Archive for Δεκεμβρίου 2010

Πάνοπλος θα παρουσιαστεί ο ΑΕΤΟΣ στην δύσκολη έξοδο της 10ης αγωνιστικής του Περιφερειακού Πρωταθλήματος στην Ιεράπετρα. Ο Μηνάς Πίτσος δεν αντιμετωπίζει ιδιαίτερα αγωνιστικά προβλήματα και ευελπιστεί να δει την ομάδα να συνεχίζει να δείχνει το καλό αγωνιστικό πρόσωπο των τελευταίων δύο εβδομάδων και να φύγει την Κυριακή από το ”Πέτρος Βουζουνεράκης” της Ιεράπετρας με βαθμό ή βαθμούς στις αποσκευές της κάτι που αν συμβεί θα της δώσει βαθιά βαθμολογική ανάσα.

Το παιχνίδι θα ξεκινήσει αύριο στις 3μμ με διαιτητή τον κ.Βισκαδούρο του συνδέσμου Ηρακλείου και βοηθούς τους Μαθιουδάκη και Αδαμάκη. Θα υπάρχει ζωντανή ραδιοφωνική μετάδοση στο www.hxosfm.gr και την εκπομπή ”ο ήχος στα γήπεδα”.

Η βαθμολογία του Περιφερειακού μετά τις πρώτες 9 αγωνιστικές:

Επισκοπή    20      9

2. Ασίτες        19

3. Ρούβας       18

4. Ατσαλένιος  17

5. Γιούχτας     15

6. Ηρόδοτος    13

7. Ρέθυμνο      11

8. Ιεράπετρα    10

9. ΠΑΟΚ          8

10. Ακρίτας      6

11. Αετός Αν.   5

12. Πατούχας   3

13. Παν/ακός   3

Η βοσκοπούλα...

Η νοσταλγία των κατοίκων της πόλης για τη φυσική ζωή δίνει στη λεγόμενη ποιμενική ποίηση τη Βοσκοπούλα. Η  Βοσκοπούλα, έργο αγνώστου, γράφτηκε γύρω στα 1590, μα πρωτοτυπώθηκε το 1627.Αποτελείται από 476 ενδεκασύλλαβους ομοιοκατάληκτους στίχους χωρισμένους σε 119 τετράστιχες στροφές. Το έργο αφηγείται την τυχαία συνάντηση και τον κεραυνοβόλο έρωτα ενός βοσκού και μιας πολύ όμορφης βοσκοπούλας. Πραγματικό στολίδι της λαϊκής μας ποίησης μεταφράστηκε το 17ο αιώνα στα λατινικά από το Γάλλο Pierre-Daniel Huet.

Διαβάστε την συνέχεια... »

Ενημερωτική εκδήλωση με θέμα «Στήριξη της γυναικείας επιχειρηματικότητας και της Κοινωνικής Οικονομίας στην ενδοχώρα της Περιφέρειας Κρήτης», θα πραγματοποιηθεί στα Ανώγεια, στο πλαίσιο του Ειδικού προγράμματος «Κρήτη-Πράσινη Ανάπτυξη».  H εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί υπό τη διοργάνωση της Εταιρείας Κοινωνικής Πολιτικής Αυτοδιοικήσεων Κρήτης «ΚΟΙΝΩ.ΠΟΛΙΤΙ.Α» την Τετάρτη 8 Δεκεμβρίου στις 12 το μεσημέρι στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου.

Με στόχο τη διάδοση της Κρητικής Μεσογειακής Διατροφής, η Νομαρχιακή Επιτροπή Τουριστικής Προβολής Ρεθύμνης προσκαλεί το κρητικό κοινό να αποστείλει συνταγές Κρητικής διατροφής – κουζίνας, ώστε να προστεθούν στην ιστοσελίδα της.

