Archive for Ιουλίου 2014
Εδώ και λίγες μέρες έχουν ξεκινήσει οι εργασίες αναβάθμισης και βελτίωσης και της Περιφερειακής οδού Ανωγείων, μετά τα έργα των τελευταίων ετών στον κεντρικό δρόμο.
Ο Δήμος Ανωγείων ζητά την συνεργασία αλλά και την κατανόηση των κατοίκων και των επισκεπτών , καθώς υπάρχει βεβαία ταλαιπωρία αλλά η εικόνα της Περιφερειακής οδού όταν ολοκληρωθούν οι εργασίες θα είναι πολύ όμορφη και πιο λειτουργική.
Τα έργα άρχισαν από το δρόμο στο Μετόχι (υαλοπωλείο) και θα φτάσουν μέχρι το Αχλαδάκι (Καρνάβαλου).
Θα τοποθετηθεί καινούρια πίσσα στον δρόμο, θα γίνει πεζοδρόμηση και από τις δυο πλευρές και θα έχουμε και τον φωτισμό όπως στον κεντρικό δρόμο. Παράλληλα ο δρόμος ανασκάπτεται για έργα ύδρευσης.
Μάλιστα σε ένα σημείο του δρόμου στην ευθεία που οδηγεί στο Δημοτικό-Γυμνάσιο και Λύκειο Ανωγείων θα τοποθετηθούν κυβόλιθοι και όχι πίσσα στον δρόμο στα πρότυπα της κεντρικής οδού.
Τα συνεργεία δουλεύουν ήδη με εντατικούς ρυθμούς ,τα έργα πάντως αναμένεται να διαρκέσουν αρκετούς μήνες.
Οι ανωγειανοί που χρησιμοποιούν πλέον περισσότερο την Περιφερειακή οδό μετά την μονοδρόμηση του κεντρικού πρέπει να κάνουν υπομονή και να είναι πιο προσεκτικοί όταν την διασχίζουν.
Συνεργαζόμαστε όλοι με γνώμονα την βελτίωση της εικόνας του χωριού για ντόπιους αλλά και επισκέπτες.
«Σ/φοι και σφες, συναγωνιστές και συναγωνίστριες
Σήμερα ήρθαμε εδώ για να τιμήσουμε τους νεκρούς της πιο μεγάλης μάχης του ΔΣΕ που δόθηκε στην κεντροανατολική Κρήτη, στην οποία 48 αντάρτες προσπάθησαν να διασώσουν την τιμή του λαού μας και της πατρίδας από τους βάρβαρους, τους υποταγμένους στα συμφέροντα των Άγγλων και Αμερικανών που τους διαδέχτηκαν στην κυριαρχία της χώρας μας.
Χαιρετίζουμε τους νέους και τις νέες που έχουν χρέος να συνεχίσουν τις μεγάλες αγωνιστικές παραδόσεις του λαού μας. Η σημερινή εκδήλωση απευθύνεται πριν απ’ όλα στη νεολαία που έχει πολλούς λόγους και συμφέρον να συμπορευτεί με το ΚΚΕ. Να συμπορευτεί με το ΚΚΕ στους σύγχρονους κοινωνικούς αγώνες.
Λίγα λόγια για την εποχή που οδήγησε στην δημιουργία του ΔΣΕ
Αμέσως μετά τη Συμφωνία της Βάρκιζας και αφού είχαν προηγηθεί τα “Δεκεμβριανά” οι Εγγλέζοι, το αγγλόδουλο καθεστώς και οι μοναρχοφασιστικές οργανώσεις – συγκροτημένες από πρώην συνεργάτες των Γερμανών, ακροδεξιά, αντικομμουνιστικά και φασιστικά στοιχεία εξαπέλυσαν κύμα διώξεων κατά των ΕΑΜιτών, των μαχητών του ΕΛΑΣ, κομμουνιστών και δημοκρατικών πολιτών. Η μαζική και ωμή αυτή τρομοκρατία υποχρέωσε τους αγωνιστές της Εθνικής Αντίστασης να πάρουν μέτρα, για την προστασία της ίδιας τους της ζωής. Ορισμένοι απ’ αυτούς – ιδιαίτερα αυτοί που αντιλήφθηκαν εγκαίρως ότι δεν είχαν άλλη επιλογή αυτοπροστασίας – βγήκαν στα βουνά. Άλλοι άοπλοι, άλλοι οπλισμένοι, με όπλα που δεν παρέδωσαν ύστερα από τη Συμφωνία της Βάρκιζας, συγκρότησαν ομάδες με κύριο στόχο την αυτοπροστασία τους, την προστασία των οικογενειών τους και των περιουσιών τους, αλλά και την προστασία του λαού – στο μέτρο βεβαίως του δυνατού – από τη μανία και το δολοφονικό μίσος των μοναρχοφασιστικών συμμοριών.