκκλησία του Αγίου Γεωργίου μαζί με τον σύνδεσμο φίλων Π.Α.Ο.Κ Ρεθύμνου τιμάμε τη μνήμη έξι αδικοχαμένων νέων και οπαδών της ιστορικής ομάδας της Θεσσαλονίκης.
Αυτοί οι έξι άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους , θυσιάστηκαν με άδικο τρόπο βέβαια πιστεύοντας σε ένα ιδανικό, πιστεύοντας σε μια σημαία, πιστεύοντας σε μια ομάδα, ένα σύλλογο που δεν κουβαλάει μέσα του μόνο μια ποδοσφαιρική ιστορία αλλά κουβαλάει διαχρονικά όλο αυτό το θέμα που λέγεται προσφυγιά.
Διότι ο Π.Α.Ο.Κ είναι ένας σύλλογος, ο οποίος μέσα από την ιστορία του σηματοδοτεί και κάποιες πατρίδες που οι αναμνήσεις και η ιστορία είναι πολύ έντονες ακόμη και σήμερα. Θυμίζει σε όλους μας τα μαρτύρια και τα δεινά που τράβηξε ο Ελληνισμός του Πόντου και της Μικράς Ασίας και αυτό αντιπροσωπεύει ο Π.Α.Ο.Κ. Η ομάδα αυτή εκπροσωπεί τους εκτοπισμένους ανθρώπους, αυτούς που ξεριζώθηκαν, αυτούς που πάλεψαν για να ζήσουν.
Και σήμερα όσο ποτέ άλλοτε είναι επίκαιρο αυτό διότι ζούμε μια από τις μεγαλύτερες προσφυγικές κρίσεις στη σύγχρονη ιστορία της Ευρώπης και βλέπουμε και ζούμε καθημερινά ανθρώπους που χάνονται, πνίγονται στα νερά του Αιγαίου .Χθες χάθηκαν 4 αδερφάκια παλεύοντας να περάσουν στην Ελλάδα για να γλιτώσουν τη ζωή τους από τον πόλεμο.
Ο Π.Α.Ο.Κ ως σύλλογος και ομάδα ,ως ιδέα είναι αυτός ο οποίος μέσα από το βάθος της ιστορίας μεταφέρει όλο αυτό το καημό και πόνο των ανθρώπων που ξεριζώθηκαν , που αναζήτησαν την καινούρια πατρίδα, αφήνοντας πίσω άλλες πατρίδες, για τις οποίες η νοσταλγία δε θα πάψει ποτέ να υπάρχει.
Τα έξι αυτά παιδιά που θυσιάστηκαν για την ιδέα και το όνομα του Π.Α.Ο.Κ θα πρέπει να τα θυμόμαστε πάντα και να τα τιμάμε γιατί στη δική τους αναφορά, τιμάμε όλους αυτούς που πιστεύουν σε ιδέες και σε αυτό που πραγματικά αγαπάνε.
Εμείς εδώ κάνουμε το λιγότερο που θα μπορούσαμε ως χωριό, ως εκκλησία και ως ενορία.
Είναι μεγάλη τιμή που σήμερα βρίσκεται εδώ στα Ανώγεια αντιπροσωπεία της ομάδας με επικεφαλής τον Πάμπλο Γκαρσία και τον Κώστα Ιωσηφίδη που φόρεσαν τη φανέλα και έγραψαν τη δική τους ιστορία.
Μαζί με τους συνδέσμους του Π.Α.Ο.Κ που κάθε χρόνο μαζί τιμάμε τα παιδιά εδώ στην άλλη άκρη της Ελλάδας, στην Κρήτη τονίζοντας τις αδελφικές σχέσεις του νησιού μας με τη Μακεδονία , σχέσεις όχι τυχαίες, αλλά διαχρονικές και που έχουν χαρακτηριστεί μέσα στην ιστορία από συγκεκριμένες ενέργειες όπως στην απελευθέρωση της Μακεδονίας.
Η Κρήτη ήταν πάντα παρούσα με την ίδρυση των σωμάτων Κρητών Μακεδονομάχων που πάλεψαν στην πρώτη γραμμή προκειμένου να ελευθερωθεί η Μακεδονία.Οι δεσμοί δεν είναι τυχαίοι, είναι ιστορικοί και δυνατοί. Η σχέση λοιπόν μεταξύ Κρήτης και Π.Α.Ο.Κ , μεταξύ Κρήτης και Μακεδονίας είναι πολύ ισχυροί και έτσι θα πρέπει να τη διατηρήσουμε ..
Αιωνία τους η μνήμη και ο Θεός να τους αναπαύσει” ολοκλήρωσε.

