Archive for Δεκεμβρίου 2011

Από τη Σχολική Επιτροπή

Η σχολική επιτροπή του Γυμνασίου και Λυκείου Ανωγείων ευχαριστεί τους  Ανδρεαδάκη Ιωάννη και Μαρία για το ποσό των 50 Ευρώ και τους  Αργύρη Εμμανουήλ και Νίτσα για το ποσό των 50 Ευρώ που προσέφεραν στη μνήμη της Σμπώκου Αμαλίας.

Η σχολική επιτροπή του Γυμνασίου και Λυκείου Ανωγείων ευχαριστεί τον Μπαγκέρη Λυκούργο (Τζαβολιό) για το ποσό των 50 Ευρώ που προσέφερε στη μνήμη της Σμπώκου Ελένης (Κωστακογιώργαινα).

Από το ΚΑΠΗ

Το προσωπικό και τα μέλη του ΚΑΠΗ Δήμου Ανωγείων αισθάνονται  την υποχρέωση να  ευχαριστήσουν  θερμά την οικογένεια του Σπιθούρη  Ι.  Στελή   για το ποσό των 50 € που δώρισaν   στην μνήμη  Σπιθούρη Λυκούργου.

Από το Α’ και Β’ Νηπιαγωγείο Ανωγείων

Τα παιδιά και οι εκπαιδευτικοί του 1ου και του 2ου Νηπιαγωγείου Ανωγείων, ευχαριστούν θερμά  το ΑΚΟΜ Ανωγείων για την προσφορά του ηλεκτρονικού υπολογιστή, ο οποίος θα αξιοποιηθεί στα πλαίσια της εκπαιδευτικής διαδικασίας από τα παιδιά και τους εκπαιδευτικούς.

Οι προϊσταμένες των Νηπιαγωγείων

Μπαλαδάκη Μαρία

Σταματέλου Αιμιλία

-Το Νηπιαγωγείο Ανωγείων ευχαριστεί τον κ. Κοντογιάννη Εμμανουήλ για τη δωρεάν τοποθέτηση της μαρκίζας με την ονομασία του σχολείου.

Από το Κέντρο Υγείας Ανωγείων

1.Τον Νταγιαντά Ιωάννη του Γεωργίου (Λαμπρινογιάννη)  για την προσφορά στη μνήμη της  Σμπώκου Αμαλίας  του ποσού των πενήντα ευρώ « 50 € » για την διαμόρφωση του χώρου που τοποθετήθηκε η «ψηφιδωτή πλατυτέρα» (κεραμοσκεπή-ηλεκτροφωτισμό-δεντροφύτευση) στον αύλιο χώρο του Κ.Υ Ανωγείων .

2.Τα παιδιά του Βαγγέλη και της Ειρήνης Μαυρόκωστα (Δανουζοβαγγέλη) που στην μνήμη τους έκαναν δωρεά δυο (2) «αναπηρικά αμαξίδια»  για τις ανάγκες του  Κ.Υ Ανωγείων.

3.Το Γραφείο Τελετών  του « ΜΠΑΓΚΕΡΗ ΙΩΑΝΝΗ » για την ευγενική προσφορά του ενός (1) Σταυρού και μιας (1) καντηλοθήκης  που θα τοποθετηθεί στην «ψηφιδωτή πλατυτέρα» στον αύλιο χώρο του Κ.Υ Ανωγείων .



Το ψωμί ψωμάκι θα πουν οι Ελληνες όσο ανέχονται το ΔΝΤ και την τροϊκα στην Ελλάδα...



Μουσική εκδήλωση με τον Ψαρογιώργη διοργανώνει την Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του πρώτου Δημοτικού Σχολείου και Νηπιαγωγείου Ανωγείων για να συγκεντρωθούν χρήματα προκειμένου να καλυφθούν κάποιες από τις άμεσες ανάγκες του σχολείου με βασικότερη από όλες την αγορά πετρελαίου καθώς τα παιδιά κάνουν μάθημα σε συνθήκες ψύχους. Θα συμμετάσχει και το χορευτικό συγκρότημα του Λευτέρη Καλομοίρη. Το κράτος δυστυχώς είναι απών και καλεί τους πολίτες να βγάλουν τα κάστανα από τη φωτιά… Η εκδήλωση θα ξεκινήσει αύριο στις 7μμ στο αμφιθέατρο του Δημοτικού Σχολείου με είσοδο 5 ευρώ.

ΛΑΪΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ: ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΝΔ ΒΓΑΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΤΗ ΖΗΤΙΑΝΙΑ

«Σε μια εποχή που το λαϊκό εισόδημα και όλες οι λαϊκές ανάγκες δέχονται τη σφοδρότατη επίθεση της πλουτοκρατίας, των κομμάτων της κυβέρνησης του «μαύρου μετώπου» ΠΑΣΟΚ , ΝΔ, ΛΑΟΣ  και της ΕΕ, η Δημοτική Αρχή των Ανωγείων με τη σύμφωνη γνώμη και της παράταξης του ΠΑΣΟΚ ,όχι μόνο δεν διεκδικούν τα αναγκαία κονδύλια για τη λειτουργία των σχολείων ,αλλά ψάχνουν τρόπους για να τις φορτώσουν στο ήδη πενιχρό εισόδημα της μεγάλης πλειοψηφίας των Ανωγειανών.

Και μάλιστα μέσα στη βιάση τους να στηρίξουν την πολιτική πτώχευσης και εξαθλίωσης του λαού, δεν τηρούν ούτε τα προσχήματα και εκτίθενται ανεπανόρθωτα.

Σύσσωμοι λοιπόν σύμβουλοι της πλειοψηφίας και της «συμπολιτευόμενης αντιπολίτευσης», πήραν απόφαση στη σχολική επιτροπή, να τυπώσουν κουπόνια και να τα δώσουν στους μαθητές για να καλύψουν τις ανάγκες του σχολείου.

Διαβάστε την συνέχεια... »

Στους δρόμους του αγώνα βγαίνουν την Τετάρτη, 14 Δεκέμβρη, οι κτηνοτρόφοι όλης της χώρας. Με την πανελλαδική κινητοποίησή τους που εντάσσεται στον κύκλο των νέων αγροτικών κινητοποιήσεων κατά της ΚΑΠ και, γενικότερα, της αντιαγροτικής πολιτικής της ΕΕ και των ελληνικών κυβερνήσεων.  Οι μικρομεσαίοι κτηνοτρόφοι θα διαμηνύσουν στη συγκυβέρνηση του μαύρου μετώπου ΠΑΣΟΚ – ΝΔ – ΛΑ.Ο.Σ., καθώς και προς την ΕΕ πως δεν πρόκειται να υποταχθούν στην αντιαγροτική – αντιλαϊκή πολιτική που τους οδηγεί σε ολοκληρωτική καταστροφή, αλλά είναι αποφασισμένοι να παλέψουν, με νύχια και με δόντια, για να την ανατρέψουν.

Διαβάστε την συνέχεια... »


Πληγωμένος ο "Αετός" μετά και την 8η ήττα...



ΛΙΒΑΔΙΑ-ΑΕΤΟΣ 1-0

Δεν τα κατάφερε ο Αετός και ηττήθηκε το Σάββατο στο Πέραμα από τα Λιβάδια με 1-0, γνωρίζοντας την 8η συνεχόμενη ήττα του και παραμένοντας στους 15 βαθμούς συγκομιδή.

Το αποτέλεσμα πάντως κρίνεται άδικο καθώς ο Αετός δικαιούνταν τουλάχιστον τον βαθμό της ισοπαλίας μετά από μια μεγάλη προσπάθεια που έκανε κυρίως στο δεύτερο ημίχρονο.

Το γκολ που έκρινε την αναμέτρηση έβαλε ο Γιώργος Μαρής με πλασέ στο δεύτερο λεπτό των καθυστερήσεων του πρώτου ημιχρόνου.Ο Αετός κυριάρχησε στο δεύτερο ημίχρονο πίεσε για την ισοφάριση και είχε τρείς κλασσικές χαμένες ευκαιρίες στο 73′ και το 74′ με τον Κακουδάκη και στο 85′ με τον Φασουλά.Σίγουρα όμως παρά την ήττα κάποια χαμόγελα επέστρεψαν στις τάξεις της ομάδας για το πάθος και την θέληση που εμφάνισαν οι παίχτες στον αγωνιστικό χώρο μετά από καιρό.Πλέον ο Αετός θα αντιμετωπίσει το ερχόμενο Σάββατο στα Ανώγεια το Μελιδόνι και αν έχει το ίδιο πάθος όπως σήμερα ευελπιστούμε όλοι ότι θα επιστρέψει στις νίκες και θα ανασάνει βαθμολογικά.

