Archive for Δεκεμβρίου 2011

Σε ανακοίνωση του το Κ.Υ. αναφέρει: «Σας ενημερώνουμε ότι, από τις 1 Ιανουαρίου 2012 η συνταγογράφηση και η εξέταση χρόνιων περιστατικών στο Κέντρο Υγείας Ανωγείων θα γίνεται με ραντεβού.

Οι λόγοι που επιβάλλουν τον συγκεκριμένο τρόπο λειτουργίας είναι:

1.Η εφαρμογή της ηλεκτρονικής συνταγογράφησης, αντί της χειρόγραφης, η οποία απαιτεί περισσότερο χρόνο, τουλάχιστον στ’ αρχικά στάδια της εφαρμογής της.

2.Παρατηρήθηκε, ότι αρκετές ημέρες προσέρχονται πολλοί ασθενείς για συνταγογράφηση με αποτέλεσμα, να ταλαιπωρούνται από την καθυστέρηση και να υπάρχουν διαμαρτυρίες, σε αντίθεση με άλλες ημέρες, στις οποίες παρατηρείται μειωμένη προσέλευση ασθενών.

3.Εξασφαλίζεται η εύρυθμη λειτουργία των ιατρείων από τους ιατρούς, με την σωστή κατανομή του χρόνου ανά ασθενή, χωρίς διαμαρτυρίες από τους ασθενείς που είναι στην αναμονή.

Τα επείγοντα και έκτακτα περιστατικά θα εξυπηρετούνται χωρίς ραντεβού.

Τηλέφωνο ραντεβού: 2834031208 από τις 11.00 – 14.00 καθημερινά».

Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ

ΤΣΑΦΑΝΤΑΚΗΣ ΕΜΜ.

Η οικογένεια της αποθανούσης Σμπώκου Αμαλίας ευχαριστεί  τους παρακάτω που κατέθεσαν στη μνήμη της για την ανέγερση του ιερού ναού των «ΑΓΙΩΝ ΠΑΝΤΩΝ» τα παρακάτω  ποσά:

1.    Μανουρά Γεώργιο και Ιφιγένεια              το ποσό των  100 €

2.    Μανουρά Μαλάμω του Γεωργίου            το ποσό των    50 €

3.    Ανδρεαδάκη Ουρανία του Γεωργίου      το ποσό των    50 €

4.    Μασαούτη Χαραλαμπο & Αριάδνη        το ποσό των    50 €

5.    Κονιού  Ρένα , Αγάπη & Μαρία              το ποσό των    100 €

Απόλυτα επιτυχημένη κρίνεται από τους διοργανωτές η μουσική εκδήλωση με τον Ψαρογιώργη την περασμένη Δευτέρα στο αμφιθέατρο του Δημοτικού Σχολείου.

Η ανταπόκριση της τοπικής κοινωνίας ήταν άμεση και έτσι συγκεντρώθηκε ένα πολύ σεβαστό χρηματικό ποσό, που θα καλύψει κάποιες από τις ανάγκες του Δημοτικού και του Νηπιαγωγείου Ανωγείων

Στα πλαίσια της εκδήλωσης έγινε και η βράβευση του Δημοτικού Σχολείου από το ”Σπίτι της Ευρώπης Ανωγείων”. Πρόκειται για το καθιερωμένο εδώ και 6 χρόνια βραβείο που δίδεται στην μνήμη του αξέχαστου Γιώργη Σμπώκου [Ατζαρογιώργη] και που συνοδεύεται από το χρηματικό ποσό των 1000 ευρώ,που δίνεται από την οικογένεια του Ατζαρομίχαλου. Κάθε χρόνο το συγκεκριμένο βραβείο δίνεται σε φορέα ή φυσικό πρόσωπο το όποιο έχει αναπτύξει μια δραστηριότητα προς όφελος της τοπικής και ευρύτερης κοινωνίας. Φέτος το Σπίτι της Ευρώπης ομόφωνα αποφάσισε και έδωσε το βραβείο στο Δημοτικό και Νηπιαγωγείο Ανωγείων για την αδιάκοπη και ακούραστη προσπάθεια τους για την μόρφωση των παιδιών του τόπου μας.

Πολλά συγχαρητήρια αξίζουν και στον Ψαρογιώργη που αφιλοκερδώς συμμετείχε και ανέβασε το κέφι των Ανωγειανών στα ύψη με τις μελωδίες του.

