Archive for Ιανουαρίου 2012
Από τις 9 το πρωϊ θα λειτουργήσουν την Παρασκευή 13 Ιανουαρίου τα σχολεία στ΄ Ανώγεια. Οι μαθητές θα προσέλθουν λίγη ώρα αργότερα από την καθιερωμένη λόγω του παγετού και του χιονιά που επικρατεί στ΄ Ανώγεια. Τις δυο προηγούμενες ημέρες τα σχολεία παρέμειναν κλειστά.
Σύμφωνα με την ενημέρωση που είχαμε, το πρόγραμμα του Γυμνασιου Ανωγείων για αύριο είναι το εξής: Τμήμα Α1 1)Τζανακάκης 2)Σφακιανάκη 3)Χρόνης 4)Καλλέργης 5)Κουτσάκη 6)Τζίτζικα
Τμήμα Α2 1)Χρόνης 2)Καλλέργης 3)Σφακιανάκη 4)Τζίτζικα 5)Βαρότση 6)Διαλυνάς
Τμήμα Β1 1)Στασινού 2Τζίτζικα 3)Στεργίου 4)Κατσιλιάνος 5)Καλέργης 6)Κουτσάκη
Τμήμα Β2 1) Διαλυνάς 2)Παπαγεωργίου 3)Τζίτζικα 4)Ανωγειανάκη 5)Στεργίου 6)Κατσιλιάνος
Τμήμα Γ1 1)Καλλέργης 2)Τζανακάκης 3)Κουτσάκη 4)Στεργίου 5)Κατσιλιάνος 6)Βαρότση
Τμήμα Γ2 1)Βαρότση 2)Ιορδανίδου 3)Καλλέργης 4)Μακρή 5)Τζίτζικα6)Σφακιανάκη
Καλό μάθημα…

T΄Ανώγεια όμορφα και χιονισμένα, με την κατσιφάρα να τα έχει αγκαλιάσει... Πέμπτη μεσημέρι, 12 Γενάρη
Αποκαταστάθηκε τις πρώτες πρωϊνές ώρες σήμερα Πέμπτη 12 Ιανουαρίου, η διακοπή της ηλεκτροδότησης στο διυλιστήριο του νερού. Συνεργεία της ΔΕΗ διόρθωσαν το πρόβλημα που είχε δημιουργηθεί λόγω του χιονιά. Να σημειωθεί ότι ο επαρχιακός δρόμος από τ΄ Ανώγεια προς το Ηράκλειο και το Ρέθυμνο είναι ανοικτός, έτσι όσοι θέλουν να επισκεφτούν τ΄ Ανώγεια για βόλτα στα χιόνια και καλό οφτό, καλώς να ορίσουν….
Με αμείωτη ένταση συνεχίζεται η κακοκαιρία στην Ανατολική Κρήτη με κύρια χαρακτηριστικά τις χιονοπτώσεις σε ορεινές και ημιορεινές περιοχές, τις χαμηλές θερμοκρασίες και τους ισχυρούς ανέμους, ενώ χιονόνερο πέφτει ακόμη και μέσα στο Ηράκλειο.
Εξαιτίας των σφοδρών ανέμων δεν κατόρθωσε να ”δέσει” το πρωί στο λιμάνι του Ηρακλείου το πλοίο ”Festos Palace” των Μινωικών Γραμμών.
Προβλήματα καταγράφονται και στο οδικό επαρχιακό δίκτυο αφού κατολισθήσεις σημειώθηκαν σε πολλά σημεία του, όπως στο Γωνιανό Φαράγγι στον Άγιο Αντώνιο, στο Σάρχο και στον Κρουσώνα. Επίσης υπερχείλισε ο ποταμός Αναποδάρης, ενώ ο δρόμος προς το Συκολόγο Βιάννου έκλεισε, λόγω του χιονιού.
Την ίδια ώρα εφιστάται η προσοχή στους οδηγούς λόγω της ολισθηρότητας των δρόμων που πρόκειται να κατευθυνθούν προς τη Μεσαρά, τη Βιάννο, το Οροπέδιο Λασιθίου και τα Ανώγεια. Στην πόλη του Ηρακλείου η Πυροσβεστική Υπηρεσία δέχθηκε αρκετές κλήσεις για απομάκρυνση αντικειμένων που οι ισχυροί άνεμοι είχαν παρασύρει στους δρόμους, ενώ ξεριζώθηκε και ένα δέντρο στην περιοχή της Λοφούπολης.