Οι συνταγές, οι οποίες πρέπει να περιλαμβάνουν υλικά, ποσότητες, αριθμό μερίδων, χρόνο και τρόπο παρασκευής, φωτογραφία του πιάτου καθώς και αναφορά του ονοματεπωνύμου και του τόπου διαμονής του δημιουργού, θα αναρτηθούν στην ιστοσελίδα www.rethymnon.gr, κι έτσι θα εμπλουτιστεί το ήδη υπάρχον υλικό με την συμμετοχή ακόμα και ιδιωτών.

Πρόκειται για μία πρωτοβουλία, η οποία μέσω του συγκεκριμένου ιστότοπου με σοβαρή επισκεψιμότητα, προτείνει την Κρητική Κουζίνα για υγιεινή διατροφή από όλους, Έλληνες και ξένους, με έμφαση στις γεύσεις, τα αρώματα από προϊόντα της Κρητικής φύσης και την ιδιαίτερη τέχνη συγκεκριμένης παρασκευής και συνταγών για τα προϊόντα.
Διαβάστε την συνέχεια... »

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

από το Γραφείο Φυσικής Αγωγής Ρεθύμνου

Απάντηση στο  δημοσίευμα  της  εφημερίδας  “ΑΝΩΓΗ”  για  “έγκλημα”  στο  Πέραμα  σε

βάρος  της  Σχολικής  ομάδας  ποδοσφαίρου  του  Γενικού   Λυκείου  Ανωγείων.

«Kύριε Μπαγκέρη

Η  προϊσταμένη  του  Γραφείου Φυσικής  Αγωγής   και  οι  Συνεργάτες  της  Καθηγητές  Φ.Αγωγής,   με  μεγάλη  λύπη  και  αγανάκτηση   διαβάσαμε  το  δημοσίευμά σας  στην  “ΑΝΩΓΗ”  24-11-10, όπου  αναφέρεστε  με  βαριές  λέξεις  και εκφράσεις  όπως  “έγκλημα”, “εγκληματικές ενέργειες” ,  “αίσχη”, “απουσία  γιατρού”, “ανευθυνουπεύθυνοι” κ.α  στους  διοργανωτές   ποδοσφαιρικού  αγώνα Σχολικού  Πρωταθλήματος  Λυκείων.

Η  στοιχειώδης  δημοσιογραφική  δεοντολογία  επιβάλει τη  διασταύρωση  κάθε  πληροφορίας  που  λαμβάνετε , πράγμα  που  εσείς  αγνοήσατε  με  τρόπο  απαράδεκτο.  Δεν  μπήκατε  καν  στον  κόπο  να  επικοινωνήσετε   με  τον  Κ.Φ.Α  της  σχολ. Ομάδας του   ΓΕ.Λ  Ανωγείων, με  τους  μαθητές  του σχολείου  με  τη  Δ/νση  του ΓΕ.Λ  Ανωγείων, τους  διαιτητές  και  τέλος  με  το  Γραφείο  Φυσικής  Αγωγής ( διοργανώτρια  αρχή ). Επιπλέον  ατόπημά σας  που  έγινε εσκεμμένα  είναι  ότι , ενώ  στο  1ο  σας  δημοσίευμα  αναφέρετε  “απουσία  γιατρού” το  διορθώσατε  με  2ο  δημοσίευμά   στο  οποίο  αναφέρετε  ότι  υπήρχε  γιατρός  αποσιωπώντας  την  αλλαγή  αυτή.

Όσον  αφορά  τις  “εγκληματικές ενέργειες”  τα  “αίσχη” και  τις  “κωμικοτραγικές  καταστάσεις”  σας  ενημερώνουμε  ότι :

Οι  Σχολικοί  Αγώνες  γίνονται  σύμφωνα  με  την Υπουργική απόφαση  Γ4/112843/14-10-2005   και  τις  τροποποιήσεις  αυτής . Την  αρμοδιότητα  της  διοργάνωσής  τους  σε  επίπεδο  νομού  έχει  το  αντίστοιχο  Γραφείο Φ.Αγωγής   που  στέλνει  και  τις  προκηρύξεις  στο  Υπουργείο , στις  Δ/νσεις Εκπ/σης , στα  σχολεία  και  στους  φορείς  που  εμπλέκονται . Με  απόλυτη  υπευθυνότητα, σοβαρότητα  και ευαισθησία  φροντίζει  για  τη  διεξαγωγή  των  Σχ.Αγώνων  και  Πρωταθλημάτων  με μεγάλη  επιτυχία  όλα  αυτά  τα  χρόνια.