Μετά το σημερινό ματς ο Τάκης Μέμμος δήλωσε στην ΑΝΩΓΗ:Στο πρώτο ημίχρονο προσπαθήσαμε να διατηρήσουμε το 0 στην άμυνα και να χτυπήσουμε στην αντεπίθεση.Δυστυχώς δεχτήκαμε το γκολ σε ένα καθοριστικό σημείο του αγώνα.Στο δεύτερο αλλάξαμε το σύστημα μας για να γίνουμε πιο επιθετικοί και χάσαμε τρείς μεγάλες ευκαιρίες,πιέζοντας μέχρι το τέλος τον αντίπαλο.Θα μπορούσαμε να πάρουμε την ισοπαλία αλλά δεν πειράζει κοιτάμε μπροστά.Είμαι πολύ ευχαριστημένος από την προσπάθεια των παιδιών σήμερα..”

Η σύνθεση του Αετού σήμερα:

Ανδρέου,Κεφαλογιάννης,Χαραλαμπάκης,Σουλτάτος,Ευρ.Δραμουντάνης[91’Δ.Ξυλούρης του Εμμ],Σπαχής,Βισκαδούρος[62’Δ.Ξυλούρης τ.Απ.],Στεφ.Δραμουντάνης[83’Κωστάκης],Φασουλάς,Γ.Ξυλούρης,Κακουδάκης.


Αχτύπητοι οι μικροί "Αετοί"...

ΠΕΤΑΝΕ ΨΗΛΑ ΟΙ ΜΙΚΡΟΙ «ΑΕΤΟΙ»


Σε αντίθεση πάντως με την αντρική ομάδα του Αετού,οι μικροί Αετοί πετάνε από νίκη σε νίκη και είναι έτοιμη να σηκώσουν την κούπα του πρωταθλητή στον τέταρτο όμιλο Ηρακλείου για τις ηλικίες 1998-1999.Σήμερα κέρδισαν στην προτελευταία αγωνιστική στο ντέρμπι κορυφής τον Ζαρό με 2-0 και με νίκη το ερχόμενο Σάββατο επί του Εργοτέλη θα κατακτήσουν την πρώτη θέση.Σκόρερ των δυο τερμάτων σήμερα ήταν ο Κώστας Χαιρέτης του Στεφανή και ο Μανώλης Σμπώκος του Γεωργίου.Ένα μεγάλο μπράβο από μας στα παιδιά που με την κατάλληλη δουλειά και προσπάθεια θα αποτελέσουν το μέλλον του Αετού και γιατί όχι κάποια από αυτά να κάνουν μεγαλύτερη καριέρα στον χώρο του ποδοσφαίρου.

Η σύνθεση των ”πρωταθλητών” σήμερα:

Γ.Σταυρακάκης,Γ.Χαιρέτης,Μ.Βρέντζος,Γ.Βρέντζος,Λ.Μέμμος,Μ.Νύκταρης,Κ.Χαιρέτης,Μ.Σμπώκος,Γ.Μανουράς,Αλί Ραμζά,Δ.Κεφαλογιάννης.

Ο Δήμος Ανωγείων στα πλαίσια του ΕΣΠΑ και συγκεκριμένα στην πρόσκληση «ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΣΧΕΔΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΠΕΡΙΟΧΩΝ ΥΠΑΙΘΡΟΥ»

Υπέβαλε πρόταση με τίτλο:

ΑΝΩΓΕΙΩΝ ΟΡ.Α.Μ.@.

ΟΡ.ΕΙΝΗ Α.ΝΑΠΤΥΞΗ Μ.Ε @.ΡΧΕΣ

«ΣΥΝΤΗΡΟΥΜΕ ΤΟ ΜΥΘΟ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ»

O δήμαρχος Ανωγείων Σωκράτη Κεφαλογιάννη τονίζει: “Μέσω της παρούσας πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος ο Δήμος Ανωγείων υποβάλλει μια πρόταση χωρικού χαρακτήρα με την οποία επιδιώκει να επιτύχει μια ολοκληρωμένη ανάπτυξη στην περιοχή βασιζόμενη σε τρεις βασικούς πυλώνες ανάπτυξης των Ανωγείων. Το Περιβάλλον, τον Πολιτισμό και τον Τουρισμό.