Στην εκκλησία μίλησε και ο πρόεδρος του συνδέσμου φίλων Π.Α.Ο.Κ Ρεθύμνου κ. Γιώργος Αντωνογιαννάκης ο οποίος τόνισε τα εξής:

“Η αγάπη τους για τον Π.Α.ΟΚ. τους έφερε εδώ και τους άφησε εδώ και συνέχισε παραπέρα. Μια φράση που κλείνει μέσα της όλο το μεγαλείο του ΠΑΟΚτσήδικου οπαδικού κινήματος, αλλά ταυτόχρονα και την τραγικότητα της απώλειας της ζωής έξι παιδιών του και αδερφών μας.Εμείς οι Παοκτσήδες θέλουμε τη μαύρη ρίγα στη φανέλα μας να είναι πιο φαρδιά.Η μαύρη ρίγα του ξεριζωμού , της προσφυγιάς, της απώλειας των συνοπαδών μας.
Στη φετινή μας εκδήλωση μας τιμά με την παρουσία του ο Πάμπλο Γκαρσία , ο Κώστας Ιωσηφίδης καθώς και άλλοι φίλοι που ταξίδεψαν από τη Θεσσαλονίκη και τους ευχαριστούμε πολύ. Ευχαριστούμε επίσης τον π.Ανδρέα Κεφαλογιάννη και την ενορία του που στηρίζουν εμπράκτως πέντε χρόνια τώρα τις εκδηλώσεις μας για αυτά τα έξι παιδιά, όπως και το χωριό των Ανωγείων.Ευχαριστώ σήμερα και την ταβέρνα τα Σκαλώματα για τη βοήθεια τους στο τραπέζι που παραθέτουμε για τη σημερινή εκδήλωση.
Πάντα με σεβασμό και τιμή στη μνήμη αυτών των παιδιών και στις οικογένειες τους…” ανέφερε.
Δικέφαλε μου κάποτε για σένα έξι παιδιά ‘φύγαν απ’ τη ζωή , τους πήρε η αγάπη τους για σένα , μα θα ‘ναι πάντα ζωντανοί.

Εκ μέρους του Δήμου Ανωγείων βρέθηκε στην εκδήλωση ο Αντιδήμαρχος κ. Βασίλης Σμπώκος ο οποίος αργότερα σε προσωπική του σελίδα ανέφερε τα εξής για την τιμή στα έξι αδικοχαμένα παιδιά:

Σήμερα στα Ανώγεια,σε μία σεμνή τελετή μνήμης για τους έξι αδικοχαμένους Παοκτσήδες στο δυστύχημα των Τεμπών πριν 16 χρόνια,ξανάσμιξε η οικογένεια του ΠΑΟΚ!
Στη φετινή εκδήλωση,που έχει γίνει θεσμός για τον τόπο μας με πρωτοβουλία του Συνδέσμου ΠΑΟΚ Ρεθύμνου και της Ενορίας του Αγίου Γεωργίου Ανωγείων,και με ψυχή της εκδήλωσης τον παπά Αντρέα Κεφαλογιαννη και τους φανατικούς Ανωγειανούς Παοκτσήδες Μπάμπη Μπαγκέρη(Μπόμπερ),Γιάννη Βρέντζο(Ζβάν),μας έκανε την τιμή να παρευρίσκεται αντιπροσωπεία της Διοίκησης της ΠΑΕ ΠΑΟΚ,με επικεφαλής τους πρώην ποδοσφαιριστες Πάμπλο Γκαρσία και Κώστα Ιωσηφίδη!!
Ο ΠΑΟΚ δεν είναι απλά μία ομάδα..Είναι ιδέα!!Και οι Παοκτσήδες το αναδεικνύουν αυτό,σε κάθε εκδήλωση που έχει σχέση με την Ιστορία του συλλόγου!!
Θερμά συγχαρητήρια σε όλους!!
Ο Δήμος Ανωγείων θα βρίσκεται πάντα αρωγός και συμπαραστάτης τέτοιων εκδηλώσεων!” τόνισε.