Ο  συγκεκριμένος  σχολικός  αγώνας  διεξαγόταν ομαλά  μέχρι  τη  χρονική  στιγμή  του  τραυματισμού  του  μαθητή  του Λυκείου  Ανωγείων. Ο τραυματισμός  ούτε  προβλέπετε  ούτε  μπορεί  να  αποφευχθεί. Είναι  “η  ώρα  η  κακή” που λέμε. Αμέσως  μετά  τον  τραυματισμό  ο  διαιτητής  κάλεσε  τη  γιατρό  του  αγώνα  να  εισέλθει  εντός  του  αγωνιστικού  χώρου  για  να  παράσχει  τις  Πρώτες Βοήθειες  στο  μαθητή.  Και  φαρμακείο  υπήρχε  και  ψυκτικό  σπρέι και  γιατρός  υπήρχε. Έκανε  μια πρόχειρη  περίδεση με  τα  μέσα  και  τις  δυνατότητες  που  είχε και κάλεσε  άμεσα  το  ασθενοφόρο  του Κέντρου  Υγείας  Περάματος. Ταυτόχρονα  ειδοποιήθηκε  και  ενημερώθηκε  ο  πατέρας  του  μαθητή. Σε πρόταση  Κ.Φ.Α   (από  τους  τρεις  που  είχαν  την  ευθύνη  του  αγώνα) να

επιβιβαστεί  και  να  συνοδεύσει  το  μαθητή  , η  γιατρός  υπηρεσίας  του  ασθενοφόρου  απάντησε  ότι  δεν  επιτρέπεται.

Ο  αγώνας  συνεχίστηκε  αλλά  υπήρχε  συνεχής  ενημέρωση των  Καθηγητών Φυσικής Αγωγής (διαιτητών)

από  τη  γιατρό  για  την  πορεία  της  υγείας του  παιδιού. Το  απόγευμα ο  διαιτητής Κ.Φ.Α. επισκέφτηκε  το Νοσοκομείο  Ρεθύμνου  αλλά ο μαθητής  είχε  διακομιστεί  στο  Ηράκλειο. Η αναφορά  σας   “εγκληματική ενέργεια  του  ανθρώπου  που  διαιτήτευε τον  αγώνα  ”  καθώς  και  σε  προηγούμενους  τραυματισμούς  ποδοσφαιριστών  δεν  διέκοπτε  τον  αγώνα   είναι  ανυπόστατη  και  ανακριβής.  Οι  τραυματισμοί  που  αναφέρετε  έγιναν  μετά  τον  σοβαρό  τραυματισμό  του  μαθητή  του ΓΕ.Λ. Ανωγείων .Οι  τραυματισμοί  που  επικαλείστε  ήταν   “ κράμπα”  μαθητή  του  Λυκείου  Ανωγείων. Σε  μία  μάλιστα  περίπτωση  ο αγώνας  διακόπηκε  3΄- 4΄ για  να  μπορέσει  να  επανέλθει  ο αθλητής  στο  παιχνίδι. Αφού  αυτό  πλέον  ήταν  αδύνατον,  δόθηκε  εντολή  από  το  διαιτητή  να  εγκαταλήψει  τον  αγωνιστικό χώρο. Η άλλη  περίπτωση  τραυματισμού  στο  κέντρο  του  γηπέδου  και  ενώ  είχε  σημειωθεί  το  3ο  γκολ  υπέρ  του  Λυκείου Περάματος ήταν  πάλι  “ κράμπα” ποδοσφαιριστή  του  Λυκείου Ανωγείων   ο  οποίος  συνέχισε  κανονικά  τον αγώνα .

