Archive for Δεκεμβρίου 2011


Ενα σκίτσο μια ιστορία...




Τους  μεγάλους Ανωγειανούς λυράρηδες περιγράφει με εύγλωττο τρόπο στο σκίτσο που έφτιαξε πριν από 35 χρόνια περίπου ο Μιχάλης Σκουλάς ή Γκιόλος και παρουσιάζει η ΑΝΩΓΗ. Λιτό, περιγραφικό, ουσιαστικό…


Πολύ κρίσιμη είναι για τον Αετό Ανωγείων η 15η και τελευταία αγωνιστική για τον πρώτο γύρο του πρωταθλήματος, με την ομάδα μας να υποδέχεται το Σάββατο στις 3μμ στα Ανώγεια τον δυνατό φέτος Τάλως Μελιδονίου στο μυλοποταμίτικο ντέρμπι της εβδομάδας.
Το ματς είναι κομβικής σημασίας για τον Αετό που θέλει την νίκη για να ανασάνει βαθμολογικά, μετά απο 8 συνεχόμενες ήττες,απέναντι στο Μελιδόνι που με 24 βαθμούς εως τώρα πραγματοποιεί πολύ καλή πορεία και είναι πιο άνετο βαθμολογικά.
Απόντες απο την αυριανή αναμέτρηση θα είναι οι Μεταξάκης, Μαστρογιαννάκης , Γ.Φασουλάς, Φ.Ξυλούρης και Βρέντζος,ενώ στον αντίποδα είναι πολύ πιθανό να πραγματοποιήσει την πρώτη του εμφάνιση στο πρωτάθλημα ο Μπάμπης Κεφαλογιάννης ο οποίος επέστρεψε μετά απο 5 χρόνια στην ομάδα.
Η κρισιμότητα του αγώνα καθιστά επιβεβλημένη την δυναμική παρουσία του φίλαθλου κόσμου των Ανωγείων στο γήπεδο ώστε να βοηθήσουν για το τρίποντο αύριο,με την Διοίκηση να τους απευθύνει κάλεσμα να έρθουν μαζικά στον αγώνα και να συμπαρασταθούν στους ποδοσφαιριστές.
Ο αγώνας θα ξεκινήσει στις 3μμ με διαιτητή τον κ .Γιάννη Χατζημπεκιάρη και βοηθούς τους κ.Κονταξάκη και Μιάρη και θα μεταδοθεί ζωντανά ραδιοφωνικά στο www.hxosfm.gr και την εκπομπή ”Ο Ήχος Στα Γήπεδα”.
Το πλήρες πρόγραμμα της 15ης αγωνιστικής έχει ως εξής:
Σάββατο 17/12/11 (15:00)
Γήπεδο Αρμένων: ΟΦ ΑΡΜΕΝΩΝ – ΔΟΞΑ ΠΛΑΤΑΝΕ 
(Βοσκάκης – Συργούνη  Παπαδακάκης).
Γήπεδο Περάματος: ΑΡΚΑΔΙ ΑΓΓΕΛΙΑΝΩΝ – ΕΡΜΗΣ ΖΩΝΙΑΝΩΝ
(Τσαγκαράκης – Φραγκιαδάκης, Βυζιργιανάκης).
Γήπεδο Ανωγείων: ΑΕΤΟΣ ΑΝΩΓΕΙΩΝ – ΤΑΛΩΣ ΜΕΛΙΔΟΝΙΟΥ
(Χατζημπεκιάρης – Κονταξάκης, Μιαρής).
Γήπεδο Μισιρίων: ΑΡΗΣ – ΣΠΗΛΙ
(Κατσαμάς – Βερτούδος, Μπούζιος).
Γήπεδο Ρεθύμνου: ΑΟΝ ΑΣΤΕΡΑΣ Ρ. –  ΛΙΒΑΔΙΑ
(Χριστοδουλάκης – Φραντζεσκάκης, Ψαρουδάκης).
Κυριακή 18/12/11 (15:00)
Γήπεδο Περάματος: ΑΣΤΗΡ ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ – ΨΗΛΟΡΕΙΤΗΣ
(Οικονόμου – Βυζιργιανάκης, Φραντζεσκάκης).
Γήπεδο Μισιρίων: ΤΑΛΩΣ ΓΑΡΑΖΟΥ – ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ
(Γωνιωτάκης – Συργούνη, Βερτούδος).
Η βαθμολογία:
ΟΜΑΔΕΣ
ΑΓ
Ν
Ι
Η
ΓΚΟΛ       Β.
ΕΡΜΗΣ ΖΩΝΙΑΝΩΝ
14
13
1
0
37-4 40
ΑΡΚΑΔΙ ΑΓΓΕΛΙΑΝΩΝ
14
13
0
1
38-8 39
ΑΡΗΣ
14
10
1
3
28-12 31
ΑΣΤΕΡΑΣ ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ
14
8
2
4
2615 26
ΛΙΒΑΔΙΑ
14
8
1
5
2219 25
ΣΠΗΛΙ
14
7
3
4
4214 24
ΜΕΛΙΔΟΝΙ
14
7
3
4
1612     24
ΨΗΛΟΡΕΙΤΗΣ
14
7
0
7
24-24     21
ΑΣΤΕΡΑΣ ΡΕΘΥΜΝΟY
14
6
1
7
13-25 19
ΟΦ ΑΡΜΕΝΩΝ
14
5
2
7
1712 17
ΑΕΤΟΣ ΑΝΩΓΕΙΩΝ
14
5
0
9
19-29 15
ΠΟΣΕΙΔΩΝ ΓΕΡΑΝΙΟΥ
14
4
2
8
22-26     14
ΔΟΞΑ ΠΛΑΤΑΝΕ
14
4
3
7
1416 13
ΤΑΛΩΣ ΓΑΡΑΖΟΥ
14
2
3
9
1123 9
ΦΛΟΓΑ ΡΟΥΣΤΙΚΩΝ
14
2
0
12
5-44         6