Παράλληλα, προβλήματα ηλεκτροδότησης έχουν σημειωθεί σε αρκετές περιοχές και συνεργεία της ΔΕΗ εργάζονται πυρετωδώς για την αποκατάσταση των βλαβών.
Τέλος, στη Σητεία κινδύνευσαν δύο άτομα όταν αυτοκίνητο ”κρεμάστηκε” σε δυσπρόσιτο σημείο αγροτικής περιοχής, όμως μετά από άμεση κινητοποίηση κατοίκων κατόρθωσαν να τους απεγκλωβίσουν.
Η κακοκαιρία πλήττει τα ορεινά του νομού Ρεθύμνου, χωρίς όμως να υπάρχουν σοβαρά προβλήματα, είτε στο οδικό δίκτυο, είτε σε γεωργικές ή κτηνοτροφικές μονάδες.
Στον ορεινό Μυλοπόταμο και συγκεκριμένα σε Ανώγεια, Λιβάδια, Ζωνιανά, Αξό, Απλαδιανά, τα σχολεία σήμερα- και ενδεχομένως και αύριο- είναι κλειστά, ενώ μεγάλη προσοχή χρειάζεται όσον αφορά τις μετακινήσεις των πολιτών με οχήματα τα οποία σε αρκετά σημεία το οδικού δικτύου χρειάζονται αντιολισθητικές αλυσίδες.
Ο δήμαρχος Ανωγείων Σωκράτης Κεφαλογιάννης, ανέφερε τα εξής στο ΑΠΕ- ΜΠΕ: «Το κύμα κακοκαιρίας, που σήμερα είναι πολύ πιο έντονο από χθες, έχει προκαλέσει διακοπή ρεύματος στο διυλιστήριο του νερού. Συνεργεία της ΔΕΗ αυτή την ώρα διορθώνουν τη γεννήτρια, ενώ γίνονται και προσπάθειες να διατηρηθεί το επαρχιακό δίκτυο ανοικτό ώστε, μεταξύ άλλων, να υπάρχει και πρόσβαση των κτηνοτρόφων στα ποιμνιοστάσια τους». Σύμφωνα επίσης με στοιχεία της Πολιτικής Προστασίας Ρεθύμνου, το νηπιαγωγείο στις Μαργαρίτες πλημμύρισε, από τις έντονες και παρατεταμένες βροχοπτώσεις, ενώ στα φαράγγια Κουρταλιώτη και Κοτσυφού έχουν σημειωθεί κατολισθήσεις. Σε όλες τις περιπτώσεις, έχουν επιληφθεί τα αρμόδια συνεργεία των δήμων Αγίου Βασιλείου και Μυλοποτάμου.
Όμως η χιονοπτώσεις έχουν και τη θετική τους πλευρά… Από την Παρασκευή σύμφωνα με το δήμαρχο Ανωγείων «όλα θα είναι έτοιμα ώστε να υποδεχτούν οι κάτοικοι του χωριού, όσους επιθυμούν να απολαύσουν το χιόνι και τη Λευκή Μυλοποταμήτικη Περιφέρεια». Γίνονται συντονισμένες προσπάθειες να διατηρηθεί η προσβασιμότητα μέχρι και τα 1.200 μέτρα υψόμετρο ώστε να βοηθηθούν οι επισκέπτες που θα αποφασίσουν να εκδράμουν… «Καλό όμως είναι να γνωρίζουν όσοι βρεθούν εδώ στα ψηλά, πως πρέπει να είναι εφοδιασμένοι με αλυσίδες και πολύ ζεστά ρούχα, ενώ επιβάλλεται να έχουν συντηρήσει και τα οχήματά τους», δήλωσε στο ΑΠΕ- ΜΠΕ ο κ. Κεφαλογιάννης.
Κακοκαιρία χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα στο νομό Ρεθύμνου τις τελευταίες ημέρες, σύμφωνα και με τα στοιχεία που έχει συλλέξει η Υπηρεσία Πολιτικής Προστασίας της Περιφερειακής Ενότητας Ρεθύμνου.
Στα ορεινά του νομού σημειώνονται χιονοπτώσεις, ενώ ελαφρώς χιονισμένοι δρόμοι υπάρχουν μόνο μέσα στα Ανώγεια, όπου η δημοτική αρχή συνιστά προσοχή από τους οδηγούς επιβατικών οχημάτων, που χρειάζονται αντιολισθητικές αλυσίδες.
Στο μεταξύ, κλειστά λόγω κρύου είναι σήμερα τα νηπιαγωγεία και τα δημοτικά σχολεία στα Ανώγεια, τα Λιβάδια, τα Ζωνιανά, την Αξό και τα Απλαδιανά.