Στη διάρκεια τις εκδήλωσης έγινε λαχειοφόρος αγορά με έπαθλο μια φανέλα του Πάμπλο Γκαρσία, τα έσοδα της οποίας δόθηκαν στο Εργαστήρι Γνώσης της ενορίας του Αγίου Γεωργίου.

12122411_10207864334914747_4374346928748596995_n
Την απόφαση να συνεχιστεί η Κατάληψη στο Δημοτικό σχολείο πήρε ο σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων, παρά τις εξαγγελίες από την Διεύθυνση Εκπαίδευσης σύμφωνα με τις οποίες θα γίνουν κάποιες προσλήψεις δασκάλων για τα Ανώγεια, οι οποίες όμως δεν καλύπτουν τις ανάγκες.
Οι γονείς θα κάνουν και νέα συνέλευση αύριο Δευτέρα, μετά την παράσταση διαμαρτυρίας της ΕΛΜΕ στα Ανώγεια στις 12 μ.μ όπου θα βρίσκεται και ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης κ. Τερζάκης.
Θεωρείται πλέον πάντως ιδιαίτερα πιθανό το ενδεχόμενο τα σχολεία στα Ανώγεια να παραμείνουν κλειστά σε όλη τη διάρκεια της επόμενης εβδομάδας.

krtii-ekthesi-sinantisi_450x225

Με σύνθημα «ΚΡΗΤΗ: Η Μεγάλη Συνάντηση» Kρήτη-Μακεδονία: Ανοίγουμε δρόμους συνεργασίας», θα πραγματοποιηθεί στη Θεσσαλονίκη από τις 30 Οκτωβρίου έως 5 Νοεμβρίου, η Παγκρήτια Έκθεση προϊόντων.

Τα εγκαίνια της έκθεσης θα γίνουν την Παρασκευή 30 Οκτωβρίου, στις 7:00 μ.μ, από την υπουργό Μακεδονίας – Θράκης, κ.Μαρία Κόλλια – Τσαρουχά και τον Περιφερειάρχη Κρήτης κ. Σταύρο Αρναουτάκη, με τη συμμετοχή όλων των κρητικών πολιτιστικών σωματείων που δραστηριοποιούνται στην περιοχή της βόρειας Ελλάδας.

Η είσοδος θα είναι ελεύθερη για το κοινό και το ωράριο λειτουργίας θα είναι καθημερινά από τις 10:00 το πρωί έως 2:30 το μεσημέρι και το απόγευμα από τις 5:30 έως τις 9:00 το βράδυ.

Η έκθεση αυτή στοχεύει στην ενδυνάμωση των εμπορικών σχέσεων των δύο περιοχών και στην αντιπροσώπευση των κρητικών προϊόντων από επιχειρηματίες της βορείου Ελλάδας και αντιστρόφως, στην αντιπροσώπευση προϊόντων που παράγονται στη βόρεια Ελλάδα από Κρήτες επιχειρηματίες.

Οι επισκέπτες θα μπορούν να γευθούν τα κρητικά προϊόντα απευθείας από τους παραγωγούς και μεταποιητές. Λάδι, τυροκομικά προϊόντα, μέλι, παξιμάδι, αρτοσκευάσματα, γλυκά, κρασί, ρακί – τσικουδιά, ποτά, βότανα, καλλυντικά είναι ορισμένα από τα προϊόντα που θα βρουν στην έκθεση.

Η έκθεση θα πλαισιώνεται από παράλληλες εκδηλώσεις πολιτιστικού, γαστρονομικού και μουσικοχορευτικού χαρακτήρα που θα αναδύουν το άρωμα και την κουλτούρα της Κρήτης και σίγουρα θα αποτελέσουν πόλο έλξης για χιλιάδες επισκέπτες.
Καθημερινά θα πραγματοποιούνται μουσικοχορευτικές εκδηλώσεις από συλλόγους και φορείς που έχουν την έδρα τους στη Θεσσαλονίκη:

Από την Παγκρήτια Αδελφότητα Μακεδονίας.

Από τον Σύλλογο Κρητών Βρακοφόρων Μακεδονίας.

Από τον Σύλλογο Έρευνας και Διάδοσης της Κρητικής Παράδοσης «Ιδαία Γη».