Το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Ανωγείων σε συνεργασία με τους Υπευθύνους Σχολικών Δραστηριοτήτων της Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης των νομών της Κρήτης   διοργανώνει διήμερο επιμορφωτικό  Εισαγωγικό  Σεμινάριο Α΄ Επιπέδου στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση για εκπαιδευτικούς Α/θμιας και Β/θμιας  Εκπ/σης  που  δεν έχουν προηγούμενη εμπειρία στην Π.Ε. στις 16-17 Δεκεμβρίου 2011 στο Κ.Π.Ε Ανωγείων.Το σεμινάριο υλοποιείται στο πλαίσιο της Πράξης «Δράσεις Δια Βίου Μάθησης για το Περιβάλλον και την Αειφορία -Άξονας Προτεραιότητας 7»  μέσω του  Επιχειρησιακού Προγράμματος  «Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση»  και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο – Ε.Κ.Τ.)  και από εθνικούς πόρους.

Το θέμα του Σεμιναρίου ήταν:

  «Εισαγωγή στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση-Εκπαίδευση για την Αειφορία: Αρχές και Μέθοδοι. Σχεδιάζοντας προγράμματα Π.Ε. με θέμα Υγεία και Παραγωγικές Διαδικασίες»


Έχει ξεκινήσει η διαδικασία για την χορήγηση του επιδόματος της εισοδηματικής ενίσχυσης από την εφορία. Δικαιούχοι είναι όλοι όσοι έχουν εκκαθαριστικό μέχρι 4.700 ευρώ συμπεριλαμβανομένου να διαθέτουν σπίτι στο όνομα τους, να έχουν μισθωτήριο ή να τους έχει γίνει παραχώρηση [Να μην γράφει ότι φιλοξενούνται].Από φέτος τα κριτήρια διαφοροποιούνται γιατί στον προσδιορισμό του εισοδήματος συμπεριλαμβάνονται τα τεκμήρια διαβίωσης βάση τετραγωνικών καθώς και η δήλωση επιβατικών αυτοκινήτων βάση του κυβισμού τους και το έτος κυκλοφορίας τους.

Οι δικαιούχοι μπορούν να απευθύνονται στο Κ.Ε.Π. και το ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΑΡΟΧΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΔΗΜΟΥ ΑΝΩΓΕΙΩΝ,όπου θα διαπιστώνεται αν δικαιούνται ή όχι το επίδομα. Η παραλαβή του επιδόματος θα πραγματοποιείται από τους ίδιους τους δικαιούχους στην Εφορία Ρεθύμνου. Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε στο τηλέφωνο : 28340-20320

«Ως πρόεδρος συλλόγου γονέων και κηδεμόνων του Δημοτικού Σχολείου και Νηπιαγωγείου Ανωγείων και εκ μέρους του ΔΣ του συλλόγου οφείλω να επιβεβαιώσω όλα όσα εγράφησαν στο δημοσίευμα της Δ/ντριας του Σχολείου μας κ. Χατζάκη Τριανταφυλλιάς, που αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα σας. Και το Δημοτικό Σχολείο και το Νηπιαγωγείο λειτουργούσαν και εξακολουθούν και λειτουργούν άψογα.