Δείτε το βίντεο με τα παιδιά που χορεύουν στη διεύθυνση: http://www.youtube.com/watch?v=ysM5lXCneAA

ΓΙΩΡΓΗΣ ΜΠΑΓΚΕΡΗΣ

Η δήλωση έχει ως εξής:

«Θεωρώ κακόβουλα , ψευδή και τελείως ανυπόστατα, δημοσιεύματα των τελευταίων ημερών, που έχουν να κάνουν με τη θέρμανση του Δημοτικού Σχολείου και των Νηπιαγωγείων Ανωγείων.

Διαβεβαιώνω ότι τα Σχολεία μας λειτουργούν όχι σε συνθήκες ψύχους, όπως ψευδέστατα εγράφη αλλά σε συνθήκες υπερβολικής πολλές φορές ζέστης.Μάρτυρες μας γονείς και  οι ίδιοι οι μαθητές.

Επίσης ως μέλος της Σχολικής Επιτροπής, και κατά τις συνεδριάσεις για τη διοργάνωση της Μουσικής Βραδιάς από το Σύλλογο Γονέων ουδέποτε ετέθη από εμένα θέμα αγοράς πετρελαίου.

Το ταμείο του Σχολείου δυστυχώς δεν ανθεί αλλά μπορεί κάλλιστα να αντεπεξέλθει στις λειτουργικές ανάγκες των Σχολείων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Λυπάμαι πραγματικά που την ίδια στιγμή που το Σχολείο μας βραβεύεται για τις προσπάθειές του, να έρχονται συκοφαντικά δημοσιεύματα να αμαυρώνουν τη χαρά μας και να πτοούν το ηθικό των δασκάλων του Σχολείου μας.»

Η ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

ΕΦΗ ΧΑΤΖΑΚΗ

ΧΑΤΖΑΚΗ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΑ

–EYXAΡΙΣΤΗΡΙΟ

“Η Σχολική Επιτροπή και οι δάσκαλοι των Σχολείων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, ευχαριστούν θερμά “Το σπίτι της Ευρώπης Ανωγείων” και την οικογένεια Μιχαήλ Σμπώκου για την ιδιαίτερη τιμή να βραβεύσουν το Δημοτικό Σχολείο και το Νηπιαγωγείο Ανωγείων και να μας  απονείμουν το καθιερωμένο  χρηματικό βραβείο  των χιλίων ευρώ στη μνήμη του Γιώργη Σμπώκου.”

ΟΙ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΕΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ

ΕΦΗ ΧΑΤΖΑΚΗ

ΜΑΡΙΑ ΜΠΑΛΑΔΑΚΗ

«Αναφορικά με διάφορες αναρτήσεις και δημοσιεύματα που έχουν να κάνουν με τις Σχολικές Μονάδες του Δήμου Ανωγείων, θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι ουδέποτε μέχρι σήμερα έχει τεθεί θέμα ή πρόβλημα με την θέρμανση των σχολείων του Δήμου μας.

Όσο δε αφορά την συναυλία που θα πραγματοποιηθεί (με τον Ψαρογιώργη) και η οποία οργανώνεται από τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του Δημοτικού Σχολείου, πέρα του ότι αποτελεί μια ευχάριστη ανάπαυλα στα καθημερινά προβλήματα που αντιμετωπίζουμε όλοι μας, Έχει μια συμβολική οικονομική ενίσχυση του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων για δράσεις που έχουν να κάνουν με την μαθητιώσα νεολαία του τόπου μας».

Απίστευτο! Οι γονείς θα διοργανώσουν συναυλία για να συγκεντρωθούν χρήματα… για θέρμανση του σχολείου. Έβλεπαν τα παιδιά τους να ταλαιπωρούνται απ’ το κρύο μέσα στις σχολικές αίθουσες και… δεν άντεξαν άλλο. Οι γονείς, αποφάσισαν να βάλουν μόνοι τους τέλος, στο μαρτύριο των παιδιών και αναζήτησαν λύση. Απόψε στις 7:00 το απόγευμα θα κάνουν μουσική εκδήλωση με τον Κρητικό καλλιτέχνη Ψαρογιώργη, με την ελπίδα να συγκεντρωθούν τα χρήματα που χρειάζεται το 1ο Δημοτικό Σχολείο και Νηπιαγωγείο Ανωγείων για να… ζεσταθεί! Η είσοδος για την αποψινή εκδήλωση, είναι 5 ευρώ

-->