Από την Ένωση Κρητών Φοιτητών Θεσσαλονίκης.

Από το Πολιτιστικό Σωματείο «Αγρίμια».

Επίσης η Λέσχη Αρχιμαγείρων Κρήτης το Σάββατο 31 Οκτωβρίου, θα παρουσιάσει «Μαθήματα Κρητικής Μαγειρικής» και την Κυριακή 1 Νοεμβρίου θα πραγματοποιήσει μεγάλη εκδήλωση με τίτλο «Η Γαστρονομία της Κρήτης», με την παρασκευή και παρουσίαση πλούσιων εδεσμάτων, που θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν οι παρευρισκόμενοι.

Στόχος των παραπάνω εκδηλώσεων είναι η διάδοση της κρητικής διατροφής, που οι ευεργετικές της ιδιότητες στον ανθρώπινο οργανισμό έχουν αναγνωριστεί από την επιστημονική κοινότητα.

Προϊόντα, μουσική, χορός, γαστρονομία, τοπικές ενδυμασίες, αρώματα και γεύσεις θα δημιουργήσουν το παραδοσιακό περιβάλλον, μέσα στο οποίο η καρδιά της Κρήτης θα χτυπά δυνατά για επτά ημέρες στη Θεσσαλονίκη.

12072583_10207979243506105_124874458829980611_n

Με ένα εντυπωσιακό πλασέ στην κίνηση του Γιάννη Κουτάντου στα τελευταία δευτερόλεπτα των καθυστερήσεων ο Αετός ”απέδρασε” με την ισοπαλία από τα Ζωνιανά στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος της Β’ ΕΠΣΡ, κερδίζοντας και στον ψυχολογικό τομέα ενόψει της δύσκολης συνέχειας.

Το τελικό 3-3 ανάμεσα στους Νέους του Ερμή Ζωνιανών και τον Αετό Ανωγείων κρίνεται δίκαιο καθώς και οι δυο ομάδες πάλεψαν για τη νίκη, είχαν ευκαιρίες, ενώ αμφότερες προδόθηκαν από τα αμυντικά κενά τους. Σημαντικό το γεγονός ότι η ομάδα μας παρότι βρέθηκε τρεις φορές πίσω στο σκορ κατάφερε να απαντήσει και στις τρεις δείχνοντας χαρακτήρα και αποφασιστικότητα.

Στο 15′ η ομάδα μας στάθηκε τυχερή καθώς το λάθος διώξιμο της μπάλας από τον Πασπαράκη έστειλε τη μπάλα στο οριζόντιο δοκάρι και αποφεύχθηκε το αυτογκόλ. Ο Αετός είχε μια καλή φάση στο 17′ με ένα σουτ του Φασουλά που πέρασε άουτ, αλλά στο πρώτο ημίχρονο ο Ερμής ήταν καλύτερος. Απείλησε στο 20′ με τον Παρασύρη να στέλνει την μπάλα άουτ σε τετ α τετ και πέτυχε τελικά το γκολ στο 27′ με σκόρερ τον Άρη Παπαδάκη που βρέθηκε μόνος του με τον τερματοφύλακα.

Η απάντηση του Αετού ήταν άμεση καθώς ένα μόλις λεπτό αργότερα στο 28′ ισοφάρισε με τον Γιάννη Κουτάντο να σουτάρει ελεύθερος από το ύψος του πέναλτι , μετά από εντυπωσιακή ενέργεια του Μανόλη Σπαχή από τα δεξιά.

Στο 35′ ήρθε και το 2-1 για τους Ζωνιανούς με ωραίο σουτ του Σταμάτη Παπαδάκη.Ο Αετός μέχρι τη λήξη του ημιχρόνου απείλησε με δυο άστοχα σουτ του Κουτάντου στο 38′ και του Δραμουντάνη στο 42′.
Η ομάδα μας μπήκε καλύτερα στο δεύτερο ημίχρονο και ισοφάρισε άμεσα με ωραίο σουτ του Δραμουντάνη στο 52′ μετά από ενέργεια του Ντούλα. Άμεσα όμως και πάλι οι νέοι του Ερμή μπήκαν μπροστά με κεφαλιά του πρώην παίχτη του Αετού, Γιάννη Ζαχαριουδάκη στο 57′ μετά από εκτέλεση κόρνερ και ολιγωρία της άμυνας.