Τα αποτελέσματα από την εφαρμογή και υλοποίηση αυτού του σχεδίου αναμένεται να επηρεάσουν το σύνολο της τοπικής κοινωνίας καθώς  και το σύνολο των επισκεπτών. Ειδικότερα αναμένεται :

  • Η ανάδειξη, προστασία και διατήρηση του φυσικού περιβάλλοντος,
  • Η ενεργοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού
  • Η ανάδειξη  της Ανωγειανής ιστορίας και η συντήρηση του μύθου γύρω από τα Ανώγεια
  • Η ενίσχυση  της πολιτισμικής δραστηριότητας
  • Η βελτίωση  των παρεχόμενων τουριστικών υπηρεσιών
  • Η αύξηση  της επισκεψιμότητας και
  • Η βελτίωση των κοινωνικών υποδομών

Τα Ανώγεια ανέκαθεν αποτελούσαν ένα τόπο όπου τον ακολουθεί ο μύθος, η ιστορία, ο πολιτισμός και το υπέροχο φυσικό τοπίο του Ψηλορείτη. Σε όλα  τα παραπάνω αν προσθέσουμε και την, από εκατοντάδες χρόνια, δυναμική ανθρώπινη παρουσία, η οποία  κατάφερε να συντηρήσει  τους μύθους, να γράψει ιστορία και να δώσει πνοή και ζωή στον κακοτράχαλο αυτό τόπο, συνέβαλαν στην ενίσχυση της φήμης της περιοχής και στη δημιουργία συνθηκών που ευνοούν  και ενισχύουν τη δημιουργία ενός ελκυστικού τουριστικού προορισμού που με καθοριστικές παρεμβάσεις θα συμβάλλει στην πραγματοποίηση του οράματος των κατοίκων αυτού του τόπου.

Η επιλογή του Κεντρικού Αναπτυξιακού Στόχου για τα Ανώγεια βασίζεται στην έννοια της χωρικής ανταγωνιστικότητας η οποία εμπεριέχει όλες τις συνιστώσες των οποίων η ενίσχυση επιδιώκεται μέσω της παρούσας πρότασης. Δηλαδή το Περιβάλλον, τον Πολιτισμό και τον Τουρισμό.

Διαβάστε την συνέχεια... »

Ποινική δίωξη για ψευδορκία μάρτυρα κατ’ εξακολούθηση, ασκήθηκε από την Εισαγγελέα Πρωτοδικών Ρεθύμνου εναντίον των τριών ατόμων που είχαν καταθέσει ως μάρτυρες υπεράσπισης στη δίκη του πρώην υπουργού Γιάννη Κεφαλογιάννη, τρία χρόνια μετά την καταδικαστική εις βάρος του υπόθεση τόσο σε πρώτο βαθμό στις 22 Σεπτεμβρίου 2008 από το Μονομελές Πλημμελειοδικείο Ρεθύμνου όσο και σε δεύτερο βαθμό από το Τριμελές Πλημμελειοδικείο Ρεθύμνου.

Ειδικότερα, σύμφωνα με το κατηγορητήριο και οι τρεις εξεταζόμενοι ως μάρτυρες ενώπιον των αρμοδίων αρχών, κατέθεσαν εν γνώσει τους ψέματα ότι δήθεν κατά τη συνάντηση που είχε στο πολιτικό του γραφείο ο κ. Κεφαλογιάννης με έναν αστυνομικό, ήταν παρόντες και οι ίδιοι και ότι δήθεν όταν ο αστυνομικός ρωτήθηκε από τον πρώην πολιτικό για υπόθεση ναρκωτικών που αφορούσε τον Κ. Βασσάλο, (ο οποίος προ ολίγων ημερών καταδικάστηκε σε ισόβια για υπόθεση χασισοκαλλιέργειας) και ο ένστολος απάντησε κατηγορηματικά ότι ήταν βέβαιος για την ταυτότητά του και την εμπλοκή του στην υπόθεση, εκείνοι άκουσαν τον βουλευτή να του λέει ότι πρέπει να κάνει το καθήκον του ως αστυνομικός. Η εισαγγελέας όμως, επισημαίνει στο σκεπτικό της δίωξης της ότι οι τρεις μάρτυρες αφενός κατέθεσαν ψέματα, διότι δεν ήταν παρόντες καν στη συνάντηση του πολιτικού με τον αστυνομικό και αφετέρου ο πρώην βουλευτής «Προέτρεψε φορτικά τον αστυνομικό να καταθέσει έτσι ώστε να πέσει «στα μαλακά» ο κατηγορούμενος».  Η δίκη των τριών έχει προσδιοριστεί για τις 26 Μαρτίου 2012.

Πηγή: ΡΕΘΕΜΝΙΩΤΙΚΑ ΝΕΑ

-->