Τελειώνοντας  σας  υπενθυμίζω  ότι  κανείς  και  για  κανένα  λόγο  δεν  παίζει  με  την  ενημέρωση  των  ανθρώπων  και  δεν  αμαυρώνει  τη  δημοσιογραφία  με  τέτοιου  είδους  δημοσιεύματα.  Λέξεις  όπως  “έγκλημα”, “εγκληματικές ενέργειες” ,“αίσχη”….δεν  αρμόζει  να  λέγονται  και  να  γράφονται  για  τα   Σχολικά  Πρωταθλήματα, όπου  κυριαρχεί  η  “ευγενής  άμιλλα”  και  το   “ ευ αγωνίζεσθαι ” .

Ευχόμαστε  ολόψυχα  περαστικά  στο  15χρονο   Λυκούργο  Χαιρέτη  του Λυκείου  Ανωγείων  και  σύντομα  να  επιστρέψει  στον  αγωνιστικό στίβο».

Η ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΗ

ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

ΝΟΜΟΥ ΡΕΘΥΜΝΗΣ

ΚΟΚΚΙΝΑΚΗ ΑΝΤΩΝΙΑ


Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΗ ΜΠΑΓΚΕΡΗ: «Ούτε παίζουμε…ούτε αμαυρώνουμε τη δημοσιογραφία και την ενημέρωση…»

«Αγαπητή κυρία Κοκκινάκη

Με αφορμή το  e-mail πού αποστείλατε  στην ΑΝΩΓΗ,  λίγες ημέρες μετά το ατυχές περιστατικό με το σοβαρό τραυματισμό του 15χρονου μαθητή Λυκούργου Χαιρέτη, σε αγώνα σχολικού Πρωταθλήματος στο Πέραμα, μιλώντας για έλλειψη δημοσιογραφικής δεοντολογίας και παραπληροφόρησης στο άρθρο μου, οφείλουμε ως ΑΝΩΓΗ να επισημάνουμε τα εξής:

Νιώσαμε την ανάγκη σήμερα να επισκεφτούμε ξανά τον Λυκούργο σπίτι του, παρουσία της οικογένειας του, για περαιτέρω διευκρινίσεις σχετικά με το συμβάν.

Κατηγορηματικά μας τόνισε ότι:

-Ναι, υπήρχε γιατρός ( και ζητάμε ως ΑΝΩΓΗ συγγνώμη από την κυρία Αλεφαντινού, που γράψαμε στο αρχικό μας άρθρο ότι δεν υπήρχε γιατρός στο γήπεδο…) αλλά χωρίς τα απαραίτητα για τέτοια παιγνίδια, ιατρικά μέσα. Πάνω στο πόδι του Λυκούργου τοποθετήθηκε μια  επικαλαμίδα και ένας επίδεσμος. Αντιψυκτικό ή πάγος δεν υπήρχε την ώρα του τραυματισμού, όπως μας ειπώθηκε από τον ίδιο τον τραυματία, βρέθηκε με καθυστέρηση κι όταν κατέφθανε το ασθενοφόρο.

– Σύμφωνα με το Λυκούργο, κι ενώ είχε τραυματιστεί, σφαδάζοντας από το πόνο και φωνάζοντας «φέρτε πάγο», ο διαιτητής δεν διέκοψε αμέσως το παιγνίδι, αλλά περίμενε πρώτα να  βγει η μπάλα…άουτ.

– Μήπως – κατά την προσωπική μου άποψη- από τη στιγμή που ο τραυματισμός έδειχνε πολύ σοβαρός, όπως αποδείχτηκε,  θα έπρεπε να είχε διακοπεί το παιγνίδι και να επικεντρωθεί το ενδιαφέρον στην αντιμετώπιση του προβλήματος που προέκυψε και το παιγνίδι να γίνει κάποια άλλη μέρα;

– Ο μαθητής ήταν μόνος του στο νοσοκομείο Ρεθύμνου για αρκετή ώρα μέχρι να φτάσει ο πρόεδρος της ΕΠΣΡ κ. Σταράκης, παρόλο που δεν ήταν αρμόδιος. Ανεξάρτητα από το γεγονός ότι δεν επετράπη σε δικό σας γυμναστή να επιβιβαστεί στο ασθενοφόρο ως συνοδός, μήπως η μετάβαση σας στο Ρέθυμνο,  θα έπρεπε να είχε γίνει  με δική σας πρωτοβουλία, από τη στιγμή που γνωρίζατε πόσο σοβαρό ήταν το περιστατικό, εκτός κι αν το ενδιαφέρον σας εξαντλήθηκε μέχρι την αναχώρηση του ασθενοφόρου από το γήπεδο.