Στο τελευταίο ημίωρο ο Αετός πίεζε για την ισοφάριση, είχε ένα καλό σουτ του Σπαχή στο 73΄που πέρασε άουτ , αλλά όλα θα είχαν τελειώσει στο 86′ στο τετ α τετ του Κόκκινου με τον τερματοφύλακα μας Νικόλα Φασουλά να αποκρούει εντυπωσιακά και να κρατάει ζωντανές τις ελπίδες μέχρι το φινάλε!
Το ντέρμπι κρίθηκε στην τελευταία του φάση, στο 94′ με το χρυσό γκολ του Γιάννη Κουτάντου, με εξαιρετικό πλασέ στην κίνηση μετά την ωραία σέντρα του Δραμουντάνη, με τη μπάλα να χτυπάει στο δεξί κάθετο δοκάρι και να καταλήγει στα δίχτυα. Ωραίο γκολ από τον νεαρό που ήταν και ο κορυφαίος της αναμέτρησης, με δυο γκολ και αρκετή οργάνωση στον χώρο της μεσαίας γραμμής.

Η ομάδα πήρε τον βαθμό, αλλά στον βαθμολογικό πίνακα είναι πλέον στους μείον πέντε βαθμούς! Αυτό γίνεται διότι η ομάδα δικαίως τιμωρήθηκε με -6 βαθμούς καθώς πέρσι είχε αποχωρήσει από το ‘Α Τοπικό πριν την ολοκλήρωση του.

Επόμενος αντίπαλος την ερχόμενη Κυριακή στα Ανώγεια με τους νέους της Ε.Α.Ρ σε μια ακόμα δύσκολη αναμέτρηση.

Η σύνθεση του Αετού:

Ν.Φασουλάς-Κεφαλογιάννης-Καλομοίρης-Πασπαράκης-Σουλτάτος-Ντούλας (70 λ.τ Βιτώρος)-Α.Φασουλάς (55′ Αεράκης)
Κουτάντος-Δραμουντάνης-Σπαχής-Δ.Ξυλούρης

Η σύνθεση των Ζωνιανών:

Ν.Παρασύρης-Κ.Παπαδάκης-Τ. Κλίνης-Ζαχαριουδάκης-Ζερβός-Μ.Κλίνης-Αγγ.Παρασύρης-Β.Κλίνης-
Α.Παπαδάκης- Β.Κάββαλος(75.Μ.Κόκκινος)-Σ.Παπαδάκης(55’ Κ.Κόκκινος).

12087065_603015436503637_1597409792014706860_o
“Αγαπητή Ελένα” , της Λουντμίλα Ραζουμόβσκαγια, από την Ομάδα Νάμα

Μια θεατρική παράσταση – Συμπαράσταση αλληλεγγύης προς τους Σύριους πρόσφυγες και τους συμπολίτες μας που έχουν ανάγκη, από το Σύλλογο Ανωγειανών της Αθήνας και το θέατρο “Επι Κολωνώ” το Σάββατο, 24 Οκτωβρίου 2015, 18:30μ.μ., στο θέατρο “Επί Κολωνώ”.

Πιστός στις αρχές και τις αξίες, που η μακρά ιστορία και ο πολιτισμός των Ανωγείων του υπαγορεύουν, αλλά και στην δική του επί 70 συνολικά χρόνια ενεργή παρουσία στα πολιτιστικά – και όχι μόνο – δρώμενα της πρωτεύουσας, ο Σύλλογός Ανωγειανών της Αθήνας στέκεται για ακόμη μια φορά στο πλευρό όσων έχουν ανάγκη.