Λυπάμαι πολύ που μια προσπάθειά μας να συμβάλλουμε κι εμείς σαν γονείς στις ανάγκες του Σχολείου μας, έγινε αφορμή για πολιτικές αντιπαραθέσεις και κακόβουλη κριτική. Ειλικρινά λυπάμαι….

Η πρωτοβουλία που πήραμε να διοργανώσουμε αυτή την εκδήλωση είχε ιερό σκοπό.  Πέρα από τη συγκέντρωση των χρημάτων στόχος ήταν η ενεργοποίηση της τοπικής κοινωνίας και πολύ περισσότερο των μικρών μαθητών, που με τη βοήθειά τους στην προπώληση των εισιτηρίων ένιωσαν το αίσθημα αλληλεγγύης και συναδελφικότητας, βοηθώντας στην υλοποίηση του ιερού αυτού σκοπού. Τα χρήματα που συγκεντρώθηκαν, θα διατεθούν εξολοκλήρου για τις ανάγκες του Σχολείου μας.

Ας αφήσουμε τις κριτικές κι ας αισθανθούμε όλοι υπερήφανοι που βραβεύτηκαν το  Σχολείο και το Νηπιαγωγείο μας από το “Σπίτι της Ευρώπης”.

Θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά τον Γιώργη Ξυλούρη, τον Κώστα Σκουλά, τον Λάμπη Ξυλούρη, τον Ψαραντώνη , που στήριξαν τη βραδιά αυτή με τον δικός τους μαναδικό τρόπο. Ευχαριστώ επίσης τον Λευτέρη Καλομοίρη και το συγκρότημά του, τον Δήμο Ανωγείων, τον Γιώργο Νταγιαντά, τον Κώστα Καλλέργη και τον Αντώνη Νταγιαντά για την τεχνική υποστήριξη, τη Σχολική Επιτροπή που αποτελείται από τον Πρόεδρο κ. Μανόλη Κοντογιάννη, τον Αντιπρόεδρο κ. Βασίλη Σμπώκο, την Διευθύντρια του Σχολείου μας την κ. Χατζάκη Τριανταφυλλιά και την Διευθύντρια του Νηπιαγωγίου μας την κ. Μαρία Μπαλαδάκη για την συμπαράστασή τους, το “Σπίτι της Ευρώπης” και την οικογένεια του Μιχ. Σμπώκου για το βραβείο που δόθηκε  στο Σχολείο μας, τον Πολιτιστικό Σύλλογο Ανωγείων, τους δασκάλους και τα παιδιά της Γ’, Δ’, Ε’, ΣΤ’  τάξης, που συμμετείχαν ενεργά στην προπώληση των εισιτηρίων, τους χορηγούς μας: το Γαλακτοκομικό Συνεταιρισμό Ανωγείων που μας προσέφερε το τυρί, το “Ραέτι” και τον “Ανωγειανό Φούρνο” που μας πρόσφεραν τα βουτήματα και τέλος όλους όσους συνέβαλλαν να πετύχει αυτή η βραδιά και να συγκεντρωθούν χρήματα για τις ανάγκες του Σχολείου μας. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον καθένα από σας ξεχωριστά που στήριξατε  τη προσπάθειά αυτή.

Ελπίζω αυτή η εκδήλωση να γίνει θεσμός και να πραγματοποιείται κάθε χρόνο με έναν και μόνο σκοπό: την ενεργοποίηση όλων των γονέων στην κατεύθυνση στήριξης του Δημοτικού Σχολείου και του Νηπιαγωγείου μας.

Με εκτίμηση

Αγγελική Αεράκη»

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΠΟ ΑΝΩΓΗ: Επιτρέψτε μας να διαφωνήσουμε  με τη φράση σας:«ας αφήσουμε τις κριτικές…». Η ΑΝΩΓΗ όπως και όλα τα ΜΜΕ, έχουν ως αποστολή τους να υπηρετούν το δημόσιο συμφέρον, ασκώντας πάντα καλοπροαίρετη κριτική για τα όσα συμβαίνουν στην τοπική κοινωνία…

Ο αναπληρωτής υπουργός Παιδείας Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος θα εγκαινιάσει την Παρασκευή 16 Δεκεμβρίου την ανακαινισμένη Μαθητική Εστία Ανωγείων, παρουσία του προέδρου του ΙΝΕΔΙΒΙΜ κ.Παναγιώτη Μανούρη.

-->