– Ο πατέρας  ειδοποιήθηκε από τον Γυμναστή των Ανωγείων και από τον ίδιο τον Λυκούργο, που τηλεφώνησε από το νοσοκομείο, από το προσωπικό κινητό τηλέφωνο μιας νοσηλεύτριας.

– Ο ίδιος ο πατέρας του παιδιού Στεφανής Χαιρέτης, μας ευχαρίστησε μάλιστα για το άρθρο μας στην AΝΩΓΗ, τονίζοντας ότι ουδείς από το γραφείο Φυσικής Αγωγής επικοινώνησε μαζί του προκειμένου να ενημερωθεί για την εξέλιξη της υγείας του παιδιού του.

Ίσως λοιπόν, αντί να επιδίδεστε σ’ ένα  ”χαρτοπόλεμο” επιστολών και e-mail, θα ήταν προτιμότερο  να επικοινωνήσετε με την οικογένεια του παιδιού και να την στηρίξετε, όχι οικονομικά βέβαια, αλλά ψυχολογικά.

Οφείλω να σας ενημερώσω [αυτή είναι και η δουλειά μου άλλωστε…], ότι η κατάσταση του παιδιού είναι σοβαρή και ότι την Δευτέρα 6 Δεκεμβρίου θα μεταβεί στο Νοσοκομείο Παίδων στην Αθήνα για να εξεταστεί από ειδικευμένο γιατρό, προκειμένου να αποφανθεί αν πρέπει να υποβληθεί σε χειρουργική επέμβαση ή όχι.

Τονίζω ότι από την πρώτη στιγμή διασταύρωσα τα γεγονότα, μιλώντας τόσο με το βασικό πρωταγωνιστή της ιστορίας, τον ίδιο τον τραυματία – μαθητή,  με συμμαθητές του, όσο και με αρκετούς από τους Ανωγειανούς που είχαν παρακολουθήσει το παιγνίδι.

Κυρία Κοκκινάκη,

Η ΑΝΩΓΗ και εγώ προσωπικά ουδέποτε… έπαιξε αυτά τα 7 χρόνια με την ενημέρωση και ουδέποτε…αμαύρωσε την δημοσιογραφία. Αποτελεί ένα καταξιωμένο επαρχιακό έντυπο που πρόσφατα απέκτησε και ηλεκτρονική μορφή  και κρατιέται ζωντανή σε πολύ δύσκολους καιρούς γιατί έχει ανθρώπους με αγάπη για τα Ανώγεια, το Ρέθυμνο την Κρήτη. Σκοπός της είναι η έγκαιρη και έγκυρη ενημέρωση, χωρίς να χαϊδεύει αυτιά. Και έτσι θα συνεχίσει».

Μετά τιμής

Γιώργης Μπαγκέρης

ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ ΑΝΩΓΗΣ

Ο αείμνηστος Γιάννης Σακελλαράκης

Συμπληρωθήκαν ήδη σαράντα μέρες από τον αδόκητο θάνατο του αείμνηστου Επίτιμου Δημότη Ανωγείων και διαπρεπή  αρχαιολόγου Γιάννη Σακελλαράκη.  Ο Δήμος Ανωγείων τιμώντας τη μνήμη του μεγάλου φίλου  μας, τελεί τρισάγιο στη μνήμη του, στην εκκλησία Αη Γιάννη στ’ Ανώγεια, την Κυριακή 5 Δεκεμβρίου 2010 στις 12 το μεσημέρι.Η παρουσία όλων των Δημοτών θα προσδώσει ιδιαίτερη τιμή στη μνήμη του.


-->