Σε συνεργασία με το θέατρο “Επί Κολωνώ”, διοργανώνει το Σάββατο, 24 Οκτωβρίου 2015 και ώρα 18:30 μ.μ. μια θεατρική παράσταση, όπου, αντί εισιτηρίου, οι ενδιαφερόμενοι – θεατές καλούνται να προσφέρουν:

– Τρόφιμα μακράς διαρκείας (ζυμαρικά, γάλατα, χυμούς, νερά, κλπ)

– Φάρμακα

– Είδη προσωπικής υγιεινής (χαρτιά υγείας – κουζίνας, σερβιέτες, βρεφικές πάνες)

– Λευκά είδη (σεντόνια, πετσέτες, κλινοσκεπάσματα)

– Παιδικά είδη (μπλοκ ζωγραφικής, ξυλομπογιές, μαρκαδόρους, γραφική ύλη (τετράδια, στυλό, μολύβια)

τα οποία θα διατεθούν:

– στα Κέντρα Υποδοχής Συρίων προσφύγων της Γενικής Γραμματείας Πληθυσμού και Κοινωνικής Συνοχής του Υπουργείου Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης,

– στο Κέντρο Υποδοχής Αστέγων του Δήμου Αθηναίων,

– στην Κοινωνική Υπηρεσία του Δήμου Ανωγείων.

Για όσους δεν έχουν τον χρόνο να παρακολουθήσουν την παράσταση, έχουν όμως τη διάθεση να προσφέρουν ενισχύοντας την προσπάθεια του Συλλόγου μας, θα σας περιμένουμε το Σάββατο, 24 Οκτωβρίου, από τις 17:30μ.μ. έως τις 19:30μ.μ. στο bar-café του φουαγιέ του θεάτρου (Ναυπλίου αριθμ. 12 και Λένορμαν αριθμ. 94, Κολωνός) να γνωριστούμε, να σας κεράσουμε ανωγειανά εδέσματα και να δεχτούμε τις προσφορές σας.

Τέλος, προσφορές θα δεχόμαστε και στα γραφεία του Συλλόγου μας, Βελεστίνου αριθμ. 18, στους Αμπελοκήπους, καθημερινά από τις 18:30-20:30μμ., από τη Δευτέρα 19 Οκτωβρίου έως και τη Παρασκευή 23 Οκτωβρίου 2015.

Γιατί όλοι μαζί μπορούμε περισσότερα…
Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων.

 

 

Εκ μέρους του Δ.Σ. του Συλλόγου των Ανωγειανών της Αθήνας «Το Ιδαίον Άντρον»

     Η Πρόεδρος                                                     Ο Γεν. Γραμματέας

Ζαχαρένια Ν. Ανδρεαδάκη                                Νικόλαος Κ. Καράντζης

Απόσπασμα από την παράσταση:

CEA7CF89CF81CEAFCF82-CF84CEAFCF84CEBBCEBF
Το Εργαστήρι Γνώσης της ενορίας του Αγίου Γεωργίου και οι σύνδεσμοι φιλάθλων στην Κρήτη του Π.Α.Ο.Κ θα τιμήσουν την ερχόμενη Κυριακή 18 Οκτωβρίου στα Ανώγεια , την μνήμη των έξι αδικοχαμένων οπαδών του συλλόγου της Θεσσαλονίκης, στο τραγικό δυστύχημα των Τεμπών στις 4 Οκτωβρίου 1999.
Θα τελεστεί τρισάγιο από τον π.Ανδρέα Κεφαλογιάννη στη μνήμη τους στις 12 μ.μ στον Ιερό Ναό του Αγίου Γεωργίου, ενώ μετά τη λειτουργία και εντός της εκκλησίας ο Βασίλης Σωπασής με το μαντολίνο του θα πει μερικές μαντινάδες για την περίσταση.
Μετά την εκκλησία όλοι θα κατευθυνθούν προς την αίθουσα ηλεκτρονικών υπολογιστών της ενορίας του Αγίου Γεωργίου όπου θα προσφερθεί γεύμα προς τον κόσμο που θα τιμήσει με την παρουσία του την εκδήλωση.
Η εκδήλωση αυτή γίνεται κάθε χρόνο τον Οκτώβριο στα Ανώγεια, ενώ φέτος θα είναι η τέταρτη χρονιά που θα τιμηθούν έξι παιδιά που έδωσαν τη ζωή τους στην άσφαλτο 16 χρόνια πριν, για την μεγάλη τους αγάπη.
Με ανακοίνωση τους οι σύνδεσμοι φιλάθλων στην Κρήτη αναφέρουν ότι στο περιθώριο της εκδήλωσης θα δοθεί οικονομική ενίσχυση στο Εργαστήρι Γνώσης της ενορίας του Αγίου Γεωργίου , ενώ θα αγοραστούν και έξι εισιτήρια διαρκείας σε τμήμα του Α.Σ. Π.Α.Ο.Κ

-->